Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛКП "Ратуша-сервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 23949155 |
Місцезнаходження: | 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1,326 |
Контактна особа: |
Дуда Ігор Іванович +380962925149 dudaigor80@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Покупець повинен сплатити Продавцю на його банківський рахунок | Аванс | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
15 вересня 2023 10:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-03-000035 ● b826d61e72ff40a985019b9cfa8d51da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2023 15:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.10.2023 № 262
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.10.2023 № 262.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-15-001650-a, 15.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 18:22:39
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-09-15-001650-a, яка проведена Львівським комунальним підприємством «Ратуша-сервіс».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями).
4. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме: гр. Шляхтюк Віталій Іванович, з яким укладено договір поставки від 07.09.2023 №3545/2023/4038937 без використання електронної системи закупівель.
В опублікованому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-09-15-001650-a зазначено: строк поставки товару від 07.09.2023 до 30.09.2023.
5. Чи поставлений товар згідно Договору №3545/2023/4038937 у строк до 30.09.2023?
6. На підтвердження виконання Договору №3545/2023/4038937 надати: видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 16:48:56
відповідь
На Ваш запит щодо моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-09-15-001650-a, яка проведена Львівським комунальним підприємством «Ратуша-сервіс», повідомляємо про наступне.
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалась на підставі Висновку оціночної вартості транспортного засобу (скан-копія додається)
2. ЛКП «Ратуша-сервіс» не має власного веб-сайту, усі закупівлі, які підлягають публікуванню обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення) публікує відповідальна особа ЛКП «МЦІТ» на сайті Львівської міської ради (https://city-adm.lviv.ua/)
3. Розглянувши листа військової частини ХХХХХХХХ від 28.07.2023року, на виконання Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2024роки, затвердженою ухвалою міської ради від 17.02.2022 №1981, ухвали міської ради від 30.06.2022 №2136 «Про придбання автомобілів для Збройних сил України», керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про правовий режим воєнного стану», «Про основи національного супротиву», «Про публічні закупівлі», беручи до уваги Постанову КМУ від 11.11.2022 №1275 та від 12.10.2022 №1178, рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 22.08.2023 №907 – вирішено здійснити зазначену закупівлю шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями) для передачі транспортного засобу військовим.
4. Оцінку здійснено на підставі Висновку оціночної вартості транспортного засобу (скан-копія додається) та візуального огляду при купівлі-продажу.
5. Товар згідно Договору №3545/2023/4038937 у строк до 30.09.2023 поставлено
6. На підтвердження виконання Договору №3545/2023/4038937 надємо : видаткову накладну, що стосується виконання договору, а також документи, що підтверджують здійснення оплати.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-05 15:53:29
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-09-15-001650-a, яка проведена Львівським комунальним підприємством «Ратуша-сервіс».
У пункті 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує, зокрема: у 2023 році –15 відсотків.
Також, у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником проведено закупівлю без використання електронної системи щодо предмету закупівлі «Транспортний засіб спеціального призначення евакуатор з маніпулятором MAN LE 25.264».
При цьому, у підпункті 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено перелік товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, серед яких вказано: вантажні автомобілі з підіймальними платформами, мототранспортні засоби спеціального призначення, тощо.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861).
Згідно Порядку №861 перелік товарів, які відповідають ступеню локалізації, оприлюднюється на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обгрунтовану інформацію щодо локалізації товару, що є предметом закупівлі.
2. Надати інформацію (з відповідним документальним підтвердженням) щодо підтвердження ступення локалізації виробника товару, що є предметом закупівлі відповідно до вимог законодавства.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-10 17:01:54
відповідь
На Ваш запит від 05.10.2023року щодо моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-09-15-001650-a, яка проведена Львівським комунальним підприємством «Ратуша-сервіс», повідомляємо про наступне.
Транспортний засіб спеціального призначення евакуатор з маніпулятором MAN LE 25.264 придбавався для потреб ЗСУ на виконання Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2024роки, затвердженою ухвалою міської ради від 17.02.2022 №1981, ухвали міської ради від 30.06.2022 №2136 «Про придбання автомобілів для Збройних сил України», керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про правовий режим воєнного стану», «Про основи національного супротиву», «Про публічні закупівлі», беручи до уваги Постанову КМУ від 11.11.2022 №1275 та від 12.10.2022 №1178, рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 22.08.2023 №907 – вирішено здійснити зазначену закупівлю шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями). Дійсно, у підпункті 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено перелік товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, серед яких вказано: вантажні автомобілі з підіймальними платформами, мототранспортні засоби спеціального призначення, тощо. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Згідно Порядку №861 перелік товарів, які відповідають ступеню локалізації, оприлюднюється на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономік. Однак законодавство передбачає можливість застосування винятків до деяких видів закупівель : відповідно до пункту 3 Особливостей, положення, встановлені в пункті 6-1 розділу X Закону про публічні закупівлі, не стосуються закупівель товарів, які призначені для Збройних Сил, інших військових формувань та правоохоронних органів. Слід зазначити, що в умовах правового режиму воєнного стану дотриматись вимог законодавства щодо локалізації практично неможливо, а потреби для ЗСУ є нагальними та першочерговими
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-10 20:33:18
Пояснення з власної ініціативи
На підставі Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами-членами, ратифікована Законом України від 16.09.2014 № 1678-VII — глава 8 «Державні закупівлі», додаток ХХІ до глави 8 «Державні закупівлі» , ДОДАТОК ХХІ-Р для договорів постачання товарів та надання послуг для інших установ, підприємств чи організацій становить 412 000 EUR х 39,2856грн/Євро = 16185667,20грн х 15% = 2 427 850,08грн. Відповідно оцінки, вартість придбаного транспортного засобу становить 1339500грн, що не перевищує поріг 15%.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-10 20:44:06
Пояснення з власної ініціативи
На підставі Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами-членами, ратифікована Законом України від 16.09.2014 № 1678-VII — глава 8 «Державні закупівлі», додаток ХХІ до глави 8 «Державні закупівлі» , ДОДАТОК ХХІ-Р для договорів постачання товарів та надання послуг для інших установ, підприємств чи організацій становить 412 000 EUR х 39,2856грн/Євро = 16185667,20грн х 15% = 2 427 850,08грн. Відповідно оцінки, вартість придбаного транспортного засобу становить 1339500грн, що не перевищує поріг 15%.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-10 20:45:36
Пояснення з власної ініціативи
На підставі Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами-членами, ратифікована Законом України від 16.09.2014 № 1678-VII — глава 8 «Державні закупівлі», додаток ХХІ до глави 8 «Державні закупівлі» , ДОДАТОК ХХІ-Р для договорів постачання товарів та надання послуг для інших установ, підприємств чи організацій становить 412 000 EUR х 39,2856грн/Євро = 16185667,20грн х 15% = 2 427 850,08грн. Відповідно оцінки, вартість придбаного транспортного засобу становить 1339500грн, що не перевищує поріг 15%.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-10 20:47:10
Пояснення з власної ініціативи
На підставі Угоди про асоціацію між Україною, з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їх державами-членами, ратифікована Законом України від 16.09.2014 № 1678-VII — глава 8 «Державні закупівлі», додаток ХХІ до глави 8 «Державні закупівлі» , ДОДАТОК ХХІ-Р для договорів постачання товарів та надання послуг для інших установ, підприємств чи організацій становить 412 000 EUR х 39,2856грн/Євро = 16185667,20грн х 15% = 2 427 850,08грн. Відповідно оцінки, вартість придбаного транспортного засобу становить 1339500грн, що не перевищує поріг 15%.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-16 14:57:54
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-09-15-001650-a, яка проведена Львівським комунальним підприємством «Ратуша-сервіс».
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі за ID: UA-2023-09-15-001650-a встановлено, що договір купівлі продажу від №3545/2023/4038937 сторонами укладено 07.09.2023 тоді, як вказану закупівлю до річного плану закупівель Замовником включено 15.09.2023 (UA-P-2023-09-15-000566-c) тобто після укладання договору.
За нормами пункту 14 Особливостей №1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель, закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати протокол уповноваженої особи Замовника, щодо прийняття рішення про внесення змін річного плану закупівель (UA-P-2023-09-15-000566-c)?
Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати документи, що підтверджують передачу закупленого транспортного засобу спеціального призначення евакуатор з маніпулятором MAN LE 25.264 його запитувачу (військовій частині).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-19 15:46:15
відповідь
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
На Ваш запит від 16.10.2023року щодо моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2023-09-15-001650-a, яка проведена Львівським комунальним підприємством «Ратуша-сервіс», повідомляємо про наступне.
1. Надаємо Вам скан-копію протоколу уповноваженої особи
2. Надаємо скан-копію акту приймання-передачі транспортного засобу військовій частині.
Уповноважена особа Ігор ДУДА
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. До фахівця з публічних закупівель Дуди І.І.застосовано заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому шляхом усного зауваження 2. Фахівця з публічних закупівель Дуду І.І буде направлено на навчання для підвищення кваліфікації
2023-10-30 16:34:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пунктів 3 та 14 Особливостей №1178 та частини першої статті 4 Закону.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | Серія ДАСУ №13/0224/2023пр |
Дата публікації: | 05 грудня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
05 грудня 2023 16:25
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Шляхтюк Віталій Іванович #3194021873 |
Переможець |
1 399 500,00
UAH
|
15 вересня 2023 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 13:59
|
наказ | укладений |
15 вересня 2023 10:13
|
договір | укладений |
15 вересня 2023 10:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Транспортний засіб спеціального призначення евакуатор з маніпулятором MAN LE 25.264 | 1 | штуки |
1 399 500,00
UAH
|