Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1 |
Контактна особа: |
Юлія Гречківська +380532560631 law_ukbpoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2023 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 64 020 362,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320 101,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме: 320 000,00 грн. (триста двадцять тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрації), 36014, Україна, м. Полтава, вул. Капітана Володимира Кісельова, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 320000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 16:04 |
таблиця змін нова редакція.doc | |
15 вересня 2023 16:04 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
13 вересня 2023 16:51 |
Тендерна документація.docx |
15 вересня 2023 16:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 вересня 2023 16:04 |
таблиця змін нова редакція.doc
|
|||
15 вересня 2023 16:04 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
13 вересня 2023 16:51 |
Тендерна документація.docx
|
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-26-000030 ● e578a54daeeb4b639c11ba18f8555de5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 18:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.12.2023 № 111-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
26.12.2023 № 111-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-09-13-013711-a, 13.09.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-02 12:23:53
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 64 020 362,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-13-013711-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
- ТОВ «Укрбудпроектсіті» у складі тендерної пропозиції (документ «Частина 4 інформація технічні характеристики 266-274, завантажений 20.09.2023») у специфікації устаткування запропоновано холодильник фармацевтичний ХФ-140 POZIS у кількості 3 штук. Чому тендерна пропозиція ТОВ «Укрбудпроектсіті» не була відхилена, як це передбачено абзацом 8 пункту 44 Особливостей, в зв’язку із поданням у тендерній пропозиції товару який виробляється в рф?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-05 14:04:23
Щодо надання відповіді
Щодо першого питання, надаємо посилання на сторінку вебсайту: https://poda.gov.ua/documents/159485 на якому відповідно до абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», Замовником розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі.
Щодо другого питання.
13.09.2023 Департаментом в електронній системі закупівель «ProZorro» розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення комунального підприємства "Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради" по Першотравневому проспект, 22 в м. Полтава» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), а також тендерну документацію для загального доступу з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - постанова № 1178) затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), які встановлюють порядок та умови здійснення замовниками публічних закупівель товарів, робіт і послуг в період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
На закупівлю робіт була подана одна тендерна пропозиція учасника – ТОВ «УКРБУДПРОЕКТСІТІ», ціна якої становить – 64 009 509,80 грн..
Вимогами пункту 6.1. частини 6 Розділу 3 тендерної документації (нова редакція), затвердженої рішенням уповноваженої особи – протокол №227/Г від 15.09.2023 (далі-тендерна документація) Замовника встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (технічна специфікація), відповідно до Закону та даної тендерної документації згідно Додатку № 4, а саме учасник повинен надати технічне завдання (Додаток № 4) на своєму фірмовому бланку (у разі наявності), підписане керівником або уповноваженою особою учасника та містити відбиток печатки (у разі наявності) з відображеною інформацією про відповідність тендерної пропозиції Учасника вищевказаним вимогам.
Учасником ТОВ «УКРБУДПРОЕКТСІТІ» на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції (документи: «Частина2 інформація про технічні, якісні характеристики¬-190-222», «Частина3 інформація технічні характеристики-223-265», «Частина4 інформація технічні характеристики-266-274») подано на своєму фірмовому бланку за вихідним №2 від 20.09.2023 технічне завдання (Додаток № 4 до тендерної документації) підписане керівником яке містить відбиток печатки.
Викладенням технічного завдання Замовника на бланку Учасника не вважається пропонуванням товарів, а лише виконанням вимог тендерної документації. Даним документом Учасник підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції, встановленим Замовником необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (технічна специфікація).
Учасник самостійно не складав технічну специфікацію (технічне завдання Додаток №4 до тендерної документації), а отже не вважається пропонуванням учасником холодильника фармацевтичного ХФ-140 POZIS у кількості 3 штуки.
У примітці до технічного завдання тендерної документації Замовника зазначено, що дані технічного завдання взяті з проектно-кошторисної документації, при посиланні на конкретну торгівельну марку або виробника можлива заміна на еквівалент негіршої якості. Додатково у п. 6.2. частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено, якщо в тексті технічної специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід вважати, що таке посилання містить вираз «еквівалент».
Пунктом 1.2. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей закупівель і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: зокрема, заповнений та підписаний проєкт договору з відбитком печатки (у разі наявності) відповідно до Додатку № 5 цієї тендерної документації.
Проєкт договору який міститься у Додатку №5 до тендерної документації містить додатки до договору, зокрема Додаток №3 Специфікація на устаткування, що не монтується, які підлягають заповненню учасниками.
Учасником ТОВ «УКРБУДПРОЕКТСІТІ» на виконання вищевказаної вимоги тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції (документ: «Проект договору з додатками – 275-295») подано заповнений Додаток №3 до договору підряду Специфікація на устаткування, що не монтується та у позиції номер 4 запропоновано холодильник фармацевтичний – без маркування, у кількості – 3 штуки, вартість за одиницю – 46 580,00 грн., загальна вартість – 139 740,00 грн., та є документом в якому учасник пропонує товари відповідно до технічного завдання Замовника.
Відповідно до абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь.
Подана специфікація на устаткування, що не монтується, в складі тендерної пропозиції учасника на холодильник фармацевтичний відповідає вимогам Особливостей оскільки учасник не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з рф.
За результатами проведеної процедури відкритих торгів Департаментом не здійснено закупівлю товару походженням з рф.
У ході перевірки документів Учасника - ТОВ «УКРБУДПРОЕКТСІТІ» встановлено, що його тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, Закону та Особливостей, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відсутні.
Додатково зазначаємо, що в специфікації обладнання розділу «Технологічні рішення», що є складовим елементом проєктно-кошторисної документації проекту «Капітальний ремонт будівлі дитячого відділення комунального підприємства „Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної радиˮ по Першотравневому проспект, 22 в м. Полтава», розробленої ТОВ „УСП „Укрсервіспроектˮ в 2023 році, експертний звіт ТОВ „Перша будівельна експертизаˮ від 26 червня 2023 року № 230607-10/А загальна кошторисна вартість об’єкту будівництва - 69 854,088 тис. грн., передбачено забезпечення даного відділення трьома холодильниками фармацевтичний ХФ-140 „POZISˮ для зберігання вакцин та крові з визначеними необхідними габаритами та параметрами.
Зазначена ідентифікація обладнання перш за все визначала його основні ознаки, в т.ч. функціональні, технічні та якісні, а також експлуатаційні та фізичні характеристики.
Використання коштів бюджету на розвиток бізнесу російської федерації - країни агресора є недопустимим і таких намірів не мали ні замовник закупівлі ні переможець закупівлі.
Проєктною організацією на вимогу Замовника внесені відповідні зміни до Специфікації обладнання розділу «Технологічні рішення», які не змінюють технічні рішення прийняті в проекті та вартісні показники об’єкту. Придбання холодильника буде здійснюватися за параметрами, зазначеними в проєкті серед постачальників, які працюють в Україні в межах кошторисної вартості, визначеної в кошторисній документації проєкту.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-09-13-013711-a від 17.01.2024
2024-01-24 16:21:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | До Полтавсього окружного адміністративного суду 31.01.2024 подано адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку від 17.01.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі. |
Дата публікації: | 01 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | 440/1149/24 |
Дата відкриття провадження: | 20 лютого 2024 |
Документи:
28 березня 2024 08:51
|
Електронний підпис |
28 березня 2024 08:51
|
Електронний підпис |
01 лютого 2024 08:42
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРБУДПРОЕКТСІТІ» |
64 009 509,80
UAH з ПДВ
|
64 009 509,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРБУДПРОЕКТСІТІ» #44460586 |
Переможець |
64 009 509,80
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2023 16:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2023 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 14:50
|
ДУ№5.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2024 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 14:20
|
Договір підряду.pdf | укладений |
05 жовтня 2023 14:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 5.2. Розділу 5 та до Додатку №1 Договору підряду №03-23/120 від 04.10.2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 03-23/120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |