Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дрова твердих порід
Очікувана вартість
352 000,00 UAH
UA-2023-09-18-003072-a ● d1ab5699cf5d4655a6ba0c9db9f98066
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЛЮБОТИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42409961 |
Місцезнаходження: | 62433, Україна , Харківська обл., м. Люботин, вул. Шевченка,15 |
Контактна особа: |
Олена Гугля +380577412753 lubmisl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2023 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2023 15:41 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2023 14:44 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2023 14:44 |
Очікувана вартість: | 352 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 метри кубічні
Дрова твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62433, Україна, Харківська область, Люботин, Шевченка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2023 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2023 15:44 |
Т Д дрова (зі змінами від 26.09.2023).doc | |
26 вересня 2023 15:42 |
Зміни до Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.docx | |
26 вересня 2023 15:42 |
Протокол №107.docx | |
25 вересня 2023 13:56 |
Зміни до Додатка 1 та Додатку 2 до тендерної документації.docx | |
25 вересня 2023 13:56 |
Протокол №104.PDF | |
18 вересня 2023 10:54 |
Проект договору.doc |
26 вересня 2023 15:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 вересня 2023 15:44 |
Т Д дрова (зі змінами від 26.09.2023).doc
|
||||||
26 вересня 2023 15:42 |
Зміни до Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.docx
|
||||||
26 вересня 2023 15:42 |
Протокол №107.docx
|
||||||
25 вересня 2023 13:56 |
Зміни до Додатка 1 та Додатку 2 до тендерної документації.docx
|
||||||
25 вересня 2023 13:56 |
Протокол №104.PDF
|
||||||
18 вересня 2023 10:54 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-18-003072-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ЛИТВИН ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3057615215
Дата подання: 21 вересня 2023 11:09
Внести зміни до Додатків 1 та 2
1) Замовник вимагає від Учасника відповідності щодо технічних умов товару, що є предметом закупівлі (Додаток 1), а саме:
Технічні умови: Дрова паливні ДСТУ- 3243-88, який втратив чинність 01.01.2019 року.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
2) У складі тендерної документації (Додаток 2) замовник вимагає від учасника надати перелік документів та інформації, а саме:
«У зв’язку зі стислими термінами виконання робіт не обхідно надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яким буде здійснюватися перевезення дров, якщо ТЗ знаходяться в оренді (користуванні) необхідно надати договір оренди (користування) та тимчасове свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.» Що в свою чергу є вимогою щодо надання інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (пункт 1 частини другої статті 16 Закону).
Предметом закупівлі є товар (не послуга або робота), а саме: Дрова твердих порід (ДК 021:2015 код 03410000-7 - Деревина), що відноситься до твердого палива. А в разі проведення відкритих торгів з Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовується. Тобто кваліфікаційні критерії не вимагаються до перших двох пунктів.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Технічні умови: Дрова паливні ДСТУ- 3243-88, який втратив чинність 01.01.2019 року.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
2) У складі тендерної документації (Додаток 2) замовник вимагає від учасника надати перелік документів та інформації, а саме:
«У зв’язку зі стислими термінами виконання робіт не обхідно надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яким буде здійснюватися перевезення дров, якщо ТЗ знаходяться в оренді (користуванні) необхідно надати договір оренди (користування) та тимчасове свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.» Що в свою чергу є вимогою щодо надання інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (пункт 1 частини другої статті 16 Закону).
Предметом закупівлі є товар (не послуга або робота), а саме: Дрова твердих порід (ДК 021:2015 код 03410000-7 - Деревина), що відноситься до твердого палива. А в разі проведення відкритих торгів з Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовується. Тобто кваліфікаційні критерії не вимагаються до перших двох пунктів.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 вересня 2023 13:51
Було розглянуто Вашу вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації. За результатами розгляду повідомляємо наступне: згідно отриманої від уповноважених органів інформації ГОСТ 3243-88 дійсно втратив чинність з 01.01.2019 року. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Щодо іншої вимоги, вимога не є дискримінаційною, оскільки замовник повинен бути впевнений, що виконавець поставить товар у встановлений тендерною документацією термін. Вирішили найближчим часом внести зміни до тендерної документіції , замінивши "виконання робіт" на "поставку товару".
Номер вимоги: UA-2023-09-18-003072-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: КОНОВАЛОВ ЕДУАРД РУСЛАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3177406897
Дата подання: 25 вересня 2023 15:11
Додаток 2
Просимо усунути вимогу щодо надання інформації про наявність транспортного засобу, яким буде здійснюватись поставка товару (Додаток 2). Цією вимогою Замовник вимагає від Учасника надати інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Предметом закупівлі є товар: дрова твердих порід (ДК 021:2015 код 03410000-7 - Деревина). в разі проведення відкритих торгів з Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовується. Учасник не надає інформацію вказану у пунктах 1 і 2 частини другої статті 16 керуючись Законом України. А Замовник не має права цю інформацію вимагати.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2023 15:37
Було розглянуто Вашу вимогу, щодо внесення змін до тендерної документації, щодо надання інформації про наявність транспортного засобу, яким буде здійснюватись поставка товару (Додаток 2). За результатами розгляду повідомляємо наступне: згідно пункту 29 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2023 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РОЙ ІГОР ВІКТОРОВИЧ" |
270 400,00
UAH з ПДВ
|
251 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНОВАЛОВ ЕДУАРД РУСЛАНОВИЧ |
297 120,00
UAH з ПДВ
|
252 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖНИВА-АГРОТЕХ" |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПАРХОМЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" |
284 800,00
UAH з ПДВ
|
284 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Волков Ростислав Олександрович" |
342 400,00
UAH з ПДВ
|
342 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РОЙ ІГОР ВІКТОРОВИЧ" #3054613691 |
Переможець |
251 840,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2023 14:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:36
|
Дод. угода №2.PDF | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2023 10:59
|
Дод.угода.PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2023 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 11:35
|
Договір №313.PDF | укладений |
13 жовтня 2023 07:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виклали пункт 2.1 в новій редакції. Загальна сума договору складає 251 840,00 грн., без ПДВ. Джерело фінансування: за рахунок місцевого бюджету – 142767,52 грн. , за рахунок власних коштів – 109072,48 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 313 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшили суму договору, виклали пункт 2.1 в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 313 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |