Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Очікувана вартість
2 068 396,80 UAH
UA-2023-09-13-005689-a 4c5a4ebc894242b0a750872304e38001
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заяць Олена Анатоліївна

+380433762611 vodokanalmp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Водоканал
Код ЄДРПОУ: 03338202
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., Могилів-Подільський, вул. Академіка Заболотного, 19
Контактна особа: Заяць Олена Анатоліївна
+380433762611
vodokanalmp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Труба водопровідна ПЕ 100 400*23,7 SDR 17 800м
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 метри
Труба водопровідна ПЕ 100 400*23,7 SDR 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, м. Могилів - Подільський, Вінницької області, вул. Академіка Заболотного, б. 19, м. Могилів - Подільський, Вінницької області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2023
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

14 вересня 2023 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2023 12:12
новий договір.docx
13 вересня 2023 12:12
підстави закупівлі.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-04-000037 ● f3e93ca5f57f4ef7bbc0c0d1473090a1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 жовтня 2023 09:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.10.2023 № 34-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 28.09.2023 № 003100-18/11139-2023.



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА


Додаток
до наказу від 04.10.2023
№ 34-з

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 КП Водоканал UA-2023-09-13-005689-a 13.09.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-10 17:59:32

питання для пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (код ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-13-005689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Пояснити обставини та наявні підстави укладання договору без застосування електронної системи закупівель, що унеможливело дотримання строків для проведення цієї закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу та надати документальне підтверджена цих обставин?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-13 08:38:49

Пояснення та документи на запит щодо надання відповіді по моніторингу IDмоніторингуUA-M-2023-10-04-000037

Доброго дня. Шодо розгляду першого питання:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі описані у підставах закупівлі, затверджених керівником підприємства та оприлюднених разом з оголошенням про проведення закупівлі. Перелік та обсяги закупівель затверджені наказом КП «Водоканал» від 12.09.2023 р. № 120-г та визначені на підставі дефектного акта, складеного комісією підприємства та відповідно до протоколу позачергового засідання міської комісії з питань техногенно- екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій №11 від 21.08.2023 р. Копії таких документів додаються.
Також обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості розміщенні на сайті Могилів – Подільської міської ради https://mpmr.gov.ua/vodokanal-derzavni-zakupivli.html.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована, враховуючи ціни на товар аналогічної вартості, відповідно до оголошень у системі інтернету, проаналізувавши ціни ( копії скріншотів додаємо), вивчивши пропозицію ТОВ «Трубна компанія «Фаворит», ТзОВ «ІНСТАЛПЛАСТ», ТОВ «ЗАХІД ІНВЕСТ ПЛАСТ» та встановивши, що середня ціна на ринку на предмет закупівлі на час розміщення оголошення про проведення закупівлі, відповідає пропозиції учасника, а пропозиція учасника по ціні, враховуючи те, що така ціна включає вартість пакування, маркування, доставки, зборки, завантаження та розвантаження, є найнищою із запропонованих цін на ринку.
Шодо розгляду другого питання:
Підстава –пп4 п13 Особливостей, а саме якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі. У разі здійснення такої закупівлі замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.

Нагальна потреба замовника полягає у наступному:

Указами Президента України від 23.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України» на території України введено воєнний та надзвичайній стани.

Крім того, також слід зазначити, що Торгово-промислова палата України (далі – ТПП України) на підставі ст.ст. 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП України, засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».

Враховуючи вищенаведене, згідно офіційного Листа ТПП України щодо засвідчення форс-мажорних обставин № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року, ТПП України підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
15.08.2023 р. по вул. Дачній сталася аварія на самопливному каналізаційному колекторі, а саме, при проведенні землевпорядних робіт (розкопка) виявлено повне руйнування трубопроводу, що тягне за собою необхідність його заміни.
КП «ВОДОКАНАЛ» єдине у м. Могилів - Подільський забезпечує централізоване водопостачання та водовідведнення. 19.08.2023 р. по вул. Грушевського сталася аварія напірного каналізаційного колектору. При розкопуванні на місці аварії виявлено, що напірний колектор зруйнований та потребує ремонту. На перехресті з самотічним колектором виявлено, що труба повністю зруйнована та потребує негайної заміни.
Через зношеність мережі водовідведення зруйнувався каналізаційний колектор по вулиці Дачній, що стало причиною відсутності водопостачання і водовідведення по проспекту Незалежності та приватного сектору по вулиці Дачні. Існує гостра потреба в заміні самотічного каналізаційного колектора по вул. Грушевського.
у зв’язку із аварійною ситуацією, що склалася у каналізаційні системі (протокол позачергового засідання міської комісії з питань техногенно- екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій №11 від 21.08.2023 р.) на самопливному та напірному колекторах по вулицях Дачній та Грушевського та може призвести до надзвичайної ситуації техногенного характеру у місті.
В зв’язку даними обставинами Таким чином, для забезпечення водопостачання і відповідно що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення закупівлі шляхом оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
З метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби населення міста у водопостачанні та водовідведенні в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-13-005689-a. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовник оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використанням електронної системи закупівель та оприлюднив підстави закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРУБНА КОМПАНІЯ "ФАВОРИТ"
#37693840
Переможець 2 068 396,80
UAH з ПДВ
13 вересня 2023 12:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2023 11:13
виконання договору Фаворити.pdf укладений
30 жовтня 2023 11:12
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2023 11:10
договір фаворит.pdf укладений
14 вересня 2023 09:56

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Труба водопровідна ПЕ 100 400*23,7 SDR 17 800 метри 2 154,58
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 068 396,80
UAH (в тому числі ПДВ 344 732,80 UAH)