Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МИКОЛАЇВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА БЕРЕЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04380146 |
Місцезнаходження: | 67000, Україна , Одеська обл., селище міського типу Миколаївка, вул.Незалежності, будинок 71 |
Контактна особа: |
Ірина ВЕРБА +0485722948, +380688110320 buhmsilrad@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
15 вересня 2023 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 10:54 |
Обґрунтування.PDF | |
15 вересня 2023 10:54 |
Протокол.PDF | |
15 вересня 2023 10:54 |
Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи Договір .pdf | |
15 вересня 2023 10:54 |
Розпорядження.PDF | |
15 вересня 2023 10:54 |
Звіт UA-2023-08-18-010296-a.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-28-000030 ● 3a8690878f474e02b37cbb51a34b5a59
- Статус: завершено ● Дата: 12 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2023 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2023 №43-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 28 листопада 2023 року № 43-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-09-15-003334-а від 15.09.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 11:26:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція моста через річку Чічіклея по вул. Центральна в смт. Миколаївка Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-15-003334-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-07 16:37:21
Відповідь на запит Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області в рамках проведення моніторингу UA-M-2023-11-28-000030 по закупівлі № UA-2023-09-15-003334-a
Відповідь на запит Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області в рамках проведення моніторингу UA-M-2023-11-28-000030 по закупівлі № UA-2023-09-15-003334-a долучено окремим файлом "Пояснення на запит.PDF" та додатками до нього.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ СІТІ БУД ГРУП" #39917603 |
Переможець |
17 520 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2023 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2024 15:55
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
01 квітня 2024 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:52
|
угода1до договору90.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:37
|
Договір.pdf | укладений |
15 вересня 2023 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно набору робіт на 2023р. уточнюється сума на виконання підрядних робіт по об’єкту «Реконструкція мосту через річку Чічіклея по вул. Центральній в смт. Миколаївка, Одеської області » (надалі — об'єкт) згідно коду ЄЗС (ДК 021:2015: 45221000-2 «Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів) на 2023р., яка складає в межах бюджетних асигнованій 5300136,60грн.(п’ять мільйонів триста тисяч двісті сто тридцять шість гривень) 60коп., у тому числі ПДВ 883356,10грн. Вартість договору не змінюється. |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до договору №90 від 14 вересня 2023 року в розділ 2 "Строки виконання робіт", а саме: "Генпідрядник зобов'язується закінчити виконання робіт до 31.12.2024 року за умови початку фінансування не пізніше 01.06.2024 р." |
Номер договору про закупівлю: | 90 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |