Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Катерина Співак +380442540108, +380503134594 kateryna.spivak@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2023 18:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2023 15:11 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2023 15:11 |
Очікувана вартість: | 315 263,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З технічних питань: Яскевич Сергій Вацлавович, старший фахівець відділу організації матеріально –технічного забезпечення охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 11-б; телефон: (091) 924-22-52, електронна адреса: Serhii.Yaskevych@bank.gov.ua; З організаційних питань: Лис Ніна Іванівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, телефон: (067) 652-69-76; електронна адреса: Nina.Lys@bank.gov.ua. Кількість: бронежилети – 21 шт. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Місце поставки товару: вул. Пухівська, 7, м. Київ, Україна, 02232. Строк постачання товарів не повинен перевищувати 60 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується. Єдиний критерій оцінки – ціна. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
З технічних питань: Яскевич Сергій Вацлавович, старший фахівець відділу організації матеріально –технічного забезпечення охоронної діяльності управління організації охорони Департаменту безпеки, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 11-б; телефон: (091) 924-22-52, електронна адреса: Serhii.Yaskevych@bank.gov.ua;
З організаційних питань: Лис Ніна Іванівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, телефон: (067) 652-69-76; електронна адреса: Nina.Lys@bank.gov.ua.
Кількість: бронежилети – 21 шт.
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації.
Місце поставки товару: вул. Пухівська, 7, м. Київ, Україна, 02232.
Строк постачання товарів не повинен перевищувати 60 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін.
Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України.
Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується.
Єдиний критерій оцінки – ціна.
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою.
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи).
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично отриманий та прийнятий товар протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки товару (видаткові накладні). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2023 21:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2023 16:29 |
Перелік змін.doc | |
20 вересня 2023 16:29 |
Нова редакція_Тендерна документація.docx | |
20 вересня 2023 16:29 |
Нова редакція_Додаток 8__Проект_договору.docx | |
12 вересня 2023 18:26 |
Тендерна документація.docx | |
12 вересня 2023 18:26 |
Додаток 8._Проект_договору.docx |
20 вересня 2023 21:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2023 16:29 |
Перелік змін.doc
|
|||
20 вересня 2023 16:29 |
Нова редакція_Тендерна документація.docx
|
|||
20 вересня 2023 16:29 |
Нова редакція_Додаток 8__Проект_договору.docx
|
|||
12 вересня 2023 18:26 |
Тендерна документація.docx
|
|||
12 вересня 2023 18:26 |
Додаток 8._Проект_договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Задля здійснення закупівлі продукції, яка максимально відповідатиме характеристикам якості, просимо звернути увагу на виявлені недоліки та внести відповідні зміни до тендерної документації.
- тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками ліцензії на виробництво засобів індиівдуального захисту. Разом з тим, вказаний вид діяльності має здійсюватись при наявності такої ліцензії. Відповідність Ліцензійним умовам контролюються державними органами, що надасть можливість обрати переможця з числа тих, хто таким вимогам відповідає. Просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації та додати наявність ліцензії, як вимогу до учасника.
- предметом закупівлі є бронежилет прихованного носіння з балістичним пакетом 2-го класу захисту, однак Замовником на стадії подачі та розгляду пропозицій не вимагаються документи, які відображають результати випробувань чохла бронежилета та балістичного пакету на відповідність вказаному Замовником ДСТУ (зокрема протоколи випробувань, сертифікати та інше). Тобто встановити Замовнику відповідність запропонованої продукції вимогам ДСТУ на стадії визначення переможця буде не можливим.
- Замовником не зазначено площ захисту балістичних пакетів грудей, спини та боків, що може бути використано недобросовісними учасниками при виготовленні та постачанні неякісної продукції.
Просимо внести до Тендерної документації відповідні зміни.
1. Оскільки наразі Особливостями (постанова 1178) не передбачено надання переможцем копії ліцензії під час укладення договору про закупівлю та з метою розширення кола потенційних постачальників, умовами тендерної документації не передбачено надання ліцензії на виробництво засобів індивідуального захисту для запобігання обмеженню кількості потенційних учасників процедури закупівлі.
2. Результати окремих балістичних випробувань чохла бронежилета не вимагаються. У пункті 1 додатку 7 «ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ» тендерної документації учасник підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам замовника. Також у додатку 8 «Проект договору» до тендерної документації зазначено, що на всю партію товару, що пропонується (бронежилети) надається копія сертифікату на відповідність ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови» та паспорт на виріб з інформацією про модифікацію бронежилета, шифр або назву підприємства виробника, масу, клас захисту бронежилету, площу по класу захисту (і місця їх розташування), номер партії, дата виготовлення.
3. Площа захисту балістичних пакетів залежать від запропонованих конструктивних особливостей виробника та росто-розмірних таблиць, що узгоджуються сторонами під час виконання договору. Зміни щодо узгодження розмірів бронежилетів будуть внесені до додатку 8 «Проект договору» тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2023 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРУСЕЛЬ» |
283 500,00
UAH з ПДВ
|
237 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮТО ГРУП» |
315 000,00
UAH з ПДВ
|
238 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО" |
304 500,00
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КАРУСЕЛЬ» #41976470 |
Переможець |
237 999,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2023 17:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2023 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 16:05
|
Лист НБУ про розірвання договору №56-0009_305 від 02.01.2024.pdf | укладений |
08 січня 2024 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:08
|
Додатковий договір №107125 від 22.12.2023.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2023 14:48
|
Договір №106835 від 17.10.2023.pdf | укладений |
17 жовтня 2023 14:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бронежилети | 21 | штуки |
11 333,28
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: “5.1. Строк поставки товару у повному обсязі, визначеному в Додатку 1 до цього Договору, не повинен перевищувати 69 (шістдесяти дев’яти) календарних днів від дати підписання цього Договору уповноваженими особами Сторін.”. |
Номер договору про закупівлю: | 106835 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 107125 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бронежилети | 21 | штуки |
11 333,28
UAH з ПДВ
|