Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201414 (Галич-Сатанів)-Глещава Тернопільської області»
Очікувана вартість
3 978 174,20 UAH
UA-2023-09-13-011681-a ● b5be0184b75a4a55959d66868d7d8caf
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014074 |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Вулиця Грушевського, будинок 8 |
Контактна особа: |
Вівчар Марія Володимирівна 380352520076 mariia23v@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2023 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 11:11 |
Початок аукціону: | 25 вересня 2023 11:11 |
Очікувана вартість: | 3 978 174,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 890,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 90% статутного капіталу банку. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 110 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, виданої Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта, із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, довідка про покриття та виписка з рахунку, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. У разі виникнення обставин, передбачених у частині 10 тендерної документації, перерахування коштів у сумі забезпечення тендерної пропозиції здійснюється на рахунок Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації №UA548201720355289009000013696, Код за ЄДРПОУ 04014074. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 110000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник- переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави (сума коштів) у розмірі 1 відсотка вартості договору про закупівлі. Розрахунковий рахунок: UA488201720355149009001013696, ДКСУ м. Київ, МФО 820172, код за ЄДРПОУ 04014074. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, але це не стосується часткового виконання, що обумовлене не повним фінансуванням договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 № 28
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201414 (Галич-Сатанів)-Глещава Тернопільської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення, С201414 (Галич-Сатанів)-Глещава Тернопільської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані послуги проводяться тільки після підписання Замовником "Акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг" (форма № КБ-2в (УПВ)) і "Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг та витрати" (форма № КБ-3), належно оформлених Виконавцем не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, та тільки в межах бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються при надходженні бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 18:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 18:52 |
Тендерна документація зі змінами від 15.09.23.docx | |
15 вересня 2023 18:50 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії зі змінами від 15.09.23.docx | |
15 вересня 2023 18:50 |
Зміни до ТД від 15.09.2023 Галич Сатанів Глещава.pdf | |
13 вересня 2023 15:49 |
титульна ТД.pdf | |
13 вересня 2023 15:47 |
Додаток 2 до ТД відомість BoQ.docx | |
13 вересня 2023 15:45 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx |
15 вересня 2023 18:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 вересня 2023 18:52 |
Тендерна документація зі змінами від 15.09.23.docx
|
|||
15 вересня 2023 18:50 |
Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії зі змінами від 15.09.23.docx
|
|||
15 вересня 2023 18:50 |
Зміни до ТД від 15.09.2023 Галич Сатанів Глещава.pdf
|
|||
13 вересня 2023 15:49 |
титульна ТД.pdf
|
|||
13 вересня 2023 15:47 |
Додаток 2 до ТД відомість BoQ.docx
|
|||
13 вересня 2023 15:45 |
Додаток 3 до ТД Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги ТД
Дата подання: 16 вересня 2023 22:52
Дата відповіді: 19 вересня 2023 16:13
Шановний Замовнику, згідно вимог тендерної документації, учасники зобов’язані підтвердити наявність у штаті працівника на посаді Фахівця з публічних закупівель, що обов’язково підтверджується документом про проходження навчання а саме сертифікатом а також копією/оригіналом трудової книжки. Повідомляємо, що встановлюючи вказану вимогу, ви ціле направлено порушуєте основоположні принципи проведення процедури закупівлі, оскільки вказана вимога є повністю протиправною та дискримінаційною. По-перше, вимагаючи наявність вказаного працівника в штаті, ви суперечите чинним нормам нормативно-правових актів діючих в Україні, а саме позбавляєте можливості учасників залучати фахівця з публічних закупівель на умовах сумісництва чи залученням такого фахівця на умовах цивільно-провового договору. По-друге, сертифікат який зобов’язані надати учасники, жодниим чинном не підтверджує та не гарантує систематизованих знань, умінь і практичних навичок та інших компетентностей такої особи. Вказаний сертифікат не передбачає необхідний рівень складності, систематичності компетентностей такого фахівця. Сертифікат отриманний у короткостроковий термін, не гарантує систематизованих знань, умінь і практичних навичок та інших компетентностей та не підтверджує рівень володіння знаннями з окремих питань, кількість годин навчання відповідною особою. Отже, сертифікат фахівця з публічних закупівель, не може вважатися належним документом, що підтверджує наявність систематизованих компетентностей особи. Таким чином, обов’язковість наявності такого фахівця в штаті учасника, а також підтвердження кваліфікації такого фахівця неналежним документом як сертифікат є дискримінує, містить ознаки порушення та обмеження прав потенційних учасників згідно чинного законодавства України, а також суттєво звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Просимо Вас, внести відповідно зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо Вас, що фахівець з публічних закупівель - це спеціаліст, який має глибокі знання у проведенні публічних закупівель відповідно до вимог законодавства. Це особа, яка здійснює професійну діяльність у сфері публічних закупівель та відповідає за організацію, координацію та контроль за проведенням закупівельних процедур.
Вимоги до компетенції та знань фахівців визначенні Професійними стандартами „Фахівець з публічних закупівель” затвердженими Наказом Мінсоцполітики № 234 від 18.02.2019 року. Згідно з професійним стандартом, фахівець повинен мати вищу освіту не нижче бакалавра, а також володіти спеціалізованими знаннями у галузі закупівель. Для отримання спеціалізованих знань у сфері закупівель особа повинна пройти тестування, відповідно до Порядку організації тестування уповноважених осіб, затвердженого Наказом Міністерства економіки України № 376-21 від 06.08.2021. За результатами якого особа отримує сертифікат, що підтверджує кваліфікацію фахівця з публічних закупівель.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України „Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та ч.3 ст. 22 ЗУ „Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Повідомляємо Вас, що фахівець з публічних закупівель - це спеціаліст, який має глибокі знання у проведенні публічних закупівель відповідно до вимог законодавства. Це особа, яка здійснює професійну діяльність у сфері публічних закупівель та відповідає за організацію, координацію та контроль за проведенням закупівельних процедур.
Вимоги до компетенції та знань фахівців визначенні Професійними стандартами „Фахівець з публічних закупівель” затвердженими Наказом Мінсоцполітики № 234 від 18.02.2019 року. Згідно з професійним стандартом, фахівець повинен мати вищу освіту не нижче бакалавра, а також володіти спеціалізованими знаннями у галузі закупівель. Для отримання спеціалізованих знань у сфері закупівель особа повинна пройти тестування, відповідно до Порядку організації тестування уповноважених осіб, затвердженого Наказом Міністерства економіки України № 376-21 від 06.08.2021. За результатами якого особа отримує сертифікат, що підтверджує кваліфікацію фахівця з публічних закупівель.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України „Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та ч.3 ст. 22 ЗУ „Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-13-011681-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 16 вересня 2023 15:40
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Протоколом уповноваженої особи замовника - Департаменту капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації від 15.09.2023 року, внесено зміни до тендерної документації закупівлі UA-2023-09-13-011681-a «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С201414 (Галич-Сатанів)-Глещава Тернопільської області»
Детально ознайомившись із такими змінами, вважаємо, що вони не відповідають чинному законодавству, обмежують коло учасників та прийняття таких змін призводить до порушення принципів здійснення публічних закупівель, з огляду на нижче викладене.
Щодо надання гарантії банківською установою якою володіє держава.
У відповідності до статті 25 Закону України про публічні закупівлі (Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції) Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме п. 44 Замовник має право відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли зокрема учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Вказані норми законодавства чітко регламентують порядок надання, розмір, порядок повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції, але ні в даних нормах чи взагалі у чинному законодавстві не передбачається надання гарантії банківською установою в якій держава володіє будь – якою частиною статутного капіталу. Банківська гарантія комерційного або з державним капіталом жодним чином не відрізняється, а значить Замовник жодним чином не убезпечує себе шляхом саме надання учасниками гарантій від банківських установ з державним капіталом.
Вважаємо, що зазначена вимога значно звужує коло учасників процедури закупівлі та в таких змінах до тендерної документації вбаається порушення принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу не дискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Тому, з огляду на вищевказане просимо Вас внести відповідні зміни у Вашу тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі, якщо відповідні зміни не будуть внесені, ми змушені будемо знову звернутися в орган оскарження для усунення дискримінаційних вимог, що в свою чергу затягне процес проведення даної закупівлі, сподіваємося на подальшу співпрацю, дякуємо, Слава Україні!
Розгорнути
Згорнути
Детально ознайомившись із такими змінами, вважаємо, що вони не відповідають чинному законодавству, обмежують коло учасників та прийняття таких змін призводить до порушення принципів здійснення публічних закупівель, з огляду на нижче викладене.
Щодо надання гарантії банківською установою якою володіє держава.
У відповідності до статті 25 Закону України про публічні закупівлі (Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції) Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме п. 44 Замовник має право відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли зокрема учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Вказані норми законодавства чітко регламентують порядок надання, розмір, порядок повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції, але ні в даних нормах чи взагалі у чинному законодавстві не передбачається надання гарантії банківською установою в якій держава володіє будь – якою частиною статутного капіталу. Банківська гарантія комерційного або з державним капіталом жодним чином не відрізняється, а значить Замовник жодним чином не убезпечує себе шляхом саме надання учасниками гарантій від банківських установ з державним капіталом.
Вважаємо, що зазначена вимога значно звужує коло учасників процедури закупівлі та в таких змінах до тендерної документації вбаається порушення принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу не дискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Тому, з огляду на вищевказане просимо Вас внести відповідні зміни у Вашу тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі, якщо відповідні зміни не будуть внесені, ми змушені будемо знову звернутися в орган оскарження для усунення дискримінаційних вимог, що в свою чергу затягне процес проведення даної закупівлі, сподіваємося на подальшу співпрацю, дякуємо, Слава Україні!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 вересня 2023 16:14
Доброго дня!
Відповідно до ст. 25 Закону України „Про публічні закупівлі” (Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції) Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме п. 44 Замовник має право відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли зокрема учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Ми як Замовник даної процедури закупівлі хочемо убезпечити себе шляхом саме надання учасниками гарантій від банківських установ з державним капіталом, дані банки є надійними гарантами, так як в сьогоднішній час дуже багато комерційних банків стають не сплатоспроможними. Дану вимогу тедерної документації не вважаємо дискримінаційною оскільки в нашій державі є декілька банків в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 90% статутного капіталу банку.
Героям Слава!
Відповідно до ст. 25 Закону України „Про публічні закупівлі” (Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції) Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме п. 44 Замовник має право відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли зокрема учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Ми як Замовник даної процедури закупівлі хочемо убезпечити себе шляхом саме надання учасниками гарантій від банківських установ з державним капіталом, дані банки є надійними гарантами, так як в сьогоднішній час дуже багато комерційних банків стають не сплатоспроможними. Дану вимогу тедерної документації не вважаємо дискримінаційною оскільки в нашій державі є декілька банків в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 90% статутного капіталу банку.
Героям Слава!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2023 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
3 135 264,00
UAH з ПДВ
|
2 699 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
3 252 887,65
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" #33768346 |
Переможець |
2 699 998,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2023 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2024 15:18
|
Додаткова угода №2 до договору №158.pdf | зміни до договору |
01 березня 2024 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:51
|
Додаткова угода №1 до договору №158 Глещава.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 09:58
|
Договір № 158 від 27.10.2023.pdf | укладений |
30 жовтня 2023 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України та прийняттям указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 року „Про ведення воєнного стану в Україні” зі змінами і доповненнями та з врахуванням листа Торгово-Промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, який підтверджує об’єктивні обставини непереборної сили, що виникли поза волею Сторін, враховуючи вище зазначене, та керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України „Про публічні закупівліˮ, пунктом 5.5.2. Розділу 5 „Місце та строк виконання робіт”, пунктом 11.1. Розділу 11 „Внесення змін у Договір та його розірванняˮ та пунктом 12.1.3. Розділу 12 „Інші умови”, сторони домовились про наступне: 1. Пункт 5.1. Розділу 5 «Надання послуг» викласти у новій редакції: «5.1. Місце надання послуг – автомобільна дорога загального користування місцевого значення С201414 (Галич-Сатанів)-Глещава Тернопільської області. Термін надання послуг – до 31.12.2024 року». 2. Пункт 13.1. Розділу 13 „Строк дії договору” викласти в новій редакції: „13.1. Договір набирає законної сили з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині розрахунків – до повного виконання сторонами зобов’язань за даним договором”. 3. Пункт 15.1.2. Розділ 15 „Додатки до договору” календарний графік надання послуг (Додаток 2) та пункт 15.1.3. план фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додаються. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до договору №158 від 27.10.2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 11.1 розділу 11 „Внесення змін у договір та його розірвання”, сторони домовились про наступне: 1.Доповнити розрахунковим рахунком замовника: р/р UA568201720344231030177013696, ДКСУ м. Київ, МФО 820172. 2. Додаткову угоду складено в двох оригінальних примірниках українською мовою, що мають однакову юридичну силу. 3. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та набуває чинності з моменту її підписання і діє до закінчення строку дії основного Договору. 4. Всі інші умови, не змінені в даній Додатковій угоді, залишаються чинними. |
Номер договору про закупівлю: | Договір №158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до договору №158 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |