Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт навчального корпусу «А» Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» за адресою м. Полтава, Першотравневий проспект, 24. Коригування – 45453000-7)
Очікувана вартість
35 200 076,40 UAH
UA-2023-09-15-011725-a e761946ecf684267a19be949729c25d4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіроштан Ілона Олегівна

380532608733 zakupivli@nupp.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Код ЄДРПОУ: 02071100
Вебсайт: https://nupp.edu.ua/
Місцезнаходження: 36011 , Україна , Полтавська обл., Полтава, проспект Першотравневий, будинок 24
Контактна особа: Сіроштан Ілона Олегівна
380532608733
zakupivli@nupp.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 вересня 2023 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2023 17:00
Початок аукціону: 17 жовтня 2023 11:17
Початок аукціону: 17 жовтня 2023 11:17
Очікувана вартість: 35 200 076,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 176 000,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000 грн*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 4. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених далі у пункті 3 Розділу ІІІ цієї Тендерної документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 100000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: 1. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. 2. Розмір забезпечення складає 5% вартості договору та надається таким чином : -- у розмірі 5% від вартості договору у вигляді банківської гарантії, оформленої згідно п.2 Розділу ІІІ цієї документації, на період до завершення виконання робіт за договором; -- у розмірі 1.25% від вартості договору у вигляді договору страхування відповідальності Виконавця за якість виконаних робіт на протязі гарантійного періоду, що становить 7 років з моменту приймання-передачі закінчених робіт і з якого цей договір страхування набуває чинності. 3. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами, зазначеними в договорі.. 4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце виконання робіт: 36011, м. Полтава, проспект Першотравневий, 24. Термін виконання робіт: 9 місяців з дати підписання договору. Оцінка пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт навчального корпусу «А» Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» за адресою м. Полтава, Першотравневий проспект, 24. Коригування – 45453000-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі 10 % вiд Ціни Договору. У разі вимоги Виконавцем попередньої оплати (авансу), Виконавець до надання Замовнику рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу) (або разом з ним) має надати Замовнику безвідкличну банківську гарантію повернення попередньої оплати (авансу) на суму, еквівалентну сумі попередньої оплати (авансу), з терміном дії до повного зарахування попередньої оплати (авансу) згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або повернення Виконавцем суми попередньої оплати (авансу) згідно з пунктом 12.4 Договору, але не менше 13 (тринадцяти) календарних місяців (у тому числі 30 (тридцять) днів для реалізації Замовником права отримання коштів цієї гарантії). Умови гарантії можуть передбачати пропорційне зменшення суми гарантії на суми прийнятих робіт згідно актів приймання виконаних будівельних робіт. Аванс 45 Календарні 10
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Виконавець надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 85
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Виконавцем у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 15 вересня 2023 16:02

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000 грн*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 4. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 5. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених далі у пункті 3 Розділу ІІІ цієї Тендерної документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.

Сума забезпечення: 100000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. 2. Розмір забезпечення складає 5% вартості договору та надається таким чином : -- у розмірі 5% від вартості договору у вигляді банківської гарантії, оформленої згідно п.2 Розділу ІІІ цієї документації, на період до завершення виконання робіт за договором; -- у розмірі 1.25% від вартості договору у вигляді договору страхування відповідальності Виконавця за якість виконаних робіт на протязі гарантійного періоду, що становить 7 років з моменту приймання-передачі закінчених робіт і з якого цей договір страхування набуває чинності. 3. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами, зазначеними в договорі.. 4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2023 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 33 197 813,50
UAH з ПДВ
32 845 812,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 35 086 429,20
UAH з ПДВ
33 021 810,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 жовтня 2023 11:09
Електронний підпис
25 жовтня 2023 11:08
НАЗК Класика Комфорту.zip
25 жовтня 2023 11:08
НАЗК Гризлов.zip
25 жовтня 2023 11:08
Витяг МВС.rar
25 жовтня 2023 11:08
4. Цінова пропозиція.pdf
24 жовтня 2023 13:20
Електронний підпис
16 жовтня 2023 15:11
Електронний підпис
16 жовтня 2023 15:11
Електронний підпис
16 жовтня 2023 15:09
4. Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2023 15:09
3КБ-З.pdf
16 жовтня 2023 15:09
11. Право власності.pdf
16 жовтня 2023 15:09
33. Проект договору.pdf
16 жовтня 2023 15:09
23. Календарний графік.pdf
16 жовтня 2023 15:09
Договір 140 від 27-05-2019.pdf
16 жовтня 2023 15:09
3КБ-2.pdf
16 жовтня 2023 15:09
4КБ-3.pdf
16 жовтня 2023 15:09
18. Фінзвіт 2020.pdf
16 жовтня 2023 15:09
5КБ-2-часть 2 (2).pdf
16 жовтня 2023 15:09
20 п47 Особливостей.pdf
16 жовтня 2023 15:09
6КБ-3.pdf
16 жовтня 2023 15:09
1КБ-2.pdf
16 жовтня 2023 15:09
4КБ-2-частина 2.pdf
16 жовтня 2023 15:09
3. Класика Витяг ПДВ.PDF
16 жовтня 2023 15:09
4ПВР.pdf
16 жовтня 2023 15:09
6ПВР.pdf
16 жовтня 2023 15:09
4КБ-2-частина 1.pdf
16 жовтня 2023 15:09
32 Відповідність ТУ.pdf
16 жовтня 2023 15:09
12. Освіта і накази ІТР.pdf
16 жовтня 2023 15:09
6КБ-2.pdf
16 жовтня 2023 15:09
8. Ліцензії буд та пож.pdf
16 жовтня 2023 15:09
16 Довідка про досвід.pdf
16 жовтня 2023 15:09
12 Довідка працівники.pdf
16 жовтня 2023 15:09
2. Звіт.pdf
16 жовтня 2023 15:09
2КБ-3.pdf
16 жовтня 2023 15:09
КБ-2.pdf
16 жовтня 2023 15:09
1КБ-3.pdf
16 жовтня 2023 15:09
18. Баланс-Фізвіт 2021.rar
16 жовтня 2023 15:09
5КБ-2-часть 2 (4).pdf
16 жовтня 2023 15:09
11 Довідка МТБ.pdf
16 жовтня 2023 15:09
КБ-2-КБ-З.pdf
16 жовтня 2023 15:09
5КБ-2-часть 2 (1).pdf
16 жовтня 2023 15:09
5КБ-2-часть 2 (3).pdf
16 жовтня 2023 15:09
7КБ-2-КБ-З.pdf
16 жовтня 2023 15:09
18. Фінзвіт 2019.pdf
16 жовтня 2023 15:09
2КБ-2.pdf
16 жовтня 2023 15:09
2. Статут , Опис.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2023 21:04
Електронний підпис
13 жовтня 2023 21:03
ГАРАНТІЯ_841.zip
13 жовтня 2023 21:03
акти №4 гуртожиток.pdf
13 жовтня 2023 21:03
акти №1 гуртожиток.pdf
13 жовтня 2023 21:03
акти №3 гуртожиток.pdf
13 жовтня 2023 21:03
акти №2 гуртожиток.pdf
13 жовтня 2023 21:03
Фінансова звітність.PDF
13 жовтня 2023 21:03
акти частина 1 обласна.pdf
13 жовтня 2023 21:03
акти частина 2 обласна.pdf
13 жовтня 2023 21:03
Договора МТБ.pdf
13 жовтня 2023 21:03
Довідка про МТБ.PDF
13 жовтня 2023 21:03
Локальні кошториси.pdf
13 жовтня 2023 21:03
Календарний графік.PDF
13 жовтня 2023 21:03
ДЦ, пояснюв, зведен.pdf
13 жовтня 2023 21:03
листи, довідки.PDF
13 жовтня 2023 21:03
Підписані табл 1,2,3.PDF
13 жовтня 2023 21:03
Пакти.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Переможець 32 845 812,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2023 17:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2023 16:53

Вимога про усунення невідповідностей

Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією, ціна/приведена ціна якої є найнижчою, електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію Учасника № 1 – ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", код ЄДРПОУ 36100693 – 32 845 812,00 грн (Тридцять два мільйони вісімсот сорок п’ять тисяч вісімсот дванадцять грн 00 коп) з ПДВ. В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника № 1 – ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ", код ЄДРПОУ 36100693, (надалі – Учасник) та відповідно до пункту 43 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У зв’язку з вищевказаним, НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА» вимагає усунути наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником в складі тендерної пропозиції, шляхом розміщення необхідної інформації та документів в електронній системі закупівель у встановлений законом строк. 1.1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1.1. Відповідно до підпункту 1.1.3. пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників ПДВ або свідоцтва платника єдиного податку, витягу з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів). Учасником не надано свідоцтва платника ПДВ, витягу з реєстру платників єдиного податку або не надано пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.2.1. Підпункт 1.1.3. пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.3.1. Свідоцтво платника ПДВ, витяг з реєстру платників єдиного податку або пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів.

Документи

24 жовтня 2023 17:06
Довідка НАЗК
24 жовтня 2023 17:06
Електронний підпис
24 жовтня 2023 17:05
Протокол №УО1-288В.pdf
23 жовтня 2023 16:49
Електронний підпис
23 жовтня 2023 16:49
Протокол №УО1-282В.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2023 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
32 845 812,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2023 17:06
Довідка НАЗК
24 жовтня 2023 17:06
Електронний підпис
24 жовтня 2023 17:05
Протокол №УО1-288В.pdf
23 жовтня 2023 16:49
Електронний підпис
23 жовтня 2023 16:49
Протокол №УО1-282В.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2024 19:21
Зведений кошторисний розрахунок.xls зміни до договору
04 грудня 2024 19:21
Підсумкова відомість ресурсів.xls зміни до договору
04 грудня 2024 19:21
Договірна ціна.xls зміни до договору
04 грудня 2024 19:21
ДУ 8 до Договору 1868.pdf зміни до договору
04 грудня 2024 19:21
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2024 20:06
ДУ 7 до Договору 1868.pdf зміни до договору
29 листопада 2024 20:06
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2024 21:15
ДУ 6 до Договору 1868.pdf зміни до договору
31 жовтня 2024 21:15
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2024 20:01
ДУ 5 до Договору 1868.pdf зміни до договору
26 вересня 2024 20:01
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2024 18:13
ДУ 4 до Договору 1868.pdf зміни до договору
25 липня 2024 18:13
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2024 11:08
ДУ 3 до Договору № 1868.pdf зміни до договору
08 квітня 2024 11:08
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2023 17:57
ДУ 2 до Договору № 1868.pdf зміни до договору
27 грудня 2023 17:57
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 17:21
ДУ 1 до Договору 1868.pdf зміни до договору
08 грудня 2023 17:21
Електронний підпис укладений
08 листопада 2023 18:29
Договір 1868.pdf укладений
08 листопада 2023 18:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абзацу 2 пункту 2 Постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», підпункту 3 пункту 19 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі Постанови), частини 3 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон) та пункту 18.1. розділу 18. «Внесення змін у договір та його розірвання» Договору Сторони домовилися: ‒ внести зміни до розділу 21 Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Договору та викласти його в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 3 пункту 19 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі Постанови), частини 3 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон) та пункту 18.1. розділу 18. «Внесення змін у договір та його розірвання» Договору Сторони домовилися: ‒ внести зміни до розділу 21 Місцезнаходження та банківські реквізити сторін Договору та викласти його в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи терміни оплати авансових платежів та здійснення казначейського обслуговування щодо оплати накладних на придбання будівельних матеріалів Сторони дійшли згоди уклали цю Додаткову угоду до Договору про закупівлю робіт щодо: ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт навчального корпусу «А» Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» за адресою м. Полтава, Першотравневий проспект, 24. Коригування – 45453000-7) від 08.11.2023 № 1868 (далі – Договір) про нижченаведене: 1. Відповідно до підпункту 3 пункту 19 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі Постанови), частини 3 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон) та пункту 18.1. розділу 18. «Внесення змін у договір та його розірвання» Договору Сторони домовилися: ‒ внести зміни до Додатку №2 Календарний графік виконання робіт Договору та викласти його в редакції, яка наведена у Додатку №1 до цієї Додаткової угоди та є її невід’ємною частиною; ‒ внести зміни до Додатку №3 План фінансування виконаних робіт Договору та викласти його в редакції, яка наведена у Додатку №2 до цієї Додаткової угоди та є її невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17 лютого 2011 року № 3038-VI, статті 37 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт та пункту» від 13 квітня 2011 року № 466 – право на виконання підготовчих робіт (якщо вони не були виконані раніше згідно з повідомленням про початок виконання підготовчих робіт) і будівельних робіт на об’єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", підключення об’єкта будівництва до інженерних мереж та споруд надається замовнику та генеральному підряднику чи підряднику (якщо будівельні роботи виконуються без залучення субпідрядників) після отримання дозволу на виконання будівельних робіт. Дозвіл на виконання будівельних робіт на об’єкті – навчального корпусу «А» Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» за адресою м. Полтава, Першотравневий проспект, 24, видано 29 листопада 2023 року (Реєстраційний номер дозвільного документу в ЄДЕССБ – ІУ013231129282). Враховуючи даний факт, а також те що згідно з Експертизою проєкту (Реєстраційний номер в ЄДЕССБ – EX01:3836-2596-9375-7811) термін виконання робіт – 9 місяців з дати підписання договору, фактично Виконавець приступив до виконання робіт не з моменту підписання договору, а з дати отримання дозволу. 2. Відповідно до листа ТОВ «Класика Комфорту» від 18 липня 2024 року № 36/07/24 та виписок з рахунків від 26.12.2023, 27.12.2023 та 29.02.2024 попередня оплата по рахунку від 08.12.2023 № 390 була здійснена органами Державної казначейської служби на рахунок ТОВ «Класика Комфорту» 26.12.2023 та 27.12.2023 відповідно. Проте, оплата за придбання матеріалів від ТОВ «Класика Комфорту» на рахунок постачальника матеріалів – ТОВ «Стройрефір», була здійснена органами Державної казначейської служби 29.02.2024, що в свою чергу, призвело до затримання фактичного отримання матеріалів Підрядником на 2 місяці та унеможливило здійснення робіт з капітального ремонту в цей період. 3. Враховуючи вище викладене та відповідно до підпункту 4 пункту 19 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі Постанови), частини 4 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон) та пункту 18.1. розділу 18. «Внесення змін у договір та його розірвання» Договору Сторони домовилися: продовжити термін дії Договору до 25 вересня 2024 року та внести зміни до розділу 19 Строк дії Договору та викласти його в наступній редакції: «19.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 25.09.2024 року, а в частині виконання гарантійних зобов’язань до 25.09.2033 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» 4. Відповідно до підпункту 3 пункту 19 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі Постанови), частини 3 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон) та пункту 18.1. розділу 18. «Внесення змін у договір та його розірвання» Договору Сторони домовилися: ‒ внести зміни до Додатку №2 Календарний графік виконання робіт Договору та викласти його в редакції, яка наведена у Додатку №1 до цієї Додаткової угоди та є її невід’ємною частиною; ‒ внести зміни до Додатку №3 План фінансування виконаних робіт Договору та викласти його в редакції, яка наведена у Додатку №2 до цієї Додаткової угоди та є її невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа ТОВ «Класика Комфорту» від 11 вересня 2024 року № 11/09-24-1 зазначено, що у виробників матеріалів виникли тривалі перебої з постачанням електроенергії, що призвело до затримки у виготовленні комплектуючих та кінцевого обладнання для будівельних робіт. Враховуючи вище викладене та відповідно до підпункту 4 пункту 19 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі Постанови), частини 4 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон) та пункту 18.1. розділу 18. «Внесення змін у договір та його розірвання» Договору Сторони домовилися: продовжити термін дії Договору до 31 жовтня 2024 року та внести зміни до розділу 19 Строк дії Договору та викласти його в наступній редакції: «19.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 31.10.2024 року, а в частині виконання гарантійних зобов’язань до 31.10.2033 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа ТОВ «Класика Комфорту» від 25 жовтня 2024 року № 25/10-24-4 зазначено, що у зв’язку з проектними змінами та затримкою з постачанням матеріалів відбулося збільшення термінів виконання робіт. Враховуючи вище викладене та відповідно до підпункту 4 пункту 19 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі Постанови), частини 4 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон) та пункту 18.1. розділу 18. «Внесення змін у договір та його розірвання» Договору Сторони домовилися: продовжити термін дії Договору до 30 листопада 2024 року та внести зміни до розділу 19 Строк дії Договору та викласти його в наступній редакції: «19.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 30.11.2024 року, а в частині виконання гарантійних зобов’язань до 30.11.2033 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа ТОВ «Класика Комфорту» від 26 листопада 2024 року № 26/11-24-7 зазначено, що у зв’язку з проектними змінами та затримкою з постачанням матеріалів відбулося збільшення термінів виконання робіт. Враховуючи вище викладене та відповідно до підпункту 4 пункту 19 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі Постанови), частини 4 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон) та пункту 18.1. розділу 18. «Внесення змін у договір та його розірвання» Договору Сторони домовилися: продовжити термін дії Договору до 31 грудня 2024 року та внести зміни до розділу 19 Строк дії Договору та викласти його в наступній редакції: «19.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 року, а в частині виконання гарантійних зобов’язань до 31.12.2033 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 1 пункту 19 Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі Постанови), частини 1 пункту 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон) та пункт 18.1. розділу 18. «Внесення змін у договір та його розірвання» Договору Сторони домовилися: зменшити суму Договору на 6 265 315,89 грн (Шість мільйонів двісті шістдесят п’ять тисяч триста п’ятнадцять грн 89 коп) в т.ч. ПДВ 1 044 219,31 грн та внести зміни до п. 3.1. розділу 3 Ціна Договору і викласти його в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 1868
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML