Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 23 "ВОГНИК" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22765016 |
Місцезнаходження: | 29010, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Бажана 2 |
Контактна особа: |
Адашкевич Христина Ігорівна +380676610176 dnzkhm23@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2023 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2023 15:37 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2023 15:37 |
Очікувана вартість: | 284 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 422,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2023 14:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2023 14:17 |
Таблиця змін.docx | |
20 вересня 2023 14:17 |
ТД генератор.docx | |
18 вересня 2023 14:04 |
Додаток 4.docx | |
18 вересня 2023 14:04 |
Додаток 3.docx | |
18 вересня 2023 14:04 |
Додаток 2 тех вимоги.docx | |
18 вересня 2023 14:04 |
Додаток 1.docx |
20 вересня 2023 14:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2023 14:17 |
Таблиця змін.docx
|
|||
20 вересня 2023 14:17 |
ТД генератор.docx
|
|||
18 вересня 2023 14:04 |
Додаток 4.docx
|
|||
18 вересня 2023 14:04 |
Додаток 3.docx
|
|||
18 вересня 2023 14:04 |
Додаток 2 тех вимоги.docx
|
|||
18 вересня 2023 14:04 |
Додаток 1.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-26-000063 ● 7adb56fe4cd04e7f8691803b925fdcb6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.09.2023 №53-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 26.09.2023 № 53-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2
UA-2023-09-18-007681-a 18.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-27 14:40:02
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-007681-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону передбачено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Постанова КМУ №861) затверджено порядки підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва.
Зокрема, Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (далі – Порядок) встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Так, 08.09.2023 постановою КМУ від 22.08.2023 №950 внесено зміни в Порядок, затверджений Постановою КМУ №861.
Відповідно до пункту 13-1 Порядку замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Відповідно до пункту 13-2 Порядку Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи під час проведення моніторингу процедур закупівель, особливості яких передбачені у пункті 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, у разі виявлення ознак невідповідності тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації, визначеним у тендерній документації, зазначає про це у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Держаудитслужба інформує Мінекономіки про встановлення таких ознак невідповідності.
Замовником за процедурою закупівлі UA-2023-09-18-007681-a, передбачено придбання джерела резервного живлення (генератор) (ДК 021:2015:31120000-3: Генератори) у кількості 1 шт з очікуваною вартістю закупівлі – 284 500,00 грн з ПДВ.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чому у тендерній документації Замовника відсутні вимоги до учасників процедури закупівлі, передбачених пунктом 13-1 Порядку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-29 11:53:50
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 26.09.2023 року) закупівлі «Джерело резервного живлення (генератор) (UA-2023-09-18-007681-a) »
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 26.09.2023 року) закупівлі «Джерело резервного живлення (генератор) (UA-2023-09-18-007681-a) » повідомляємо наступне:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі листа Управління капітального будівництва виконавчого комітету Хмельницької міської ради та отриманих комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників, постачальників.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Довідки про зміни до плану спеціального фонду бюджету ( за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) на 2023 рік від 15.09.2023 року та становить 284 500 грн з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі), а також з отриманих комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників, постачальників.
2. Надати пояснення чому у тендерній документації Замовника відсутні вимоги до учасників процедури закупівлі, передбачених пунктом 13-1 Порядку:
Під час оголошення закупівлі «Джерело резервного живлення (генератор)», код ДК 021:2015:31120000-3: Генератори, замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII, Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, проте замовником не враховано постанову КМУ від 22.08.2023 №950, якою внесено зміни в Порядок, затверджений Постановою КМУ №861 та не зазначено в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
З урахуванням зазначеного, з метою усунення виявленого порушення, замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів на підставі пп.2 п.50 Особливостей, а саме: у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку №1082 щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі,)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2023 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАСТ КОМПАНІ" |
279 600,00
UAH з ПДВ
|
276 676,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕКО-Центр" |
282 000,00
UAH з ПДВ
|
278 050,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Ванін В'ячеслав Валерійович" |
284 500,00
UAH з ПДВ
|
278 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАСТ КОМПАНІ" #44738392 |
Очікує рішення |
276 676,80
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2023 16:06
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 29 вересня 2023 12:04 |
Кінець періоду оскарження: | 10 жовтня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 10 жовтня 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час оголошення закупівлі «Джерело резервного живлення (генератор)», код ДК 021:2015:31120000-3: Генератори, замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII, Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, проте замовником не враховано постанову КМУ від 22.08.2023 №950, якою внесено зміни в Порядок, затверджений Постановою КМУ №861 та не зазначено в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, у зв’язку з чим замовником прийнято рішення про відміну тендеру з підстави, що передбачена пп.2 п.50 Особливостей. |
29 вересня 2023 12:04
|
Електронний підпис |
29 вересня 2023 12:02
|
Протокол |