Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі під Туричківську гімназію Тур’є-Реметівської сільської ради за адресою: Закарпатська обл., Ужгородський район, с.Турички, вул.Центральна, 32А
Очікувана вартість
16 748 485,20 UAH
UA-2023-09-18-010163-a 69be2ca0da2741289909cd99127eea86
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мулеса Магдалина Омельянівна

+380314521658 momulesa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Тур'є-Реметівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 43940179
Місцезнаходження: 89221, Україна , Закарпатська обл., село Тур'ї Ремети, вул. Центральна, 16
Контактна особа: Мулеса Магдалина Омельянівна
+380314521658
momulesa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


пп.6 п.13 Постанови КМУ 1178 від 12.10.2022р. (із змінами)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі під Туричківську гімназію Тур’є-Реметівської сільської ради за адресою: Закарпатська обл., Ужгородський район, с.Турички, вул.Центральна, 32А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89215, Україна, Закарпатська область, с.Турички, вул. Центральна, 32А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

19 вересня 2023 12:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-28-000052 ● 59ed0bfdc8804213afda1b425ffb6ab3
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2023 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
28.09.2023 № 217
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 27.09.2023 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 28.09.2023 № 217

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2023-09-18-010163-a 18.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-29 08:54:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі під Туричківську гімназію Тур’є-Реметівської сільської ради за адресою: Закарпатська обл., Ужгородський район, с. Турички, вул.Центральна, 32А» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-18-010163-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обрано саме ТОВ "СТРОЙУКОМ" (код ЄДРПОУ 40276440), з яким укладений договір.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-02 14:57:38

Пояснення

Відповідно до запиту Північно-східний офіс Держаудитслужби
щодо моніторингу закупівлі (UA-2023-09-18-010163-a) повідомляю:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Із зведеного кошторисного розрахунку разом по главах 1-9: 13451756х20%+ кошторисний прибуток+кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій+ кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Технічне завдання із робочого проекту .
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://osvita-tremeta.gov.ua/finansovi-dokumenti/richnii-plan-zakupivel
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів: 08 серпня 2023р. було оголошено відкриті торги з особливостями, закупівля не відбулась (UA-2023-08-08-007178-a). Відповідно до пп.6 п.13 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обрано саме ТОВ "СТРОЙУКОМ" – Шукали компанію за виконанням аналогічних договорів на інтернет ресурсах, та за розміщенням в нашому регіоні.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 18 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТРОЙУКОМ"
#40276440/402764405155
Переможець 16 748 485,20
UAH з ПДВ
18 вересня 2023 15:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2024 11:22
Договір 80.pdf укладений
19 вересня 2023 12:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція будівлі під Туричківську гімназію Тур’є-Реметівської сільської ради за адресою: Закарпатська обл., Ужгородський район, с.Турички, вул.Центральна, 32А 1 роботи 16 748 485,20
UAH з ПДВ