Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, протяжністю 311,9 км
Очікувана вартість
98 429 402,00 UAH
UA-2023-09-12-012921-a ● 4793049f1847495c9b4400ab85c912d1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Контактна особа: |
Пилипчук Руслан 380507833341 info.vl@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2023 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2023 15:24 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2023 15:24 |
Очікувана вартість: | 98 429 402,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 984 294,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі, а саме 2 952 882,06 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських/робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2952882.06 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено до 31.01.2024 року. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області м. Луцьк, вул. Рівненська, 52-б код ЄДРПОУ 25908960 р/р UA928201720343211002100004320 в ДКСУ м. Київ Свідоцтво платника ПДВ № 02813913 ІПН 259089603172 Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, протяжністю 311,9 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами, терміном не більше одного календарного місяця та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2023 16:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2023 16:16 |
138. Зміни до ТД.doc | |
20 вересня 2023 16:16 |
ТД еу_311,9 км_нр.doc | |
12 вересня 2023 16:46 |
Акт дефектів_311,9.pdf | |
12 вересня 2023 16:46 |
ТД еу_311,9 км.doc | |
12 вересня 2023 16:46 |
Додаток 4_еу_311,9.doc | |
12 вересня 2023 16:46 |
Додатки 3,5_311,9 км.docx |
20 вересня 2023 16:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2023 16:16 |
138. Зміни до ТД.doc
|
|||
20 вересня 2023 16:16 |
ТД еу_311,9 км_нр.doc
|
|||
12 вересня 2023 16:46 |
Акт дефектів_311,9.pdf
|
|||
12 вересня 2023 16:46 |
ТД еу_311,9 км.doc
|
|||
12 вересня 2023 16:46 |
Додаток 4_еу_311,9.doc
|
|||
12 вересня 2023 16:46 |
Додатки 3,5_311,9 км.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо підтвердження досвіду
Дата подання: 14 вересня 2023 13:06
Дата відповіді: 15 вересня 2023 11:42
Доброго дня! Відповідно до вимог п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається: "Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт та в обсягах, не менш ніж 15 % від об'ємів основних (ключових) видів робіт, визначених в тендерній документації в натуральних величинах згідно з Технічною специфікацією (Додаток 3 до тендерної документації): зокрема Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламуванням та обрубуванням країв площею ремонту до 1м2 - 8443 м2;
Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламуванням та обрубуванням країв площею ремонту до 3мм - 4000 м2; Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламуванням та
обрубуванням країв площею ремонту до 10м2 - 4230 м2. *Найменування робіт може стилістично відрізнятись відповідно до вимог ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання, проте технологічна послідовність робіт має бути спланована відповідно до поданої у Таблиці." Чи буде вважатися підтвердженням досвіду вищезазначених робіт/послуг наступними видами робіт: Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 1м2 - 8443 м2; Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 3мм - 4000 м2; Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 10м2 -4230 м2?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дані види робіт/послуг будуть вважатися Замовником підтвердженням досвіду зазначених робіт/послуг у ТД.
Щодо документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(й) Учасника
Дата подання: 18 вересня 2023 16:10
Дата відповіді: 19 вересня 2023 15:13
Доброго дня! Відповідно до вимог п. 1.1.4 Додатку 2 до Тендерної документації зокрема вимагається: Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:....
- внутрішній порядок учасника щодо вимог до матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, що використовуються ним при виконання робіт/надання послуг.". Що розуміє Замовник під документом "внутрішній порядок учасника щодо вимог до матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, що використовуються ним при виконання робіт/надання послуг.". Чи цей документ повинен бути наданий учасником чи власником лабораторії (у разі залучення лабораторії)? Зважаючи на той факт, що Замовником не конкретизовано та чітко не визначено, яку саме інформацію повинен містити вищезазначений внутрішній порядок, так як в Учасника та Замовника може бути різне бачення щодо цього документу просимо чітко зазначити, яку саме інформацію повинен містити цей документ? Зважаючи на те, що вимоги до матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, що використовуються при виконанні робіт/наданні послуг передбачені відповідними ДСТУ, СОУ та іншими документами, просимо надати посилання на документ, відповідно до якого передбачена наявність в Учасника внутрішнього порядку щодо вимог до матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, що використовуються ним при виконання робіт/надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Питання щодо підтвердження досвіду
Дата подання: 19 вересня 2023 17:14
Дата відповіді: 20 вересня 2023 09:58
Доброго дня! Відповідно до вимог п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається: "Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт та в обсягах, не менш ніж 15 % від об'ємів основних (ключових) видів робіт, визначених в тендерній документації в натуральних величинах згідно з Технічною специфікацією (Додаток 3 до тендерної документації)" та нижче в таблиці перелічені найменування видів робіт, одиниця виміру та кількість. Просимо Замовника пояснити, які саме об'єми виконання основних видів робіт небхідно підтвердити Учасникам даної процедури закупівлі: не менше ніж об'єми, що зазначені Замовником в таблиці чи не менш ніж 15 % від об'ємів основних видів робіт, визначених Замовником в таблиці п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Питання щодо підтвердження наявності АБЗ
Дата подання: 20 вересня 2023 16:37
Дата відповіді: 21 вересня 2023 14:53
Добрий день, шановний Замовник! Відповідно до нової редакції тендерної документації, а саме п. 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації, передбачено залучення власного або орендованого АБЗ. Просимо пояснити, які документи повинен надати учасник на підтвердження наявності АБЗ, у разі відсутності власного(их), орендованого (орендованих) асфальтобетонного(них) заводу(ів). Та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У пункті 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації вказано, які саме документи повинен надати учасник в підтвердження інформації (наявності АБЗ), викладеної в довідці згідно форми Таблиці 2.
Щодо наявності матеріально-технічних баз
Дата подання: 22 вересня 2023 12:02
Дата відповіді: 25 вересня 2023 16:29
Доброго дня! Відповідно до вимог п. 1.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається: "У складі тендерної пропозиції учасник має надати гарантійний лист щодо надання інформацію про спроможність у разі перемоги учасника закупівель сформувати мережу виробничих баз для зимового утримання автомобільних доріг у кількості визначеною замовником на основі вимог нормативних документів із зазначенням їх розташування (взяти до уваги, що відстань між базами приймати 65-85 км)". Просимо уточнити, якими нормативними документами Замовник визначає кількість виробничих баз для зимового утримання? Якими нормативними документами передбачена відстань між базами 65-85 км? А також пояснити чому Замовником не дозволяється, щоб відстань між базами була меншою, аніж 65 - 85 км?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відстань між базами може бути меншою аніж 65-85 км.
щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 22 вересня 2023 12:15
Дата відповіді: 25 вересня 2023 16:29
Доброго дня! Відповідно до вимог п. 2 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства... Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Враховуючи вищевикладене, не зрорзуміло, чи потрібно учаснику в складі тендерної пропозиції надавати електронну банківську гарантію з грошовим покриттям чи без грошового покриття. Просимо пояснити, чи електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям чи без грошового покриття.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Електронна банківська гарантія може бути оформлена без грошового покриття.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-12-012921-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:38680240
Дата подання: 24 жовтня 2023 18:08
Вимога щодо додаткової інформації
Відповідно пункту 46 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Враховуючи наведене, ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» (надалі – Учасник), учасник процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, протяжністю 311,9 км» (ідентифікатор UA-2023-09-12-012921-a) просить надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема:
1) В протоколі № 165 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.10.2023 р. Замовник зазначає, що станом на 15:26 21.10.2023 р. Учасник не виправив виявлені Замовником невідповідності, а саме – «відсутня можливість постачання необхідної кількості асфальто-бетонних сумішей згідно технічного завдання відповідно до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації».
Відповідно до вищевикладеного, просимо чітко зазначити в якій кількості та якої саме асфальто-бетонної суміші (просимо зазначити марку та тип асфальтобетонної суміші) відсутня можливість постачання в Учасника.
2) В яких саме документах пропозиції Учасника Замовником виявлена відсутність можливості постачання необхідної кількості асфальто-бетонних сумішей згідно технічного завдання відповідно до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації?
3) Зазначте, які саме документи відсутні в Учасника в складі тендерної пропозиції на підтвердження можливості постачання необхідної кількості асфальто-бетонних сумішей згідно технічного завдання відповідно до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації».
4) Зазначте, якому саме абзаці пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації вказана вимога до Учасника про необхідність підтвердження можливості постачання необхідної кількості асфальто-бетонних сумішей згідно технічного завдання.
5) Зазначте, які саме документи повинен надати учасник на підтвердження можливості постачання необхідної кількості асфальто-бетонних сумішей згідно технічного завдання та в якому саме абзаці пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації вказаний перелік документів, які повинен надати учасник на підтвердження можливості постачання необхідної кількості асфальто-бетонних сумішей згідно технічного завдання.
6) Вкажіть, які саме документи та інформація, відповідно до вимог тендерної документації, не надані Учасником на вимогу Замовника про усунення невідповідностей.
7) Надайте вичерпний перелік недостовірної інформації та зазначте в яких саме документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» міститься недостовірна інформація.
8) Зазначте вичерпний перелік документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», в яких міститься недостовірна інформація.
9) Надайте документи, які підтверджують недостовірність інформації та документів, які стосуються діяльності асфальтобетонних заводів для філії «Волинський автодор» ДП «Львівський автодор» ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України».
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи наведене, ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» (надалі – Учасник), учасник процедури закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, протяжністю 311,9 км» (ідентифікатор UA-2023-09-12-012921-a) просить надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема:
1) В протоколі № 165 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.10.2023 р. Замовник зазначає, що станом на 15:26 21.10.2023 р. Учасник не виправив виявлені Замовником невідповідності, а саме – «відсутня можливість постачання необхідної кількості асфальто-бетонних сумішей згідно технічного завдання відповідно до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації».
Відповідно до вищевикладеного, просимо чітко зазначити в якій кількості та якої саме асфальто-бетонної суміші (просимо зазначити марку та тип асфальтобетонної суміші) відсутня можливість постачання в Учасника.
2) В яких саме документах пропозиції Учасника Замовником виявлена відсутність можливості постачання необхідної кількості асфальто-бетонних сумішей згідно технічного завдання відповідно до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації?
3) Зазначте, які саме документи відсутні в Учасника в складі тендерної пропозиції на підтвердження можливості постачання необхідної кількості асфальто-бетонних сумішей згідно технічного завдання відповідно до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації».
4) Зазначте, якому саме абзаці пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації вказана вимога до Учасника про необхідність підтвердження можливості постачання необхідної кількості асфальто-бетонних сумішей згідно технічного завдання.
5) Зазначте, які саме документи повинен надати учасник на підтвердження можливості постачання необхідної кількості асфальто-бетонних сумішей згідно технічного завдання та в якому саме абзаці пункту 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації вказаний перелік документів, які повинен надати учасник на підтвердження можливості постачання необхідної кількості асфальто-бетонних сумішей згідно технічного завдання.
6) Вкажіть, які саме документи та інформація, відповідно до вимог тендерної документації, не надані Учасником на вимогу Замовника про усунення невідповідностей.
7) Надайте вичерпний перелік недостовірної інформації та зазначте в яких саме документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» міститься недостовірна інформація.
8) Зазначте вичерпний перелік документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», в яких міститься недостовірна інформація.
9) Надайте документи, які підтверджують недостовірність інформації та документів, які стосуються діяльності асфальтобетонних заводів для філії «Волинський автодор» ДП «Львівський автодор» ВАТ «ДАК Автомобільні дороги України».
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2023 14:34
На вимогу Замовника щодо виправлення невідповідностей в/та документах тендерної пропозиції Учасник ТОВ «СПЕЦ КОМПЕКТ ПОСТАЧ» надав інформаційну довідку №929 від 21.10.2023 року про наявність асфальтобетонних заводів. Зокрема, подано інформацію про асфальтобетонні заводи за адресою в м. Ковель, вулиця Береська,198 та м. Луцьк, провулок Дорожній,4.
Враховуючи те, що учасником надано документи та інформацію, про діяльність асфальтобетонних заводів, які не надавались їх власниками та були оприлюднені без згоди правовласників на їх використання, такі дії учасника порушують вимоги статті 32 Господарського кодексу, якою передбачено, що недобросовісною конкуренцією визнаються будь-які дії у конкуренції, що суперечать правилам, торговим та іншим чесним звичаям у підприємницькій діяльності. Відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників;….. Згідно пункту 5 статті 5 даного Закону, замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Інформація та документи, які стосуються діяльності асфальтобетонних заводів виробників не є відкритою та публічною, тому використання документів поза волею правовласника є забороненим, а відповідно подання цих документів у складі тендерної пропозиції учасника Замовником не враховано, оскільки за результатами запитів на підставі пункту 15 статті 29 Закону ТОВ «Ковельське шляхово-будівельне управління № 63» (м. Ковель, вулиця Береська,198) листом за № 273 від 24.10.2023 року повідомило про те, що не надавало ні ТОВ «СПЕЦ КОМПЕКТ ПОСТАЧ» та ні філії «Волинський автодор» Дочірнього підприємства «Львівський автодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», документи та інформацію, які стосуються діяльності їх асфальтобетонного заводу. Також, ТОВ «ЛАД Бетон» (м. Луцьк, провулок Дорожній,4) листом від 23.10.2023 року за №21 повідомило, що не надавало ні ТОВ «СПЕЦ КОМПЕКТ ПОСТАЧ» та ні філії «Волинський автодор» Дочірнього підприємства «Львівський автодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», документи та інформацію, які стосуються діяльності асфальтобетонного заводу. Окрім того, ТОВ «ЛАД Бетон» повідомило, що оскільки від філії «Волинський автодор» Дочірнього підприємства «Львівський автодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», не надходило заявок на поставку 42000 тон гарячих асфальтобетонних сумішей, умови та строки такої кількості товару з постачальником не узгоджувалися, а тому ТОВ «ЛАД Бетон» не має зобов’язань перед філією «Волинський автодор» Дочірнього підприємства «Львівський автодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», на постачання такої кількості товару.
Враховуючи відповідь виробників, наданий лист філії «Волинський автодор» Дочірнього підприємства «Львівський автодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» від 20.10.2023 року №162 містить недостовірну інформацію про гарантію безперебійного постачання асфальтобетонних сумішей для ТОВ «СПЕЦ КОМПЕКТ ПОСТАЧ» в необхідних обсягах 4200 тон та строках протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі UA-2023-09-12-012921-a.
У складі тендерної пропозиції Учасника надано транспортні схеми поставки асфальтобетонних сумішей з асфальтобетонного заводу ТОВ «ЛАД Бетон» на автодорогу Т-03-08. Під час проведення перевірки розрахунку відстані транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п.20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до кінцевої точки об’єкту надання послуг/виконання робіт (найвіддаленіших ділянок надання послуг від місцезнаходження асфальтобетонного заводу виробника), встановлено, що середня відстань транспортування асфальтобетонних сумішей становить 180 км (142 км поза межами населених пунктів та 38 км – в межах населених пунктів) (кінцевої ділянки надання послуг на автодорозі Т-03-08 від місцезнаходження асфальтобетонного заводу виробника), а час транспортування – 4 години 29 хвилин. Дані показники значно перевищують допустимі значення, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей значно перевищує термін трьох годин, тому в цій частині тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації.
Для надання послуг згідно технічного завдання до закупівлі необхідно 4064,046 тонн асфальтобетонних сумішей.
Враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ «СПЕЦ КОМПЕКТ ПОСТАЧ» не підтвердив можливість постачання необхідної кількості асфальтобетонних сумішей згідно технічного завдання за предметом закупівлі UA-2023-09-12-012921-a, та не надав інформацію та документи про наявність асфальтобетонного заводу(ів) у відповідності до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 Тендерної документації.
Враховуючи те, що учасником надано документи та інформацію, про діяльність асфальтобетонних заводів, які не надавались їх власниками та були оприлюднені без згоди правовласників на їх використання, такі дії учасника порушують вимоги статті 32 Господарського кодексу, якою передбачено, що недобросовісною конкуренцією визнаються будь-які дії у конкуренції, що суперечать правилам, торговим та іншим чесним звичаям у підприємницькій діяльності. Відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників;….. Згідно пункту 5 статті 5 даного Закону, замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Інформація та документи, які стосуються діяльності асфальтобетонних заводів виробників не є відкритою та публічною, тому використання документів поза волею правовласника є забороненим, а відповідно подання цих документів у складі тендерної пропозиції учасника Замовником не враховано, оскільки за результатами запитів на підставі пункту 15 статті 29 Закону ТОВ «Ковельське шляхово-будівельне управління № 63» (м. Ковель, вулиця Береська,198) листом за № 273 від 24.10.2023 року повідомило про те, що не надавало ні ТОВ «СПЕЦ КОМПЕКТ ПОСТАЧ» та ні філії «Волинський автодор» Дочірнього підприємства «Львівський автодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», документи та інформацію, які стосуються діяльності їх асфальтобетонного заводу. Також, ТОВ «ЛАД Бетон» (м. Луцьк, провулок Дорожній,4) листом від 23.10.2023 року за №21 повідомило, що не надавало ні ТОВ «СПЕЦ КОМПЕКТ ПОСТАЧ» та ні філії «Волинський автодор» Дочірнього підприємства «Львівський автодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», документи та інформацію, які стосуються діяльності асфальтобетонного заводу. Окрім того, ТОВ «ЛАД Бетон» повідомило, що оскільки від філії «Волинський автодор» Дочірнього підприємства «Львівський автодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», не надходило заявок на поставку 42000 тон гарячих асфальтобетонних сумішей, умови та строки такої кількості товару з постачальником не узгоджувалися, а тому ТОВ «ЛАД Бетон» не має зобов’язань перед філією «Волинський автодор» Дочірнього підприємства «Львівський автодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», на постачання такої кількості товару.
Враховуючи відповідь виробників, наданий лист філії «Волинський автодор» Дочірнього підприємства «Львівський автодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» від 20.10.2023 року №162 містить недостовірну інформацію про гарантію безперебійного постачання асфальтобетонних сумішей для ТОВ «СПЕЦ КОМПЕКТ ПОСТАЧ» в необхідних обсягах 4200 тон та строках протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі UA-2023-09-12-012921-a.
У складі тендерної пропозиції Учасника надано транспортні схеми поставки асфальтобетонних сумішей з асфальтобетонного заводу ТОВ «ЛАД Бетон» на автодорогу Т-03-08. Під час проведення перевірки розрахунку відстані транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п.20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до кінцевої точки об’єкту надання послуг/виконання робіт (найвіддаленіших ділянок надання послуг від місцезнаходження асфальтобетонного заводу виробника), встановлено, що середня відстань транспортування асфальтобетонних сумішей становить 180 км (142 км поза межами населених пунктів та 38 км – в межах населених пунктів) (кінцевої ділянки надання послуг на автодорозі Т-03-08 від місцезнаходження асфальтобетонного заводу виробника), а час транспортування – 4 години 29 хвилин. Дані показники значно перевищують допустимі значення, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей значно перевищує термін трьох годин, тому в цій частині тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації.
Для надання послуг згідно технічного завдання до закупівлі необхідно 4064,046 тонн асфальтобетонних сумішей.
Враховуючи вищезазначене, учасник ТОВ «СПЕЦ КОМПЕКТ ПОСТАЧ» не підтвердив можливість постачання необхідної кількості асфальтобетонних сумішей згідно технічного завдання за предметом закупівлі UA-2023-09-12-012921-a, та не надав інформацію та документи про наявність асфальтобетонного заводу(ів) у відповідності до вимог пункту 1.1.2 Додатку 2 Тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-09-12-012921-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:38680240
Дата подання: 27 жовтня 2023 15:58
Дата подання: 27 жовтня 2023 15:58
Скарга на неправомірне відхилення
Скарга на неправомірне відхилення ТОВ "СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 жовтня 2023 15:56
рішення від 31.10.2023 № 17371.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2023 15:56
інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 08.11.2023 №1636.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2023 19:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2023 № 18352.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2023 14:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2023 № 18351.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2023 14:56
рішення від 15.11.2023 № 18351.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2023 16:57
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-09-16-000029 • eb8f2be7f3824fee82a3268ccf2d76d9
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-09-16
•
20:35
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Недоцільне використання коштів під час війни. Спрямуйте кошти на армію. Все інше відбудуємо після нашої перемоги
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2023 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
84 393 095,00
UAH з ПДВ
|
84 393 095,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" |
92 523 637,39
UAH з ПДВ
|
92 523 637,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Відхилено |
84 393 095,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 16:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2023 15:25
|
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД" #43196316 |
Переможець |
92 523 637,39
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2023 11:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 листопада 2023 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2024 09:21
|
Додаткова угода №128-24.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2024 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2024 15:37
|
Додаткова угода №118-24.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2024 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2024 15:35
|
Додаткова угода №118-24.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2024 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 серпня 2024 11:27
|
Додаткова угода №94-24.pdf | зміни до договору |
13 серпня 2024 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2024 15:49
|
Додаткова угода №77-24.pdf | зміни до договору |
19 червня 2024 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2024 11:15
|
Додаткова угода №73-24.pdf | зміни до договору |
17 червня 2024 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2024 10:20
|
Додаткова угода №63-24.pdf | зміни до договору |
05 червня 2024 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2024 09:49
|
Додаткова угода №51-24.pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2024 12:51
|
Додаткова угода №49-24.pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2024 10:29
|
Додаткова угода №38-24.pdf | зміни до договору |
02 травня 2024 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 16:23
|
Додаткова угода №23-24.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:05
|
Додаткова угода №212-23.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:25
|
Додаткова угода №187-23.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 15:17
|
Додаткова угода №170-23.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 10:38
|
Договір №01.4-15-23.pdf | укладений |
30 листопада 2023 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 170/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 187/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору.Внесення змін в Додаток 4 до договору "Календарний графік надання послуг" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 212/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 49/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 51/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення Розділу реквізити замовника новим рахунком. Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 63/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 73/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 77/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 94/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 115/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 118/25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/15/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 128/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |