Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бульдозер (робочою вагою не менше 17 т), Автогрейдер, Екскаватор-навантажувач з ковшем
Очікувана вартість
13 460 000,00 UAH
UA-2023-09-13-010612-a ● 2bab818d8d4148599026fdb72f3334a6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Тетяна Дубина +380532561938 zhkg.poltava.tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2023 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 13 460 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43210000-8: Машини для земляних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Бульдозер (робочою вагою не менше 17 т)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Кагамлика, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 жовтня 2023
ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт
1 одиниця
Автогрейдер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36020, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Кагамлика, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 жовтня 2023
ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт
1 одиниця
Екскаватор-навантажувач з ковшем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36008, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Європейська, 154
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 жовтня 2023
ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2023 15:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2023 15:16 |
Оголошення.pdf | |
13 вересня 2023 15:16 |
Тендерна документація Бульдозер (робочою вагою не менше 17 т), Автогрейдер, Екскаватор-навантажувач з ковшем ред..pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
термін поставки
Дата подання: 15 вересня 2023 10:01
Дата відповіді: 18 вересня 2023 12:37
Шановний Замовник, ми, як потенційний Учасник, просимо розглянути можливість змінити терміну поставки товару. Оскільки данний термін передбачає виключно участь Учасників з наявним товаром і не дають можливості привезти товар після підписання Договору. Таким чином ви обмежуєте конкуренцію. У разі задоволення вимоги ми можемо запропонувати ціну на 2 000 000 грн меньшу від очикуваної вартості закупівлі. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної ЕКОНОМІЇ, ефективності та пропорційності та недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний потенційний учасник!
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( далі Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону. Тендерна документація та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації.
Щодо зміни терміну поставки товару, повідомляємо, що зміна строку поставки Товару, призведе до порушення виконання завдань, передбачених «Програмою розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2023рік». В Вашому питанні про зміну терміну поставки товару – відсутня будь-яка інформація стосовно можливих строків поставки товару, тому розглянути питання про зміну строку поставки на невизначений термін – є неможливим. В зазначених вимогах, умовах та строках поставки, потенційний учасник жодним чином не обмежений та якщо у Вас є товар, який відповідає вимогам тендерної документації, будемо раді можливості Вашої участі у Закупівлі з запропонуванням найвигідніших умов та цін, про які йдеться у Вашому повідомлення. Дякуємо за звернення.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( далі Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону. Тендерна документація та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації.
Щодо зміни терміну поставки товару, повідомляємо, що зміна строку поставки Товару, призведе до порушення виконання завдань, передбачених «Програмою розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2023рік». В Вашому питанні про зміну терміну поставки товару – відсутня будь-яка інформація стосовно можливих строків поставки товару, тому розглянути питання про зміну строку поставки на невизначений термін – є неможливим. В зазначених вимогах, умовах та строках поставки, потенційний учасник жодним чином не обмежений та якщо у Вас є товар, який відповідає вимогам тендерної документації, будемо раді можливості Вашої участі у Закупівлі з запропонуванням найвигідніших умов та цін, про які йдеться у Вашому повідомлення. Дякуємо за звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-13-010612-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Спецтехмаркет, Код ЄДРПОУ:20771828
Дата подання: 15 вересня 2023 17:23
обєму волочіння
Шановний замовнику! Детально ознайомившись з тендерною документацію, що була оприлюднена Замовником, а саме Додатком 5 – ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ нами, як потенційним учасником було виявлено, що при формуванні тендерної документації не було враховано певні фактори, котрі, в свою чергу, впливають на можливості прийняття участі для потенційних учасників. На даний час вимоги встановлені Замовником до предмету закупівлі є такими, що обмежують коло потенційних Учасників та призводять до закупівлі у заздалегідь визначеного Учасника, що є порученням чинного законодавства. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії, ефективності та пропорційності та недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Мета публічних закупівель – задовольняти державні та муніципальні потреби шляхом якомога більш ефективного використання бюджетних коштів. Проте, Замовник встановивши надмірні вимоги у тендерній документації, застосовував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій учасників.
У зв'язку з зазначеним та з метою уникнення порушення чинного законодавства, просимо розширити технічні характеристики товару, що дасть змогу взяти участь більшому колу учасників.
Просимо внести наступні зміни до Додаток 5:
БУЛЬДОЗЕР (РОБОЧОЮ ВАГОЮ НЕ МЕНШЕ 17 Т)
18 Призма волочіння відвалу, м.куб. "Не менше 4,5" змінити на "Не менше 3,9"
(параметри відвалу, що буде запропоновано: 3416х1168мм, висота підйому 1095мм, глибина виїмки 545мм)
З урахуванням параметрів відвалу нашого Товару, що є більші за мінімальні не зрозуміла вимога по обєму волочіння 4,5м3. Просимо врахувати вимогу.
Розгорнути
Згорнути
У зв'язку з зазначеним та з метою уникнення порушення чинного законодавства, просимо розширити технічні характеристики товару, що дасть змогу взяти участь більшому колу учасників.
Просимо внести наступні зміни до Додаток 5:
БУЛЬДОЗЕР (РОБОЧОЮ ВАГОЮ НЕ МЕНШЕ 17 Т)
18 Призма волочіння відвалу, м.куб. "Не менше 4,5" змінити на "Не менше 3,9"
(параметри відвалу, що буде запропоновано: 3416х1168мм, висота підйому 1095мм, глибина виїмки 545мм)
З урахуванням параметрів відвалу нашого Товару, що є більші за мінімальні не зрозуміла вимога по обєму волочіння 4,5м3. Просимо врахувати вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2023 12:43
Доброго дня, Шановний потенційний учасник.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( далі Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт , послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги, щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільне зазначити такі показники, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація (вимоги) не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтоване, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».. Таким чином, Замовник самостійно визначає критерії та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації.
Щодо вимог Додатку 5: БУЛЬДОЗЕР (РОБОЧОЮ ВАГОЮ НЕ МЕНШЕ 17 Т) п.18 «Призма волочіння відвалу, м.куб. "Не менше 4,5" Замовником враховано специфіку роботи бульдозера з прямим відвалом, а саме: «Вирізування з дна вибою грунту,який накопичується перед відвалом», чим більше об’єм тим швидше виконуються заплановані роботи. Замовником встановлені габаритні розміри відвалу «не менше» для досягнення більшої призми волочіння прямого відвалу в м.куб. Призма волочіння відвалу, залежить не лише від показників «ширина» та «висота», які наявні у вимогах додатку 5, а також від інших конструктивних розробок виробників, якими досягається призма волочіння відвалу, що вимірюється в метрах кубічних, тому зменшення показника призми волочіння відвалу призведе до погіршення предмету закупівлі, необхідно буде здійснювати додаткову кількість проходів бульдозера для переміщення матеріалів (ґрунту), збільшення часу на виконання поставлених завдань, збільшення витрат палива, тощо. В зазначених вимогах, потенційний учасник жодним чином не обмежений в комплектуванні бульдозера прямим відвалом, оскільки встановлені габаритні показники «не менше». Дякуємо за звернення.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( далі Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт , послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги, щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільне зазначити такі показники, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація (вимоги) не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтоване, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».. Таким чином, Замовник самостійно визначає критерії та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації.
Щодо вимог Додатку 5: БУЛЬДОЗЕР (РОБОЧОЮ ВАГОЮ НЕ МЕНШЕ 17 Т) п.18 «Призма волочіння відвалу, м.куб. "Не менше 4,5" Замовником враховано специфіку роботи бульдозера з прямим відвалом, а саме: «Вирізування з дна вибою грунту,який накопичується перед відвалом», чим більше об’єм тим швидше виконуються заплановані роботи. Замовником встановлені габаритні розміри відвалу «не менше» для досягнення більшої призми волочіння прямого відвалу в м.куб. Призма волочіння відвалу, залежить не лише від показників «ширина» та «висота», які наявні у вимогах додатку 5, а також від інших конструктивних розробок виробників, якими досягається призма волочіння відвалу, що вимірюється в метрах кубічних, тому зменшення показника призми волочіння відвалу призведе до погіршення предмету закупівлі, необхідно буде здійснювати додаткову кількість проходів бульдозера для переміщення матеріалів (ґрунту), збільшення часу на виконання поставлених завдань, збільшення витрат палива, тощо. В зазначених вимогах, потенційний учасник жодним чином не обмежений в комплектуванні бульдозера прямим відвалом, оскільки встановлені габаритні показники «не менше». Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2023-09-13-010612-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-ТРАК", Код ЄДРПОУ:41675576
Дата подання: 17 вересня 2023 14:45
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Шановний Замовнику! Ваша закупівля оголошена після внесення змін в законодавство щодо локалізації товарів, а отже повинна в обов'язковому порядку враховувати норми, які передбачені Постановою Кабінету міністрів України №950 від 22.08.2023 року (вступила в дію 08.09.2023 року), а саме: "Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності". Ваша ж документація містить вимогу щодо надання такого документа не щодо виробництва, а щодо торгівлі... Отже це пряме та грубе порушення Постанови КМУ №950 від 22.08.2023 року. Вимагаємо привести тендерну документацію по данній закупівлі у відповідність до діючого законодавства....
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2023 13:44
Доброго дня, Шановний потенційний учасник.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( далі Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону. Тендерна документація та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації.
Щодо Постанови Кабінету Міністрів України №950, повідомляємо: що відповідно до зазначеної постанови, внесено зміни до ПОРЯДОКУ підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, а саме, Додаток 1 до Порядку після слів “що здійснюю гарантійне і післягарантійне обслуговування зазначеного товару” доповнити словами і цифрами:
“наявність сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.”. Тобто в порядку лише додано зазначений пункт, до пунктів що вже були передбачені.
Повний текст п5., ПОРЯДОКУ підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861:
«5. До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли:
наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі;
на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України;
виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування;
виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності;»
Внесені зміни, Постановою Кабінету Міністрів України
від 22 серпня 2023 р. № 950, не зобов’язують Замовника зазначати в тендерній документації ПОВНИЙ текст, передбачений Порядком підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, але є обов’язковий для виконання як Замовником так і Учасниками. Замовником, в додатку 5 тендерної документації встановлені вимоги, щодо локолізації, передбачені Порядком підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 No 681. Умови та вимоги тендерної документації, жодним чином не обмежують Ваше право потенційного учасника, щодо участі у закупівлі. Дякую за Ваше звернення.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( далі Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону. Тендерна документація та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації.
Щодо Постанови Кабінету Міністрів України №950, повідомляємо: що відповідно до зазначеної постанови, внесено зміни до ПОРЯДОКУ підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, а саме, Додаток 1 до Порядку після слів “що здійснюю гарантійне і післягарантійне обслуговування зазначеного товару” доповнити словами і цифрами:
“наявність сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.”. Тобто в порядку лише додано зазначений пункт, до пунктів що вже були передбачені.
Повний текст п5., ПОРЯДОКУ підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861:
«5. До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли:
наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі;
на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України;
виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування;
виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності;»
Внесені зміни, Постановою Кабінету Міністрів України
від 22 серпня 2023 р. № 950, не зобов’язують Замовника зазначати в тендерній документації ПОВНИЙ текст, передбачений Порядком підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, але є обов’язковий для виконання як Замовником так і Учасниками. Замовником, в додатку 5 тендерної документації встановлені вимоги, щодо локолізації, передбачені Порядком підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 No 681. Умови та вимоги тендерної документації, жодним чином не обмежують Ваше право потенційного учасника, щодо участі у закупівлі. Дякую за Ваше звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
11 970 960,00
UAH з ПДВ
|
11 970 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" #36549406 |
Переможець |
11 970 960,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2023 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 09:48
|
Договаір №162.pdf | укладений |
06 жовтня 2023 09:47
|