Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пально-мастильні матеріали (скретч-картки/талони)
Очікувана вартість
999 891,64 UAH
UA-2023-09-13-010001-a ● f92eecf95a824d1cb1f51edf0965b74c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вараської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03315879 |
Місцезнаходження: | 34403, Україна , Рівненська обл., м Вараш, Незалежності майдан, будинок 1 |
Контактна особа: |
Соколенко Анна Михайлівна +380363624519 sokolenko@varash.rv.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2023 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2023 15:03 |
Очікувана вартість: | 999 891,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 998,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5600 літр
Бензин А-95 (скретч-картки/талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34403, Україна, Рівненська область, м.Вараш, Незалежності майдан, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
13200 літр
Дизельне пальне (скретч-картки/талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34403, Україна, Рівненська область, м.Вараш, Незалежності майдан, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 12:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 12:46 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
15 вересня 2023 12:46 |
Додаток 5 (нова редакція).docx | |
15 вересня 2023 12:46 |
Додаток 4 (нова редакція).docx | |
15 вересня 2023 12:46 |
Додаток 3 (нова редакція).docx | |
15 вересня 2023 12:46 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
15 вересня 2023 12:46 |
Додаток 2 (нова редакція).docx | |
15 вересня 2023 12:46 |
Додаток 1 (нова редакція).docx | |
13 вересня 2023 14:58 |
Додаток 5.docx | |
13 вересня 2023 14:58 |
Додаток 4.docx | |
13 вересня 2023 14:58 |
Додаток 3.docx | |
13 вересня 2023 14:58 |
Додаток 2.docx | |
13 вересня 2023 14:58 |
Додаток 1.docx | |
13 вересня 2023 14:58 |
Тендерна документація.docx |
15 вересня 2023 12:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 вересня 2023 12:46 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
15 вересня 2023 12:46 |
Додаток 5 (нова редакція).docx
|
|||
15 вересня 2023 12:46 |
Додаток 4 (нова редакція).docx
|
|||
15 вересня 2023 12:46 |
Додаток 3 (нова редакція).docx
|
|||
15 вересня 2023 12:46 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
15 вересня 2023 12:46 |
Додаток 2 (нова редакція).docx
|
|||
15 вересня 2023 12:46 |
Додаток 1 (нова редакція).docx
|
|||
13 вересня 2023 14:58 |
Додаток 5.docx
|
|||
13 вересня 2023 14:58 |
Додаток 4.docx
|
|||
13 вересня 2023 14:58 |
Додаток 3.docx
|
|||
13 вересня 2023 14:58 |
Додаток 2.docx
|
|||
13 вересня 2023 14:58 |
Додаток 1.docx
|
|||
13 вересня 2023 14:58 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 вересня 2023 14:45
Дата відповіді: 15 вересня 2023 12:20
Звертаємося до Замовника стосовно вимого в додатку 3 тендерної документації, а саме п1.4. Місце заправлення паливом за скретч-картками/талонами: АЗС, що знаходяться в м. Вараш та АЗС, що знаходяться на головних автомагістралях України.
До розгляду будуть допущенні пропозиції учасників, що мають АЗС на території м.Вараш та мережу АЗС на головних автомагістралях України (надати відповідний гарантійний лист про наявність АЗС на території м. Вараш). Тобто Замовник вимагає від Учасника наявність АЗС в м.Вараш та наявність АЗС на головних автомагістралях України, тим самим зменшує коло Учасників. Адже не всі АЗС, які знаходяться на головних автомагістралях України присутні в м.Вараш. Так само є Учасники, які мають АЗС в м. Вараш та немають АЗС на головних автомагістралях України. Тим самим Замовник встановлює дискримінаційні вимоги обмежує коло потенційних Учасників, що в свою чергу мало б збільшити конкуренцію і можливо привести до економії коштів. Тому звертаємося до Замовника поділити дану закупівлю на лоти тим самим дати можливість взяти Участь більшій кількості Учасників, що в свою чергу буде відповідати принципам ублічних закупівель, недискримінувати Учасників. Тим самим Замовник покаже що він зацікавлений у потенційній конкуренції та економії коштів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення повідомляємо про наступне. Щодо вимоги, зазначеної в п.1.4. Додатку 3 до тендерної документації, а саме: місце заправлення паливом за скретч-картками/талонами – АЗС, що знаходяться в м. Вараш та АЗС, що знаходяться на головних автомагістралях України.
Повідомляємо, що пально-мастильні матеріали, щодо яких оголошена закупівля, закуповуються з метою створення та накопичення матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характерів та їх наслідків на території Вараської МТГ, саме тому талони повинні мати необмежений термін дії, аби Замовник мав змогу використати їх хоч через рік, хоч через п’ять років і т.д.
Автотранспорт Замовника переміщується на пальному, яке закуповується за бюджетні кошти. Отже, вимога щодо розташування АЗС Учасника в межах м.Вараш обумовлена виключно принципом економії бюджетних коштів, для якої автотранспорт Замовника заправляється на АЗС в межах міста, де й реалізує свої функції та призначення. Транспорт Замовника не повинен залишати межі міста у разі виникнення надзвичайної ситуації у м.Вараш через необхідність дістатися АЗС, на яких Учасник в змозі запропонувати здійснювати заправку техніки Замовника, витрачаюти при цьому придбане за бюджетні кошти пальне, при наявності АЗС декількох мереж в межах міста. Учаснику не заборонено укладати партнерські договори на співпрацю з декількома мережами АЗС, що робить його конкурентоспроможним. Вважаємо, що дана вимога обґрунтована та недискримінаційна.
Щодо вимоги про АЗС, що знаходяться на головних автомагістралях України. Дякуємо за слушне зауваження, в цій частині буде внесено зміни до тендерної документації.
Щодо поділу закупівлі на лоти. Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг”, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку). Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Дякуємо за звернення.
Повідомляємо, що пально-мастильні матеріали, щодо яких оголошена закупівля, закуповуються з метою створення та накопичення матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характерів та їх наслідків на території Вараської МТГ, саме тому талони повинні мати необмежений термін дії, аби Замовник мав змогу використати їх хоч через рік, хоч через п’ять років і т.д.
Автотранспорт Замовника переміщується на пальному, яке закуповується за бюджетні кошти. Отже, вимога щодо розташування АЗС Учасника в межах м.Вараш обумовлена виключно принципом економії бюджетних коштів, для якої автотранспорт Замовника заправляється на АЗС в межах міста, де й реалізує свої функції та призначення. Транспорт Замовника не повинен залишати межі міста у разі виникнення надзвичайної ситуації у м.Вараш через необхідність дістатися АЗС, на яких Учасник в змозі запропонувати здійснювати заправку техніки Замовника, витрачаюти при цьому придбане за бюджетні кошти пальне, при наявності АЗС декількох мереж в межах міста. Учаснику не заборонено укладати партнерські договори на співпрацю з декількома мережами АЗС, що робить його конкурентоспроможним. Вважаємо, що дана вимога обґрунтована та недискримінаційна.
Щодо вимоги про АЗС, що знаходяться на головних автомагістралях України. Дякуємо за слушне зауваження, в цій частині буде внесено зміни до тендерної документації.
Щодо поділу закупівлі на лоти. Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг”, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку). Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Дякуємо за звернення.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 15 вересня 2023 15:33
Дата відповіді: 18 вересня 2023 15:02
Дякуємо за відповідь на перше питання. У першому питанні ми не писали з дискримінаційну вимогу, а саме необмежений термін талонів. Дякуємо що звернули на це увагу. Тому що вважаємо це також дискримінаційною вимогою. Ми розуміємо, що Ви не можете знати у випадку надзвичайної ситуації коли Вам може знадобитися пальне, водночас Ви повинні розуміти реалії ринку, що не можуть гарантуватися Постачальниками талони з необмеженим терміном дії. Ви мали б проаналізувати ринок і побачи ли б що більше 12 мсяців Постачальники не можуть запропонувати, Ви мали розподіляти та ефективно використовувати бюджетні кошти. Якщоб талони для резерва не використовувалися б протягом року то їх перерозподіляти на інші напрямки, а на наступний рік знову закупити талони у відповідності для потреб. А так Ви встановлюєте дискримінаційні вимоги, обмежуєте конккуренцію, що в свою чергу призводить до зменшення потенційного кола Учасників і відповідно не відбувається економія коштів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику!
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи ту обставину, що на території Вараської міської територіальної громади знаходиться ВП «Рівненська АЕС» і є постійний ризик виникнення надзвичайної ситуації, є постійна потреба мати в наявності в місцевому матеріальному резерві паливно-мастильні матеріали у великій кількості.
Основним завданням зберігання матеріальних резервів є забезпечення їх кількісної та якісної придатності до використання протягом всього періоду збереження, а також забезпечення постійної готовності до швидкої видачі за призначенням.
Накопичення матеріальних резервів здійснюється за встановленими нормами та відповідно до річних графіків, затверджених виконавчим комітетом Вараської міської ради.
Хочемо зазначити, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови тендерної документації та проведення тендеру. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель.
Дякуємо за звернення.
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи ту обставину, що на території Вараської міської територіальної громади знаходиться ВП «Рівненська АЕС» і є постійний ризик виникнення надзвичайної ситуації, є постійна потреба мати в наявності в місцевому матеріальному резерві паливно-мастильні матеріали у великій кількості.
Основним завданням зберігання матеріальних резервів є забезпечення їх кількісної та якісної придатності до використання протягом всього періоду збереження, а також забезпечення постійної готовності до швидкої видачі за призначенням.
Накопичення матеріальних резервів здійснюється за встановленими нормами та відповідно до річних графіків, затверджених виконавчим комітетом Вараської міської ради.
Хочемо зазначити, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині розроблення умов закупівлі, а саме: диктувати умови тендерної документації та проведення тендеру. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством, що регулює сферу закупівель.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2023 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" #43012009 |
Переможець |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2023 12:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2023 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2023 16:31
|
Договір | укладений |
11 жовтня 2023 16:30
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-95 (скретч-картки/талони) | 5600 | літр |
50,00
UAH з ПДВ
|
Дизельне пальне (скретч-картки/талони) | 13200 | літр |
50,00
UAH з ПДВ
|