Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, протяжністю 310,6 км
Очікувана вартість
92 928 108,00 UAH
UA-2023-09-12-012775-a ● 288f2015282749e1ac28675425fa468b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Контактна особа: |
Пилипчук Руслан 380507833341 info.vl@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2023 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2023 14:44 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2023 14:44 |
Очікувана вартість: | 92 928 108,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 929 281,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі, а саме 2 952 882,06 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Банківська гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати - заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських/робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання/надсилання Замовнику. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2787843.24 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено до 31.01.2024 року. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Надана як забезпечення виконання договору банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок банку-гаранта у разі порушення принципалом (учасником-переможцем) свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплатити кошти бенефіціару (замовнику) за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів. Крім того, банківська гарантія повинна бути безвідкличною на весь період дії договору. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області м. Луцьк, вул. Рівненська, 52-б код ЄДРПОУ 25908960 р/р UA928201720343211002100004320 в ДКСУ м. Київ Свідоцтво платника ПДВ № 02813913 ІПН 259089603172 Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Волинської області, протяжністю 310,6 км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами, терміном не більше одного календарного місяця та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 вересня 2023 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 вересня 2023 16:17 |
ТД еу_310,6 км_нр.doc | |
20 вересня 2023 16:17 |
138. Зміни до ТД.doc | |
12 вересня 2023 16:40 |
Акт дефектів_310,6.pdf | |
12 вересня 2023 16:40 |
ТД еу_310,6 км.doc | |
12 вересня 2023 16:40 |
Додаток 4_еу_310,6.doc | |
12 вересня 2023 16:40 |
Додатки №3,5_310,6 км.docx |
20 вересня 2023 16:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 вересня 2023 16:17 |
ТД еу_310,6 км_нр.doc
|
|||
20 вересня 2023 16:17 |
138. Зміни до ТД.doc
|
|||
12 вересня 2023 16:40 |
Акт дефектів_310,6.pdf
|
|||
12 вересня 2023 16:40 |
ТД еу_310,6 км.doc
|
|||
12 вересня 2023 16:40 |
Додаток 4_еу_310,6.doc
|
|||
12 вересня 2023 16:40 |
Додатки №3,5_310,6 км.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо підтвердження досвіду
Дата подання: 14 вересня 2023 13:04
Дата відповіді: 15 вересня 2023 11:42
Доброго дня! Відповідно до вимог п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається: "Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт та в обсягах, не менш ніж 15 % від об'ємів основних (ключових) видів робіт, визначених в тендерній документації в натуральних величинах згідно з Технічною специфікацією (Додаток 3 до тендерної документації): зокрема Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламуванням та обрубуванням країв площею ремонту до 1м2 - 3403 м2;
Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламуванням та обрубуванням країв площею ремонту до 3мм - 1453 м2; Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламуванням та
обрубуванням країв площею ремонту до 10м2 - 1158 м2. *Найменування робіт може стилістично відрізнятись відповідно до вимог ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання, проте технологічна послідовність робіт має бути спланована відповідно до поданої у Таблиці." Чи буде вважатися підтвердженням досвіду вищезазначених робіт/послуг наступними видами робіт: Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 1м2 - 3403 м2; Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 3мм - 1453 м2; Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 10м2 -1158 м2?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дані види робіт/послуг будуть вважатися Замовником підтвердженням досвіду зазначених робіт/послуг у ТД.
Аналогічний досвід
Дата подання: 15 вересня 2023 11:18
Дата відповіді: 19 вересня 2023 15:12
Відповідно до вимог п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації Учасником вимагається підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору а саме:
1. Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламуванням та обрубуванням країв площею ремонту до 1м2, до 3 м2, до 10м2 - хоча аналогічними роботами вважається і ліквідація вибоїн до 25 м2 та без розламування, влаштування вирівнюючого шару аналогічним матеріалом але вимір в тоннах..
Розцінка в актах виконаних робіт на Планування узбіч автогрейдером , а саме одиниця виміру в 1км од.с, а не в м2!!!
Враховуючи вищесказане просимо розяснити щодо ліквідації вибої які є аналогічими роботами чи будуть враховані та щодо планування узбіч???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 15 вересня 2023 16:02
Дата відповіді: 19 вересня 2023 15:12
Відповідно до вимог п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації Учасником вимагається підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме мінімальна кількість основної техніки.
Плужно-щіткові снігоочисники та машина для розподілення протиожеледних матеріалів КДМ це одна і таж сама одиниця яка виконує фукнкцію очистки та розподілення матеріалів, а також, кількість вимога ТД - 12 шт не відповідає Єдиним правилам зимового утримання автомобільних доріг, П Г.1-218-118:2005, на 310.6 км для розподіляння протиожеледних матеріалів достатньо 6 одиницям техніки для очищення та розподілення протиожиледних матеріалів, аналогічно щодо навантажувачів - 9 шт які виконуватимуть навантажееня сипучих матеріалів???
Перелічено Автогрейдер для зимового утримання не менше 6 та на проведення ліквідації вибоїн не менше 3. яку саме кількість Автогрейдерів потрібно підтвердити так як дані види робіт будуть виконуватися в різні періоди року??? Щодо автогрейдерів для ліквідації вибоїн для виконання даного виду робіт така техніка відсутня згідно Відомості обсягів (BoQ) додаток 3 .
Виходячи з вищевикладеного просимо переглянути кількість одиниць техніки відповідно до Відомість обсягів (BoQ) та внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Аналогічний досвід
Дата подання: 15 вересня 2023 16:13
Дата відповіді: 19 вересня 2023 15:12
Відповідно до вимог п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації Учасником вимагається підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору а саме: 1. Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламуванням та обрубуванням країв площею ремонту до 1м2, до 3 м2, до 10м2. Додатком 3 Відомість обсягів (BoQ) не передбачено данних видів робіт які вимає Замовник від учасника як аналогічний, і це вважається дискримінаційною вимогою для учасників.
Додатком 3 відсітні такі види робіт як Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття з розламуванням та обрубуванням країв площею ремонту до 1м2, до 3 м2, до 10м2, тому просимо внести зміни до ТД додаток 2 п 1.3.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Щодо документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(й) Учасника
Дата подання: 18 вересня 2023 16:10
Дата відповіді: 19 вересня 2023 15:12
Доброго дня! Відповідно до вимог п. 1.1.4 Додатку 2 до Тендерної документації зокрема вимагається: Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:....
- внутрішній порядок учасника щодо вимог до матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, що використовуються ним при виконання робіт/надання послуг.". Що розуміє Замовник під документом "внутрішній порядок учасника щодо вимог до матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, що використовуються ним при виконання робіт/надання послуг.". Чи цей документ повинен бути наданий учасником чи власником лабораторії (у разі залучення лабораторії)? Зважаючи на той факт, що Замовником не конкретизовано та чітко не визначено, яку саме інформацію повинен містити вищезазначений внутрішній порядок, так як в Учасника та Замовника може бути різне бачення щодо цього документу просимо чітко зазначити, яку саме інформацію повинен містити цей документ? Зважаючи на те, що вимоги до матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, що використовуються при виконанні робіт/наданні послуг передбачені відповідними ДСТУ, СОУ та іншими документами, просимо надати посилання на документ, відповідно до якого передбачена наявність в Учасника внутрішнього порядку щодо вимог до матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, що використовуються ним при виконання робіт/надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Питання щодо підтвердження досвіду
Дата подання: 19 вересня 2023 17:15
Дата відповіді: 20 вересня 2023 09:58
Доброго дня! Відповідно до вимог п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається: "Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів основних (ключових) робіт та в обсягах, не менш ніж 15 % від об'ємів основних (ключових) видів робіт, визначених в тендерній документації в натуральних величинах згідно з Технічною специфікацією (Додаток 3 до тендерної документації)" та нижче в таблиці перелічені найменування видів робіт, одиниця виміру та кількість. Просимо Замовника пояснити, які саме об'єми виконання основних видів робіт небхідно підтвердити Учасникам даної процедури закупівлі: не менше ніж об'єми, що зазначені Замовником в таблиці чи не менш ніж 15 % від об'ємів основних видів робіт, визначених Замовником в таблиці п. 1.3 Додатку 2 до Тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Щодо підтвердження наявності АБЗ
Дата подання: 20 вересня 2023 16:35
Дата відповіді: 21 вересня 2023 14:53
Добрий день, шановний Замовник! Відповідно до нової редакції тендерної документації, а саме п. 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації, передбачено залучення власного або орендованого АБЗ. Просимо пояснити, які документи повинен надати учасник на підтвердження наявності АБЗ, у разі відсутності власного(их), орендованого (орендованих) асфальтобетонного(них) заводу(ів). Та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У пункті 1.1.2 Додатку 2 до тендерної документації вказано, які саме документи повинен надати учасник в підтвердження інформації (наявності АБЗ), викладеної в довідці згідно форми Таблиці 2.
Щодо наявності матеріально-технічних баз
Дата подання: 22 вересня 2023 12:03
Дата відповіді: 25 вересня 2023 16:29
Доброго дня! Відповідно до вимог п. 1.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається: "У складі тендерної пропозиції учасник має надати гарантійний лист щодо надання інформацію про спроможність у разі перемоги учасника закупівель сформувати мережу виробничих баз для зимового утримання автомобільних доріг у кількості визначеною замовником на основі вимог нормативних документів із зазначенням їх розташування (взяти до уваги, що відстань між базами приймати 65-85 км)". Просимо уточнити, якими нормативними документами Замовник визначає кількість виробничих баз для зимового утримання? Якими нормативними документами передбачена відстань між базами 65-85 км? А також пояснити чому Замовником не дозволяється, щоб відстань між базами була меншою, аніж 65 - 85 км?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відстань між базами може бути меншою аніж 65-85 км.
щодо забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 22 вересня 2023 12:15
Дата відповіді: 25 вересня 2023 16:29
Доброго дня! Відповідно до вимог п. 2 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства... Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. Враховуючи вищевикладене, не зрорзуміло, чи потрібно учаснику в складі тендерної пропозиції надавати електронну банківську гарантію з грошовим покриттям чи без грошового покриття. Просимо пояснити, чи електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям чи без грошового покриття.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Електронна банківська гарантія може бути оформлена без грошового покриття.
Запитання до банківської гарантії
Дата подання: 25 вересня 2023 13:32
Дата відповіді: 25 вересня 2023 16:29
Прошу чітко вказати чи банківська гарантія повинна бути надана в складі пропозиції з грошовим покриттям?
Відповідь: Доброго дня. Електронна банківська гарантія може бути оформлена без грошового покриття.
Аналогічні договора
Дата подання: 25 вересня 2023 16:08
Дата відповіді: 25 вересня 2023 16:58
Аналогічним договором слід вважати договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 5 (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Чи в даному випадку аналогічний договір (договори) стосується доріг державного значення? Чи матиме місце і не буде порушенням надання учасником аналогічного договору (договорів) з експлуатаційного утримання доріг загального користування місцевого значення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації аналогічним договором слід вважати договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. В свою чергу автомобільні дороги загального користування поділяються на: дороги державного значення (міжнародні, національні та регіональні дороги) дороги місцевого значення (територіальні, обласні та районні дороги). Отож, надання учасником аналогічного договору (договорів) з експлуатаційного утримання доріг загального користування місцевого значення не буде порушенням.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-12-012775-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:38680240
Дата подання: 23 жовтня 2023 16:04
Неправомірне визначення ТОВ "УНІДОР СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі
Неправомірне визначення ТОВ "УНІДОР СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2023 16:33
На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей, Учасник надав інформацію від 20.10.2023 року №493 про наявність у нього асфальтобетонного заводу, в якій відображено вид асфальтобетону та/або ЩМАС, зазначеного Замовником у технічній специфікації.
У договорі поставки №29/09-23 від 29.09.2023 року вказано, що постачальник має можливість постачати у встановлені строки асфальтобетонні суміші усіх видів та марок (згідно атестату виробництва, виданого ТОВ «Луцький АБЗ», договору на надання науково-технічних послуг №208-22 від 22.06.20222 року). Найменування, кількість та обсяги поставок вказані у Специфікації до договору. Таким чином Замовник вважає, що Учасник процедури закупівлі виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та правомірно визначений переможцем.
У договорі поставки №29/09-23 від 29.09.2023 року вказано, що постачальник має можливість постачати у встановлені строки асфальтобетонні суміші усіх видів та марок (згідно атестату виробництва, виданого ТОВ «Луцький АБЗ», договору на надання науково-технічних послуг №208-22 від 22.06.20222 року). Найменування, кількість та обсяги поставок вказані у Специфікації до договору. Таким чином Замовник вважає, що Учасник процедури закупівлі виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та правомірно визначений переможцем.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-09-12-012775-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:38680240
Дата подання: 27 жовтня 2023 15:58
Дата подання: 27 жовтня 2023 15:58
Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга на рішення про визначення переможця ТОВ "УНІДОР СЕРВІС"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 жовтня 2023 15:53
рішення від 31.10.2023 № 17370.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2023 15:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2023 №17923.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2023 15:22
рішення від 08.11.2023 №17923.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2023 18:46
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-09-16-000031 • 9a56ef3f72094e4aacab493995eaedf0
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-09-16
•
20:39
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Недоцільне використання коштів під час війни. Спрямуйте кошти на армію. Все інше відбудуємо після нашої перемоги
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-09-16-000030 • 156b6ba10268468a8fb44cd42a369880
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-09-16
•
20:39
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Недоцільне використання коштів під час війни. Спрямуйте кошти на армію. Все інше відбудуємо після нашої перемоги
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2023 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" |
79 732 850,00
UAH з ПДВ
|
75 999 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
80 585 863,00
UAH з ПДВ
|
76 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
91 899 992,00
UAH з ПДВ
|
91 899 992,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" #38143539 |
Переможець |
75 999 990,00
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2023 15:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2023 09:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2024 14:33
|
Додаткова угода №139-24.pdf | укладений |
05 листопада 2024 14:33
|
Додаткова угода №139-24.pdf | укладений |
05 листопада 2024 14:32
|
Додаткова угода №139-24.pdf | укладений |
05 листопада 2024 14:32
|
Додаткова угода №139-24.pdf | укладений |
05 листопада 2024 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2024 08:33
|
Додаткова угода №124-24.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2024 08:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2024 10:55
|
Додаткова угода №91-24.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2024 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2024 12:31
|
Додаткова угода №82-24.pdf | зміни до договору |
03 липня 2024 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2024 11:24
|
Додаткова угода №74-24.pdf | зміни до договору |
17 червня 2024 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2024 09:32
|
Додаткова угода №50-24.pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 09:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2024 09:47
|
Додаткова угода №46-24.pdf | зміни до договору |
16 травня 2024 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2024 16:45
|
Додаткова угода №33-24.pdf | зміни до договору |
24 квітня 2024 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 15:26
|
Додаткова угода №20-24.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 09:41
|
Додаткова угода №193-23.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 09:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:13
|
Додаткова угода №192-23.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2023 10:49
|
Додаткова угода №165-23.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 12:09
|
Договір №01.4-12-23.pdf | укладений |
17 листопада 2023 12:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 165/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 192/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. Внесення змін в Додаток 4 до договору "Календарний графік надання послуг" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 193/23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 33/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 46/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 50/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 74/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 82/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 91/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 01.4/12/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 124/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |