Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчальний центр Національної гвардії України (військова частина 3007) |
Код ЄДРПОУ: | 08803566 |
Місцезнаходження: | 80700, Україна , Львівська обл., м. Золочів, вул. Січових Стрільців, 2 |
Контактна особа: |
Володимир Остапюк +380678070630 zakupki3007@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2023 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2023 08:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2023 15:35 |
Очікувана вартість: | 1 054 689,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 546,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2023 09:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2023 09:50 |
Інвентар для обладнення спортивного залу НЦ (тренажери).docx |
18 вересня 2023 09:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
18 вересня 2023 09:50 |
Інвентар для обладнення спортивного залу НЦ (тренажери).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-24-000067 ● 85af208d16df4261b51bdb10b36a7941
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2023 №47-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 24.10.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.10.2023 №47-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-18-001129-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 11:27:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-001129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення спрощеної процедури закупівлі.
3. Відповідно до якого нормативного документу при розгляді пропозиції ФОП "ФЕФЕЛОВ ІВАН ІВАНОВИЧ" Замовником було надано право на усунення невідповідностей протягом 24 год?
4. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-27 08:51:27
Пояснення щодо поставлених запитань
Пояснення щодо поставлених запитань:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено начальником служби фізичної підготовки і спорту відповідно до потреб Навчального центру задля забезпечення навчального процесу та підвищення тренованості військовослужбовцями перемінного та постійного особового складу Навчального центру. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося начальником служби фізичної підготовки і спорту відповідно до потреб Навчального центру шляхом моніторингу в системі інтернет та визначенням середньої вартості цін на даний інвентар та обладнання Українського виробництва.
2. На підставі пункту 8 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану Затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 визначеної Законом України “Про публічні закупівлі”. Рішенням замовника було визначено проведення спрощеної закупівлі із використанням електронної системи закупівель, задля залучення максимальної кількості учасників та можливістю їх участі у даній процедурі закупівель, та у зв’язку із необхідністю забезпечення навчального процесу із використанням спортивного майна та інвентарю для підвищенням тренованості постійного особового складу військовослужбовців Навчального центру та перемінного особового складу військово службовців що прибувають з військових частин НГУ для проходження навчання та підвищення професійної кваліфікації.
3. Відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Під час кваліфікації учасників було розглянуто пропозицію ФОП "ФЕФЕЛОВ ІВАН ІВАНОВИЧ" у якого не було завантажено документів щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договору. Так як даний критерій є важливим задля перевірки спроможності постачальника виконати умови даної закупівлі. Мною (Уповноваженою особою) було прийнято рішення скористатися можливістю «Повідомлення про невідповідність» учасника що була доступна на електронному майданчику my.zakupivli.pro. Після сформованого повідомлення про не відповідність учаснику ФОП "ФЕФЕЛОВ ІВАН ІВАНОВИЧ" система автоматично надала 24 години на усунення невідповідностей. У кінцевому результаті на вимогу про усунення невідповідностей ФОП "ФЕФЕЛОВ ІВАН ІВАНОВИЧ" завантажив копії двох аналогічних договорів що дало можливість у повному обсязі перевірити спроможність даного учасника на виконання умов нашого договору, та зекономити державні кошти.
4. Відповідно до вимог частини другої статті 41 Закону України про Публічні закупівлі Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Учасником спрощеної закупівлі ФОП "ФЕФЕЛОВ ІВАН ІВАНОВИЧ" під час укладення договору про закупівлю було надано:
1) Повноваження щодо підпису.
2) Довідка про ліцензування.
Дані довідки відповідають вимогам частини другої статті 41 Закону та були завантажені на електронний майданчик ФОП "ФЕФЕЛОВ ІВАН ІВАНОВИЧ" 04.10.2023 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вимогу щодо усунення порушень виконано
2023-11-07 16:44:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ФЕФЕЛОВ ІВАН ІВАНОВИЧ" #3199010717 |
Переможець |
830 900,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2023 10:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2023 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2023 16:04
|
Додаткова угода №1 до Договору №470ФПЗФ.pdf | укладений |
07 листопада 2023 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2023 14:24
|
Договір №470-ФП-ЗФ.pdf | укладений |
10 жовтня 2023 14:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бігова доріжка | 1 | штуки |
120 000,00
UAH
|
Велотренажер | 1 | штуки |
80 000,00
UAH
|
Тренажер "Гак-машина" | 1 | штуки |
40 000,00
UAH
|
Велотренажер "Аірбайк" | 2 | штуки |
55 000,00
UAH
|
Гребний тренажер | 2 | штуки |
55 000,00
UAH
|
Тренажер "Блок для м'язів спини (комбінований)" | 1 | штуки |
40 000,00
UAH
|
Тренажер "Жим ногами під кутом 45 градусів" | 1 | штуки |
40 000,00
UAH
|
Тренажер "Груди машина" | 1 | штуки |
50 000,00
UAH
|
Тренажер "Блочна рама" | 1 | штуки |
80 000,00
UAH
|
Тренажер для м'язів стегна (комбінований) | 1 | штуки |
50 000,00
UAH
|
Тренажер "Жим вгору" | 1 | штуки |
30 000,00
UAH
|
Тренажер "Дельта машина" | 1 | штуки |
15 000,00
UAH
|
Тренажер "Важільна тяга" | 1 | штуки |
20 000,00
UAH
|
Тренажер "Машина Сміта" | 1 | штуки |
30 000,00
UAH
|
Тренажер Т-подібна тяга | 1 | штуки |
15 900,00
UAH
|