Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі створення, налаштування та впровадження телеграм-бота
Очікувана вартість
1 003 333,00 UAH
UA-2023-09-15-002490-a ● cfa99e8d6cbc4afe891b5a563a0bed60
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ |
Код ЄДРПОУ: | 21661556 |
Вебсайт: | http://www.ombudsman.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8 |
Контактна особа: |
Дзюба Уляна Вікторівна 380442987059 dziubau@ombudsman.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2023 10:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 15:27 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 15:27 |
Очікувана вартість: | 1 003 333,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 016,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Згідно з постановою № 1178 від 12.10.2022
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги зі створення, налаштування та впровадження телеграм-бота
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 10:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 10:23 |
ТД чат-бот.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-15-002490-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: UBSLogic Europe LLC, Код ЄДРПОУ:8971908060
Дата подання: 29 вересня 2023 18:08
Вимога стосовно дискваліфікації.
Добрий день!
Замовник (СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ) дискваліфікував нашу пропозицію в лоті тендеру UA-2023-09-15-002490-a.
Нами уважно вивчено Протокол №29-09/23 від 29.09.2023, у якому повинні бути викладені докладні пояснення щодо причин дискваліфікації.
Але Протокол містить лише загальні фрази, тож, ми не розуміємо причини відхилення та не згодні з тими загальними твердженнями, які містяться у Протоколі. Направляємо цю вимогу Замовнику для отримання уточнення деталей, а саме: які конкретно причини вплинули на відмову. Що саме мається на увазі під фразою у Протоколі "Учасник не виправив всі ... невідповідності".
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Замовник (СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ) дискваліфікував нашу пропозицію в лоті тендеру UA-2023-09-15-002490-a.
Нами уважно вивчено Протокол №29-09/23 від 29.09.2023, у якому повинні бути викладені докладні пояснення щодо причин дискваліфікації.
Але Протокол містить лише загальні фрази, тож, ми не розуміємо причини відхилення та не згодні з тими загальними твердженнями, які містяться у Протоколі. Направляємо цю вимогу Замовнику для отримання уточнення деталей, а саме: які конкретно причини вплинули на відмову. Що саме мається на увазі під фразою у Протоколі "Учасник не виправив всі ... невідповідності".
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 жовтня 2023 16:36
Шановний Учаснику!
Під час проведення закупівель Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради з прав людини (далі – Замовник) керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постановою Кабінету Міністрів України №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону. Статтею 22 Закону передбачені відомості, що зазначаються у тендерній документації. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Тендерною документацією встановлено, що тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/ постачальника/ органу оскарження/ органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
В порушення вищезазначених вимог тендерної документації тендерна пропозиція UBSLogic Europe LLC (далі – Учасник) не була підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП), хоча це вимагалося тендерною документацією Замовника.
Слід зазначити, що наявність технічної можливості в системі Прозорро для учасника-нерезидента подати свою пропозицію без накладання КЕП/УЕП не виключає необхідності для Учасника дотримуватися вимог тендерної документації, і якщо Замовник встановив вимогу щодо накладення електронного підпису для усіх учасників закупівлі без будь-яких виключень, то Учасник повинен був її виконати. В той же час, у разі неможливості її виконання, Учасник, у відповідності до вимог Особливостей, на етапі подання тендерних пропозицій повинен був звернутися до Замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або ж звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, як це передбачено чинним законодавством у сфері закупівель.
Жодних звернень від Учасника щодо внесення змін до тендерної документації не надходило так само, як Учасник не звертався і до Антимонопольного комітету України.
У пункті 6 тендерної пропозиції Учасника вказано, що «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.», тобто, надаючи тендерну пропозицію, Учасник підтвердив відсутність будь-яких дискримінаційних вимог стосовно нього.
Учаснику була надана можливість усунути невідповідність в підписанні тендерної пропозиції шляхом накладення КЕП/УЕП. Враховуючи, що Учасник не виправив таку невідповідність, тендерну пропозицію Учасника було відхилено відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Під час проведення закупівель Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради з прав людини (далі – Замовник) керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постановою Кабінету Міністрів України №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону. Статтею 22 Закону передбачені відомості, що зазначаються у тендерній документації. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Тендерною документацією встановлено, що тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження/ органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/ постачальника/ органу оскарження/ органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
В порушення вищезазначених вимог тендерної документації тендерна пропозиція UBSLogic Europe LLC (далі – Учасник) не була підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП), хоча це вимагалося тендерною документацією Замовника.
Слід зазначити, що наявність технічної можливості в системі Прозорро для учасника-нерезидента подати свою пропозицію без накладання КЕП/УЕП не виключає необхідності для Учасника дотримуватися вимог тендерної документації, і якщо Замовник встановив вимогу щодо накладення електронного підпису для усіх учасників закупівлі без будь-яких виключень, то Учасник повинен був її виконати. В той же час, у разі неможливості її виконання, Учасник, у відповідності до вимог Особливостей, на етапі подання тендерних пропозицій повинен був звернутися до Замовника щодо внесення змін до тендерної документації, або ж звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, як це передбачено чинним законодавством у сфері закупівель.
Жодних звернень від Учасника щодо внесення змін до тендерної документації не надходило так само, як Учасник не звертався і до Антимонопольного комітету України.
У пункті 6 тендерної пропозиції Учасника вказано, що «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.», тобто, надаючи тендерну пропозицію, Учасник підтвердив відсутність будь-яких дискримінаційних вимог стосовно нього.
Учаснику була надана можливість усунути невідповідність в підписанні тендерної пропозиції шляхом накладення КЕП/УЕП. Враховуючи, що Учасник не виправив таку невідповідність, тендерну пропозицію Учасника було відхилено відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2023 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
UBSLogic Europe LLC |
836 000,00
UAH з ПДВ
|
815 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ НАЙС-АЙТІ |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
UBSLogic Europe LLC #8971908060 |
Відхилено |
815 000,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2023 16:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 вересня 2023 18:07
|
ТОВ НАЙС-АЙТІ #45034705 |
Переможець |
990 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2023 16:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 жовтня 2023 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2023 15:01
|
Договір 146-23.pdf | укладений |
18 жовтня 2023 15:01
|