Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 41870723 |
Місцезнаходження: | 31022, Україна , Хмельницька обл., Антоніни, площа Графська, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ліщинська Світлана Степанівна +380972274044 sivets509@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2023 19:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2023 12:16 |
Початок аукціону: | 28 вересня 2023 12:16 |
Очікувана вартість: | 630 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товари, які надані Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 10 (Десяти) календарних днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2023 13:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2023 11:18 |
4.3 Додаток 3 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
22 вересня 2023 11:18 |
4. ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
22 вересня 2023 11:18 |
Таблиця змін до ТД.docx | |
15 вересня 2023 19:28 |
4.2. Додаток 2 Технiчне_завдання.docx | |
15 вересня 2023 19:28 |
4.1._Додаток 1 ТП.docx |
22 вересня 2023 13:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2023 11:18 |
4.3 Додаток 3 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
22 вересня 2023 11:18 |
4. ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
|
|||
22 вересня 2023 11:18 |
Таблиця змін до ТД.docx
|
|||
15 вересня 2023 19:28 |
4.2. Додаток 2 Технiчне_завдання.docx
|
|||
15 вересня 2023 19:28 |
4.1._Додаток 1 ТП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуючи терміни поставки товару закупівлі, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-26-000062 ● 83a9b0e18fc0404b99a2a837f87820d5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.09.2023 № 53-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 26.09.2023 № 53-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
UA-2023-09-15-013148-a 15.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-28 14:23:32
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-013148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону передбачено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Постанова КМУ №861) затверджено порядки підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва.
Зокрема, Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів (далі – Порядок) встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Так, 08.09.2023 постановою КМУ від 22.08.2023 №950 внесено зміни в Порядок, затверджений Постановою КМУ №861.
Відповідно до пункту 13-1 Порядку замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Відповідно до пункту 13-2 Порядку Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи під час проведення моніторингу процедур закупівель, особливості яких передбачені у пункті 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, у разі виявлення ознак невідповідності тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації, визначеним у тендерній документації, зазначає про це у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Держаудитслужба інформує Мінекономіки про встановлення таких ознак невідповідності.
Замовником за процедурою закупівлі UA-2023-09-15-013148-a, передбачено придбання генератора дизельного у кількості 9 шт з очікуваною вартістю закупівлі – 630 000,00 грн з ПДВ.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чому у тендерній документації Замовника відсутні вимоги до учасників процедури закупівлі, передбачених пунктом 13-1 Порядку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-02 15:26:06
Пояснення
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2023-09-15-013148-a (код ДК 021:2015:31120000-3: Генератори - генератор дизельний) яка проводиться «Відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Антонінської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області».
У відповідь на запит повідомляємо, що Замовником дійсно допущено технічну помилку та не зазначено вимог щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO та вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України. Замовник погоджується із виявленим недоліком Держаудитслужби. Також, Замовником буде прийняте відповідне рішення про відміну закупівлі у зв’язку із відсутністю вимог щодо наявності в учасників сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO та вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі. У майбутню закупівлю зобов’язуємось включити відповідні вимоги які будуть відповідати законодавству України.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-02 15:32:04
Пояснення з власної ініціативи
Вимога яка буде включена у ТД згідно вимог законодавства України.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку про проведений моніторинг та відповідно до п.2 ст.50 Особливостей, процедура закупівлі відмінена.
2023-10-03 11:03:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі .відповідно до п.2 ст.50 Особливостей (протокол уповноваженої особи від 03.10.2023 №157)
2023-10-03 11:15:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2023 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Кісінчук Володимир Станіславович" |
388 700,00
UAH з ПДВ
|
388 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІМ ІНЖИНІРИНГ" |
410 400,00
UAH з ПДВ
|
410 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" |
432 000,00
UAH з ПДВ
|
432 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ" |
445 500,00
UAH з ПДВ
|
445 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
529 956,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ХАЙАТ ЕСТЕЙТ" |
530 000,01
UAH з ПДВ
|
530 000,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" |
607 500,00
UAH з ПДВ
|
607 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ВОЗНЮК ОЛЕГ ІГОРОВИЧ" |
611 100,00
UAH з ПДВ
|
611 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Кісінчук Володимир Станіславович" #3270115093 |
Очікує рішення |
388 700,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2023 13:15
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2023 10:59 |
Кінець періоду оскарження: | 14 жовтня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 14 жовтня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до п.2 ст.50 Особливостей та згідно із висновком проведеного моніторингу |
03 жовтня 2023 10:59
|
Електронний підпис |
03 жовтня 2023 10:55
|
рішення |