Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20908003 |
Вебсайт: | http://voz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 56500, Україна , Миколаївська обл., місто Вознесенськ, площа Центральна,1 |
Контактна особа: |
Мазурець Сергій Валерійович +380513432134 gkh-voz2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2023 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 12:36 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 12:36 |
Очікувана вартість: | 10 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Єдності на ділянці від вул. 80-ї штурмової до житлового будинку по вул. Єдності № 156 в місті Вознесенськ Миколаївської області». Коригування | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2023 11:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2023 10:48 |
Додаток 1 до протоколу 323.pdf | |
18 вересня 2023 10:47 |
Протокол 323.pdf | |
18 вересня 2023 10:47 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії Новий.docx | |
18 вересня 2023 10:47 |
Дороги Тендерна документація Єдності Нова.docx | |
14 вересня 2023 15:30 |
Додаток 5 Проект договору Єдності.docx | |
14 вересня 2023 15:30 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
14 вересня 2023 15:30 |
Додаток 3 Технічні вимоги 2.rar | |
14 вересня 2023 15:30 |
Додаток 3 Технічні вимоги 1.rar | |
14 вересня 2023 15:30 |
Додаток 2 Пункт 47.docx |
18 вересня 2023 11:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 вересня 2023 10:48 |
Додаток 1 до протоколу 323.pdf
|
|||
18 вересня 2023 10:47 |
Протокол 323.pdf
|
|||
18 вересня 2023 10:47 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії Новий.docx
|
|||
18 вересня 2023 10:47 |
Дороги Тендерна документація Єдності Нова.docx
|
|||
14 вересня 2023 15:30 |
Додаток 5 Проект договору Єдності.docx
|
|||
14 вересня 2023 15:30 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
14 вересня 2023 15:30 |
Додаток 3 Технічні вимоги 2.rar
|
|||
14 вересня 2023 15:30 |
Додаток 3 Технічні вимоги 1.rar
|
|||
14 вересня 2023 15:30 |
Додаток 2 Пункт 47.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно п. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Повідомляємо Вам, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 3 до тендерної документації.
Для дотримання принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, замовником було надано у Додатку 3 до тендерної документації проект, в т.ч. креслення, плани, схеми, що є технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, а також надано локальний кошторис на будівельні роботи та підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису із нульовими цінами ресурсів для розрахунку договірної ціни.
Тому учасник для підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі повинен надати: Розрахунок договірної ціни, який здійснюється учасником у програмному комплексі АВК-5 (за версією не раніше ніж 3.8.3), згідно Кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” затверджених Наказом від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, завантажується учасником в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді у форматі imd.
Також згідно вимог тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду з вимогами Додатка 3 до Тендерної Документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі), відповідно до якого учасник повністю погоджується з вищевказаними вимогами замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-10-000016 ● 0a7ca8326f804e858b06e102acb83c99
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2023 14:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.11.2023 № 46-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 10.11.2023 № 46-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-09-14-011057-a від 14.09.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-16 11:05:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Єдності на ділянці від вул. 80-ї штурмової до житлового будинку по вул. Єдності № 156 в місті Вознесенськ Миколаївської області». Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-14-011057-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 10:47:40
Надання пояснень
На Ваш запит від 16.11.2023р. щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг по закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Єдності на ділянці від вул. 80-ї штурмової до житлового будинку по вул. Єдності № 156 в місті Вознесенськ Миколаївської області». Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-14-011057-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113, Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради повідомляє наступне.
Рішенням Вознесенської міської ради було виділено кошти по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Єдності на ділянці від вул. 80-ї штурмової до житлового будинку по вул. Єдності № 156 в місті Вознесенськ Миколаївської області». Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-14-011057-a), а саме:
№24 від 08.09.2023р. (посилання на сторінку вебсайту https://voz.gov.ua/rk-2023/5696-veresen.html).
Управління є Замовником коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Єдності на ділянці від вул. 80-ї штурмової до житлового будинку по вул. Єдності №156 в місті Вознесенськ Миколаївської області» Коригування. Даний проєкт розроблено у відповідності до чинних норм, правил та стандартів у галузі будівництва та профільної експлуатації об’єкта головним інженером-проєктувальником Ваховським Максимом Олеговичем, який має державні ліцензії інженера проєктувальника доріг: серія АР № 020582 від 04.05.2023 р. та інженера проєктувальника у частині кошторисної документації: серія АР № 020691 від 01.06.2023 р.
Робочий проєкт складається:
- Том 1 позначення 02/2023-34-АД.ПЗ (Загальна пояснювальна записка) та позначення 02/2023-34-АД (Автомобільна дорога);
- Том 2 позначення 02/2023-34-АД.ПЗ. ІТЗЦЗ (Інженерно-технічні заходи цивільного захисту);
- Том 3 позначення 02/2023-34-АД.ПОБ (Проєкт організації будівництва);
- Том 4 позначення 02/2023-34-АД.К (Кошторисна документація).
Головному інженеру-проєктувальнику були надані відповідні вихідні дані та вимоги на проєктування, а саме: заходи Програми будівництва, реконструкції та ремонту вулиць і доріг Територіальної громади м. Вознесенська на 2022-2024 роки, що затверджені рішенням сесії ВМП від 21.01.2022 р., №5; завдання на проєктування, затверджене Замовником; необхідність поліпшення транспортного та пішохідного сполучення, підвищення безпеки дорожнього руху.
Даний проєкт пройшов експертизу та отримав позитивний Експертний звіт № 138/23Д від 17 серпня 2023 р., реєстраційний номер EX01:4349-9666-3412-4802, за яким загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на серпень 2023 р. складає 11246,912 тис. грн., у т.ч. виконано 141,34254 тис.грн., у тому числі будівельні роботи 8682,489 тис.грн., інші витрати в т.ч. 2564,423 тис. грн., у т.ч. виконано 141,34254 тис.грн. та затверджений Наказом по Управлінню житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради про затвердження проектної документації від 04 вересня 2023 р. №180.
На підставі вказаного робочого проєкту було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://voz.gov.ua/obgruntuvannia-tehnichnyh-ta-iakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli.html.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Єдності на ділянці від вул. 80-ї штурмової до житлового будинку по вул. Єдності № 156 в місті Вознесенськ Миколаївської області». Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-14-011057-a) 30.11.2023р. в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. Відповідно до пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. В свою чергу, пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація має містити, зокрема, проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тобто, проєкт договору про закупівлю є частиною тендерної документації. Крім того, законодавством встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору може здійснюватися виключно у випадках, визначених законодавством, вичерпний перелік яких наведено в пункті 19 Особливостей. Отже, Замовник в обов’язковому порядку зазначає перелік підстав для зміни істотних умов договору у проєкті договору про закупівлю під час формування тендерної документації. Проте, Замовник в підпункті 2 пункту 4 Розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації затвердив випадки зміни істотних умов договору, а саме: «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;…». В той же час, предметом закупівлі є роботи, про що вказано у тендерній документації та оголошенні про проведення відкритих торгів. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується Замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товар, відповідно до підпункту 2 пункту 19 Особливостей. Таким чином, затвердження Замовником у тендерній документації випадку зміни істотних умов для товару при закупівлі робіт, не відповідає нормі пункту 19 Особливостей та порушує вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. Процедура закупівлі знаходиться на стадії «Завершена» і в Замовника на даному етапі відсутня технічна можливість виправити встановлене порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації. Станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені, однак у наступних подальших закупівлях уповноваженою особою будуть враховані вказані зауваження та візьмуться до уваги основні індикатори ризику. Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Повідомляємо, що 01.12.2023р. було проведено роз’яснювальну роботу з відповідальною особою щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів з недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у подальшій роботі. Крім того, з метою недопущення установлених порушень в подальшому, уповноваженій особі буде проведене навчання у сфері публічних закупівель в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Замовник зобов’язується взяти до уваги позицію органу фінансового контролю та застосовувати її в подальших публічних закупівлях.
2023-12-04 08:41:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-2-1
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2023 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОРБУД 777" |
9 585 000,00
UAH з ПДВ
|
9 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
9 450 000,00
UAH з ПДВ
|
9 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " |
10 635 194,40
UAH з ПДВ
|
10 635 194,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" |
10 647 996,00
UAH з ПДВ
|
10 647 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОРБУД 777" #42668638 |
Відхилено |
9 350 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 12:38
|
|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" #38505287 |
Відхилено |
9 450 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 16:08
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " #40023552 |
Відхилено |
10 635 194,40
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2023 11:33
|
|
ТОВ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" #43515145 |
Переможець |
10 647 996,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2023 16:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 вересня 2023 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 16:47
|
Додаткова угода 2 до Договору 226.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 10:08
|
Додаткова угода 1 до договору 226.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 09:15
|
Договір 226 | укладений |
06 жовтня 2023 09:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Єдності на ділянці від вул. 80-ї штурмової до житлового будинку по вул. Єдності № 156 в місті Вознесенськ Миколаївської області». Коригування | 4038 | метри квадратні |
2 636,94
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Підрядник дійшли згоди зменшити суму договору № 226 від 06.10.2023 р. на 1 344 593,05 грн. 2. Пункт 3.2. Договору викласти в новій редакції: Загальна вартість робіт та послуг з капітального ремонту об’єкта складає 9 303 402 гривень 95 копійок (Дев’ять мільйонів триста три тисячі чотириста дві гривні 95 копійок) з ПДВ. 3. Викласти в новій редакції Додаток 1 - Договірна ціна та Додаток 2 - Календарний графік виконання та фінансування робіт. 4. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Підрядник дійшли згоди Пункт 2.1.1. Договору викласти в новій редакції: Повним виконанням Сторонами цього Договору вважається належне і своєчасне виконання Сторонами своїх обов’язків за цим Договором, але не пізніше 31.12.2023 р. 2. Пункт 20.2 викласти в новій редакції: Цей Договір набирає чинності з дати його укладення і діє до 31.12.2023р., але у всякому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. 3. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 226 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Єдності на ділянці від вул. 80-ї штурмової до житлового будинку по вул. Єдності № 156 в місті Вознесенськ Миколаївської області». Коригування | 4001 |
2 325,26
UAH з ПДВ
|