Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Дениса Антіпова, 8 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)
Очікувана вартість
1 333 320,00 UAH
UA-2023-09-15-013260-a c3ab6db46f334438add457366e6ab742
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Тетяна

080445649093 yo_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39682379
Місцезнаходження: 02068, Україна , Київська обл., Київ, Кошиця, 11, к.414
Контактна особа: Бондар Тетяна
080445649093
yo_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2023 20:12
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2023 00:00
Очікувана вартість: 1 333 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 666,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Дениса Антіпова, 8 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт зв’язку з військовим станом, розрахунки за виконані роботи здійснюються не пізніше 6 місяців після завершення воєнного стану в Україні Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 вересня 2023 20:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2023 20:13
Оголошення - укриття 2023 заг без експертизи.doc
15 вересня 2023 20:13
тз - укриття - антіпова 8.PDF
15 вересня 2023 20:12
Договір підряду без експертизи 2023.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-17-000078 ● 7147d12c9ba8430e8b029cdc3ea8d697
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2023 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.10.2023 № 91-З
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.10.2023 № 91-З

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2023-09-15-013260-a, 15.09.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-18 17:54:28

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Дениса Антіпова, 8 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-013260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. На підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-23 14:36:58

Відповідь стосовно запиту про надання пояснення

1. Замовники проводять публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922 з урахуванням Особливостей. Відкриті торги за порядком, який визначають Особливості, — основ¬на процедура закупівель. Винятки, коли замовники мають право, щоб закупити товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн. В нашому випадку вартість робіт не перевищує 1,5 млн.грн., тому застосовується спрощена закупівля.
2. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі отриманого Експертного звіту.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-20 14:12:37

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт підвальних приміщень для використання під найпростіші укриття за адресою: вул. Дениса Антіпова, 8 Дарницького району м. Києва (Код ДК 021:2015:45453000-7 — Капітальний ремонт та реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-013260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Чому «Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТЕН БУД», створений у Програмному комплексі АВК - 5 (3.8.2), тоді як у «Вимогах до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» абзац 2 пункт 1 Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.8.3 (не нижче)?
2. Як забезпечено виконання пункту 16 «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження», а саме надання Учасником, у разі визнання його переможцем, копій документів у паперовому вигляді передбачених Гарантійним листом?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-23 14:12:29

Відповідь стосовно запиту про надання пояснення

1. Подана кошторисна документація учасника організації Товариство з обмеженою відповідальністю «ІТЕН БУД» створена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.8.3. Вимоги щодо створення розрахунку заробітної плати учасника в програмному комплексі – відсутня. Вимагалося - розрахунок заробітної плати або рішення про затвердження рівня заробітної плати Мінрегіонбуду чи Київської міської державної адміністрації.
2. Згідно пункту 16 вимог «Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження», учасником закупівлі надано скан-копію гарантійного листа, який підтверджує надання Учасником Замовнику копій всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. Згідно листа № 10 від 19.09.2023 Учасником надано оригінали та завірені копії документації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТЕН БУД" 1 332 817,91
UAH з ПДВ
1 332 817,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2023 14:34
Електронний підпис
25 вересня 2023 14:34
Електронний підпис
25 вересня 2023 14:33
9 Витяг ПДВ 20.04.2023.pdf
25 вересня 2023 14:33
3.4 Пожежна безпека 17.11.2022.pdf
25 вересня 2023 14:33
6.4 Аттестат + сфера.pdf
25 вересня 2023 14:33
6 Ліцензія Ітен Буд.pdf
25 вересня 2023 14:33
6.1 ІТЕН БУД ИСО 9001.pdf
25 вересня 2023 14:33
21.3 Статут.pdf
25 вересня 2023 14:33
6.3 ІТЕН БУД ИСО 45001.pdf
25 вересня 2023 14:33
8 Витяг з ЄДР 26.06.2023.pdf
25 вересня 2023 14:33
12 Довідка про офшори.pdf
25 вересня 2023 14:33
6.2 ІТЕН БУД ИСО 14001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТЕН БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТЕН БУД"
#41588159
Переможець 1 332 817,91
UAH з ПДВ
03 жовтня 2023 17:49

Документи

03 жовтня 2023 17:49
Електронний підпис
03 жовтня 2023 17:48
Рішення № 105.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2023 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТЕН БУД"
#41588159
1 332 817,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2023 17:49
Електронний підпис
03 жовтня 2023 17:48
Рішення № 105.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 листопада 2023 13:36
Електронний підпис укладений
01 листопада 2023 13:34
Ду№ 1 до дог№ 370 укрит антіпова 8.pdf укладений
01 листопада 2023 13:33
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2023 16:44
Дог№ 370 укрит антіпова 8.pdf укладений
04 жовтня 2023 16:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 225 962,22
UAH (в тому числі ПДВ 204 327,04 UAH)