Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ ТА РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44231052 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, вул.Франка Івана, будинок 20 |
Контактна особа: |
Христина Знак +380687727680 kultura_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 вересня 2023 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 503 338,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 516,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 40 000,00 грн. сорок тисяч гривень 00 копійок). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 вересня 2023 14:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 вересня 2023 14:25 |
Тендерна документація реставрація.doc | |
14 вересня 2023 14:25 |
Проект договору Додаток № 5.doc | |
14 вересня 2023 14:25 |
Технічна специфікація Додаток №2.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-25-000011 ● 8ea3bea5c3eb4054924058debc685802
- Статус: вирішено ● Дата: 17 червня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2024 17:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2024 № 87
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 25.04.2024 № 87.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2023-09-14-008954-a, 14.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-30 12:55:10
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-09-14-008954-a, яка проведена Управлінням культури та розвитку туризму виконавчих органів Дрогобицької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Під час моніторингу встановлено, що за умовами тендерної документації Замовника виконання робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору. Також, у тендерній документації зазначено, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за № 281.
Слід зазначити, що порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділі V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281).
У пункті 5.1. розділу V Настанови №281 визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Згідно з вимогами частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
У Додатку №3 до тендерної документації Замовника міститься відомість обсягів робіт, у якій наведено найменування (перелік) робіт та витрат, а також їх обсяг. Однак, відомості ресурсів до вищевказаної відомості обсягів робіт або затвердженої проектної документації, у складі тендерної документації, Замовником не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати пояснення щодо причин відсутності у складі тендерної документації відомості ресурсів до відомості обсягів робіт.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-03 14:26:59
Відповідь на запитання
Управління культури та розвитку туризму виконавчих органів Дрогобицької міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби від 30.04.2024р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-09-14-008954-a пояснює наступне.
Питання 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Технічні та якісні характеристики визначені у відповідності з робочим проектом №15-2023 від 17.08.2023 р. розробленим ФОП Семченко Н.О. (кваліфікаційний сертифікат серія АА №001140 від 17.12.2012р.), головний архітектор проекту Шевчун Роман Богданович (наказ №17 від 12.08.2023р. «Про призначення головного архітектора проекту»). Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 07.09.2023 №14-0502/01-23). Розмір бюджетного зобов’язання визначено відповідно до виділених коштів у сумі 1500000,00 на 2023 рік по КПКВ 1017340 «Проектування, реставрація та охорона пам`яток архітектури» КЕКВ 3143 відповідно до рішення сесії Дрогобицької міської ради від 22.06.2023 року № 1648 «Про внесення змін до бюджету Дрогобицької міської територіальної громади на 2023рік» (https://doc.drohobych-rada.gov.ua/%e2%84%96-1648-%d1%80%d1%96%d1%88%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%81%d0%b5%d1%81%d1%96%d1%97-%d0%b4%d1%80%d0%be%d0%b3%d0%be%d0%b1%d0%b8%d1%86%d1%8c%d0%ba%d0%be%d1%97-%d0%bc%d1%96%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%be-2/)
Питання 2. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://drohobych-rada.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli-12/
Питання 3. Щодо причин відсутності у складі тендерної документації відомості ресурсів до відомості обсягів робіт. Уповноваженою особою перед складанням тендерної документації було вибірково промоніторено подібні закупівлі та перелік документів, які необхідно оприлюднювати для закупівлі робіт. В даних закупівлях було зазначено тільки відомість обсягів робіт. Тому Уповноваженою особою на прикладі інших Замовників в тендерній документації було вказано відомість обсягів робіт без відомості ресурсів, оскільки дана інформація вважалась достатньою для розрахунку ціни пропозиції учасників. Зважаючи на Ваше зауваження, у майбутніх підготовках тендерних документацій на закупівлю робіт, Уповноважена особа використовуватиме досвід допущеної помилки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунено. Оприлюднено додаткову угоду про розірвання договору
2024-05-22 18:25:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунено, договір розірвано
2024-06-17 10:03:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ В.Ф.Ф. |
7 981 905,97
UAH з ПДВ
|
7 981 905,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ В.Ф.Ф. #39924250 |
Переможець |
7 981 905,97
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2023 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 18:23
|
дод.угода розірвання.pdf | укладений |
22 травня 2024 18:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2024 18:21
|
дод.угода розірвання.pdf | зміни до договору |
22 травня 2024 18:18
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 16:47
|
дог№34(1424338,14).pdf | укладений |
06 жовтня 2023 16:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 34 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |