Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20908003 |
Вебсайт: | http://voz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 56500, Україна , Миколаївська обл., місто Вознесенськ, площа Центральна,1 |
Контактна особа: |
Мазурець Сергій Валерійович +380513432134 gkh-voz2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2023 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2023 15:14 |
Початок аукціону: | 21 вересня 2023 15:14 |
Очікувана вартість: | 5 704 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Карпенка в м. Вознесенськ Миколаївської області. Коригування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2023 10:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2023 10:30 |
Додаток 5 Проект договору Карпенка.docx | |
13 вересня 2023 10:30 |
Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
13 вересня 2023 10:30 |
Додаток 3 Технічні вимоги 2.rar | |
13 вересня 2023 10:30 |
Додаток 3 Технічні вимоги 1.rar | |
13 вересня 2023 10:30 |
Додаток 2 Пункт 47.docx | |
13 вересня 2023 10:30 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
13 вересня 2023 10:30 |
Дороги Тендерна документація Карпенка.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-24-000057 ● 2bf2aee0d2d14528b77d0153d811979b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2023 09:52 |
24.10.2023 № 207
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2023 № 207
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-09-13-002651-a 13.09.2023 Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-26 12:12:03
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-30 15:16:27
Надання пояснень
На Ваш запит від 26.10.2023р. щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг по закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Карпенка в м. Вознесенськ Миколаївської області.» Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-13-002651-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради повідомляє наступне.
Рішенням Вознесенської міської ради було виділено кошти по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Карпенка в м. Вознесенськ Миколаївської області.» Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-13-002651-a), а саме:
№35 від 14.04.2023р. (посилання на сторінку вебсайту https://voz.gov.ua/rk-2023/5332-kviten.html).
Управління є Замовником коригування робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Карпенка в м. Вознесенськ Миколаївської області» Коригування. Даний проєкт розроблено у відповідності до чинних норм, правил та стандартів у галузі будівництва та профільної експлуатації об’єкта Генпроєктувальником – фізичною особою-підприємцем Леденчук Віктором Івановичем та головним інженером-проєктуваником Степаненко Олегом Сергійовичем, який має кваліфікований сертифікат № 017192.
Робочий проєкт складається:
- Том 1 позначення ПР-082-03-18-ПЗ (Загальна пояснювальна записка);
- Том 2 позначення ПР-082-03-18-АД (Автомобільні дороги);
- Том 3 позначення ПР-082-03-18-ПОБ (Організація будівництва);
- Том 4 позначення ПР-082-03-18-К (Кошторисна документація).
Генпроєктувальнику були надані відповідні вихідні дані та вимоги на проєктування, а саме: заходи Програми будівництва, реконструкції та ремонту вулиць і доріг Територіальної громади м. Вознесенська на 2022-2024 роки, що затверджені рішенням сесії ВМП від 21.01.2022 р., №5; завдання на проєктування, затверджене Замовником; акт технічного обстеження проєктного об’єкта, вимоги щодо необхідності упередження підтоплення існуючої забудови зливовими і талими водами та необхідності поліпшення транспортного та пішохідного сполучення в міській забудові.
Даний проєкт пройшов експертизу та отримав позитивний Експертний звіт № 037/23Д від 22 травня 2023 р., реєстраційний номер EX01:8481-8243-8120-8444, за яким загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на квітень 2023 р. складає 6320,291 тис. грн.: будівельні роботи 4552,301 тис. грн., інші витрати 1767,990 тис. грн., у т.ч. виконано 213,606 тис. грн. та затверджений Наказом по Управлінню житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради про затвердження проектної документації від 11 липня 2023 р. №136.
На підставі вказаного робочого проєкту було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://voz.gov.ua/obgruntuvannia-tehnichnyh-ta-iakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli.html.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Карпенка в м. Вознесенськ Миколаївської області. Коригування.» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-13-002651-a) 10.11.2023р. в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону №922 включив до тендерної документації інформацію про відхилення тендерної пропозиції переможця вимоги, наявність якої не передбачена підпунктом 3 пункту 44 Особливостей. Згідно із вимогами частини третьої статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовник установив вимогу до переможця процедури закупівлі щодо правомочності на укладення договору про закупівлю, зокрема «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати інформацію про право підписання договору про закупівлю. У випадку ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей». Водночас, відповідно до вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих Особливостей. При цьому, вимоги підпункту 3 пункту 44 Особливостей, якими передбачено чіткий та виключний перелік випадків для відхилення тендерної пропозиції переможця, не містять такої підстави, як «ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю». Крім того, у пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Проте, пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Також, умови підпунктів 2) та 6) пункту 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації щодо зміни істотних умов договору не відповідають нормам підпунктів 2) та 6) пункту 19 Особливостей. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей. Крім того, пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації визначено надання учасниками довідки, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по формі наведеної таблиці. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в таблиці, йому необхідно у складі пропозиції, надати завірену копію штатного розпису; скан-копії з оригіналу трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в таблиці. Моніторингом установлено, що в документах тендерної пропозиції ТОВ «ДОРБУД 777» міститься Довідка, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.09.2023 № 258, відповідно до якої Казарян В.Х. (позиція 11) працює водієм автотранспортних засобів. При цьому, відповідно до наказу (розпорядження) про прийняття на роботу від 05.03.2020 №5-к та штатного розпису станом на 01.07.2023 Казарян В.Х. є машиністом дорожньо-будівельних машин. Проте, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не виявив вказані невідповідності та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Процедура закупівлі знаходиться на стадії «Завершена» і в Замовника на даному етапі відсутня технічна можливість виправити встановлене порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації та інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. Станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет та хід виконання робіт і не можуть бути усунені, однак у наступних подальших закупівлях уповноваженою особою будуть враховані вказані зауваження та візьмуться до уваги основні індикатори ризику. Щодо притягнення до відповідальності винних осіб: у висновку зазначено, що з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Державна аудиторська служба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Повідомляємо, що 14.11.2023р. були проведені заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: - уповноваженій особі вказано на допущені недоліки та попереджено про персональну відповідальність у разі допущення таких в майбутньому; - працівників буде направлено на курси підвищення кваліфікації (у тому числі онлайн). Крім того, з метою недопущення установлених порушень в подальшому, уповноваженій особі буде проведене навчання у сфері публічних закупівель в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Замовник зобов’язується взяти до уваги позицію органу фінансового контролю та застосовувати її в подальших публічних закупівлях.
2023-11-16 08:18:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатом аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 вересня 2023 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" |
5 133 600,00
UAH з ПДВ
|
4 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АЛЬФА“" |
4 830 000,00
UAH з ПДВ
|
4 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДОРБУД 777" |
5 450 631,40
UAH з ПДВ
|
5 450 631,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АТЛАНТ БУДПРОЕКТ" #43515145 |
Відхилено |
4 750 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2023 08:48
|
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „АЛЬФА“" #45032949 |
Відхилено |
4 790 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2023 16:20
|
|
ТОВ "ДОРБУД 777" #42668638 |
Переможець |
5 450 631,40
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2023 10:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2023 08:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 15:37
|
Додаток 1 Кошторис до Договору 223.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:37
|
Додаткова угода 1 та Додаток 2 Графік до Договору 223.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 жовтня 2023 14:26
|
Додаток 1 до договору 223 Кошторис | укладений |
03 жовтня 2023 14:25
|
Договір 223 | укладений |
03 жовтня 2023 14:25
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Карпенка в м. Вознесенськ Миколаївської області. Коригування. | 1914 | метри квадратні |
2 847,76
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Замовник і Підрядник дійшли згоди зменшити суму договору № 223 від 03.10.2023 р. на 238 454,50 грн. 2. Пункт 3.2. Договору викласти в новій редакції: Загальна вартість робіт та послуг з капітального ремонту об’єкта складає - 5 212 176,90 грн. (п’ять мільйонів двісті дванадцять тисяч сто сімдесят шість гривень 90 копійок) з ПДВ. 3. Викласти в новій редакції Додаток 1 - Договірна ціна та Додаток 2 - Календарний графік виконання та фінансування робіт. 4. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт дорожнього покриття по провулку Карпенка в м. Вознесенськ Миколаївської області. Коригування. | 1914 |
2 723,18
UAH з ПДВ
|