Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Слобода села Степанці Степанецької територіальної громади Черкаського району Черкаської області» (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013,ГБН Г.1-218-182:2011))
Очікувана вартість
15 077 432,00 UAH
UA-2023-09-18-011840-a ● 2b02151728e44b36976310054fabbdbc
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТЕПАНЕЦЬКЕ СІЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 36775817 |
Місцезнаходження: | 19031, Україна , Черкаська обл., Канівський р-н, село Степанці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 30 |
Контактна особа: |
Журавель Ірина Іванівна +380977937926 skp_blagoystriy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2023 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2023 13:24 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2023 13:24 |
Очікувана вартість: | 15 077 432,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 387,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Слобода села Степанці Степанецької територіальної громади Черкаського району Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за виконані роботи/послуги здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 30 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2023 19:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 19:36 |
Перелік змін від 13.10.2023.docx | |
13 жовтня 2023 19:36 |
ТД Степанці Слобода нова редакція від 13.10.2023.docx | |
12 жовтня 2023 19:08 |
перелік змін 12.10.23.docx | |
12 жовтня 2023 19:08 |
ТД Степанці Слобода нова редакція від 12.10.2023.docx | |
11 жовтня 2023 07:39 |
Перелік змін від 11.10.2023.docx | |
11 жовтня 2023 07:39 |
ТД Степанці Слобода нова редакція від 11.10.2023.docx | |
10 жовтня 2023 21:08 |
Перелік змін від 10.10.2023.docx | |
10 жовтня 2023 21:08 |
ТД Степанці Слобода нова редакція від 10.10.2023.docx | |
22 вересня 2023 14:32 |
ТД Степанці Слобода нова редакція.docx | |
22 вересня 2023 14:32 |
перелік змін.docx | |
18 вересня 2023 16:18 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx | |
18 вересня 2023 16:18 |
ТД Степанці Слобода.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-18-011840-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:32414954
Дата подання: 20 вересня 2023 15:54
ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВМІРНОСТІ ОГОЛОШЕННЯ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
1. Ми, ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД», беремо участь в аналогічній закупівлі, з аналогічним предметом закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-14-015677-a, станом на сьогодні перебуває в статусі оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД».
Відповідно до абзацу 2 пункту 67 Особливостей, Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Всупереч вищевикладеної норми, Замовником було оголошену абсолютно аналогічну закупівлю.
Згідно вищезазначеного, вимагаємо надати пояснення на підставі чого було оголошено нова закупівля, якщо попередня закупівля ще знаходиться в періоді оскарження. У випадку, якщо скарга ТОВ «ЧЕРКАСИ МІСЬКБУД» в межах процедури закупівлі UA-2023-08-14-015677-a буде задоволена, які дії вчинятиме Замовник ?
На підставі яких кошторисних призначень створено тотожний рядок річного плану Замовника із аналогічним предметом закупівлі?
Вимагаємо прийняти рішення про відміну даної процедури закупівлі на підставі неможливості усунення порушень.
2. Разом з тим, відповідно до пп 1 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації:
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність договору (договорів) щодо надання послуг/виконання робіт, аналогічного(их) предмету закупівлі (з відповідною інформацією – назва замовника, ЄДРПОУ, юридична адреса, контактний телефон; дата і № договору, предмет договору, сума договору та вартість виконаних робіт);
- не менше 1-ї копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з усіма додатками;
- копії документів, що підтверджують повне виконання договору (-ів): акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином;
- копії позитивного відгуку (-ів) за договором (-ами) вказаними у Довідці від замовника, одержувача бюджетних коштів, у якому обов’язково має бути зазначено: дата його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, суму договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, відсутність претензій з боку замовника або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору;
Під аналогічним договором (-ами) у розумінні предмета закупівлі слід вважати повністю виконаний (-ні) протягом 2018-2023рр. договір (-ри), що відповідає (-ють) коду ДК 021:2015 оголошеної закупівлі за четвертою цифрою, з загальними об’ємами виконаних основних робіт не менше:
- знімання асфальтобетонних покриттів доріг задопомогою машин для холодного фрезерування шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм - 8300 м2
- улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей - 10700 м2;
- укріплення узбіччя ПЩС товщиною від 10 см - 2187 м2;
- улаштування водоскидних споруд з проїжджої частини – 4м3;
Дана вимога щодо, обмеження аналогічних договорів за об’ємами виконаних основних робіт є дискримінаційною та такою що створює штучні перешкоди для участі нашого підприємства у даній закупівлі. Приклад успішного оскарження такої вимоги, міститься у рішенні №14629-п/пк-пз від 13.09.2023 року у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-08-011292-a.
3. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Учасником надається у складі пропозиції чинний висновок (-ки) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітано-промисловою лабораторією (додатково надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей) використання у заявленій сфері застосування».
Вважаємо за необхідне повідомити, що описані вище вимоги тендерної документації є абсолютно дискримінаційними, що неодноразово підтверджувалося практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 13429-р/пк-пз від 24.08.2023 року у межах процедури закупівлі UA-2023-08-08-011292-a.
У випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» буде здійснено звернення до ДАСУ з приводу неправомірності оголошення даної закупівлі до вирішення питання з оскарженням попередньої процедури закупівлі.
У випадку, якщо Замовником не буде прийнято рішення про відміну даної процедури закупівлі, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині вимог до аналогічного договору, висновків за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, іншої низки дискримінаційних вимог, що будуть викладені у скарзі від нашого підприємства до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
1. Ми, ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД», беремо участь в аналогічній закупівлі, з аналогічним предметом закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-14-015677-a, станом на сьогодні перебуває в статусі оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД».
Відповідно до абзацу 2 пункту 67 Особливостей, Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Всупереч вищевикладеної норми, Замовником було оголошену абсолютно аналогічну закупівлю.
Згідно вищезазначеного, вимагаємо надати пояснення на підставі чого було оголошено нова закупівля, якщо попередня закупівля ще знаходиться в періоді оскарження. У випадку, якщо скарга ТОВ «ЧЕРКАСИ МІСЬКБУД» в межах процедури закупівлі UA-2023-08-14-015677-a буде задоволена, які дії вчинятиме Замовник ?
На підставі яких кошторисних призначень створено тотожний рядок річного плану Замовника із аналогічним предметом закупівлі?
Вимагаємо прийняти рішення про відміну даної процедури закупівлі на підставі неможливості усунення порушень.
2. Разом з тим, відповідно до пп 1 пункту 5 Розділу 3 тендерної документації:
1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
- довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність договору (договорів) щодо надання послуг/виконання робіт, аналогічного(их) предмету закупівлі (з відповідною інформацією – назва замовника, ЄДРПОУ, юридична адреса, контактний телефон; дата і № договору, предмет договору, сума договору та вартість виконаних робіт);
- не менше 1-ї копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з усіма додатками;
- копії документів, що підтверджують повне виконання договору (-ів): акти виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), що свідчать про виконання робіт, оформлені належним чином;
- копії позитивного відгуку (-ів) за договором (-ами) вказаними у Довідці від замовника, одержувача бюджетних коштів, у якому обов’язково має бути зазначено: дата його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, суму договору, суму виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, відсутність претензій з боку замовника або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору;
Під аналогічним договором (-ами) у розумінні предмета закупівлі слід вважати повністю виконаний (-ні) протягом 2018-2023рр. договір (-ри), що відповідає (-ють) коду ДК 021:2015 оголошеної закупівлі за четвертою цифрою, з загальними об’ємами виконаних основних робіт не менше:
- знімання асфальтобетонних покриттів доріг задопомогою машин для холодного фрезерування шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм - 8300 м2
- улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей - 10700 м2;
- укріплення узбіччя ПЩС товщиною від 10 см - 2187 м2;
- улаштування водоскидних споруд з проїжджої частини – 4м3;
Дана вимога щодо, обмеження аналогічних договорів за об’ємами виконаних основних робіт є дискримінаційною та такою що створює штучні перешкоди для участі нашого підприємства у даній закупівлі. Приклад успішного оскарження такої вимоги, міститься у рішенні №14629-п/пк-пз від 13.09.2023 року у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-08-011292-a.
3. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Учасником надається у складі пропозиції чинний висновок (-ки) за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг, що виданий (-ні) Держпродспоживслужбою, або акредитованою/атестованою санітано-промисловою лабораторією (додатково надати атестат, або свідоцтво про атестацію на санітарно-промислову лабораторію та звіт за результатом санітарно-гігієнічної оцінки), які підтверджують відповідність вимогам діючого санітарно-гігієнічного законодавства України та можливість їх (сумішей) використання у заявленій сфері застосування».
Вважаємо за необхідне повідомити, що описані вище вимоги тендерної документації є абсолютно дискримінаційними, що неодноразово підтверджувалося практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у рішенні № 13429-р/пк-пз від 24.08.2023 року у межах процедури закупівлі UA-2023-08-08-011292-a.
У випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУД» буде здійснено звернення до ДАСУ з приводу неправомірності оголошення даної закупівлі до вирішення питання з оскарженням попередньої процедури закупівлі.
У випадку, якщо Замовником не буде прийнято рішення про відміну даної процедури закупівлі, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині вимог до аналогічного договору, висновків за результатом санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, іншої низки дискримінаційних вимог, що будуть викладені у скарзі від нашого підприємства до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 вересня 2023 14:03
Шановний учасник! Ваша вимога детально розглянута. Стосовно першого питання інформуємо, що воно не стосується вимог тендерної документації. Поряд із цим, повідомляємо, що закупівля оголошена відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей.
Стосовно питань 2 та 3 повідомляємо, що підстави для внесення змін відсутні (зігдно рішень АМКУ по закупівлям UA-2023-08-08-011292-a та UA-2023-06-29-000432-a.
Стосовно питань 2 та 3 повідомляємо, що підстави для внесення змін відсутні (зігдно рішень АМКУ по закупівлям UA-2023-08-08-011292-a та UA-2023-06-29-000432-a.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-09-18-011840-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:32414954
Дата подання: 22 вересня 2023 23:28
Дата подання: 22 вересня 2023 23:28
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 вересня 2023 16:50
Рішення від 26.09.2023 №15303.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2023 16:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.10.2023 №15860.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2023 11:57
Рішення від 04.10.2023 №15860.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2023 13:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15860-р/пк-пз від 04.10.2023, СТЕПАНЕЦЬКИМ СІЛЬСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "БЛАГОУСТРІЙ" було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Слобода села Степанці Степанецької територіальної громади Черкаського району Черкаської області" (ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013,ГБН Г.1-218- 182:2011)) ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-18-011840-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Номер скарги: UA-2023-09-18-011840-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:32414954
Дата подання: 11 жовтня 2023 21:28
Дата подання: 11 жовтня 2023 21:28
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2023 16:45
рішення від 13.10.2023 № 16373.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2023 16:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.10.2023 № 16905.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2023 11:04
рішення від 23.10.2023 № 16905.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2023 18:34
Номер скарги: UA-2023-09-18-011840-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:32414954
Дата подання: 05 грудня 2023 18:06
Дата подання: 05 грудня 2023 18:06
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2023 14:06
рішення від 07.12.2023 № 19700.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2023 14:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.12.2023 № 20273.pdf
Дата публікації: 15 грудня 2023 16:45
рішення від 15.12.2023 № 20273.pdf
Дата публікації: 20 грудня 2023 18:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 20273-р/пк-пз від 15.12.2023 в якому Степанецьке сільське комунальне підприємство «Благоустрій» зобов'язано скасувати Рішення від 30.11.2023 № 163, згідно з яким учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" визнано переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю ВИКОНАНО. (протокол № 178 від 29.12.2023)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2023 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" |
14 688 436,61
UAH з ПДВ
|
14 688 436,61
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" |
15 075 030,29
UAH з ПДВ
|
15 075 030,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" #32414954 |
Рішення скасоване |
14 688 436,61
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 10:43
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" #42820720 |
Рішення скасоване |
15 075 030,29
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 10:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2023 16:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД" #32414954 |
Відхилено |
14 688 436,61
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 11:53
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" #42820720 |
Відхилено |
15 075 030,29
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2023 12:37
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій