Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43906316 |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Грушевського М., буд. 39 |
Контактна особа: |
Вікторія Кравченко +380633765838 ukb.bmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2023 20:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 12:21 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 12:21 |
Очікувана вартість: | 13 164 557,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 822,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65822.79 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Додаток № 1-Договірна ціна, Додаток № 2- Календарний графік виконання робіт; Додаток № 3 – Календарний план фінансування
проте проєкти зазначених додатків в тендерній документації відсутні
На підставі вище зазначеного, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного Законодавства
Просимо надати роз’яснення що мається на увазі під вимогою надати на кожну особу зазначену у довідці (наказ, трудова книжка, цивільно-правова угода тощо. Замовник вимагає від учасника надати на кожну особу зазначену у довідці і наказ і трудову книжка і цивільно-правову угоду, тощо). Чи замовник має на увазі що учасник має право надати на кожну особу зазначену у довідці або наказ або трудову книжка або цивільно-правову угоду….
Просимо привести у відповідність тендерну документацію.
В п. 4.2. проєкту договору наведеному в додатку 3 до тендерної документації зазначено що підрядник зобов’язується використати одержаний аванс/попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів / роботи і послуги протягом трьох місяців після одержання авансу, але не пізніше 24 грудня, у разі отримання авансу в останні місяці бюджетного року. Проте не зазначено 24 грудня якого року. Просимо привести у відповідність тендерну документацію.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» як можливий учасник торгів звернулося до Замовника, шляхом направлення офіційного листа (додаток 1) з електронної пошти Учасника budprom2020@ukr.net на електронну пошту Замовника ukb.bmr@gmail.com (додаток 2), що зазначена на сторінці закупівлі Prozorro (додаток 3) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-15-013293-a) з проханням організувати обстеження об’єкту.
Проте офіційної відповіді станом на 22.00 годину 19.09.2023 (за дві години до закінчення юридичної можливості оскарження умов закупівлі) Учасник від Замовника не отримав.
На підставі вище зазначеного та відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині видалення з тендерної документації вимоги щодо обов’язку учасника «здійснити огляд об’єкту, про що складається відповідний акт огляду (складається у довільній формі), датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний учасником та представником замовника, та подається серед документів пропозиції учасника. У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації», як такої що суперечать чинному законодавству України, є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-27-000003 ● c4d475623c8a4390874783c16ccd5db0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 16:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.12.2023 № 350
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-09-15-013293-a 15.09.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-28 16:35:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт дороги за адресою: Київська область, Фастівський район, Боярська міська територіальна громада, с. Тарасівка, вул. Гайова; 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015;ГБН Г.1-218-182:2011 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-15-013293-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-02 13:49:04
Про надання пояснення
Управління капітального будівництва Боярської міської ради (далі-Управління) опрацювало Наказ про початок моніторингу процедури закупівлі від 26.12.2023 №350, щодо закупівлі опублікованої в електронній системі закупівлі за номером ID: UA-2023-09-15-013293-a, та на виконання запиту про надання пояснень від 28 грудня 2023 р. 16:35, в межах своєї компетенції, повідомляємо наступне:
на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дороги за адресою: Київська область, Фастівський район, Боярська міська територіальна громада, с. Тарасівка, вул. Гайова; 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015;ГБН Г.1-218-182:2011» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-15-013293-a) Управління надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1. Щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості, на підставі наступних документів:
- закупівля здійснюється за принципом «Проектуй – Будуй», тобто включає в себе і роботи з розроблення проектної документації, і будівельні роботи.
- Замовником, відповідно до приписів Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, враховуючи Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», розроблено орієнтовний кошторисний розрахунок вартості робіт за схемою «Проектуй – Будуй». Саме на підставі зазначеного орієнтовного кошторисного розрахунку визначено очікувану вартість предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням
(https://drive.google.com/file/d/1fjghve3gbyXQspm5syyrBUdO_7Ju-UQg/view)
Додатки:
- орієнтовний кошторисний розрахунок ( Зведений кошторисний розрахунок)- 2 арк.
- відомість обсягів робіт- 3 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-10 19:25:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" вимогам установлених п.п. 1.2 п.1 Додатку 1 до ТД щодо наявності машин, механізмів та техніки, які не є власністю Учасника, в частині підтвердження надання копій акту (-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі техніки до договорів?
2. Яким чином Замовником здійснено перевірку на відповідність вимог установлених п.п.3.2. п.3 Додатку 1 до ТД щодо повного виконання аналогічних договорів наданих ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" у складі тендерної пропозиції?
3. Просимо пояснити, яким чином ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, які були виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій та опубліковано вимогу про усунення невідповідностей, а саме зведений кошторисний розрахунок, в якому загальна вартість відрізняється від договірної ціни?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-15 09:44:29
Про надання пояснення
Про надання пояснення
Управління капітального будівництва Боярської міської ради (далі-Управління) опрацювало Наказ про початок моніторингу процедури закупівлі від 26.12.2023 №350, щодо закупівлі опублікованої в електронній системі закупівлі за номером ID: UA-2023-09-15-013293-a, та на виконання запиту про надання пояснень від 10 січня 2024 р. 19:25, в межах своєї компетенції, повідомляємо наступне:
на Ваш запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дороги за адресою: Київська область, Фастівський район, Боярська міська територіальна громада, с. Тарасівка, вул. Гайова; 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015;ГБН Г.1-218-182:2011» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-15-013293-a) Управління надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1. Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" вимогам установлених п.п. 1.2 п.1 Додатку 1 до ТД щодо наявності машин, механізмів та техніки, які не є власністю Учасника, в частині підтвердження надання копій акту (-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі техніки до договорів, на підставі наданих Учасником документів в своїй тендерній пропозиції, а саме файли: «18. Довідка про наявність обладнання», «19.4. договір техніка експрес», «19.3. договір техніка сервіт», «19.2 договір бульдозер», «19.1. Договір автовишка», «18-23. .Довідка про наявність обладнання».
2. Замовником здійснено перевірку на відповідність вимог установлених п.п.3.2. п.3 Додатку 1 до ТД згідно наданих Учасником документів в своїй тендерній пропозиції, а саме файли : «39.1. Договір досвід 1.pdf», «39.2. Договір досвід 2.pdf» ,«39.3. Договір досвід 3.pdf» та «39. довідка досвід договора.pdf».
3. Щодо пояснень, яким чином ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, які були виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій та опубліковано вимогу про усунення невідповідностей, а саме зведений кошторисний розрахунок, в якому загальна вартість відрізняється від договірної ціни,
Учасник надав пояснення файл «Пояснення 3 від 29.09.2023.pdf».
Додатки:
- Файли: «Пояснення 3 від 29.09.2023»-2 арк,«18. Довідка про наявність обладнання»-2 арк, «19.4. договір техніка експрес»- 7 арк, «19.3. договір техніка сервіт»- 18 арк, «19.2 договір бульдозер»- 6 арк., «19.1. Договір автовишка»- 11 арк., «18-23. .Довідка про наявність обладнання» -2арк.,«39.1. Договір досвід 1.pdf»- 66 арк., «39.2. Договір досвід 2.pdf»-62 арк. ,«39.3. Договір досвід 3.pdf»-34 арк., «39. довідка досвід договора.pdf»-2 арк.
- ДАСУ відповідь на пояснення.pdf
- Пояснення 3 від 29.09.2023.pdf
- 39. довідка досвід договора.pdf
- 39.1. Договір досвід 1.pdf
- 39.2. Договір досвід 2.pdf
- 39.3. Договір досвід 3.pdf
- 18. Довідка про наявність обладнання.pdf
- 18-23. .Довідка про наявність обладнання.pdf
- 19.1. Договір автовишка.pdf
- 19.2 договір бульдозер.pdf
- 19.3. договір техніка сервіт.pdf
- 19.4. договір техніка експрес.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт дороги за адресою: Київська область, Фастівський район, Боярська міська територіальна громада, с. Тарасівка, вул. Гайова; 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015;ГБН Г.1-218-182:2011» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-013293-a) в електронній системі було оприлюднено висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: за результатами аналізу питання повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів та внесення змін до тендерної документації, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 та частини 2 статті 24 Закону № 922-VIII, пункту 26 та пункту 54 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» встановлено недотримання вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Для недопущення встановлених порушень у подальшому при проведені публічнх закупівель зобов'язуюся більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця, посилити увагу та вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі.
2024-01-24 09:14:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (недотримання вимоги пункту 43 Особливостей № 1178 та порушено вимоги частини 2 статті 24 Закону № 922-VIII та пункту 54 Особливостей № 1178.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 26-26/2024пр |
Дата публікації: | 23 лютого 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
23 лютого 2024 09:19
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2023 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" |
12 557 903,30
UAH з ПДВ
|
12 557 903,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
13 147 285,60
UAH з ПДВ
|
13 147 285,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ" #42774816 |
Переможець |
12 557 903,30
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2023 13:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 вересня 2023 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 15:39
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 10:40
|
Додаток..._compressed.pdf | укладений |
05 жовтня 2023 10:38
|
Договір_compressed.pdf | укладений |
05 жовтня 2023 10:38
|
Додатки.pdf | укладений |
05 жовтня 2023 10:38
|
Додатки..pdf | укладений |
05 жовтня 2023 10:38
|
Додатки.._compressed.pdf | укладений |
05 жовтня 2023 10:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 02-06/51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |