Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А- 95 (в талонах)
Очікувана вартість
576 000,00 UAH
UA-2023-09-18-000941-a 428a510239fb4d9094113f130ecc8760
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Санжаревська

+380509406882 04342588byx@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04342588
Місцезнаходження: 85010, Україна , Донецька обл., Краматорський район, смт Новодонецьке, вул. Благовісна, 3
Контактна особа: Лілія Санжаревська
+380509406882
04342588byx@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 літр
Бензин А- 95 (в талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85010, Україна, Донецька область, смт Новодонецьке, Благовісна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

18 вересня 2023 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-12-000014 ● 25efe6f20e84454dba4d5bf52f60cc2f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2023 12:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.10.2023 № 35-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА

Додаток
до наказу від 12.10.2023
№ 35-з

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ UA-2023-09-18-000941-a 18.09.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-19 17:38:43

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Бензин А- 95 (в талонах)» за кодом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-18-000941-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування наявної потреби предмета закупівлі?
пояснення об’єктивних обставин, що унеможливили дотримання вами строків для проведення цієї закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу та документальне підтверджена цих обставин?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-24 20:58:30

Відповідь на запит про надання пояснення

Обґрунтування технічних та якісних характеристик
предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної
вартості предмета закупівлі
1 Назва предмета закупівлі Предмет закупівлі: Бензин А-95, в талонах
код ДК 021:2015: 09130000-9 («Нафта і дистиляти») (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-18-000941-a).
2 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Закупівля здійснюється для забезпечення безперебійної роботи апарату управління, старостинських округів, пунктів незламності та укриттів Новодонецької селищної територіальної громади (заправка автомобільного транспорту та генераторів).
Якість товару повинна відповідати вимогам до Бензину А-95, встановленим діючими в Україні державними стандартами, технічними умовами, зокрема ДСТУ 7687:2015 (для бензину марки А-95) «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ГСТУ або Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року №927, та умовам тендерної документації, нормативно-правовим актам, іншим нормативно-технічним документам, які встановлюють вимоги до показників якості такого роду/виду товару, а також мати відповідні дозволи, ліцензії і сертифікати. АЗС повинні розташовуватися на відстані не більше 30 км від Замовника у кількості не менше 1 АЗС від Замовника.
3 Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки
від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод «Порівняння ринкових цін».
Визначено очікувану ціну за одиницю,
як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, а саме: інформації про ціни послуг, що міститься
в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі
на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, за формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод – очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк – ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К – кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Очікувана ціна за одиницю становить:
(48,00 грн + 48,50 грн + 48,00 грн) /3 шт. = 48,17 грн;
Розмір бюджетного призначення відповідно до розрахунку до кошторису на 2023 рік складає 576000,00 гривень.
4 Пояснення об’єктивних обставин, що унеможливили дотримання строків для проведення цієї закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу Закупівлю проведено із застосуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та п.п. 1.2 п.1 р.1 ПЕРЕЛІКУ
територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказ Міністерства з питань реінтеграції
тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (Новодонецька селищна територіальна громада код UA14120150000071686 з 24 лютого 2022 року знаходиться в зоні можливих бойових дій)

Надання інформації про усунення порушення замовником

Дане порушення відбулося через сильну завантаженість та неуважність уповноваженої особи, яка автоматично виклала закупівлю що вже відбулась шляхом проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-17-010989-a).

2023-10-30 13:11:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 10 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ"
#39821153
Переможець 576 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2023 09:35