Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Енергосервіс будівлі комунального закладу «Первомайський міський Палац культури «Хімік»
Energy service of the building of the communal institution "Pervomaysky City Palace of Culture "Khimik"
Energy service of the building of the communal institution "Pervomaysky City Palace of Culture "Khimik"
Очікувана вартість
не зазначається
не зазначається
UA-2023-09-15-001928-a ● 976a4e52462244baaa45b29ddcbc9169
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22683821 |
Місцезнаходження: | 64102, Україна , Харківська обл., м. Первомайський, пр-т. Незалежності, 2 |
Контактна особа: |
Наталя Безпала +380991544161 buh25061962@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | VIDDIL KULTURY I TURYZMU VYKONAVChOGO KOMITETU PERVOMAYSKOYI MISKOYI RADY KHARKIVSKOYI OBLASTI |
National ID: | 22683821 |
Contact point: |
Natalya Bezpala +380991544161 buh25061962@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2023 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2023 12:00 |
Мінімальний крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору під час аукціону: | 1% |
Облікова ставка НБУ: | 22% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 15 вересня 2023 10:29 |
Enquiries until: | 06 жовтня 2023 00:00 |
Complaints submission until: | до 12 жовтня 2023 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 жовтня 2023 12:00 |
Information
During the auction, the minimum step was implemented to increase the efficiency of the energy service contract: | 1% |
NBU discount rate: | 22% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
Енергосервіс будівлі комунального закладу «Первомайський міський Палац культури «Хімік»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64102, Україна, Харківська область, м.Первомайський, проспект Незалежності 2
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Energy service of the building of the communal institution "Pervomaysky City Palace of Culture "Khimik"
CPV: 99999999-9
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Показник ефективності: | 100% |
15 вересня 2023 10:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 10:03 |
2023-09-15_08-13-21_winscan_to_pdf.pdf | |
15 вересня 2023 10:03 |
Тендерна документація на енергосервіс по ПК Хімік (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-15-001928-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:42630798
Дата подання: 05 жовтня 2023 22:42
інформацію щодо відсутності підстав, установлених у статті 17
Відповідно до умов тендерної документації, учасник повинен подати у тому числі і інформацію щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – у вигляді зведеної довідки в довільній формі. Відповідно до Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. А щодо факту відсутності чи наявності заборгованості взагалі заборонено вимагати надання інформації для учасників. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі. Вимоги щодо надання будь-якого роду документів про відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону наявна лише для Переможця. А тому вимога стосовно надання довідки про відсутність підстав визначених статтею 17 Закону суперечить нормам чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2023 11:59
Доброго дня!
Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників (далі – Особливості),
передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон
про закупівлі), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Замовники,
що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг
відповідно до Закону про закупівлі, проводять закупівлі з урахуванням
цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних
закупівель, визначених Законом про закупівлі (Постанова КМУ від
12.10.2022 № 1178).
Положення частин п’ятої, шостої, восьмої (з урахуванням
положень пунктів 68-76 цих особливостей) і дев’ятої статті 3 Закону
про закупівлі застосовуються на умовах, визначених Законом про
закупівлі.
Таким чином, Особливості, затверджені постановою КМУ №1178
стосуються закупівлі енергосервісу виключно в пунктах 68-76
Особливостей. Додатково звертаємо увагу на те, що Особливості
регулюють лише одну єдину форму проведення процедури закупівлі -
відкриті торги з особливостями, проте, закупівля здійснюється у формі
відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Виходячи із вищезазначеного, ТОВ "ЕСКО-УКРАЇНА" помилково
застосовує всі норми Особливостей до особливостей проведення
закупівлі енергосервісу, відповідно підстав для внесення змін в
тендерну документацію, які є предметом вимоги, не має.
Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників (далі – Особливості),
передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон
про закупівлі), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Замовники,
що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг
відповідно до Закону про закупівлі, проводять закупівлі з урахуванням
цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних
закупівель, визначених Законом про закупівлі (Постанова КМУ від
12.10.2022 № 1178).
Положення частин п’ятої, шостої, восьмої (з урахуванням
положень пунктів 68-76 цих особливостей) і дев’ятої статті 3 Закону
про закупівлі застосовуються на умовах, визначених Законом про
закупівлі.
Таким чином, Особливості, затверджені постановою КМУ №1178
стосуються закупівлі енергосервісу виключно в пунктах 68-76
Особливостей. Додатково звертаємо увагу на те, що Особливості
регулюють лише одну єдину форму проведення процедури закупівлі -
відкриті торги з особливостями, проте, закупівля здійснюється у формі
відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Виходячи із вищезазначеного, ТОВ "ЕСКО-УКРАЇНА" помилково
застосовує всі норми Особливостей до особливостей проведення
закупівлі енергосервісу, відповідно підстав для внесення змін в
тендерну документацію, які є предметом вимоги, не має.
Номер вимоги: UA-2023-09-15-001928-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:42630798
Дата подання: 05 жовтня 2023 23:21
Тендерна документація
Згідно з Законом України ст. 2 пункт 1 "Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб'єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації" - публічні закупівлі енергосервісу (далі - закупівлі енергосервісу) здійснюються за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі" для закупівель послуг, з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.
Згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" розділу Х пункту 37 встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до пункту 37 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" Кабінет Міністрів України постановляє здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування згідно постанови від 12 жовтня 2022 р. N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Таким чином, вимагаємо від Замовника привести тендерну документацію до норм чинного законодавства згідно постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" розділу Х пункту 37 встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно до пункту 37 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" Кабінет Міністрів України постановляє здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування згідно постанови від 12 жовтня 2022 р. N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Таким чином, вимагаємо від Замовника привести тендерну документацію до норм чинного законодавства згідно постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2023 11:57
Доброго дня!
Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників (далі – Особливості),
передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон
про закупівлі), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Замовники,
що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг
відповідно до Закону про закупівлі, проводять закупівлі з урахуванням
цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних
закупівель, визначених Законом про закупівлі (Постанова КМУ від
12.10.2022 № 1178).
Положення частин п’ятої, шостої, восьмої (з урахуванням
положень пунктів 68-76 цих особливостей) і дев’ятої статті 3 Закону
про закупівлі застосовуються на умовах, визначених Законом про
закупівлі.
Таким чином, Особливості, затверджені постановою КМУ №1178
стосуються закупівлі енергосервісу виключно в пунктах 68-76
Особливостей. Додатково звертаємо увагу на те, що Особливості
регулюють лише одну єдину форму проведення процедури закупівлі -
відкриті торги з особливостями, проте, закупівля здійснюється у формі
відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Виходячи із вищезазначеного, ТОВ "ЕСКО-УКРАЇНА" помилково
застосовує всі норми Особливостей до особливостей проведення
закупівлі енергосервісу, відповідно підстав для внесення змін в
тендерну документацію, які є предметом вимоги, не має.
Відповідно до п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників (далі – Особливості),
передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон
про закупівлі), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні
та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Замовники,
що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг
відповідно до Закону про закупівлі, проводять закупівлі з урахуванням
цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних
закупівель, визначених Законом про закупівлі (Постанова КМУ від
12.10.2022 № 1178).
Положення частин п’ятої, шостої, восьмої (з урахуванням
положень пунктів 68-76 цих особливостей) і дев’ятої статті 3 Закону
про закупівлі застосовуються на умовах, визначених Законом про
закупівлі.
Таким чином, Особливості, затверджені постановою КМУ №1178
стосуються закупівлі енергосервісу виключно в пунктах 68-76
Особливостей. Додатково звертаємо увагу на те, що Особливості
регулюють лише одну єдину форму проведення процедури закупівлі -
відкриті торги з особливостями, проте, закупівля здійснюється у формі
відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Виходячи із вищезазначеного, ТОВ "ЕСКО-УКРАЇНА" помилково
застосовує всі норми Особливостей до особливостей проведення
закупівлі енергосервісу, відповідно підстав для внесення змін в
тендерну документацію, які є предметом вимоги, не має.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій