Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ МАНЕВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44037988 |
Вебсайт: | http://manevychirada.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 44601, Україна , Волинська обл., селище міського типу Маневичі, вулиця Незалежності, будинок 30 |
Контактна особа: |
Діана Манзюк +380980725004 kapbydmanev@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2023 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 11:22 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 11:22 |
Очікувана вартість: | 863 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 635,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 14:59 |
ТД вул Северинівська.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-07-000038 ● 133f4a9bf89f4085a7c733c4a5b997d6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2023 11:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.11.2023 № 45-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 06.11.2023 № 45-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-09-15-010009-a від 15.09.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-09 11:35:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Северинівська в смт. Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-010009-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-10 08:20:02
Відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Северинівська в смт Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області (ДК021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-010009-a) Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області оприлюднено запит до відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та комунальної власності Маневицької селищної ради щодо надання пояснень, в зв’язку із чим повідомляємо слідуюче.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (в тому числі технічна специфікація додаток № 3 тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 15 вересня 2023 року (Протокол № 48.1) визначено на підставі кошторисної документації робочого проекту «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Северинівська в смт Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області» складеного у відповідності до вимог ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» згідно позитивного експертного звіту № 344/03-0342/03-23 від 12 вересня 2023 року виданий Філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Волинській області.
У відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Маневицької селищної ради за посиланням:
https://mg.gov.ua/news/1697802644/.
Згідно Рішення Маневицької селищної ради № 36/24 від 12 липня 2023 року «Про внесення змін до рішення селищної ради від 21.12.2022 №30/10 «Про бюджет селищної територіальної громади на 2023 рік» 03561000000 (код бюджету)» відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та комунальної власності Маневицької селищної збільшено бюджетні призначення на утримання та розвиток автомобільних доріг на поточні ремонти дорожнього покриття зокрема: по вулицях Західна, Северинівська, Тиха, Янчишина в смт Маневичі, по вулицях Центральна с. Череваха, Набережна с. Комарово, та під’їзд до кладовища в смт Маневичі загалом на суму: 1 870 000 гривень за рахунок податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-22 10:09:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Северинівська в смт. Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-010009-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати документи на основі яких визначено очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: кошторисну документацію робочого проекту «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Северинівська в смт Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області» та експертний звіт № 344/03-0342/03-23 від 12 вересня 2023 року виданий Філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Волинській області.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-23 08:59:22
Відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Северинівська в смт Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області (ДК021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-010009-a) Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області оприлюднено запит до відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою, розвитку інфраструктури та комунальної власності Маневицької селищної ради щодо надання пояснень (інформації та документів) на основі яких визначено очікувану вартість, технічні та якісні характеричтики предмета закупівлі, в зв’язку із чим надаємо слідуючі документи:
- кошторисну документацію робочого проекту «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Северинівська в смт Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області ;
- експертний звіт № 344/03-0342/03-23 від 12 вересня 2023 року виданий Філією ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" у Волинській області.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель встановлених в ході проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вулиці Северинівська в смт Маневичі Камінь-Каширського району Волинської області (ДК021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-010009-a) повідомляємо наступне: Замовником здійснені заходи, направлені на недопущення встановлених помилок у подальшому, зокрема проведено роз’яснювальну роботу для уповноваженої особи щодо недопущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель, також додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось дотримуватись законодавства у сфері публічних закупівель і не допускати подібних помилок в майбутньому.
2023-11-24 12:20:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2023 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" |
740 684,99
UAH з ПДВ
|
651 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Сардарян Артур Володимирович" |
820 324,91
UAH з ПДВ
|
652 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ковельське ШБУ №63" |
763 162,80
UAH з ПДВ
|
705 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА" |
748 016,30
UAH з ПДВ
|
715 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Відхилено |
651 999,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2023 17:03
|
ФОП "Сардарян Артур Володимирович" #3544112854 |
Відхилено |
652 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2023 11:48
|
ТОВ "Ковельське ШБУ №63" #03449019 |
Переможець |
705 500,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2023 08:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2023 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2023 11:25
|
268.pdf | укладений |
09 жовтня 2023 11:23
|