Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Гончар +380532562014 04057600ukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2023 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 705 427,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 527,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати здійснюються Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.3. або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом 90 (дев’яноста) календарних днів. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2023 15:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2023 15:51 |
Додаток 5.rtf | |
13 вересня 2023 15:51 |
Додаток 4.rtf | |
13 вересня 2023 15:51 |
Тендерна документація.docx | |
13 вересня 2023 15:51 |
Додаток 3 Проект договору_закупівлі_робіт.docx | |
13 вересня 2023 15:51 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx | |
13 вересня 2023 15:51 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
13 вересня 2023 15:51 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) – зі змінами.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-14-000008 ● 2bd65a0114344f899c26708191f328a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 12:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.11.2023 № 67-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 14.11.2023 № 67-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
11 UA-2023-09-13-011930-a 13.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-17 12:53:26
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-13-011930-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?;
- яким чином забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» в частині формування очікуваної вартості предмету закупівлі?
- надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 14:04:34
Відповідь на запит
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, для визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі щодо реконструкції/ будівництва/ реставрації/ капітального ремонту замовник повинен застосувати відомість обсягів робіт і підсумкову відомість ресурсів проектно-кошторисної документації, яка має позитивну експертизу. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість. Додатково слід зазначити, що очікувана вартість предмету закупівлі, а саме: робіт визначається за статтями витрат, які зазначені у зведеному кошторисному розрахунку, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ. Розмір бюджетного призначення складає 6 705 427,20 грн. з ПДВ (шість мільйонів сімсот п’ять тисяч чотириста двадцять сім грн. 20 коп.), згідно експертного звіту ТОВ «Експертиза ЗО» (Експертний звіт №145/23П від 12.09.2023р., реєстраційний номер ЕХ01:8692-4713-5370-6137 і затверджений проектною документацією (Наказ №87-з від 13.09.2023 року).
2. Надаємо пояснення, що забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на офіційному сайті Полтавської міської ради у Розділі Публічна інформація – Державні закупівлі https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/ https://www.rada-poltava.gov.ua/document/22839
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень по об'єкту: «Капітальний ремонт підвального приміщення (укриття) Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №36 «Школа здоров’я» Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Чураївни, 7». Коригування, ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт ID моніторингу: UA-M-2023-11-14-000008 Переможець процедури закупівлі ТОВ «РБК ЛТАВА» надав довідку з реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, так як 4 вересня Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією. Замовник безпосередньо перевіряв Учасника у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Крім того Учасником було надано Довідку з реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на юридичну особу. Також після визначення Учасника переможцем закупівлі у системі Prozorro автоматично формується Довідка НАЗК (Відповідь на запит до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення), яка була сформована автоматично в системі - дата формування: 26 вересня 2023 16:01, що вважається підтвердженням. У зв’язку з колізією законодавства та усунення невідповідності Учасником було повторно надано Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, чим саме і підтвердив свою чесність та добропорядність. Так, як даний Учасник був єдиним, який подав економічно вигідну пропозицію і якого було визначено переможцем закупівлі та укладено Договір задля проведення освітнього процесу у закладі, а не дистанційно. Додатково зазначимо, що даний об’єкт є пріоритетним під час військового стану в державі, оскільки є нагальною потребою в капітальному ремонті підвального приміщення (укриття) Полтавського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №36 «Школа здоров’я» Полтавської міської ради Полтавської області по вул. Чураївни, 7, що в свою чергу забезпечить безпеку, збереже життя та здоров’я дітей та працівників зазначеного закладу. В той же час, укладений договір про закупівлю робіт за кошти міського бюджету № 75-юр/23 від 03.10.2023 року не містить положень щодо можливості одностороннього розірвання договору. Чинне законодавство також не передбачає розірвання договору про закупівлю на підставі Висновку про результати моніторингу закупівлі. Звертаємо увагу, що захід, щодо усунення виявленого порушення у вигляді зобов`язання розірвати укладений договір, є виключним заходом, обрання якого є можливим у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Однак, виявлене порушення носить суто формальний характер, так як не пов`язане із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. В свою чергу, має враховуватися принцип співмірності наслідків такого заходу тим порушенням, які виявлені та ризиків, які вони утворюють, а також дотримання справедливого балансу між інтересами суб`єктів господарювання, безпосередніх отримувачів виконаних робіт (якими в даному випадку є учні, які потребують належно та своєчасно облаштованого укриття) і публічними інтересами. Додатково, звертаємо увагу, що у Висновку про результати моніторингу закупівлі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове використання бюджетних коштів. Також, у Висновку про результати моніторингу закупівлі не має заперечень, що переможцем процедури закупівлі запропоновано пропозицію, яка відповідає реаліям ринку, тобто є прийнятною та такою, що не призведе до завдання збитків місцевому бюджету.
2023-12-07 16:18:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК ЛТАВА" |
6 690 355,20
UAH з ПДВ
|
6 690 355,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РБК ЛТАВА" #44940494 |
Переможець |
6 690 355,20
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 16:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2023 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2024 09:38
|
ДУ_4_75_юр_23.pdf | укладений |
16 липня 2024 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2024 14:00
|
ДУ_3_75_юр_23.pdf | зміни до договору |
25 січня 2024 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:57
|
ДУ_2_75_юр_23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 17:00
|
ДУ_1_75_юр_23.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:59
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 08:08
|
Договір_75_юр_23.pdf | укладений |
03 жовтня 2023 13:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до виділеного фінансування зменшено вартість робіт на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 75-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено вартість робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування та враховуючи затримку фінансування продовжено термін дії договору та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 75-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Орієнтовна вартість робіт на 2024 рік |
Номер договору про закупівлю: | 75-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |