Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття № 94126) з облаштування системи пожежної сигналізації та керування евакуюванням в приміщенні Линовицького ліцею по вул. Якова де Бальмена, 25 смт Линовиця Прилуцького району Чернігівської області
Очікувана вартість
260 459,00 UAH
UA-2023-09-13-014172-a 31e2e2d9c6c44eda963c4e56d851bacc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Вихор

+380669877115 silraga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Линовицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04412455
Вебсайт: https://gromada.org.ua/gromada/lynovycka//
Місцезнаходження: 17584, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький район, смт. Линовиця, вул. Шевченка,1
Контактна особа: Ігор Вихор
+380669877115
silraga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття № 94126) з облаштування системи пожежної сигналізації та керування евакуюванням в приміщенні Линовицького ліцею по вул. Якова де Бальмена, 25 смт Линовиця Прилуцького району Чернігівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17584, Україна, Чернігівська область, смт Линовиця Прилуцького району, вул. Якова де Бальмена, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Тендерна документація

13 вересня 2023 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛИТОВЧЕНКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3355012412
Переможець 260 459,00
UAH
13 вересня 2023 17:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2024 10:38
додаткова угода 4 розірвання договору.pdf укладений
08 лютого 2024 10:36
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2024 10:35
додаткова угода 4 розірвання договору.pdf зміни до договору
08 лютого 2024 10:33
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 14:33
дод угода 3 пожежна сигналізація.pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 14:31
Електронний підпис зміни до договору
26 вересня 2023 20:14
дод угода 2 пожежна сигналізація.pdf зміни до договору
26 вересня 2023 20:13
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2023 16:27
дод угода пожмастер.pdf зміни до договору
20 вересня 2023 16:25
договір протипожежна сигналізація.pdf укладений
13 вересня 2023 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю згідно змісту додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 0709/2023 М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору за змістом додаткової угоди без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 0709/2023 М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору за змістом додаткової угоди, які не призводять до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю,
Номер договору про закупівлю: 0709/2023 М
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 0709/2023 М
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та неможливість виконання зобовязань