Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічна розробка нового закупівельного механізму в системі Prozorro (динамічна cистема закупівель)/ Technical development of the new procurement mechanism in the Prozorro system (the dynamic purchasing system)
Очікувана вартість
0,01 UAH
UA-2023-09-18-003946-a ● 61d3b19ff6514970b97c4df19a3ce4ec
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "Eurasia Foundation", проєкт міжнародної технічної допомоги «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ТАРАS» |
Код ЄДРПОУ: | 100010998 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. Саксаганського 96 |
Контактна особа: |
Світлана Комаха 380967084146 skomakha@eurasia.org |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2023 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 жовтня 2023 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 0,01 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Закупівля проводиться за кошти донорів, Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Департаменту із міжнародного розвитку уряду Великої Британії (UK aid), та у відповідності до внутрішніх процедур та правил Замовника. Фонд Євразія*, виконавець проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS», що фінансується Урядом США через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) та Департаментом із міжнародного розвитку уряду Великої Британії (UK aid), проводить конкурс для виявлення потенційного виконавця для технічної розробки нового закупівельного механізму в системі Prozorro (динамічна cистема закупівель), згідно з Технічними вимогами (Додаток 1). Кожен зацікавлений учасник, який має достатні ресурси для належного виконання послуг, повинен надати пакет документів, складених у відповідності з Інструкціями щодо заповнення (Додаток 2) та ознайомитись з Кодексом етичних норм (Додаток 3, в майбутньому - додаток до договору). Перелік документів, які повинен надати учасник у складі своєї тендерної пропозиції: 1. Запит комерційної пропозиції (за формою, що додається в Додатку 4) 2. Детальний бюджет (за формою, що додається в Додатку 5, в форматі XLS) 3. Форма реєстрації постачальника (за формою, що додається в Додатку 6, в трьох листах) 4. Підписані «Інструкції щодо заповнення» (Додаток 2) 5. Проєктна пропозиція у довільній формі, яка, щонайменше, містить етапи роботи та приблизні терміни виконання 6. Реєстраційні документи (скановані копії, витяг) 7. Список команди виконавців та їх резюме, портфоліо організації. Звертаємо увагу, що учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис на свою пропозицію. Учасник може визначити будь-яку інформацію, яку подає у складі своєї тендерної пропозиції, конфіденційною, окрім інформації, що міститься в «Запиті комерційної пропозиції (Додаток 4) та Проектній пропозицій. Всі запитання стосовно оголошеного конкурсу просимо надавати через електронну систему закупівель до 02 жовтня 2023 р (12.00 за київським часом). Кінцевий термін подання пропозиції: 09 жовтня 2023 р (18.00 за київським часом). Тендерні пропозиції, отримані після закінчення терміну подання пропозиції та/або відправлені не через електронну систему закупівель, не розглядатимуться. *Фонд Євразія, виконавець проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS» не є замовником в розумінні Закону "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічна розробка нового закупівельного механізму в системі Prozorro (динамічна cистема закупівель)/ Technical development of the new procurement mechanism in the Prozorro system (the dynamic purchasing system)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Інформація про умови оплати, яка зазначена в оголошенні до закупівлі не є остаточною. Допускається виплата авансу. Замовник прийматиме до уваги інформацію щодо бажаних умов оплати від учасника-переможця, яку він вказав у своєму «Запиті комерційної пропозиції». | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2023 11:21 |
Annex 5_Detailed-budget.xlsx |
18 вересня 2023 11:21 |
Annex 1_Technical requirements.docx |
18 вересня 2023 11:21 |
Annex 3_Code-of-Ethics-1-1.pdf |
18 вересня 2023 11:21 |
Annex 2_RFQ-Instruktsii-zapovnennia.docx |
18 вересня 2023 11:21 |
Annex 6_Forma-reiestratsii-postachalnyka_Supplier-Registration-Form-eng_ukr.xls |
18 вересня 2023 11:21 |
Annex 4 -Zapyt-komertsijnoi-propozytsii TAPAS-RFQ-2023-018.xlsx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ" |
2 742 000,00
UAH
|
2 742 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІВЕНТІ" |
6 559 500,00
UAH
|
6 559 500,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ" #43400053 |
Очікує рішення |
2 742 000,00
UAH
|
09 жовтня 2023 18:00
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІВЕНТІ" #40424815 |
Очікує рішення |
6 559 500,00
UAH
|
09 жовтня 2023 18:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 жовтня 2023 12:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 13 жовтня 2023 10:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «Сівенті» не відповідає вимогам тендерної документації, замовником прийнято рішення про скасування тендеру у зв’язку з недостатньою кількістю тендерних пропозицій. |
Документи:
13 жовтня 2023 10:04
|
Скасування тендеру UA-2023-09-18-003946-a.docx |