Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Оноківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04350168 |
Вебсайт: | https://onokivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 89412, Україна , Закарпатська обл., с. Оноківці, вул. Головна, буд. 59 |
Контактна особа: |
Володимир Неймет +380664703413 zakupivli.onok.oth@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
18 вересня 2023 14:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2023 14:13 |
Протокол на оголошення вул. Високовольтна с.Оноківці.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-28-000033 ● 481652b8032142ed8c20f0134c2c7e72
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2023 09:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.09.2023 № 83-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
28.09.2023 № 83-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-09-18-007909-a, 18.09.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-29 16:19:38
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 935 035,80 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-18-007909-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- На підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- наявність підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів;
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УЖГОРОДСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 58» (код ЄДРПОУ 40411209), з яким укладений договір від 15.09.2023 № 541 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-04 11:56:50
Відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби для надання пояснень щодо проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт ділянки вулиці Високовольтна від початку перехрестя вул. Дитяча-Високовольтна до вул. Високовольтна буд. №9 в с. Оноківці, Оноківська територіальна громада Ужгородського району Закарпатської області» (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
У відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби для надання пояснень щодо проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт ділянки вулиці Високовольтна від початку перехрестя вул. Дитяча-Високовольтна до вул. Високовольтна буд. №9 в с. Оноківці, Оноківська територіальна громада Ужгородського району Закарпатської області» (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», очікуваною вартістю 935 035,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-007909-a) повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням технічного стану об’єкта, на підставі проектно-кошторисної документації, що складена у відповідності до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації» та експертизи проектної документації на будівництво, що підтверджується експертним звітом від 30.08.2023 №43962.
Очікувана вартість робіт визначена на підставі проектно-кошторисної документації, експертизи проектної документації, з урахуванням вимог нормативних документів КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затверджена Рішенням виконавчого комітету Оноківської сільської ради від 06.09.2023р. № 762. Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва (капітальний ремонт) та відповідно до експертного звіту проектної документації. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжирінгові послуги» та глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», а також коштів, передбачених на покриття ризику учасників будівництва, які відносяться до глав 10 та 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Очікувана вартість будівельних робіт по проекту становить 945 115,00 грн. з ПДВ.
Щодо підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів: – У відповідності до підпункту 1 пункту 1 статті 3 Закону України «Про Публічні закупівлі» відкриті торги застосовуються Замовниками за умови, що вартість предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує 1,5 мільйона гривень; Дана закупівля проводиться Замовником згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», шляхом укладання договору без використання електронної системи закупівель відповідно до п.11 Постанови 1178 «Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель». Оскільки проектна очікувана вартість закупівлі становить 945 115 грн. 00 коп. з ПДВ, та є меншою, за вартісні межі, встановлені у п.11 Особливостей, Замовником прийнято рішення укласти договір без використання електронної системи закупівель.
Щодо критеріїв оцінки можливих потенційних виконавців робіт. Замовником було проаналізовано 3 цінові пропозиції, отримані від потенційних виконавців робіт:
- ТОВ «Ужгородське шляхово-будівельне управління 58» - 935 035,80грн;
- ТОВ «Мішем» - 936 011,59грн;
- ПП «Артембуд» - 937 548,98грн.
Керуючись принципом максимальної економії, було прийнято рішення укласти договір щодо закупівлі робіт з ТОВ «Ужгородське шляхово-будівельне управління 58» (код ЄДРПОУ 40411209) на суму 935 035,80грн., яка була найнижчою серед запропонованих.
Фінансування даних робіт здійснюватиметься Оноківською сільською радою за рахунок коштів місцевого бюджету. Розмір бюджетного призначення на виконання робіт згідно предмета закупівлі за рахунок коштів місцевого бюджету визначений відповідно до рішення сесії Оноківської сільської ради.
Враховуючи вище зазначене закупівля «Капітальний ремонт ділянки вулиці Високовольтна від початку перехрестя вул. Дитяча-Високовольтна до вул. Високовольтна буд. №9 в с. Оноківці, Оноківська територіальна громада Ужгородського району Закарпатської області» (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» проведена Замовником із дотриманням чинного законодавства.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-09 14:46:34
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 935 035,80 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-18-007909-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником при оприлюдненні договору не накладено електронний підпис посадової особи замовника. Так, абзацом 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 передбачено, що після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Надайте пояснення щодо вищевикладеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-10 11:44:58
У відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби для надання пояснень щодо проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт ділянки вулиці Високовольтна від початку перехрестя вул. Дитяча-Високовольтна до вул. Високовольтна буд. №9 в с. Оноківці, Оноківська територіальна громада Ужгородського району Закарпатської області» (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
У відповідь на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби для надання пояснень щодо проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт ділянки вулиці Високовольтна від початку перехрестя вул. Дитяча-Високовольтна до вул. Високовольтна буд. №9 в с. Оноківці, Оноківська територіальна громада Ужгородського району Закарпатської області» (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», очікуваною вартістю 935 035,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-007909-a) щодо ненакладеного електронного підпису посадової особи замовника повідомляємо наступне:
Щодо вимоги, встановленої абзацом 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020, що після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи, то зазначимо, що дана вимога є узагальнюючою тобто вона вимагає накладати кваліфікований електронний підпис після кожної дії на автоматизованому робочому місці замовника - електронного сервісу на авторизованому електронному майданчику, який забезпечує створення, подання, обробку, оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі та створення, подання, зміну інформації та документів для участі в публічних закупівлях.
Кожен авторизований електронний майданчик, який забезпечує створення, подання, обробку, оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі та створення, подання, зміну інформації та документів для участі в публічних закупівлях має свій функціонал для внесення і оприлюднення вищезазначеної інформації в кожному окремому виді закупівлі.
Під час публікації оголошення про укладений договір без використання електронної системи закупівель (оприлюднення звіту про укладений договір) на авторизованому електронному майданчику веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель zakupki.prom.ua здійснюється заповнення електронних полів, підвантаження документів закупівлі та договору про закупівлю одночасно. Накладання електронного підпису посадової особи замовника в таких оголошеннях виконується одноразово після заповнення всіх електронних полів, додавання документів до закупівлі та договору безпосередньо перед публікацією такого оголошення.
Після виконання вищезазначених дій система переводить таке оголошення в статус «Завершено» з КЕП. У випадках не накладання електронного підпису така процедура буде незавершена.
Також зауважимо, що окреме завантаження договору та накладання електронного підпису вже після публікації звіту неможливо, така дія непередбачена функціоналом авторизованого електронного майданчику. Після публікації звіту додавання документів можливе лише у виді додавання змін до договору і відповідно такі зміни будуть відображатись у розділі «зміни до договору».
Звертаємо увагу, що публікація звіту про укладений договір функціонально відрізняється від оприлюднення договору у відкритих торгах.
Також уповноважена особа замовника звернулась до техпідтримки авторизованого електронного майданчику веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель zakupki.prom.ua, в кабінеті якого здійснює свою діяльність, ID замовника 69056 за номером телефону +38 050 827 0011 для підтвердження чи спростування інформації щодо відсутності накладеного кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи замовника. В ході телефонного звернення, оператором техпідтримки майданчика було перевірено дану закупівлю та підтверджено накладання кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи замовника на всю інформацію та документи у відповідності із розробленим функціоналом авторизованого електронного майданчику веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель zakupki.prom.ua.
На підтвердження вищезазначеного додаємо скріншоти екрану із сайту Prozorro.gov.ua
на яких зазначено, що закупівля завершена та накладений кваліфікований електронний підпис, а також скріншоти екрану із робочого кабінету авторизованого електронного майданчику веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель zakupki.prom.ua
на яких зазначено, що закупівля опублікована на ЦБД із КЕП та договір у статусі активний з КЕП.
Виходячи із вищезазначеного, вимоги, встановлені Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 щодо накладання кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи замовника після внесення інформації в електронні поля, підвантаження документів закупівлі та договору, уповноваженою особою замовника виконано у повному обсязі згідно створеного функціоналу авторизованого електронного майданчику веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель zakupki.prom.ua, передбаченого для таких видів закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЖГОРОДСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 58" #40411209 |
Переможець |
935 035,80
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2023 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 12:05
|
ДУ1.PDF | зміни до договору |
17 жовтня 2023 12:03
|
541.PDF | укладений |
18 вересня 2023 14:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни договору в бік зменшення без зміни обсягу робіт |
Номер договору про закупівлю: | 541 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |