КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ЗВЯГЕЛЬСЕВІС»
Код ЄДРПОУ 36229211
ПРОТОКОЛ
28.09.2023 м. Звягель № 84
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ПОЛІПАРТС" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності за ДК 021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (далі — Закупівля).
2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-09-18-008877-a,
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
З метою ефективності проведення закупівлі та відповідно до тендерної документації передбачено, що учасником надається:
• в Розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме в блоці 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»,
1) лист в складі тендерної пропозиції за підписом керівника із зазначенням осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому зазначити:
− службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції;
− службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, статут або інший установчий документ.
Натомість Учасником було надано Відомості учасника, які Замовник не вимагав, та в якому зазначені дані про організацію включаючи відомості про підписанта договору та документів тендерної пропозиції, але без зазначення переліку документів, що підтверджують повноваження посадової особи.
2) лист-згода на обробку персональних даних згідно форми 1 в блоці 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», яку учасник надав, але в довільній формі НЕ за зразком приведеним в блоці 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
• в Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» в пункті 2 «Необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (Якісні характеристики предмету закупівлі у відповідності стандарту)» Замовник вимагає щоб Товар відповідав діючим ДСТУ, а саме ДСТУ 8815:2018 та ДСТУ 8816:2018.
Учасник в Декларації постачальника на відповідність зазначає, що товар відповідає
- ГОСТу 4754-97, який втратив свою чинність, а також на заміну якого був прийнятий
14 листопада 2018 року ДСТУ 8816:2018 Шини пневматичні для легкових автомобілів та причепів до них. Загальні технічні умови та почав діяти з 01.10.2019;
- ГОСТу 5513-97, який втратив свою чинність, а на заміну якого був прийнятий
14 листопада 2018 року ДСТУ 8815:2018 Шини пневматичні для вантажних колісних транспортних засобів та причепів до них. Загальні технічні умови та почав діяти з 01.10.2019;
- ГОСТу 7463-2003, який втратив свою чинність, а на заміну якого був прийнятий
19 серпня 2020 року ДСТУ 4140:2020 Шини пневматичні для сільськогосподарських транспортних засобів та причепів до них. Загальні технічні умови та почав діяти з 01.06.2021.
Беручи до уваги вищезазначене та вимогу замовника, що виготовлення шини має бути 2022-2023 року, тому шини 2022-2023 року випуску повинні були виготовлятися згідно діючих в Україні технічних умов, що Замовник вказав в Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» в пункті 2 «Необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (Якісні характеристики предмету закупівлі у відповідності стандарту)» ДСТУ 8815:2018, 8816:2018.
• в Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» в пункті 4 «Додаткові вимоги до Учасника» підпунктом 4.1 передбачено надання сертифікату на систему управління якістю виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації, лист від державного підприємства органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, звіт з перевірки системи управління якістю за 2023 рік, а також чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, учасник надав сертифікат та договір виданий ТОВ «НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ», що не являється державною організацією;
• в Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» в пункті 4 «Додаткові вимоги до Учасника» підпунктом 4.2 передбачено надання сертифікату на систему екологічного управління виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації, лист від державного підприємства органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками, звіт з перевірки системи екологічного управління за 2023 рік, а також чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, учасник надав сертифікат та договір виданий ТОВ «НПП МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ», що не являється державною організацією;
• в Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» в пункті 5 «Інші вимоги» підпунктом 5.2 передбачено надання гарантійного листа у довільній формі із зазначенням заходів із захисту довкілля під час здійснення діяльності з реалізації предмету закупівлі, надати копію діючого договору з відповідною організацією, яка має ліцензію Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення утилізації небезпечних відходів.
• в Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» в пункті 5 «Інші вимоги» підпунктом 5.3 передбачено надання гарантійного листа про те, що Учасник протягом одного робочого дня погоджується надати Замовнику зразки товару для підтвердження на етапі кваліфікації запропонованого товару відповідності вимогам Замовника, зазначених в технічних вимогах тендерної документації.
В зв’язку з вищевикладеним для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документ(и):
1) лист в якому зазначено службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи.
2) лист-згода на обробку персональних даних згідно форми 1 в блоці 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»;
3) сертифікат відповідності та/або сертифікат походження, та/або паспорт (посвідчення) якості заводу-виробника, декларацію постачальника, які підтвердять що Товар відповідає діючим в Україні ДСТУ.
4) сертифікат на систему управління якістю виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації,
a. лист від державного підприємства органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику
b. атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками
c. звіт з перевірки системи екологічного управління за 2023 рік
d. чинний договір з державним підприємством органу сертифікації
5) сертифікат на систему екологічного управління виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України державним органом сертифікації,
a. лист від державного підприємства органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику
b. атестат про акредитацію органу сертифікації разом з додатками
c. звіт з перевірки системи екологічного управління за 2023 рік
d. чинний договір з державним підприємством органу сертифікації
6) гарантійний лист у довільній формі із зазначенням заходів із захисту довкілля під час здійснення діяльності з реалізації предмету закупівлі
a. діючий договір з відповідною організацією, яка має ліцензію Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення утилізації небезпечних відходів.
7) гарантійний лист про те, що Учасник протягом одного робочого дня погоджується надати Замовнику зразки товару для підтвердження на етапі кваліфікації запропонованого товару відповідності вимогам Замовника, зазначених в технічних вимогах тендерної документації.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі.
2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Фахівець з публічних закупівель,
уповноважена особа Валентина ВЕЛИЧКО