Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 33824934 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Ігор Митрофанов +380672395961 ojku@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
18 вересня 2023 10:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000014 ● 400314aa5f474c2c8fb91c291cfa07de
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 11:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.11.2023 № 51-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 06.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
06.11.2023 №51-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-18-002100-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 2 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 15:50:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі придбання робіт Будівництва чотирьох артезіанських свердловин для забезпечення водопостачання Новоолександрівської ТГ (с.Гаврилівка, с.Новоолександрівка) Херсонської області внаслідок руйнування Каховської ГЕС (Код ДК 021:2015: 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-18-002100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином підтверджується, що Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва затверджений Наказом директора Департаменту від 06.09.2023 № 36 в сумі 39215,206 тис. грн. є Додатком №4 до Договору про закупівлю робіт від 12.09.2023 №12-09/25Р (далі – Договір про закупівлю) при тому, що:
- у вказаному додатку відсутнє будь-яке посилання на Договір про закупівлю;
- вказаний додаток не підписано сторонами уклавшими Договір про закупівлю;
- вказаний додаток не підтверджує ціну виконання робіт, яка наведена у пункті 3.1 Договору про закупівлю.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АБЗ» (код ЄДРПОУ 32866224), з яким укладений договір від від 12.09.2023 №12-09/25Р без використання електронної системи закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 12:48:42
Відповідь на звернення
1. Згідно Настанови визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
На підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва наданого проєктною організацією ТОВ «Таурі Інжиніринг» у складі робочого проєкту, який отримав позитивний експертний звіт № 0837Є-05/23 від 30 травня 2023 року, та затверджено Наказом директора Департаменту від 06.09.2023 № 36 в сумі 39215,206 тис. грн., було розраховано очікувану вартість будівельних робіт. Тож, зведений кошторисний розрахунок не являється Додатком № 4 до Договору про закупівлю робіт від 12.09.2023 №12-09/25Р.
Під час завантаження договору на майданчик Замовником не завантажено Кошторис (Додаток №4). Оскільки як додаток, він зазначений помилково. Кошторис було надано підрядником під час підписання договору між сторонами. Але він не є додатком до договору, сторонами перед укладанням договору про закупівлю погоджується договірна ціна, що є невід’ємним додатком.
Сторонами договору про закупівлю робіт було погоджено усі істотні умови договору про закупівлю, договір укладено та оприлюднено згідно законодавства у сфері публічних закупівель. Кошторис був наданий підрядником під час підписання договору між сторонами. Але він не є додатком до договору.
Таким чином, уповноваженою особою здійснено технічну помилку та після завершення процедури моніторингу, буде оприлюднено додаткову угоду про внесення змін до договору № 12-09/25Р від 12.09.20.23р. в частині додатків.
2. Посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://khoda.gov.ua/ekonomichnij-rozvitok-xersonsko%25d1%2597-oblasti/zhitlovo-komunalna-sfera/%D1%96nshe/
3. Департаментом розвитку територій Херсонської обласної державної адміністрації для відновлення водопостачання Новоолександрівської ТГ з метою закупівлі робіт з «Будівництва чотирьох артезіанських свердловин для забезпечення водопостачання Новоолександрівської ТГ (с.Гаврилівка, с.Новоолександрівка) Херсонської області внаслідок руйнування Каховської ГЕС» було надіслано запити до комерційних підприємств, що здійснюють діяльність у відповідній сфері господарювання. На підставі отриманих відповідей Департаментом обрано найбльш економічно вигідну пропозицію та запропоновано ПП «АБЗ» укласти договір на закупівлю робіт.
Додаток на 31 арк.:
1. Договір про закупівлю,
2. Листи від підприємств
3. Зведений кошторисний розрахунок,
4. Експертна оцінка.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " АБЗ" #32866224 |
Переможець |
36 533 902,79
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2023 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2024 16:05
|
Дод угода №3 до 12-09-25Р.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2024 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2024 12:52
|
Дод угода №2 до 12-09-25Р.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 12:52
|
Дод угода №2 до 06-11-38АН.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2024 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:59
|
Дод угода 1 до 12-09-25Р.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2023 11:28
|
додаткова 1.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2023 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2023 15:38
|
Договір 12-09-25Р.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2023 15:34
|
Договір 12-09-23Р.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2023 15:18
|
Будівництво 4 артсвердловин Новоолександрівка ТГ.pdf | укладений |
18 вересня 2023 10:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додали відсканований Додаток 4, додано КЕКВ 3122 |
Номер договору про закупівлю: | 12-09/25Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Б/Н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлено технічну помилку у пункті 16 Договору про закупівлю робіт |
Номер договору про закупівлю: | 12-09/25Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору |
Номер договору про закупівлю: | 12-09/25Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни строку договору |
Номер договору про закупівлю: | 12-09/25Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до договору |
Номер договору про закупівлю: | 12-09/25Р |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |