Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сіль для промислового перероблення кам’яна
Очікувана вартість
1 938 999,30 UAH
UA-2023-09-14-007001-a ad85bad5bc5241d284a6ea9376bef2ef
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Красуляк

+380678018478 kpsmu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43032947
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., місто Дрогобич, ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 15
Контактна особа: Володимир Красуляк
+380678018478
kpsmu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 вересня 2023 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2023 01:00
Початок аукціону: 27 вересня 2023 11:06
Початок аукціону: 27 вересня 2023 11:06
Очікувана вартість: 1 938 999,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 695,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 тонни
Сіль для промислового перероблення кам’яна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. П.Орлика, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 вересня 2023 13:06

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

21 вересня 2023 13:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2023 13:25
Перелік змін.docx
21 вересня 2023 13:25
Додаток 2 Технічна специфікація (зі змінами).doc
21 вересня 2023 13:25
Тендерна документація (зі змінами).doc
14 вересня 2023 13:08
Додаток 5 Проект договору.doc
14 вересня 2023 13:08
Тендерна документація.doc
14 вересня 2023 13:08
Додаток 2 Технічна специфікація.doc
21 вересня 2023 13:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2023 13:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2023 13:25
Перелік змін.docx
21 вересня 2023 13:25
Додаток 2 Технічна специфікація (зі змінами).doc
21 вересня 2023 13:25
Тендерна документація (зі змінами).doc
14 вересня 2023 13:08
Додаток 5 Проект договору.doc
14 вересня 2023 13:08
Тендерна документація.doc
14 вересня 2023 13:08
Додаток 2 Технічна специфікація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-09-14-007001-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ВЛАД ТРАНС ЗАХІД», Код ЄДРПОУ:38395314
Дата подання: 06 жовтня 2023 14:33
неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ВЛАД ТРАНС ЗАХІД" та визначення ТОВ "ЗІО-СПОРТ" ПЕРЕМОЖЦЕМ
ТОВ «ВЛАД ТРАНС ЗАХІД» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення нашої пропозиції. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що у відповідності з вимогами пункту 1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому пропозиція Скаржника була відхилена Замовником, підставою відхилення згідно протоколу від 03.10.2023 № 4 було «Учасник у складі пропозиції не підтвердив якісні характеристика запропонованого товару шляхом надання скан-копії протоколу досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України. Під пробами слід розуміти: сіль для промислового перероблення кам’яна з антизлежувальною добавкою», що не відповідає дійсності. Відповідно до п. 3.1 розділу 3 Тендерної документації Замовника Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 (у разі їх встановлення) і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів/інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Згідно з п.3.8. розділу 3 Документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до цієї Тендерної документації. Пунктом 6 Додатку 2 Документації передбачено, що Учасники повинен підтвердити якісні характеристики товару шляхом надання, зокрема, скан-копію протоколу досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України. Під пробами слід розуміти: сіль для промислового перероблення кам’яна з антизлежувальною добавкою. Згідно п.5 Приміток до Тендерної документації Замовником встановлено: «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації». В складі пропозиції Скаржника надано архівний файл (технічні характеристики.rar) в якому міститься протокол випробування продукції від 07.09.2023 №373-Х/23 відповідно до якого проведено дослідження, а саме, мета перевірки: перевірка зразків на відповідність вимогам ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового перероблення. Технічні умови» за показниками: визначення вмісту хлористого натрію, крупність, визначення вологи, визначення вмісту сульфатів, визначення вмістузалізистосиньородного калію, та НРБУ (Норми радіаційної безпеки України). На сторінці 2 вищезаначеного протоколу в таблиці зазначено результати випробувань питомої активності радіонуклідів Бк/кг та зазначено що всі показники не перевищують норми. Також у складі пропозиції Скаржника надано файл (21 довідки кваліфікація ч.2.pdf), який містить лист-роз’яснення від 19.09.2023 № 56 (сторінка 4-8 файлу) відповідно до якого Скаржником зазначено, що ним у складі пропозиції надано протокол випробувань продукції від 07.09.2023 року № 373-Х\23 на підставі якого видано сертифікат відповідності, зазначений протоколом також було проведено дослідження проб на відповідність Нормам радіаційної безпеки України, результати таких випробувань зазначені у таблиці до протоколу (графа Питома активність радіонуклідів) та повідомлено, що протокол випробувань, на основі якого видано наданий сертифікат відповідності та протокол досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України це один документ, який підтверджує відповідність технічних характеристик. Проте Замовник, керуючись виключно своїм матеріальним бажання визначити пропозицію найдорожчого учасника, технічна пропозиція якого взагалі не відповідає вимогам замовника, (різниця цінової пропозиції майже 600 000,00 грн) не звернув уваги ні на лист-роз’яснення, ні на сам протокол, які надані у складі пропозиції Скаржника вирішив безпідставно та формально, безпідставно відхилити пропозицію ТОВ «ВЛАД ТРАНС ЗАХД». Серед іншого, на підтвердження відповідності нашої пропозиції зазначаємо, що відповідно до ст. 1 Закону України «Про систему громадського здоров’я» органом який може здійснювати досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України є, зокрема, акредитована лабораторія, яка виконує функції та відповідає критеріям (досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України). Порядок проведення досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я від 14.07.1997 № 208 «Про затвердження Норм радіаційної безпеки України» (НРБУ-97)», є основним державним документом, що встановлює систему радіаційно-гігієнічних регламентів для забезпечення прийнятних рівнів опромінення як для окремої людини, так і суспільства взагалі. Відповідно до пункту 8.6.1. Для матеріалів, що мають естетичну цінність величина Аеф не повинна перевищувати 3700 Бк/кг в ступені -1. Використання їх для внутрішнього та зовнішнього оздоблення об'єктів громадського призначення, за виключенням дитячих закладів, та для зовнішнього оздоблення цокольних частин житлових будинків може бути дозволене на підставі окремих регламентів, затверджених головним державним санітарним лікарем України, або особою, якій надано відповідні повноваження. Коли величина Аеф в будівельних матеріалах та мінеральній сировині нижче або дорівнює 370 Бк/кг в ступені -1, то вони можуть використовуватись для всіх видів будівництва без обмежень (I клас). Враховуючи все вищевикладене, Протоколом від 07.09.2023 № 373-Х/23, на стор.2 в розділі таблиці питома активність радіонуклідів проведено дослідження проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України та зазначено що фактичний показник ефективної питомої активності (Аеф) природних радіонуклідів у мінеральній сировині та будівельних матеріалах не перевищує 370 Бк/кг. Тобто протоколом від 07.09.2023 № 373-Х/23 проведено дослідженння проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я від 14.07.1997 № 208 «Про затвердження Норм радіаційної безпеки України» (НРБУ-97)». 2. Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, уповноваженою особою Судою Володимиром Станіславовичем 05.10.2023 року протоколом № 6 прийнято рішення про визначення ТОВ "ЗІО-СПОРТ" переможцем процедури закупівлі, пропозиція якого не відповідає вимогам технічної специфікації. Відповідно до п. 3.1 розділу 3 Тендерної документації Замовника Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 (у разі їх встановлення) і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів/інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Згідно з п.3.8. розділу 3 Документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у Додатку №2 до цієї Тендерної документації. Пунктом 6 Додатку 2 Документації передбачено, що Учасники повинен підтвердити якісні характеристики товару шляхом надання: - скан-копію сертифікату відповідності та протоколу випробувань, на основі якого видано наданий сертифікат відповідності. Документ повинен бути виданий не раніше 2023 року та діяти до кінця терміну поставки, а саме до 31.12.2023 р. - скан-копію протоколу досліджень проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України. Під пробами слід розуміти: сіль для промислового перероблення кам’яна з антизлежувальною добавкою. Також п. 6 Додатку 2 Документації Замовником встановлено якісні вимоги у табличні формі, а саме: № п/п Найменування Один. вим. К-ть Найменування нормативного документу 1 Сіль для промислового перероблення кам’яна, сорт вищий т 210 Повинен відповідати вимогам ДСТУ 4246: 2003 Технічні вимоги для придбання солі кам’яної згідно ДСТУ 4246:2003 (виший сорт): 1) масова частка хлористого натрію: не менш 97,7 %; 2) масова частка вологи: не більше 0,25 %; 3) масова частка кальцій – іона: не більше 0,5 %; 4) масова частка магній – іона: не більше 0,15 %; 5) масова частка калій – іона: не більше 0,15 %; 6) масова частка сульфат – іона: не більше 1,2 %; 7) масова частка оксиду заліза: не більше 0,010 %; 8) масова частка нерозчинного у воді залишку: не більше 0,4 %. Відповідно до вимог Технічної специфікації, учасники у складі пропозиції повинні підтвердити якісні характеристики товару шляхом надання: - скан-копію сертифікату відповідності та протоколу випробувань, на основі якого видано наданий сертифікат відповідності. Документ повинен бути виданий не раніше 2023 року та діяти до кінця терміну поставки, а саме до 31.12.2023 р. У складі пропозиції Переможця надано, зокрема, сертифікат відповідності від 09.01.2023 №UA.021.00219-23 (файл Сертифікат відповідповідності .pdf) та протокол випробувань від 06.01.2023 №001-Б/23 (файл Протокол до Сертифікату .pdf). Проте, жоден із цих документів не містить інформації щодо: масової частки кальцій – іона: не більше 0,5 %; масової частки магній – іона: не більше 0,15 %; масової частки калій – іона: не більше 0,15 %; масової частки сульфат – іона: не більше 1,2 %; масової частки оксиду заліза: не більше 0,010 %; масової частки нерозчинного у воді залишку: не більше 0,4 %., що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція, подана ТОВ "ЗІО-СПОРТ", не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині, та відповідно до вимог Закону, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Не зважаючи на зазначене, Замовник безпідставно відхилив пропозицію Скаржника, та визначив ТОВ "ЗІО-СПОРТ" переможцем процедури закупівлі яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ВЛАД ТРАНС ЗАХІД» та визначення ТОВ «ЗІО-СПОРТ», є безпідставним та незаконним. Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі розгляду тендерних пропозицій (оприлюдненого 03.10.2023), Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, протиправні дії Замовника полягають у відхиленні пропозиції ТОВ «ВЛАД ТРАНС ЗАХІД» та визначенні ТОВ «ЗІО-СПОРТ», чим порушені наші законні права та інтереси як учасника закупівлі. Замовник застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників чим порушив принципи здійснення закупівель та недискримінації учасників, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до пункту 30 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Виходячи з викладеного вище, на підставі статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВЛАД ТРАНС ЗАХІД» ДК 021:2015: 14410000-8 Кам’яна сіль Сіль для промислового перероблення кам’яна, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-14-007001-a. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ЗІО-СПОРТ» переможцем процедури закупівлі ДК 021:2015: 14410000-8 Кам’яна сіль Сіль для промислового перероблення кам’яна, оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-09-14-007001-a. Додатки: 1. Протокол від 07.09.2023 № 373-Х/23. 2. Лист-роз’яснення 3. Акт відбору зразків солі 4. Лист ДП «Львівстандартметрологія
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 жовтня 2023 20:36
рішення від 10.10.2023 № 16143.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2023 20:36
рішення від 19.10.2023 № 16797.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2023 17:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ замовником виконано.
Номер скарги: UA-2023-09-14-007001-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК", Код ЄДРПОУ:44907923
Дата подання: 09 жовтня 2023 14:59
Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНСТЮ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» Україна, 04053, м. Київ, пров.Бехтерівський, буд.4-Б, офіс 45 Код 44907923 № 01 від 08.10.2023 р. Орган оскарження: АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ Комісія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, місто Київ, вул. Митрополита Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» ЄДРПОУ 44907923 Юридична адреса: 04053, м. Київ, Бехтерівський пров, буд. 4Б, оф. 45 Поштова адреса: 04053, м. Київ, Бехтерівський пров, буд.4Б, оф. 45 IBAN: UA 493225400000026006101090809 Банк: : АТ«Комінбанк» Тел.: 044 334 59 68 E-Mail: tesoillogis@gmail.com Замовник закупівлі (рішення якого оскаржуються): Комунальне підприємство "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" Дрогобицької міської ради 82100, Україна, Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Пилипа Орлика, буд. 15 Код ЄДРПОУ 43032947 Тел.: +380675963609 E-Mail: kpsmu@i.ua Закупівля: UA-2023-09-14-007001-a («ДК 021:2015 - 14410000-8 — Кам’яна сіль (Сіль для промислового перероблення кам’яна)» СКАРГА (в порядку чинного законодавства України) 14 вересня 2023 року на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель (портал prozorro.gov.ua) Комунальним підприємство "СЛУЖБА МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ" Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) розміщено оголошення UA-2023-09-14-007001-a про закупівлю солі для промислового перероблення кам’яної ДК 021:2015 - 14410000-8 Кам’яна сіль. Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями. Кінцевий термін подання пропозицій – 26.09.2023 р. Дата проведення Аукціону – 27.09.2023 р. Очікувана вартість предмета закупівлі - 1 938 999,30 UAH (з ПДВ). Пропозиції учасників: - ТОВ «Влад Транс» - 1 281 000,00 UAH, з ПДВ. - ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» - 1 386 000,00 UAH, з ПДВ. - ТОВ «ЗІО-СПОРТ» - 1 873 620,00 UAH, з ПДВ. Проте, 04.10.2023 р., не дивлячись на набагато нижчу ціну, Замовником прийнято рішення (протокол № 5, надалі - Протокол) про відхилення пропозиції ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» на підставі пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості). Переможцем визнано ТОВ «ЗІО-СПОРТ» (код ЄДРПОУ 39224698, Львівська область, м. Львів, вул. Кульпарківська, буд. 93, 79021) 05.10.2023 р. Замовником прийнято рішення (протокол № 6), що тендерна пропозиція ТОВ «ЗІО-СПОРТ» відповідає вимогам тендерної документації і опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Не погоджуючись з вищевказаними рішеннями Замовника, вважаємо за необхідне зазначити наступне. Дії Замовника в публічних закупівлях повинні ґрунтуватись на вимогах чинного законодавства у сфері державних закупівель, а дії Органу оскарження при розгляді скарг та прийнятті рішень повинні відповідати визначеній процедурі та чинному законодавству. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частина четверта вказаної статті встановлює, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно статті 4 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», Антимонопольний комітет України будує свою діяльність на принципах: - законності; - гласності; - захисту конкуренції на засадах рівності фізичних та юридичних осіб перед законом та пріоритету прав споживачів. Відповідно до частини першої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Відповідно до п. 10 частини другої статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У п. 5.1. (таблиця) Тендерної документації зазначено, що «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100 %». Замовник не звернув уваги на те, що ціна, запропонована ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» нижча на 487 620,00 грн. ніж ціна ТОВ «ЗІО-СПОРТ», яке визнано переможцем чим порушив принципи публічних закупівель встановлені чинним законодавством України. Підстави для подання скарги. Згідно частини восьмої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати та обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» вважає рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції та про визнання тендерної пропозиції ТОВ «ЗІО-СПОРТ» такою, що відповідає вимогам тендерної документації і опублікування повідомлення про намір укласти договір - незаконними, необґрунтованими та направленими на порушення принципів публічних закупівель, враховуючи викладені у цій Скарзі фактичні обставини та їх нормативне обґрунтування. 1. Замовник у Протоколі вказує, що «відповідно до вимог п. 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати: - Довідку про негативний досвід співпраці видану замовником – КП «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради. Довідка повинна містити інформацію про вихідний номер та дату довідки, назву учасника і замовника. Учасник у складі пропозиції не надав довідки про негативний досвід співпраці видану замовником - КП «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради». Тобто, Замовник свідомо оголошує про те, що учасники зобов’язані отримати довідку від НЬОГО стосовно інформації, яка заздалегідь йому відома. Звертаємо увагу на те, що навіть якщо таку довідку отримувати, то двоє учасників торгів знаходяться у одній області з Замовником (Львівська), а ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» - м. Київ. Вважаємо все вищевказане дискримінаційними вимогами щодо нашого підприємства, а рішення Замовника про відхилення нашої пропозиції та про визнання переможця – незаконними. 2. Замовник у Протоколі вказує, що «відповідно до вимог п. 6 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити якісні характеристики товару шляхом надання: - скан-копії проб мінеральної сировини на відповідність Нормам радіаційної безпеки України. Під пробами слід розуміти: сіль для промислового перероблення кам’яна з антизлежувальною добавкою. Учасник у складі пропозиції подав протокол випробувань на відповідність вимогам НРБУ-97, де об’єктом випробувань є «сіль технічна кам’яна», чим не підтвердив якісні характеристики запропонованого ним товару….». Вважаємо, що вказана Замовником причина відмови є незаконною і являє собою «гру слів», адже різниця між визначеннями «Сіль технічна кам’яна» та «Сіль для промислового перероблення кам’яна» законодавчо не визначена. Радіологічні випробування здійснюються з метою визначення вмісту радіоактивних речовин в продукції. Також, слід зазначити, що ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» до тендерної документації додавало і інші документи в яких фігурувала назва «сіль технічна кам’яна»: протоколи сертифікаційних випробувань на відповідність ДСТУ 8853:2019 "Матеріали протиожеледнi для автомобільних доріг, Технічні умови" та ДСТУ 4246:2003 «Сiль для промислового переробляння. Технічні умови» тощо. Жодних зауважень від Замовника не надійшло. Вказане підтверджує, що протокол випробувань на відповідність вимогам НРБУ-97 поданий нашим підприємством стосується саме предмета закупівлі. 3. Замовник у Протоколі вказує, що «Учасник у складі пропозиції подав договір №23/04-01 від 24 квітня 2023 року з офіційним представником/дилером/дистриб’ютором без надання документального підтвердження правовідносин з виробником. При цьому в договорі вказаний строк його дії до 30 червня 2023 року». Вважаємо, що вказана Замовником причина відмови є незаконною, адже п. 5.2. вищевказаного договору передбачена автоматична «пролонгація» на той самий термін. Те, що договір продовжує свою дію підтверджується відповідними митними документами про постачання предмета закупівлі після 30.06.2023 р. Також, нашим підприємством у складі пропозиції було подано ПІДТВЕРДЖЕННЯ від постачальника (із зазначенням назви Замовника і номера закупівлі) про те, що він гарантує постачання для ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» необхідної кількості предмета закупівлі. Відповідно до частини одинадцятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 4. Відповідно до вимог Технічної специфікації «учасники у складі пропозиції повинні підтвердити якісні характеристики товару шляхом надання: - скан-копію сертифікату відповідності та протоколу випробувань, на основі якого видано наданий сертифікат відповідності. Документ повинен бути виданий не раніше 2023 року та діяти до кінця терміну поставки, а саме до 31.12.2023 р.». Проте, Замовник не звернув увагу на відсутність у поданих ТОВ «ЗІО-СПОРТ» документах основних показників якості предмету закупівлі, а саме: у сертифікаті відповідності від 09.01.2023 №UA.021.00219-23 та протоколі випробувань від 06.01.2023 №001-Б/23 відсутні дані про показники масової частки кальцію – іона, масової частки магнію, масової частки калію – іона, масової частки сульфату – іона, масової частки оксиду заліза, масової частки нерозчинного у воді залишку. Вважаємо, що відсутність вказаних основних показників у складі пропозиції свідчить про те, що ТОВ «ЗІО-СПОРТ» не виконав вимоги Замовника, а саме – не підтвердив якісні характеристики товару. Тобто, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЗІО-СПОРТ». Отже, прийнявши рішення про визнання переможцем ТОВ «ЗІО-СПОРТ», про відповідність його пропозиції вимогам тендерної документації та про повідомлення про намір укласти договір Замовник порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що безпідставно прийнявши рішення про відхилення нашої пропозиції та рішення про визнання переможцем ТОВ «ЗІО-СПОРТ» Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК», принципи публічних закупівель та чинне законодавство України. У преамбулі Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2023-09-14-007001-a «ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Сіль для промислового перероблення кам’яна)». 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» зазначене в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.10.2023 р. № 5. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗІО-СПОРТ», про відповідність його пропозиції вимогам тендерної документації та про повідомлення про намір укласти договір зазначене в протоколі Кваліфікації тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗІО-СПОРТ» щодо закупівлі «ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Сіль для промислового перероблення кам’яна)» від 05.10.2023 р. № 6. Додатки: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.10.2023 р. № 5. 2. Протокол кваліфікації тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗІО-СПОРТ» щодо закупівлі «ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Сіль для промислового перероблення кам’яна)» від 05.10.2023 р. № 6. 3. Копії митних декларацій. 4. Копія договору купівлі-продажу від 24.04.2023 р. №23/04-01. 5. Сертифікат на вміст радіоактивних речовин від 11.05.2023 р. № 208-БУ. 6. Протоколи сертифікаційних випробувань на відповідність ДСТУ 8853:2019 та ДСТУ 4246:2003. 7. Лист-підтвердження постачальника від 25.09.2023 р. 8. Сертифікат відповідності від 09.01.2023 №UA.021.00219-23 та протокол випробувань від 06.01.2023 №001-Б/23 (ТОВ «ЗІО-СПОРТ»). Директор ТОВ «ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК» О. Тесля
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 жовтня 2023 19:13
Рішення від 11.10.2023 №16216.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2023 19:12
Рішення від 19.10.2023 №16801.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2023 16:23

Документи подані скаржником

06 жовтня 2023 13:09
Скарга (7).pdf
06 жовтня 2023 13:09
додатки до скарги.pdf
06 жовтня 2023 13:09
Скарга2 (1).docx
06 жовтня 2023 17:31
лист.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

09 жовтня 2023 13:44
IMG_0001 (3).jpg
09 жовтня 2023 13:44
IMG_0003.jpg
09 жовтня 2023 13:44
IMG_0006.jpg
09 жовтня 2023 13:44
IMG_0002 (1).jpg
09 жовтня 2023 13:44
IMG_0005.jpg
09 жовтня 2023 13:44
IMG_0007.jpg
09 жовтня 2023 13:44
IMG_0004.jpg
09 жовтня 2023 13:44
Договір з виробником.pdf
09 жовтня 2023 13:44
IMG_0010.jpg
09 жовтня 2023 13:44
IMG_0009.jpg
09 жовтня 2023 13:44
IMG_0008.jpg
09 жовтня 2023 13:44
Протокол радіонукліди.pdf
09 жовтня 2023 13:45
Протокол ДСТУ 8853.pdf
09 жовтня 2023 13:45
Сертифікат ДСТУ 8853.pdf
09 жовтня 2023 13:45
Скарга АМКУ Дрогобич.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

11 жовтня 2023 19:12
Рішення від 11.10.2023 №16216.pdf
24 жовтня 2023 16:23
Рішення від 19.10.2023 №16801.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2023 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ВЛАД ТРАНС ЗАХІД» 1 281 000,00
UAH з ПДВ
1 281 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" 1 386 000,00
UAH з ПДВ
1 386 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" 1 873 620,00
UAH з ПДВ
1 873 620,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 жовтня 2023 10:18
Електронний підпис
29 жовтня 2023 10:22
Довідка (7).pdf
29 жовтня 2023 10:22
Довідка (8).pdf
29 жовтня 2023 10:22
судимість.pdf
29 жовтня 2023 10:22
Дрогобич.pdf
25 вересня 2023 18:29
Електронний підпис
25 вересня 2023 18:22
Contract salt-pdf (1).pdf
25 вересня 2023 18:22
лист роз_яснення.pdf
25 вересня 2023 18:22
лист від виробника.pdf
21 вересня 2023 17:43
Електронний підпис
21 вересня 2023 16:08
проект договору.pdf
21 вересня 2023 16:08
установчі документи.rar
21 вересня 2023 16:08
наявність обладнання.rar
21 вересня 2023 16:08
лист від замовника.PDF
21 вересня 2023 16:08
довідки кваліфікація ч.2.pdf
21 вересня 2023 16:08
аналогідні договори.rar

Публічні документи

25 вересня 2023 22:36
Електронний підпис
25 вересня 2023 22:35
Угода, сфера.pdf.p7s
25 вересня 2023 22:35
Статут ТЕС ОЙЛ.pdf.p7s
25 вересня 2023 22:35
Сертифікат ДСТУ 8853.pdf.p7s
25 вересня 2023 22:34
Протокол ДСТУ 8853.pdf.p7s
25 вересня 2023 22:34
Протокол до ДСТУ 4246 (2).jpg.p7s
25 вересня 2023 22:34
Протокол до ДСТУ 4246 (1).jpg.p7s
25 вересня 2023 22:34
Пропозиція.pdf.p7s
25 вересня 2023 22:34
Повірка ваги.pdf.p7s
25 вересня 2023 22:33
Митна деларація 6.jpg.p7s
25 вересня 2023 22:33
Митна декларація 7.jpg.p7s
25 вересня 2023 22:33
Митна декларація 5.jpg.p7s
25 вересня 2023 22:33
Митна декларація 4.jpg.p7s
25 вересня 2023 22:33
Митна декларація 3.jpg.p7s
25 вересня 2023 22:33
Митна декларація 2.jpg.p7s
25 вересня 2023 22:32
Митна декларація 1.jpg.p7s
25 вересня 2023 22:32
мароко_DIN EN 16811-1 A.1.pdf.p7s
25 вересня 2023 22:32
Лист що не з РФ або РБ.pdf.p7s
25 вересня 2023 22:32
Договір_ВМО Малехів_2.pdf.p7s
25 вересня 2023 22:31
Договір з виробником.pdf.p7s
25 вересня 2023 22:30
Витяг_2023.07.25_ТЕС ОЙЛ.pdf.p7s
25 вересня 2023 22:30
MSDS-RockSalt-KELUVA NON.pdf.p7s
25 вересня 2023 22:30
ISO 45001.jpg.p7s
25 вересня 2023 22:28
2023_07_18 лист відгук_2.pdf.p7s
25 вересня 2023 22:28
ISO 9001.jpg.p7s
25 вересня 2023 22:28
ISO 14001.jpg.p7s
25 вересня 2023 21:55
мароко_DIN EN 16811-1 A.1.pdf
25 вересня 2023 21:55
Довідка захист довкілля.pdf
25 вересня 2023 21:55
ISO 14001.jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир (3).jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир (6).jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 12.jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир (4).jpg
25 вересня 2023 21:55
MSDS-RockSalt-KELUVA NON.pdf
25 вересня 2023 21:55
Митна деларація 6.jpg
25 вересня 2023 21:55
Наказ_Директор_ТЕС ОЙЛ.pdf
25 вересня 2023 21:55
Довідка про ПДВ.pdf
25 вересня 2023 21:55
Протокол ДСТУ 8853.pdf
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 20.jpg
25 вересня 2023 21:55
ISO 9001.jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 11.jpg
25 вересня 2023 21:55
Витяг_2023.07.25_ТЕС ОЙЛ.pdf
25 вересня 2023 21:55
Протокол до ДСТУ 4246 (2).jpg
25 вересня 2023 21:55
2023_07_18 лист відгук_2.pdf
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 10.jpg
25 вересня 2023 21:55
Договір_ВМО Малехів_2.pdf
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 13.jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 9.jpg
25 вересня 2023 21:55
Митна декларація 5.jpg
25 вересня 2023 21:55
Митна декларація 3.jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 16.jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 7.jpg
25 вересня 2023 21:55
Угода, сфера.pdf
25 вересня 2023 21:55
Митна декларація 1.jpg
25 вересня 2023 21:55
Пропозиція.pdf
25 вересня 2023 21:55
ISO 45001.jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 14.jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир (1).jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 15.jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир (2).jpg
25 вересня 2023 21:55
Довідка право підпису.pdf
25 вересня 2023 21:55
Довідка про санкції.pdf
25 вересня 2023 21:55
Повірка ваги.pdf
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 21.jpg
25 вересня 2023 21:55
Протокол до ДСТУ 4246 (1).jpg
25 вересня 2023 21:55
Митна декларація 2.jpg
25 вересня 2023 21:55
Сертифікат ДСТУ 8853.pdf
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 18.jpg
25 вересня 2023 21:55
Митна декларація 4.jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 22.jpg
25 вересня 2023 21:55
Лист що не з РФ або РБ.pdf
25 вересня 2023 21:55
Довідка Антикорупційна.pdf
25 вересня 2023 21:55
Договір з виробником.pdf
25 вересня 2023 21:55
Митна декларація 7.jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир (5).jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 8.jpg
25 вересня 2023 21:55
Статут ТЕС ОЙЛ.pdf
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 19.jpg
25 вересня 2023 21:55
ВН_Житомир 17.jpg

Публічні документи

09 жовтня 2023 12:24
Електронний підпис
09 жовтня 2023 12:19
Довідка (54).zip
09 жовтня 2023 12:19
Довідка (55).zip
09 жовтня 2023 12:19
ТОВ ЗІО-СПОРТ.pdf
09 жовтня 2023 12:19
Документи переможця .pdf
25 вересня 2023 17:38
Електронний підпис
25 вересня 2023 17:38
Електронний підпис
25 вересня 2023 17:37
Лист виробник сіль .pdf
25 вересня 2023 17:37
ДСТУ .PDF
25 вересня 2023 17:37
Витяг ЄДР 11.01.2023.pdf
25 вересня 2023 17:37
Посвідчення водія .pdf
25 вересня 2023 17:37
РАдіологія .pdf
25 вересня 2023 17:37
Gmail (41) (3).zip
25 вересня 2023 17:37
Відомості з ЄДР.pdf
25 вересня 2023 17:37
Свідоцтво ВАГИ.pdf
25 вересня 2023 17:37
Документи пропозиції .pdf
25 вересня 2023 17:37
Походження Сіль 2023 .pdf
25 вересня 2023 17:37
Витяг ПДВ ЗІО-СПОРТ.PDF
25 вересня 2023 17:37
Накази Зіо-спорт.pdf
25 вересня 2023 17:37
Договір ваги .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЛАД ТРАНС ЗАХІД»

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЗІО-СПОРТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗІО-СПОРТ"
#39224698
Рішення скасоване 1 873 620,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2023 14:56
ТОВ ВЛАД ТРАНС ЗАХІД»
#38395314
Рішення скасоване 1 281 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2023 14:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК"
#44907923
Рішення скасоване 1 386 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2023 14:57
ТОВ "ЗІО-СПОРТ"
#39224698
Рішення скасоване 1 873 620,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2023 14:57
ТОВ ВЛАД ТРАНС ЗАХІД»
#38395314
Переможець 1 281 000,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2023 14:22

Документи

05 жовтня 2023 13:27
Довідка НАЗК
05 жовтня 2023 13:27
Електронний підпис

Документи

03 жовтня 2023 16:43
Електронний підпис
27 вересня 2023 11:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 жовтня 2023 15:00
Електронний підпис

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2023 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЛАД ТРАНС ЗАХІД»
#38395314
1 281 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2024 16:28
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2024 10:13
ДУ 2 ТОВ Влад Транс Захід 021101.pdf зміни до договору
17 січня 2024 09:26
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2024 16:25
ДУ 1 ТОВ Влад Транс Захід 021101.pdf зміни до договору
02 січня 2024 16:07
Електронний підпис укладений
02 листопада 2023 11:12
Договір 021101 ТОВ Влад Транс Захід.pdf укладений
02 листопада 2023 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 021101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в частині опису джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 021101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2023 — 29 лютого 2024
Сума оплати за договором: 850 828,00
UAH (в тому числі ПДВ 141 804,67 UAH)