Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфікуючі засоби для обробки води у басейні
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2023-09-18-010812-a ● d728bc3ceb99423ab996320ef0fc9235
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Фізкультурно-оздоровчий заклад "Плавальний басейн "Купава" |
Код ЄДРПОУ: | 24218689 |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, Шевченка 10 |
Контактна особа: |
Мащенко Марина Анатоліївна 380986395036 kupava-brovaru2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2023 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2023 15:25 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2023 15:25 |
Очікувана вартість: | 45 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна
Дезінфікуючі засоби для обробки води у басейні
Дезінфікуючі засоби для обробки води у басейні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79 штуки
Дезінфікуючі засоби для обробки води у басейні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Шевченка 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 жовтня 2023
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2023 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2023 15:49 |
Додаток 5 Проект Договору.docx | |
18 вересня 2023 15:49 |
Додаток 6.docx | |
18 вересня 2023 15:49 |
Додаток 2.docx | |
18 вересня 2023 15:49 |
Додаток 1.docx | |
18 вересня 2023 15:49 |
додаток 4.docx | |
18 вересня 2023 15:49 |
Додаток 3.docx | |
18 вересня 2023 15:49 |
ТД хімічна продукція різна.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-18-010812-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ВІКНО У ВОДЯНИЙ ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:39024097
Дата подання: 21 вересня 2023 17:04
Щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику, у Додатку 4 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації визначено наступну вимогу: обов’язкова наявність Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 2023 року.
Інформуємо, що відповідно до п. 7.16 розділу 7 Порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 10.01.2021 за № 4/5195, визначено, що Висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об’єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п’ять років.
Вимога Замовника щодо надання Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи від 2023 року значно звужує коло можливих постачальників товару за предметом закупівлі та зобов’язує постачальників, які вже мають чинні висновки отримувати їх повторно, що в свою чергу призведе до зменшення кількості цінових пропозицій. Вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації або внести відповідні зміни та викласти текст даної вимоги наступним чином: «Обов’язкова наявність Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи чинного станом на 2023 рік».
Розгорнути
Згорнути
Інформуємо, що відповідно до п. 7.16 розділу 7 Порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 10.01.2021 за № 4/5195, визначено, що Висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об’єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п’ять років.
Вимога Замовника щодо надання Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи від 2023 року значно звужує коло можливих постачальників товару за предметом закупівлі та зобов’язує постачальників, які вже мають чинні висновки отримувати їх повторно, що в свою чергу призведе до зменшення кількості цінових пропозицій. Вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації або внести відповідні зміни та викласти текст даної вимоги наступним чином: «Обов’язкова наявність Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи чинного станом на 2023 рік».
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 вересня 2023 17:06
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене, замовник встановлює вимогу про термін дії документів для впевненості, що після проведення процедури закупівлі, Учасник буде постачати безпечну продукцію, що відповідає нормам санітарного законодавства України. Дискримінація в даній вимозі відсутня.
Враховуючи викладене, замовник встановлює вимогу про термін дії документів для впевненості, що після проведення процедури закупівлі, Учасник буде постачати безпечну продукцію, що відповідає нормам санітарного законодавства України. Дискримінація в даній вимозі відсутня.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2023 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХОМРОБОТ" |
34 446,00
UAH з ПДВ
|
33 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ШИШЛО ОЛЕГ АНАТОЛІЙОВИЧ |
38 180,00
UAH з ПДВ
|
34 215,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОМРОБОТ" #39006696 |
Переможець |
33 996,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2023 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 15:40
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2023 11:02
|
2023-10-03_хімія.pdf | укладений |
03 жовтня 2023 11:01
|