Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛМКП "Львівтеплоенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 05506460 |
Вебсайт: | https://www.lte.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Данила Апостола 1 |
Контактна особа: |
Людмила Юрчишин +380322293049 lyudok1412@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Підстава : пп.7 п.13 "Особливостей" (UA-2023-03-29-009547-a).
Тендерна документація
13 вересня 2023 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-19-000047 ● a3760e629fa54557b582d3d6e1ab4992
- Статус: вирішено ● Дата: 27 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.09.2023 № 250
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.09.2023 № 250
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-13-009746-a, 13.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 16:16:46
Запит про надання пояснення Замовнику – Львівському міському комунальному підприємству «Львівтеплоенерго»
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-09-13-009746-a, яка проводилась Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями).
4. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЛІО», з яким укладено договір поставки від 12.09.2023 №09-23-502 без використання електронної системи закупівель.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-25 12:07:51
Пояснення на звернення
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо питання 1: Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі службової записки начальника виробничо-технічного відділу Олега ТОРУНЯ та рахунку№577 від 04.09.2023р. ТзОВ «ГАЛІО».
Щодо питання 2: У відповідності до Постанови КМУ від 16.12.2020р. №1266 , яка вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016р. №710 , обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) здійснюють наступні категорії замовників:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
ЛМКП «Львівтеплоенерго» до даних категорій замовників не відноситься.
Щодо питання 3: На підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями) надаються скан-копії наступних документів:
1. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 7 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178;
2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №1 від 13.09.2023р.
3. Службова записка начальника ВТВ;
Рахунок на оплату №577 від 04.09.2023р.
Щодо питання 4: Оцінка постачальника товару, що є предметом закупівлі, була визначена на підставі проведених відкритих торгів з особливостями згідно оголошення ID UA-2023-03-29-009547-a, де переможцем визнаний учасник ТзОВ «ГАЛІО», що надав найбільш економічно-вигідну пропозицію. Під час завершення підготовки підприємства до опалювального сезону 2023-2024рр. у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу запірної арматури, що не була передбачена в плані робіт на 2023р., з тими самими технічними характеристиками, що пов’язані з експлуатацією та технічним обслуговуванням обладнання. Тому було вирішено здійснити закупівлю додаткового обсягу товару в того самого постачальника відповідно до пп.7 п.13 Особливостей.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зообв'язання щодо усунення порушень законодавства у сері публічних закупівель ЛМКП "Львівтеплоенерго" повідомляє наступне: 1. Договір від 12.09.2023р. №09-23-502 з ТзОВ "Галіо" розірваний з 04.10.2023р. (скан-копія Додаткової угоди на розірвання додається). 2. Щодо вжиття заходів недопущення в подальшому порушення у сфері публічних закупівель уповноважена особа пройшла навчальний курс по Особливостях №1178 19 вересня-20 вересня 2023р.
2023-10-04 15:48:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пунктів 3 та 14 Особливостей №1178 та статті 4 Закону)
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пунктів 3 та 14 Особливостей №1178 та статті 4 Закону) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.contractsWithoutProcurement • усунуто
Договір розірвано
2023-10-27 09:33:36
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЛІО" #35620697 |
Переможець |
427 477,37
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2023 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 15:55
|
Дод.угода №1 (розірвання договору)_04102023.pdf | укладений |
04 жовтня 2023 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2023 14:06
|
Службова Торунь.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2023 14:01
|
Протокол УО_13.09.2023р..pdf | зміни до договору |
25 вересня 2023 14:01
|
Рахунок на оплату №577.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2023 14:01
|
Обґрунтування_08.09.2023р..pdf | зміни до договору |
25 вересня 2023 14:00
|
09-23-502_20230913_0001.pdf | укладений |
13 вересня 2023 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обґрунтування заключення договору |
Номер договору про закупівлю: | 09-23-502 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Обґрунтування |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |