Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Заслонова Костянтина, 7 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)
Очікувана вартість
1 336 122,00 UAH
UA-2023-09-15-013398-a 3f5454cf9a0540c784e0c9be84ad5e10
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Тетяна

080445649093 yo_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39682379
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, Кошиця, 11, к.414
Контактна особа: Бондар Тетяна
080445649093
yo_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2023 21:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2023 00:00
Очікувана вартість: 1 336 122,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 680,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Заслонова Костянтина, 7 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт зв’язку з військовим станом, розрахунки за виконані роботи здійснюються не пізніше 6 місяців після завершення воєнного стану в Україні Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2023 21:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2023 21:21
Оголошення - укриття 2023 заг без експертизи.doc
15 вересня 2023 21:21
тз - укриття - заслонова 7.PDF
15 вересня 2023 21:21
Договір підряду без експертизи 2023.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-24-000003 ● 8c9bc806b3a84bc9abc8e304c90fa365
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2023 14:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

23.10.2023
№ 61-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.10.2023 № 61-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-09-15-013398-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-26 11:31:49

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Заслонова Костянтина, 7 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-013398-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ІТЕН БУД» (код ЄДРПОУ 41588159), з яким укладений договір підряду на виконання проектної документації від 04.10.2023 № 378 без використання електронної системи закупівель?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-10 11:38:40

Відповідь

1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надано

2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Надано. Замовники проводять публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Відкриті торги за порядком, який визначають Особливості, — основ¬на процедура закупівель. Винятки, коли замовники мають право, щоб закупити товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн. В нашому випадку вартість робіт не перевищує 1,5 млн.грн., тому застосовується спрощена закупівля.


3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ІТЕН БУД» (код ЄДРПОУ 41588159), з яким укладений договір підряду на виконання проектної документації від 04.10.2023 № 378 без використання електронної системи закупівель?
Питання не зрозуміле. Проектно-кошторисну документацію по даному обєкту виконувала інша організація. Вказаний договір стосується закупівлі UA-2023-09-15-013398-a, тобто спрощеної закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТЕН БУД" 1 335 796,86
UAH з ПДВ
1 335 796,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2023 14:30
Електронний підпис
25 вересня 2023 14:30
Електронний підпис
25 вересня 2023 14:29
9 Витяг ПДВ 20.04.2023.pdf
25 вересня 2023 14:29
3.4 Пожежна безпека 17.11.2022.pdf
25 вересня 2023 14:29
6.4 Аттестат + сфера.pdf
25 вересня 2023 14:29
6 Ліцензія Ітен Буд.pdf
25 вересня 2023 14:29
6.1 ІТЕН БУД ИСО 9001.pdf
25 вересня 2023 14:29
21.3 Статут.pdf
25 вересня 2023 14:29
6.3 ІТЕН БУД ИСО 45001.pdf
25 вересня 2023 14:29
8 Витяг з ЄДР 26.06.2023.pdf
25 вересня 2023 14:29
12 Довідка про офшори.pdf
25 вересня 2023 14:29
6.2 ІТЕН БУД ИСО 14001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТЕН БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТЕН БУД"
#41588159
Переможець 1 335 796,86
UAH з ПДВ
03 жовтня 2023 18:35

Документи

03 жовтня 2023 18:35
Електронний підпис
03 жовтня 2023 18:34
Рішення № 112.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2023 18:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТЕН БУД"
#41588159
1 335 796,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2023 18:35
Електронний підпис
03 жовтня 2023 18:34
Рішення № 112.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 16:08
Ду№ 1 до дог№ 378 укриття заслонова 7.pdf укладений
22 грудня 2023 16:07
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2023 16:56
Дог№ 378 укрит заслонова 7.pdf укладений
04 жовтня 2023 16:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 299 841,48
UAH (в тому числі ПДВ 216 640,25 UAH)