Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дорожня сіль
Очікувана вартість
77 382 200,00 UAH
UA-2023-09-13-013933-a ● 12afad3f6b21447a9bcb0071849406a9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40848524 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
Контактна особа: |
Олена Клєвцова +380687861842 o.klievtsova@czo.kh.city |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03359182 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2023 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 жовтня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2023 12:32 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2023 12:32 |
Очікувана вартість: | 77 382 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 386 911,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 350 000,00 грн. Строк дії: не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Наказ № 2628). Обов’язкові реквізити гарантії, визначені у Наказі № 2628, а саме: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник*, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; адреса місцезнаходження; *замовник – комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради». **категорія Замовника – юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо не настане жодна з подій, таких як: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу (закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції); 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Згідно Особливостей зазначаємо, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей Замовники застосовують положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому п. 47 Особливостей. 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок замовника. Тендерна пропозиція, що не містить документального підтвердження внесення забезпеченням тендерної пропозиції, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється Замовником. Термін сплати суми гарантії (тендерного забезпечення) протягом 5 робочих днів з моменту отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Текст банківської гарантії не може містити умови про зменшення відповідальності гаранта у будь-якому випадку. Гарантія не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Інформація про банківські реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (за потреби) надається за запитом. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 350000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 1. Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії в розмірі 2 % (два) відсотка вартості договору про закупівлю. 2. При формуванні вимог до забезпечення виконання договору про закупівлю замовники застосовують положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі (предмета договору), суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно ЄДРПОУ, банківські реквізити: комунальне підрядне спеціалізоване підприємство по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД»; 61004, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Москалівська, буд. 20; ідентифікаційний код у ЄДР – 03359182; IBAN UA383003460000026000023144501 в АТ «СЕНС БАНК»; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банка-гаранта та його адресу. Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватися після спливу строку дії Договору. У разі продовження строку дії договору про закупівлю, строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю продовжується на відповідний строк. 3. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 4. Перелік випадків неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцю процедури закупівлі: - відмова учасника-переможця процедури закупівлі від виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю; - порушення учасником-переможцем процедури закупівлі умов договору про закупівлю щодо належного виконання зобов’язань за цим договором. 5. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, що наведені у підпункті 4 цього пункту 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору», в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 тонни
Дорожня сіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61045, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Дорошенківська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2023
ДК 021:2015: 34927100-2 — Дорожня сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за Товар протягом 40 (сорока) календарних днів після фактичного отримання Товару на підставі видаткової(их) накладної(их) та/або акта(ів) приймання-передачі Товару, підписаної(их) уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 40 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 вересня 2023 21:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 вересня 2023 21:04 |
01_ТД_Дорожня_сіль_з_додатками_ЗІ_ЗМІНАМИ 3.docx | |
28 вересня 2023 21:04 |
4. Додаток 4_п.47.docx | |
28 вересня 2023 21:02 |
01_ТД_Дорожня_сіль_ЗІ_ЗМІНАМИ 3.docx | |
28 вересня 2023 21:02 |
2. Додаток 2 Кваліф критерії.docx | |
28 вересня 2023 21:02 |
7. Додаток 7 Проєкт договору.docx | |
28 вересня 2023 21:02 |
1. Додаток 1 Техспецифікація зі змінами.docx | |
28 вересня 2023 21:01 |
5. Додаток 5_Перелік документів.docx | |
28 вересня 2023 21:01 |
6. Додаток 6_Цін_пропоз форма.docx | |
28 вересня 2023 21:01 |
3. Додаток 3_Форма_Заявка Учасника.docx | |
28 вересня 2023 21:01 |
01_Перелік змін 3 до ТД.docx | |
24 вересня 2023 23:23 |
01.1.Перелік змін_2_ до ТД.docx | |
20 вересня 2023 17:32 |
01.1.Перелік змін_ до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 29 вересня 2023 17:54
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 15:47
Шановні Замовники!
Надайте пояснення щодо того, яким чином публікація змін до Тендерної документації відбувається серед ночі у неробочий час, а саме: публікація Переліку змін № 2 відбулась 24.09.2023 р. о 23:23 годині вечора, публікація Переліку змін № 3 відбулась 28.09.2023 р. о 21:09 годині вечора враховуючи, що і Замовник - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ", і Ініціатор - КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» даної публічної закупівлі є комунальними підприємствами, що, як мінімум опосередковано, підпорядкуються органу місцевого самоврядування, а відтак зобов'язані дотримуватись режиму робочого часу, відповідно до Кодексу законів про працю України ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник!
Статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість учасника звертатися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час тендеру. Аналогічну норму містить п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. При цьому, розклад роботи працівників КП «ЦЗО ХМР» та питання робочого часу не належить до кола питань щодо яких може бути надано роз’яснення.
Звертаємо Вашу увагу, що зміни до тендерної документації були внесені своєчасно, відповідно до встановленого чинним законодавством України порядку та у належний спосіб – шляхом завантаження файлів через закупівельний майданчик Замовника. Діяльність Комунального підприємства «ЦЗО ХМР» здійснюється з дотриманням всіх норм та правил чинного законодавства України, в тому числі тих, що регулюють трудові правовідносини.
Перевірка дотримання законодавств про працю відповідно до ч.2 ст. 2 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» здійснюються органами державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення, у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами.
Ваша вимога не містить інформації про необхідність внесення змін до тендерної документації, не зазначене порушення (або можливі порушення), допущені під час тендеру (не зазначено які дії або бездіяльність заявник вважає протиправними, відсутнє посилання на норму законодавства, яку, на думку заявника, порушено, відсутнє прохання) та взагалі не стосується тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, у разі необхідності надання Вам роз’яснень відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 пропоную оформити таке звернення відповідно до чинного законодавства України.
Статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість учасника звертатися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або з вимогою щодо усунення порушення під час тендеру. Аналогічну норму містить п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. При цьому, розклад роботи працівників КП «ЦЗО ХМР» та питання робочого часу не належить до кола питань щодо яких може бути надано роз’яснення.
Звертаємо Вашу увагу, що зміни до тендерної документації були внесені своєчасно, відповідно до встановленого чинним законодавством України порядку та у належний спосіб – шляхом завантаження файлів через закупівельний майданчик Замовника. Діяльність Комунального підприємства «ЦЗО ХМР» здійснюється з дотриманням всіх норм та правил чинного законодавства України, в тому числі тих, що регулюють трудові правовідносини.
Перевірка дотримання законодавств про працю відповідно до ч.2 ст. 2 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» здійснюються органами державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення, у встановленому цим Законом порядку з урахуванням особливостей, визначених законами у відповідних сферах та міжнародними договорами.
Ваша вимога не містить інформації про необхідність внесення змін до тендерної документації, не зазначене порушення (або можливі порушення), допущені під час тендеру (не зазначено які дії або бездіяльність заявник вважає протиправними, відсутнє посилання на норму законодавства, яку, на думку заявника, порушено, відсутнє прохання) та взагалі не стосується тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, у разі необхідності надання Вам роз’яснень відповідно до ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 пропоную оформити таке звернення відповідно до чинного законодавства України.
Порушення законодавства Замовником і Ініціатором-замовником.
Дата подання: 29 вересня 2023 17:55
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 15:49
Шановні Замовники!
Надайте пояснення чому при опублікуванні оголошення про проведення закупівлі в системі електронних закупівель Прозорро, а саме Тендерної документації та додатків до неї Вами не було, всупереч вимогам діючого законодавства України опубліковано розпорядче рішення Ініціатора про необхідність, підстави та умови проведення цієї публічної закупівлі? Чому не опубліковано рамкову угоду між КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" та КОМУНАЛЬНИМ ПІДРЯДНИМ СПЕЦІАЛІЗОВАНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» про представництво інтересів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за увагу приділену оголошеному тендеру. Діяльність Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій».
Публікація інформації Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» здійснюється в порядку та в обсязі, що визначені чинним законодавством України. «Розпорядче рішення Ініціатора про необхідність, підстави та умови проведення публічної закупівлі» не належить до кола інформації та документів, що підлягають оприлюдненню, а тому підстави для його отримання закупівельником та подальшої публікації відсутні.
Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» не здійснює представництво інтересів Комунального підрядного спеціалізованого підприємства по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «Шляхрембуд», відповідні договори (в т.ч. укладені шляхом підписання рамкової угоди) не укладались.
Дякуємо за увагу приділену оголошеному тендеру. Діяльність Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій».
Публікація інформації Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» здійснюється в порядку та в обсязі, що визначені чинним законодавством України. «Розпорядче рішення Ініціатора про необхідність, підстави та умови проведення публічної закупівлі» не належить до кола інформації та документів, що підлягають оприлюдненню, а тому підстави для його отримання закупівельником та подальшої публікації відсутні.
Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» не здійснює представництво інтересів Комунального підрядного спеціалізованого підприємства по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «Шляхрембуд», відповідні договори (в т.ч. укладені шляхом підписання рамкової угоди) не укладались.
Нагадування щодо дотримання законодавства
Дата подання: 29 вересня 2023 17:57
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 16:06
Шановні Замовники!
Дозвольте нагадати Вам, що внесеннями безкінечних змін Ви змушуєте потенційних учасників - суб'єктів господарювання (бізнесу) до додаткових фінансових витрат (комісій тощо) відносно внесення змін, зокрема і щодо забезпечення подання тендерної пропозиції - банківської гарантії, а також той факт, що за податки цього самого бізнесу Ви утримуєтесь і, що учасники (і всі зацікавлені особи) вже дуже добре зрозуміли, що вся Ваша - оця бурхлива діяльність є свідченням не професіоналізму і знання, а лише чергової корупційної схеми.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за нагадування та увагу приділену оголошеній процедурі. Внесення змін до тендерної документації здійснюється замовником відповідно до пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Витрати, понесені підприємством під час участі в тендерах, зокрема, на оформлення тендерного забезпечення та забезпечення виконання договору, не є додатковими витратами та мають включатися до складу витрат господарської діяльності підприємства. Такі витрати можуть в повній мірі покриватися за рахунок прибутку учасника. У разі відсутності у Вас такої можливості, доцільно переглянути власні бізнес-процеси, за необхідності, залучивши до діяльності з економічного планування кваліфікованих працівників або суб’єктів господарської діяльності.
Принагідно нагадуємо, що діяльність КП «ЦЗО ХМР» базується на засадах нетерпимості до корупції.
З приводу бурхливої діяльності КП «ЦЗО ХМР» зазначаємо, що наше підприємство дійсно прикладає максимум зусиль для проведення відкритих, конкурентних, ефективних процедур закупівель задля досягнення добросовісної конкуренції серед учасників та водночас задоволення вимог Замовників-ініціаторів.
Витрати, понесені підприємством під час участі в тендерах, зокрема, на оформлення тендерного забезпечення та забезпечення виконання договору, не є додатковими витратами та мають включатися до складу витрат господарської діяльності підприємства. Такі витрати можуть в повній мірі покриватися за рахунок прибутку учасника. У разі відсутності у Вас такої можливості, доцільно переглянути власні бізнес-процеси, за необхідності, залучивши до діяльності з економічного планування кваліфікованих працівників або суб’єктів господарської діяльності.
Принагідно нагадуємо, що діяльність КП «ЦЗО ХМР» базується на засадах нетерпимості до корупції.
З приводу бурхливої діяльності КП «ЦЗО ХМР» зазначаємо, що наше підприємство дійсно прикладає максимум зусиль для проведення відкритих, конкурентних, ефективних процедур закупівель задля досягнення добросовісної конкуренції серед учасників та водночас задоволення вимог Замовників-ініціаторів.
Щодо змін
Дата подання: 29 вересня 2023 18:36
Дата відповіді: 02 жовтня 2023 16:07
змінами від 28 вересня 2023 21:05 цзо було виставлено вимогу на обов’язкове надання протокола випробувань та сертифіката відповідності на сіль. чого вимагаються документи які не є обов’язковими для продажу солі ? чого вночі останнього дня вносити зміни ???
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої процедури. Внесення змін від 28.09.2023 до Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація», в тому числі, в частині надання протоколу випробувань та сертифікату відповідності є вимогою Замовника-ініціатора КОМУНАЛЬНОГО ПІДРЯДНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» відповідно до листа вих. № 966 від 28.09.2023.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-09-13-013933-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ", Код ЄДРПОУ:44902836
Дата подання: 16 жовтня 2023 16:09
Дата подання: 16 жовтня 2023 16:09
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2023 17:37
Рішення від 18.10.2023 № 16654.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2023 17:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.10.2023 № 17217.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2023 11:58
Рішення від 26.10.2023 № 17217.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2023 11:39
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-09-14-000006 • 40bdf80642cb4476b644c5e035eb284e
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-09-14
•
13:22
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Витрачання бюджетних коштів на дорожну сіль під час війни в країні недоцільно! особливо такі суми!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2023 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" |
58 890 000,00
UAH з ПДВ
|
54 999 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «ПЕРСПЕКТИВА» |
62 900 000,00
UAH з ПДВ
|
55 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА» |
76 008 000,00
UAH з ПДВ
|
56 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" |
61 999 200,00
UAH з ПДВ
|
61 999 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" |
76 000 000,00
UAH з ПДВ
|
74 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
76 920 000,00
UAH з ПДВ
|
75 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
77 310 000,00
UAH з ПДВ
|
77 310 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ" |
77 382 000,00
UAH з ПДВ
|
77 382 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" #41708124 |
Рішення скасоване |
54 999 999,99
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2023 18:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАНОЕКСПО+" #41708124 |
Відхилено |
54 999 999,99
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2023 14:18
|
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «ПЕРСПЕКТИВА» #39086326 |
Відхилено |
55 000 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2023 21:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА» #44852838 |
Рішення скасоване |
56 700 000,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2023 11:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА» #44852838 |
Відхилено |
56 700 000,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2023 11:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІАЛ АЛЬЯНС" #39376931 |
Відхилено |
61 999 200,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2023 18:23
|
ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" #35703872 |
Переможець |
74 999 000,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 18:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 10:53
|
додаткова угода № 2 до дог 280 від 23.11.23_СІЛЬ_ШЛЯХРЕМБУД.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 10:23
|
Додаткова угода № 1 від 27.11.2023 до ДОГОВОРУ № 280 від 23.11.2023_ сіль_ШЛЯХРЕМБУД.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 19:03
|
Договір № 280 від 23.11.2023_СІЛЬ.pdf | укладений |
27 листопада 2023 19:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Підпункт 2.2.1 пункту 2.2 розділу 2 Договору викласти в наступній редакції:"Джерело фінансування - Місцевий бюджет Харківської міської територіальної громади". 2. Пункт 5.1 розділу 5 Договору викласти в наступній редакції: "5.1. Строк поставки: до 25 грудня 2023 року". 3. Розділ 13 Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Пункт 2.2 розділу 2 Договору викласти в наступній редакції: "2.2. Ціна цього Договору складається з суми вартості Товару, що поставляється за даним Договором, та становить 72 000 000,00 грн (сімдесят два мільйони) гривень 00 копійок, у тому числі ПДВ: 12 000 000,00 (дванадцять мільйонів) гривень 00 копійок.". 2. Специфікацію викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |