Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА МІСЬКА БІБЛІОТЕЧНА СИСТЕМА ДЛЯ ДІТЕЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 26434397 |
Місцезнаходження: | 65012, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Французький бульвар, 11а |
Контактна особа: |
Ірина Федосеєнко +380993819429 marionetka_23@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2023 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2023 13:43 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2023 13:43 |
Очікувана вартість: | 2 927 012,26 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 635,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2023 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2023 15:34 |
Перелик змин ремонт.pdf | |
20 вересня 2023 15:34 |
ПРОТОКОЛ ремонт.pdf | |
20 вересня 2023 15:34 |
Тендерна документація нова редакція.doc | |
18 вересня 2023 13:16 |
Тендерна_документація.doc |
20 вересня 2023 15:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2023 15:34 |
Перелик змин ремонт.pdf
|
|||
20 вересня 2023 15:34 |
ПРОТОКОЛ ремонт.pdf
|
|||
20 вересня 2023 15:34 |
Тендерна документація нова редакція.doc
|
|||
18 вересня 2023 13:16 |
Тендерна_документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п. 9 - яка кількість склопакетів у вікні? 6TR-14-4-12-4i
п. 12 - характеристика двірних блоків (товщина) - товщина дверних блоків 60мм, наповнювач мінеральна вата, зовнішнє покриття вологостійкий мдф
п. 18,19,20 - свердлінні горизонтальне чи вертикальне? вертикальне
п. 23 - який діаметр дроту та розмір ячейки? ячейки 50х50, дроту 3,2
п. 28 -30 - пункти повторюються – необхідно робити "драбинкою"? чи підготовлені стіни під поклейку рулонних покрівельних матеріалів? Висота до 1200мм , драбинкою
п. 31, 32 - який діаметр труби та матеріал ? вказано у тех. завданні 20, 32, 40
п. 36- хараткристика радіатора (розмір), яка необхідна комплектація (крани, кронштейни, термостати, прилади регулювання) радіатор біметалевий 500/96 керам, щодо комплектації враховується учасником самостійно відповідно до тех..завдання
п. 38-39 - чи необхідно свердлити отвори в стінах для прокладання цих труб? так
Скарги до процедури
Дата подання: 05 жовтня 2023 09:39
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-22-000035 ● 8714e7f55c0b44ec9c77fa4df9d8c7bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 листопада 2023 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.11.2023 № 295
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.11.2023 № 295.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-18-006692-a, 18.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.12.2023 №003100-18/13264-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-23 12:58:18
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-09-18-006692-a, яка проводилась комунальною установою «Централізована міська бібліотечна система для дітей» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-24 14:14:54
відповідь на запит
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне:
Повідомляємо, що уповноважена особа діє згідно затвердженого положення та відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок позитивного експертного звіту додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ.
Окрім того повідомляємо, що в комунальній установі «централізована міська бібліотечна система для дітей» відсутній веб-сайт
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 18:46:12
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-09-18-006692-a, яка проводилась комунальною установою «Централізована міська бібліотечна система для дітей» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Крім цього, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Моніторингом встановлено, що у пункті 13.1 розділу ХІІІ. «Гарантійні зобов’язання» укладеного договору від 30.10.2023 №52 (далі - Договір №52) не зазначено терміну експлуатації об’єкту протягом місяців, вказано лише «Підрядник гарантує можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкту протягом ____ місяців з моменту закінчення робіт за Договором».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обґрунтоване пояснення стосовно відсутності в укладеному Договорі №52 терміну гарантії експлуатації об’єкту?
Також, моніторингом встановлено, що у розділу ХVI Договору №52 визначено, що його додатками є:
16.1. Додаток № 1 - План фінансування об’єкту;
16.2. Додаток № 2 - Календарний графік виконання робіт;
16.3. Додаток № 3 - Дефектний акт;
16.4. Додаток № 4 - Договірна ціна ;
16.5. Додаток № 5 - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
16.6. Додаток № 6 – локальний кошторис;
16.7. Додаток № 7 - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку.
Водночас, додатки до Договору №52:
Додаток № 5 - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
Додаток № 6 – локальний кошторис;
Додаток № 7 - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку, відсутні.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати інформацію чи до Договору №52 складалися додатки: Додаток №5, Додаток №6 та Додаток №7 та у разі їх складання пояснити причини їх не оприлюднення?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-06 15:32:09
відповідь на запит
Розглянувши запит щодо отриманні пояснень, повідомляємо наступне:
Відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Крім цього, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. До тендерної документації Підрядником було надано лист на гарантійні сроки робіт ( копію листа додаємо ), тому в договорі не вказували ці строки.
У розділу ХVI Договору №52 визначено, що його додатками є:
16.1. Додаток № 1 - План фінансування об’єкту;
16.2. Додаток № 2 - Календарний графік виконання робіт;
16.3. Додаток № 3 - Дефектний акт;
16.4. Додаток № 4 - Договірна ціна ;
16.5. Додаток № 5 - Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
16.6. Додаток № 6 – локальний кошторис;
16.7. Додаток № 7 - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку.
Всі вищенаведені додатки є в наявності, (скановані копії додаємо).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-12-15 13:15:31
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу, інформуємо наступне. Задля недопущення встановленого порушення у подальшому, уповноваженою особою прийнято до уваги висновок про результати моніторингу. Разом з тим, наголошено про необхідність участі в різного роду онлайн-семінарів для розширення знань з питань публічних закупівель. Також здійснено підписку на найближчі три місяці, з можливістю продовження, на освітню платформу у сфері публічних (державних) закупівель – TNDR, на якій можна пройти навчання щодо змін до нормативних документів з питань публічних закупівель, отримати консультації, переглянути відеоуроки.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу, інформуємо наступне. Задля недопущення встановленого порушення у подальшому, уповноваженою особою прийнято до уваги висновок про результати моніторингу. Разом з тим, наголошено про необхідність участі в різного роду онлайн-семінарів для розширення знань з питань публічних закупівель. Також здійснено підписку на найближчі три місяці, з можливістю продовження, на освітню платформу у сфері публічних (державних) закупівель – TNDR, на якій можна пройти навчання щодо змін до нормативних документів з питань публічних закупівель, отримати консультації, переглянути відеоуроки.
2023-12-15 13:17:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. Встановлено недотримання норм статті 180 Господарського кодексу України, статті 628 та 638 Цивільного кодексу України, пункту 5 Постанови КМУ №668 та, відповідно, порушення вимог пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 13/0004/2024пр |
Дата публікації: | 17 січня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0004/2024пн |
Дата відкриття провадження: | 02 лютого 2024 |
Документи:
02 лютого 2024 15:35
|
Електронний підпис |
17 січня 2024 17:08
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
sas-3-9
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2023 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" |
2 339 998,00
UAH з ПДВ
|
2 199 989,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" |
2 387 507,50
UAH з ПДВ
|
2 199 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
2 598 000,00
UAH з ПДВ
|
2 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУД-МАРКА" |
2 599 236,35
UAH з ПДВ
|
2 329 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАФЕТ - КОМЕРЦ" |
2 915 033,28
UAH з ПДВ
|
2 915 033,28
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" #42294592 |
Рішення скасоване |
2 199 989,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 18:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" #22484085 |
Рішення скасоване |
2 199 990,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 18:02
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" #40356536 |
Рішення скасоване |
2 199 999,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 18:02
|
ТОВ "БУД-МАРКА" #43101397 |
Рішення скасоване |
2 329 998,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 18:02
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" #42294592 |
Відхилено |
2 199 989,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2023 13:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ОЛЕКСАНДР" #22484085 |
Переможець |
2 199 990,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2023 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 21:26
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 14:17
|
Договор ремонт.pdf | укладений |
30 жовтня 2023 14:16
|