Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків |
Код ЄДРПОУ: | 02224301 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Терещенківська, 15-17 |
Контактна особа: |
Листрова Тетяна Володимирівна 380442343576 khanenkomuseum@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
вул. Терещенківській 17 у Шевченківському районі м. Києва – пам’ятки історії та архітектури місцевого значення – «Житловий будинок, в якому мешкав О.П. Бородін, де було встановлено перший в Києві телефон 1875-1878рр.; 1877-1884.; 1880р.»,ох. № 235-Кв)
Тендерна документація
12 вересня 2023 16:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2023 16:14 |
ПРОТОКОЛ_щодо рішення УО_звіт про договір про закупівлю, укладений без використання ЕСЗ_Ремонт реставраційний буд 17_Обгрунтування (1).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-15-000012 ● ac22edcc5f1b4620925667ed9477b50a
- Статус: завершено ● Дата: 06 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
15.09.2023 № 275
Київ
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2023-09-12-011910-a 12.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 19:37:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт реставраційний даху, покрівлі та окремих елементів фасадів будівлі Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків по вул. Терещенківській 17 у Шевченківському районі м. Києва – пам’ятки історії та архітектури місцевого значення – «Житловий будинок, в якому мешкав О.П. Бородін, де було встановлено перший в Києві телефон 1875-1878рр.; 1877-1884.; 1880р.»,ох. № 235-Кв) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-12-011910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «Класика Комфорту» (код ЄДРПОУ 36100693), з яким укладений договір підряду від 08.09.2023 №39 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-19 15:51:34
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт реставраційний даху, покрівлі та окремих елементів фасадів будівлі Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків по вул. Терещенківській 17 у Шевченківському районі м. Києва – пам’ятки історії та архітектури місцевого значення – «Житловий будинок, в якому мешкав О.П. Бородін, де було встановлено перший в Києві телефон 1875-1878рр.; 1877-1884.; 1880р.»,ох. № 235-Кв) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-12-011910-a) Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків надає наступні пояснення:
У зв’язку з тим, що закупівля «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт реставраційний даху, покрівлі та окремих елементів фасадів будівлі Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків по вул. Терещенківській 17 у Шевченківському районі м. Києва – пам’ятки історії та архітектури місцевого значення – «Житловий будинок, в якому мешкав О.П. Бородін, де було встановлено перший в Києві телефон 1875-1878рр.; 1877-1884.; 1880р.»,ох. № 235-Кв)» двічі не відбулась (UA-2023-07-19-007673-a та UA-2023-07-28-003140-a) відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. зі змінами та доповненнями, а саме: «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації».
Враховуючи вищезазначене надаємо наступні пояснення, інформацію та документи, а саме:
По пункту 1 надаємо наступні документи та інформацію:
1) Наказ Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.01.2023 № 17 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2023 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2) Науково-проектна документація (Реєстраційний номер проектної документації PD01:3454-0415-7362-3401. Зміни №3 №14/23 від 2023-03-30 (видав ЛИСЕНКОВА ВЕРОНІКА МИКОЛАЇВНА) в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) (https://admin.e-construction.gov.ua/), що обґрунтовують технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість предмета закупівлі, а саме наступні томи науково-проектної документації:
Том 3.14 Зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси.
Том 3 Книга 3.2 Архітектурні рішення.
Том 3 Книга 3.4 Конструкторські рішення.
3) Експертний звіт (позитивний) № 00-0199/01-23/ЦБ від 10.07.2023р. від ДП "Укрдержбудекспертиза".
4) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (Додаток 2 до тендерних документацій закупівель UA-2023-07-19-007673-a та UA-2023-07-28-003140-a).
По пункту 2 надаємо наступну інформацію:
1) https://admin.e-construction.gov.ua/ Єдина державна електронна система у сфері будівництва (ЄДЕССБ): Науково-проектна документація (Реєстраційний номер проектної документації PD01:3454-0415-7362-3401. Зміни №3 №14/23 від 2023-03-30 (видав ЛИСЕНКОВА ВЕРОНІКА МИКОЛАЇВНА).
2) https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/(documents)/4A1145A45BD4552EC2257D5A002AE9A8 Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМР(КМДА): інформація по закупівлям з обгрунтуваннями.
3) https://kyivcity.gov.ua/publichna_informatsiia_Tag_166122/rishennya_pro_byudzhet_mista_kiyeva_na_2023_rik/ Рішення Київської Міської Ради «Про бюджет міста Києва на 2023 рік» від 8.12.2022 №5828/5869.
По пункту 3 надаємо наступні документи та інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту» (код ЄДРПОУ 36100693), з яким укладений договір підряду від 08.09.2023 №39 без використання електронної системи закупівель вибрано для виконання робіт згідно предмету закупівлі за результатами проведених переговорів та вимог попередніх закупівель UA-2023-07-19-007673-a та UA-2023-07-28-003140 a, які не відбулись, та, що відповідають «Тендерним документаціям щодо підготовки пропозицій до участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт реставраційний даху, покрівлі та окремих елементів фасадів будівлі Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків по вул. Терещенківській 17 у Шевченківському районі м. Києва – пам’ятки історії та архітектури місцевого значення – «Житловий будинок, в якому мешкав О.П. Бородін, де було встановлено перший в Києві телефон 1875-1878рр.; 1877-1884.; 1880р.»,ох. № 235-Кв)» відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. зі змінами та доповненнями. Також додаємо наступні документи:
1) Акт обстеження «Класика Комфорту».
2) Пропозиція ТОВ «Класика Комфорту».
3) Службова записка заступника генерального директора з розвитку та утримання музею Білого О.О., затвердженої до закупівлі в.о. генерального директора Вагановою Ю.О. 05.09.2023 року.
- Експертний звіт ( Позитивний ) буд по вул. Терещенківська № 17 (1) (1).pdf
- Акт обстеження будівлі № 17.PDF
- КП Музей 17 (2).pdf
- Наказ Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 23.01.2023 № 17 (2).PDF
- Службова записка (1).PDF
- Том 3.14 Зведений кошторисний розрахунок, обєктні та локальні кошториси (1).pdf
- ДОДАТОК 2 до ТД 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Ремонт реставраційний даху, покрівлі та окремих елементів фасадів будівлі 17) (1).pdf
- Том 3 Книга 3.4 КР Терещ 17.pdf
- Том 3 Книга 3.2 АР Терещ 17_compressed.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Класика Комфорту" #36100693 |
Переможець |
12 929 245,30
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2023 16:22
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись положеннями підпунктом 4, пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 на підставі листа звернення Підрядника №12-12/23-2 від 12 грудня 2023 року Сторони прийшли до згоди внести у Договір наступні зміни: 1.1. Пункт 3.2. договору викласти в наступній редакції: «3.2. Тривалість виконання робіт за Договором – до 25 грудня 2023 року відповідно до Графіку виконання робіт (Додаток № 2). Кінцевим днем остаточного виконання робіт вважається дата підписання останнього Акту виконаних робіт в термін до 25 грудня 2023 року.» 1.2. Додаток 2 до «Графік виконання робіт» викласти у новій редакції. 2. У зв’язку з внесенням змін в реєстраційні дані Підрядника, а саме зміна адреси місцезнаходження Підрядника, Сторони дійшли до згоди внести зміни в розділ 20 Договору та викласти реквізити Підрядника в наступній редакції: ПІДРЯДНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Класика Комфорту» Місцезнаходження: 01014, місто Київ, вулиця Бойчука Михайла, будинок 41б, кабінет 2018 Для листування: 03179, м.Київ, проспект Перемоги, 131-А, оф.150 Код ЄДРПОУ 36100693, ІПН 361006926520 р/р UA248201720355339011700705427 УДКСУ у Печерському р-н м.Києва (Держказначейська служба України. м.Києва), IBAN UA 203805260000026002001119727 в АТ «КБ «ГЛОБУС» м.Київ, (044) 353-56-02, E-mail: clas_com@ukr.net 3. Інші умови Договору залишити без змін. 4. Ця додаткова угода складена в двох оригінальних примірниках по одному для кожної сторони та вступає в силу з моменту її підписання обома Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з завершенням бюджетного року та керуючись положеннями п. 2.7., Договору підпунктом 4, пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 на підставі листа звернення Підрядника № 20-12/23-2 від 20 грудня 2023 року Сторони прийшли до згоди зменшити суму договору на 2794602,10грн (два мільйона сімсот дев'яносто чотири тисячі шістсот дві гривнi 10 копійок) з ПДВ та внести у Договір наступні зміни: 2. Пункт 2.1. договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Робіт за цим Договором у відповідності до «Протоколу погодження договірної ціни» (Додаток № 1) та «Договірної ціни», які є невід’ємними частинами цього Договору, складає 8 445 536,00 (вісім мільйонів чотириста сорок п'ять тисяч п'ятсот тридцять шість грн. 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 1689107,20 грн. (один мільйон шістсот вісімдесят дев'ять тисяч сто сім грн. 20 коп.), разом ціна цього Договору становить 10134643,20 грн. (десять мільйонів сто тридцять чотири тисячі шістсот сорок три грн. 20 коп.) з ПДВ.» 3. Додаток 1 до «Протокол погодження договірної ціни» викласти у новій редакції. 4. Сторони домовились викласти Додатки до цього Договору в новій редакції: Пояснювальна записка. Договірна ціна. Дефектний акт № 02-01-01 Демонтажні роботи. Дефектний акт № 02-01-02 Конструктивні рішення, влаштування перекриття та покрівлі. Дефектний акт № 02-01-03 Ремонтно-реставраційні роботи на горищі та покрівлі. Дефектний акт № 02-01-04 Заміна віконних та дверних блоків. Дефектний акт № 02-01-05 Ремонтно-реставраційні роботи по фасадах. Дефектний акт № 02-01-06 Вогнезахисна обробка. Дефектний акт № 02-01-08 Монтаж системи охоронної сигналізації. Дефектний акт № 02-01-10 Монтаж системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням. Локальний кошторис № 02-01-01 Демонтажні роботи. Локальний кошторис №02-01-02 Конструктивні рішення, влаштування перекриття та покрівлі. Локальний кошторис №02-01-03 Ремонтно-реставраційні роботи на горищі та покрівлі. Локальний кошторис №02-01-04 Заміна віконних та дверних блоків. Локальний кошторис №02-01-05 Ремонтно-реставраційні роботи по фасадах. Локальний кошторис №02-01-06 Вогнезахисна обробка. Локальний кошторис №02-01-07 Устаткування системи охоронної сигналізації. Локальний кошторис №02-01-08 монтаж системи охоронної сигналізації. Локальний кошторис №02-01-09 Устаткування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням. Локальний кошторис №02-01-010 Монтаж системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 Демонтажні роботи. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-02 Конструктивні рішення, влаштування перекриття та покрівлі. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-03 Ремонтно-реставраційні роботи на горищі та покрівлі. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-04 Заміна віконних та дверних блоків. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-05 Ремонтно-реставраційні роботи по фасадах. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-06 Вогнезахисна обробка. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-08 Монтаж системи охоронної сигналізації. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-10 Монтаж системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням. 5. Інші умови вищевказаного договору, не порушені даною додатковою угодою, залишаються без змін. 6. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 39 від 08 вересня 2023 року оформлена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу. 7. Дана додаткова угода набуває чинності з дати її підписання та діє до 31.12.2023р., згідно статті 631 Цивільного Кодексу України п.3., а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх обов’язків. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |