Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Асфальт В-10 (Асфальтобетон, мілкозернистий, щільний, типу В), марки І
Очікувана вартість
533 300,00 UAH
UA-2023-09-14-012921-a ● cfe0f68211d44fa39a9b366626efb4f8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40535043 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2 |
Контактна особа: |
Медведева Валентина Володимирівна 380459858293 MED_YA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2023 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2023 12:47 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2023 12:47 |
Очікувана вартість: | 533 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 666,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Асфальт В-10 (Асфальтобетон, мілкозернистий, щільний, типу В), марки І
Асфальт В-10 (Асфальтобетон, мілкозернистий, щільний, типу В), марки І
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 тонни
Асфальт В-10 (Асфальтобетон, мілкозернистий, щільний, типу В), марки І
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08132, Україна, Київська область, Вишневе, ВУЛИЦЯ ЗЕЛЕНА , будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Асфальт В-10 (Асфальтобетон, мілкозернистий, щільний, типу В), марки І | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2023 09:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2023 09:52 |
додатки асфальт.docx | |
12 жовтня 2023 09:52 |
ТД асфальт.docx |
12 жовтня 2023 09:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 жовтня 2023 09:52 |
додатки асфальт.docx
|
|||||||||
12 жовтня 2023 09:52 |
ТД асфальт.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-14-012921-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЗ1", Код ЄДРПОУ:44583855
Дата подання: 15 вересня 2023 11:47
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі. Ознайомившись з вимогами тендерної документації, було виявлено порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, а саме місце доставки товарів: самовивіз Замовником з бази навантаження Учасника, яка повинна знаходитися в межах міста Вишневе (до 5 км) від адреси Замовника Київська обл., м. Вишневе вул. Зелена, 2, склад виробничої бази, Київська, 2Д). За таких умов взагалі відсутня конкуренція. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, збільшити відстань хоча б до 10 км, в разі відмови вимушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ .
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2023 09:30
Шановний учаснику. Ми вдячні вам за вказане зауваження та збагачення дискусії щодо обмежень у тендерній документації. Після ретельного обговорення вашого запитання та вивчення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", ми визначили, що зміна відстані доставки товарів до 10 км в даному випадку може не бути можливою через обмеження інфраструктури або інших обставин. Відповідно частини 3. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на особливості виконання робіт нашою Дільницею по утриманню автомобільних шляхів і шляхових споруд КП "УКГ" та технологічну необхідність, яка передбачає поставку асфальтобетону в обсязі від 1,0 до 2,0 тон на замовлення, важлива роль відводиться відстані перевезення. Варто враховувати, що перевезення асфальтобетону в малих обсягах на відстані від 10 км до 200 км навіть у сприятливих погодних умовах може бути дуже важким завданням, і це може призвести до технічних ускладнень при його укладанні. У зимовий період, коли погодні умови можуть бути надзвичайно важкими, перевезення асфальтобетону на такі відстані стає технічно неможливим для якісного ремонту дорожнього покриття. З огляду на вищевказані обставини та потребу в терміновому ямковому ремонті дорожнього покриття в місті Вишневе, можливість зміни відстані для перевезення асфальтобетону від 10 км до 200 км, як ви пропонуєте, у даному контексті залишається технічно неможливою у важкі погодні умови. Варто враховувати, що перевезення асфальтобетону в малих обсягах на відстані від 10 км до 200 км доставити асфальт для якісного укладання є технічно неможливим в зимовий період, особливо враховуючи потребу у терміновому ямковому ремонті дорожнього покриття в місті Вишневе. З огляду на вищевказані обставини, можливість зміни відстані для перевезення асфальтобетону до 10 км та більше, як ви пропонуєте, у даному контексті може бути дуже обмеженою з огляду на необхідність забезпечення якісного та безперебійного утримання доріг під час погіршення погодних умов в зимовий період. Ми розуміємо вашу думку щодо конкуренції, і завжди стараємося створити максимально сприятливі умови для учасників. Однак у даному контексті збільшення відстані може вплинути на ефективність та логістику процесу доставки асфальту, що важливо для успішної реалізації ремонтних робіт.
Номер вимоги: UA-2023-09-14-012921-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ ", Код ЄДРПОУ:04012321
Дата подання: 15 вересня 2023 12:33
дискримінаційна вимога
Доброго дня, ви прописали в Додатку 2 "місце доставки товарів самовивіз Замовником з бази навантаження Учасника, яка повинна знаходитися в межах міста Вишневе (до 5 км)" але відповідно до таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1) максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей не більше 150 км.
Крім того, транспортування та зберігання асфальтобетонних сумішей регламентовано пунктом 9 ДСТУ Б В.2. 7-119:2011, у якому немає жодного обмеження щодо відстані, на яку можуть бути транспортовані асфальтобетоні суміші. Тому прописана вами вимога немає ніякокого відношення до частоти та кількості транспортування асфальтобетонних сумішей. Відповідно відсутня законна аргументація цієї вимоги., а тому вона є дискримінаційною! що призводить обмеження кола учасників. Вимагаємо внести зміни до цього пукту до 40 км. у випадку відмови та для прозорої конкуренції змушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Крім того, транспортування та зберігання асфальтобетонних сумішей регламентовано пунктом 9 ДСТУ Б В.2. 7-119:2011, у якому немає жодного обмеження щодо відстані, на яку можуть бути транспортовані асфальтобетоні суміші. Тому прописана вами вимога немає ніякокого відношення до частоти та кількості транспортування асфальтобетонних сумішей. Відповідно відсутня законна аргументація цієї вимоги., а тому вона є дискримінаційною! що призводить обмеження кола учасників. Вимагаємо внести зміни до цього пукту до 40 км. у випадку відмови та для прозорої конкуренції змушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2023 09:31
Шановний учаснику. Ми вдячні вам за вказане зауваження та збагачення дискусії щодо обмежень у тендерній документації. Після ретельного обговорення вашого запитання та вивчення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", ми визначили, що зміна відстані доставки товарів до 10 км в даному випадку може не бути можливою через обмеження інфраструктури або інших обставин. Відповідно частини 3. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на особливості виконання робіт нашою Дільницею по утриманню автомобільних шляхів і шляхових споруд КП "УКГ" та технологічну необхідність, яка передбачає поставку асфальтобетону в обсязі від 1,0 до 2,0 тон на замовлення, важлива роль відводиться відстані перевезення. Варто враховувати, що перевезення асфальтобетону в малих обсягах на відстані від 10 км до 200 км навіть у сприятливих погодних умовах може бути дуже важким завданням, і це може призвести до технічних ускладнень при його укладанні. У зимовий період, коли погодні умови можуть бути надзвичайно важкими, перевезення асфальтобетону на такі відстані стає технічно неможливим для якісного ремонту дорожнього покриття. З огляду на вищевказані обставини та потребу в терміновому ямковому ремонті дорожнього покриття в місті Вишневе, можливість зміни відстані для перевезення асфальтобетону від 10 км до 200 км, як ви пропонуєте, у даному контексті залишається технічно неможливою у важкі погодні умови. Варто враховувати, що перевезення асфальтобетону в малих обсягах на відстані від 10 км до 200 км доставити асфальт для якісного укладання є технічно неможливим в зимовий період, особливо враховуючи потребу у терміновому ямковому ремонті дорожнього покриття в місті Вишневе. З огляду на вищевказані обставини, можливість зміни відстані для перевезення асфальтобетону до 10 км та більше, як ви пропонуєте, у даному контексті може бути дуже обмеженою з огляду на необхідність забезпечення якісного та безперебійного утримання доріг під час погіршення погодних умов в зимовий період. Ми розуміємо вашу думку щодо конкуренції, і завжди стараємося створити максимально сприятливі умови для учасників. Однак у даному контексті збільшення відстані може вплинути на ефективність та логістику процесу доставки асфальту, що важливо для успішної реалізації ремонтних робіт.
Номер вимоги: UA-2023-09-14-012921-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБЗ ІНТЕРРА", Код ЄДРПОУ:43378505
Дата подання: 15 вересня 2023 17:50
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, які дозволять розширення кола потенційних учасників у закупівлі:
1. В Додатку № 2 Розділ І зазначено, що «Місце доставки товарів: самовивіз Замовником з бази навантаження Учасника, яка повинна знаходитися в межах міста Вишневе (до 5 км) від адреси Замовника Київська обл., м. Вишневе вул. Зелена, 2, склад виробничої бази, Київська, 2Д)». Перевезення на більшу відстань також гарантуватиме доставку асфальтобетонної суміші належної температури. Вимагаємо при умові самовивозу Замовником з бази навантаження Учасника збільшити відстань з «до 5 км» на «до 60 км» або змінити умови поставки на «з доставкою».
2. В Додатку № 2 Розділ ІІІ пункт 2 зазначено, що «Документи щодо рецептурного складу асфальтобетонних сумішей, сертифікати якості, технічні паспорта, протоколи випробувань асфальтобетонних сумішей що є предметом закупівлі, видані сертифікованими по ДСТУ ISO 10012:2005 власними лабораторіями (скановані копії оригіналів, або завірені Учасником копії).». Окрім сертифікації лабораторій по ДСТУ ISO 10012:2005, ще проводиться акредитація випробувальних лабораторій відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025:2019. Вимагаємо додати в даний пункт інформацію про можливість надання документів, виданих лабораторіями, акредитованими відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025:2019, а також додати інформацію про можливість надавати документи видані не тільки власними лабораторіями, але й лабораторіями, залученими на договірних засадах.
3. В Додатку № 2 Розділ ІІІ пункт 3 зазначено, що «Цех по виробництву асфальтобетонної суміші повинен складатися з основного виробничого корпусу оснащеного не менш ніж трьома паралельними технологічними лініями.». Враховуючи, що предметом закупівлі є асфальтобетонна суміш одного типу і що одноразова партія постачання за замовленням становить 1,0 т.-2,0 т. асфальтобетону, для її виробництва достатньо однієї технологічної лінії, тому вимагаємо прибрати вимогу про те, що основний виробничий корпус повинен бути оснащений не менш ніж трьома паралельними технологічними лініями. Вимога є недоцільною та обмежує коло учасників.
Розгорнути
Згорнути
1. В Додатку № 2 Розділ І зазначено, що «Місце доставки товарів: самовивіз Замовником з бази навантаження Учасника, яка повинна знаходитися в межах міста Вишневе (до 5 км) від адреси Замовника Київська обл., м. Вишневе вул. Зелена, 2, склад виробничої бази, Київська, 2Д)». Перевезення на більшу відстань також гарантуватиме доставку асфальтобетонної суміші належної температури. Вимагаємо при умові самовивозу Замовником з бази навантаження Учасника збільшити відстань з «до 5 км» на «до 60 км» або змінити умови поставки на «з доставкою».
2. В Додатку № 2 Розділ ІІІ пункт 2 зазначено, що «Документи щодо рецептурного складу асфальтобетонних сумішей, сертифікати якості, технічні паспорта, протоколи випробувань асфальтобетонних сумішей що є предметом закупівлі, видані сертифікованими по ДСТУ ISO 10012:2005 власними лабораторіями (скановані копії оригіналів, або завірені Учасником копії).». Окрім сертифікації лабораторій по ДСТУ ISO 10012:2005, ще проводиться акредитація випробувальних лабораторій відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025:2019. Вимагаємо додати в даний пункт інформацію про можливість надання документів, виданих лабораторіями, акредитованими відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025:2019, а також додати інформацію про можливість надавати документи видані не тільки власними лабораторіями, але й лабораторіями, залученими на договірних засадах.
3. В Додатку № 2 Розділ ІІІ пункт 3 зазначено, що «Цех по виробництву асфальтобетонної суміші повинен складатися з основного виробничого корпусу оснащеного не менш ніж трьома паралельними технологічними лініями.». Враховуючи, що предметом закупівлі є асфальтобетонна суміш одного типу і що одноразова партія постачання за замовленням становить 1,0 т.-2,0 т. асфальтобетону, для її виробництва достатньо однієї технологічної лінії, тому вимагаємо прибрати вимогу про те, що основний виробничий корпус повинен бути оснащений не менш ніж трьома паралельними технологічними лініями. Вимога є недоцільною та обмежує коло учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2023 09:40
Шановний учаснику. Ми вдячні вам за вказане зауваження та збагачення дискусії щодо обмежень у тендерній документації. Після ретельного обговорення вашого запитання та вивчення вимог Закону України "Про публічні закупівлі", ми визначили, що зміна відстані доставки товарів до 10 км в даному випадку може не бути можливою через обмеження інфраструктури або інших обставин. Відповідно частини 3. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на особливості виконання робіт нашою Дільницею по утриманню автомобільних шляхів і шляхових споруд КП "УКГ" та технологічну необхідність, яка передбачає поставку асфальтобетону в обсязі від 1,0 до 2,0 тон на замовлення, важлива роль відводиться відстані перевезення. Варто враховувати, що перевезення асфальтобетону в малих обсягах на відстані від 10 км до 200 км навіть у сприятливих погодних умовах може бути дуже важким завданням, і це може призвести до технічних ускладнень при його укладанні. У зимовий період, коли погодні умови можуть бути надзвичайно важкими, перевезення асфальтобетону на такі відстані стає технічно неможливим для якісного ремонту дорожнього покриття. З огляду на вищевказані обставини та потребу в терміновому ямковому ремонті дорожнього покриття в місті Вишневе, можливість зміни відстані для перевезення асфальтобетону від 10 км до 200 км, як ви пропонуєте, у даному контексті залишається технічно неможливою у важкі погодні умови. Варто враховувати, що перевезення асфальтобетону в малих обсягах на відстані від 10 км до 200 км доставити асфальт для якісного укладання є технічно неможливим в зимовий період, особливо враховуючи потребу у терміновому ямковому ремонті дорожнього покриття в місті Вишневе. З огляду на вищевказані обставини, можливість зміни відстані для перевезення асфальтобетону до 10 км та більше, як ви пропонуєте, у даному контексті може бути дуже обмеженою з огляду на необхідність забезпечення якісного та безперебійного утримання доріг під час погіршення погодних умов в зимовий період. Ми розуміємо вашу думку щодо конкуренції, і завжди стараємося створити максимально сприятливі умови для учасників. Однак у даному контексті збільшення відстані може вплинути на ефективність та логістику процесу доставки асфальту, що важливо для успішної реалізації ремонтних робіт.
Номер вимоги: UA-2023-09-14-012921-a.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ ", Код ЄДРПОУ:04012321
Дата подання: 12 жовтня 2023 09:30
Дискримінаційна умова тендерної документації
Доброго дня, в абз. 2 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації вами прописано «База навантаження повинна знаходитися в межах міста Вишневе до 30 км (Визначення відстані від бази відвантаження Учасника асфальтобетонних сумішей в транспортні засоби до місця виконання робіт Замовником, здійснюється відповідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА, а саме ДОДАТКУ В (довідковий) СЕРЕДНІ ВІДСТАНІ ПЕРЕВЕЗЕНЬ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ВИРОБІВ І КОНСТРУКЦІЙ таблиця В.1), у вказаному вами додатку В вище вказаного ДСТУ прописано середню відстань для міст та сільських місцевостей, але не вказано що в межах міста, як територіальної одиниці! Ви знову прописуєте дискримінаційну вимогу! І таке враження що під конкретного учасника, який знаходиться в м. Вишневе. Торги проводяться прозоро і публікуються з доступом на всю Україну для того щоб могли приймати участь всі бажаючі учасники, які мають технічну можливість постачати якісну продукцію на відстань до 30 км. Вимагаємо прибрати умову: «База навантаження повинна знаходитися в межах міста Вишневе»! так як це дискримінаційна умова, яка звужує коло учасників до одного, який знаходиться в м. Вишневе. А це пряме порушення ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» в іншому випадку будемо писати скаргу в АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 жовтня 2023 09:53
Шановний Учаснику, маєтся на увазі "від міста Вишневе " технична помилка виправлена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-09-14-012921-a.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ ", Код ЄДРПОУ:04012321
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-09-14-012921-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ ", Код ЄДРПОУ:04012321
Дата подання: 18 вересня 2023 15:15
Дата подання: 18 вересня 2023 15:15
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 вересня 2023 14:35
рішення від 20.09.2023 № 15016.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2023 14:35
інформація про резолютивну частину рішення від 02.10.2023 № 15611.pdf
Дата публікації: 03 жовтня 2023 13:02
рішення від 02.10.2023 № 15611.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2023 13:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання РІШЕННЯ № 15611-р/пк-пз від 02.10.2023 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Асфальт В10 (Асфальтобетон, мілкозернистий, щільний, типу В), марки І", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-14- 012921-a, з метою усунення порушень по процедурі відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі у відповідності ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами.
Уповноваженою особою Комунального підприємства «Управління комунального господарства» Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі - Замовник) внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Асфальт В10 (Асфальтобетон, мілкозернистий, щільний, типу В), марки І", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-14- 012921-a, з метою усунення порушень.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2023 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" |
489 600,00
UAH з ПДВ
|
489 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АСФАЛЬТОБЕТОННИЙ ЗАВОД "АБ СТОЛИЧНИЙ " |
506 640,00
UAH з ПДВ
|
506 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" #25298093 |
Переможець |
489 600,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2023 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2023 14:03
|
507.pdf | укладений |
25 жовтня 2023 14:02
|