Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2023 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 11:31 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 11:31 |
Очікувана вартість: | 18 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 185 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2023 09:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 14:47 |
Оголошення про початок відкритих торгів з особливостями сіль технічна.pdf | |
15 вересня 2023 14:47 |
Тендерна документація Сіль технічна.pdf |
18 вересня 2023 09:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 вересня 2023 14:47 |
Оголошення про початок відкритих торгів з особливостями сіль технічна.pdf
|
|||
15 вересня 2023 14:47 |
Тендерна документація Сіль технічна.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000036 ● 184567d669a14842babed7fd168f6793
- Статус: завершено ● Дата: 29 квітня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 12:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2023-09-15-009565-a 15.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 16:43:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі кам’яної солі (сіль технічна кам'яна вищого сорту), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-009565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-27 09:23:47
Відповідь на запит
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 4 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема порядком проведення відкритих торгів не передбачено Замовнику здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, УЖКГ ВК ПМР не зобов’язаний здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки такі норми відсутні у ЗУ «Про публічні закупівлі» Звертаємо вашу увагу, що пунктом 4. Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) встановлено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Замовник торгів Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради є органом місцевого самоврядування. Таким чином, для органів місцевого самоврядування (у тому числі УЖКГ ВК ПМР) вищезазначена Постанова КМУ № 710 від 11.10.2016 має лише рекомендаційний характер. Слід зазначити, що УЖКГ ВК ПМР не відноситься до органів державної влади та закупівлі, замовником яких виступає УЖКГ ВК ПМР здійснюються за кошти місцевого бюджету. Кошти з державного бюджету Замовник торгів Управлінню житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради для закупівлі Кам'яна сіль (Сіль технічна кам'яна вищого сорту) не надходили. Кам'яна сіль (Сіль технічна кам'яна вищого сорту) передбачена Програмою розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2023 рік, що затверджена рішенням позачергової двадцять четвертої сесії Полтавської міської ради восьмого скликання від 10.03.2023 (зі змінами), яка оприлюднена в установленому порядку на сайті Полтавської міської ради в розділі документи (https://rada-poltava.gov.ua/documents/).
При цьому, управлінням ЖКГ ВК ПМР здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі комерційних пропозицій постачальників конкретного товару.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначався на основі ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-31 08:31:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі кам’яної солі (сіль технічна кам'яна вищого сорту), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-009565-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень на підставі яких документів вами визначено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ (далі – учасник) вимогам пункту 6 розділу III та пункту 4 додатку 5 тендерної документації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі в частині підтвердження останнім діючих: декларації постачальника про відповідність Товару вимогам ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови» та протоколу випробувань продукції за об'єктом випробування: сіль технічна кам'яна (сіль для промислового переробляння) щодо відповідності пропонованого учасником товару нормам ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння. Технічні умови»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-01 08:27:00
Відповідь на запит
Учасником ТОВ "РОСТ ТРЕЙДИНГ" у складі своєї тендерної пропозиції, серед іншого для підтвердження вказаних вимог Замовника в тендерній документації та додатках до неї, було надано наступні документи:
1. Діючу декларацію постачальника про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) від 27.12.2022 р.,п. 4 якої визначено відповідність запропонованого до поставки товару вимогам ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови".
2. Діючий протокол випробувань продукції № 279-Х/23 від 05.07.2023 року за об'єктом випробування: сіль технічна кам'яна щодо відповідності пропонованого учасником товару нормам ДСТУ 4246:2003 "Сіль для промислового переробляння. Технічні умови", який виданий акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (лабораторія, центр тощо), а саме: випробувальною лабораторією ДП "Львівський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації".
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2023 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА» |
15 705 000,00
UAH з ПДВ
|
15 705 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
18 300 000,00
UAH з ПДВ
|
18 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА» #44852838 |
Відхилено |
15 705 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2023 13:35
|
|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ #39771951 |
Переможець |
18 300 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2023 13:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2023 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 11:18
|
дод угода № 3 від 29.02.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 11:15
|
дод угода № 2 від 29.12.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2023 10:18
|
Дод угода 1 від 3 листопада.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2023 08:16
|
Договір № 163 від 09.10.2023 | укладений |
10 жовтня 2023 08:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |