Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Миколаївської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41104218 |
Вебсайт: | https://osvita.mykolaivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 41854, Україна , Сумська обл., смт Миколаївка, Бульвар Свободи, 2 |
Контактна особа: |
Ігор Бершов +380952592929 osvita_mykolayvka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2023 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 40 118 638,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200 593,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконувані роботи здійснюються в безготівковій формі згідно підписанх актів виконаних будівельних робіт з обох сторін протягом 30-ти днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2023 16:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2023 16:11 |
Обгрунтування нове.pdf | |
11 вересня 2023 16:11 |
Протокол №35.pdf | |
11 вересня 2023 16:11 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ _оновлена.docx | |
11 вересня 2023 16:11 |
Додаток № 4 Перелік документів для переможця.docx | |
11 вересня 2023 16:11 |
Додаток № 5 Проект договору.doc | |
11 вересня 2023 16:11 |
Технічне завдання відкриті торги.doc |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000018 ● ba7db40402b4413ca4ef3b25df62bd7e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 12:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-09-11-011696-a 11.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 14:04:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту Миколаївського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» Миколаївської селищної ради Сумської області за адресою: Сумська область, Сумський район, смт. Миколаївка, вул. Мусієнка І.Д., буд. 18» (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-11-011696-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення (інформацію та документи) щодо визначення гарантійного строку – 36 місяців - на робот прямо передбачених договором, визначені у пункті 10.1 проєкту договору підряду «Додатку 5 тендерної документації», що суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, якою затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві та статті 884 Цивільного кодексу України.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 15:04:06
Відповідь на запит
Доброго дня! Надаємо пояснення стосовно відкритих торгів з особливостями по капітальному ремонту Миколаївського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» Миколаївської селищної ради Сумської області за адресою: Сумська область, Сумський район, смт. Миколаївка, вул. Мусієнка І.Д., буд. 18» (коригування)
1.Надаємо зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва, Експертний звіт від 27 липня 2023 року та проектно-кошторисну документацію згідно чинного законодавства України.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://osvita.mykolaivska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-15-13-20-17-06-2020/
Дане посилання на сайт офіційно оприлюднено на майданчику zakupivlli pro в кабінеті замовника відділу освіти Миколаївської селищної ради Сумського району Сумської області ID: 89806.
3. Надаємо пояснення (інформацію та документи) щодо визначення гарантійного строку – 36 місяців - на роботи прямо передбачених договором, визначені у пункті 10.1 проєкту договору підряду «Додатку 5 тендерної документації», що суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, якою затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві та статті 884 Цивільного кодексу України. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідні до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Згідно статті ч 1 статті 626 Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Гарантійний строк - один з найважливіших критеріїв споживчого вибору того чи іншого виробу.Гарантійний строк (гарантійне напрацювання) - чисельна величина, виражена в заданих одиницях виміру (час, виконана робота), протягом яких діють гарантійні зобов'язання постачальника (виготовлювача).
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України істотні умови господарського договору зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
На підставі вищеикладеного та керуючись чинним законодавством України вважаємо, що договір який укладено 29 вересня 2023 року № 50 за результатами проведенння відкритих торгів з особливостями по капітальному ремонту Миколаївського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» Миколаївської селищної ради Сумської області за адресою: Сумська область, Сумський район, смт. Миколаївка, вул. Мусієнка І.Д., буд. 18» (коригування) відповідає волевиявленню сторін даного договору та чинному законодавству України .
- Зведений кошторис Веселка 2023.pdf
- Експернтий звіт Веселка 2023.pdf
- ТОМ_01_ПЗ_ВЕСЕЛКА.pdf
- ТОМ_02_АО_ВЕСЕЛКА (1).pdf
- ТОМ_03_АБ_ВЕСЛКА.pdf
- ТОМ_05_ОВ_ВЕСЕЛКА.pdf
- ТОМ_06_ВК_ВЕСЕЛКА.pdf
- ТОМ_07_ЕТР_ВЕСЕЛКА.pdf
- ТОМ_08_ЕЕ_ВЕСЕЛКА.pdf
- ТОМ_09_ВЗ_ВЕСЛКА.pdf
- ТОМ_10_БЗ_ВЕСЛКА.pdf
- ТОМ_11_ПОБ_ВЕСЕЛКА.pdf
- 44.pdf
- Електронний підпис
- Технічне завдання відкриті торги.doc
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку Держаудитслужби від 20 листопада 2023 року щодо усунення виявленого порушення шляхом приведення умов договору вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ було укладено додаткову угоду № 4 від 22 листопада 2023 року виклавши пункт 10.1 договору в наступній редакції: гарантійні строки за цим Договором становлять: - 10 років – на роботи, прямо передбачені даним Договором. - згідно строку гарантії, який встановлений заводом-виробником цих матеріалів, обладнання - на матеріали, устаткування та обладнання. Перебіг гарантійних строків починається з моменту прийняття Замовником всіх робіт за Договором. В разі дострокового припинення Договору або в разі, якщо за Договором будуть виконані не всі роботи, передбачені Договором, гарантійний строк починається з моменту такого дострокового припинення Договору або з моменту погодження сторонами зменшення кількості робіт, що виконуються за Договором, відповідно.
2023-11-22 14:14:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спеціалізоване управління "Хіммонтаж-14" |
40 068 638,04
UAH з ПДВ
|
40 068 638,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спеціалізоване управління "Хіммонтаж-14" #36550631 |
Переможець |
40 068 638,04
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2023 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 08:26
|
Додаткова № 5.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 17:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2023 14:07
|
Додаткова № 4.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 14:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2023 19:50
|
д у 3.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 19:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2023 13:15
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2023 14:47
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2023 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 12:06
|
Договір № 50.pdf | укладений |
29 вересня 2023 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внесення змін до договору, а саме додавання додатку № 5 до пункту 16.1 договору підряду № 50 від 29.09.2023 календарного плану виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони погодили внесення змін до договору підряду № 50 від 29.09.2023 року, а саме : - до додатку № 5 до договору підряду № 50 від 29.09.2023 року календарний план по об’єкту «Капітальний ремонт Миколаївського закладу дошкільної освіти ( ясла – садок) «Веселка» Миколаївської селищної ради Сумської області за адресою: Сумська область, Сумський район смт. Миколаївка, вул.Мусієнка І.Д., буд 18» ( коригуванння) ( далі роботи) ; - додатку № 3 до договору підряду № 50 від 29.09.2023 року план фінансування по об’єкту «Капітальний ремонт Миколаївського закладу дошкільної освіти ( ясла – садок) «Веселка» Миколаївської селищної ради Сумської області за адресою: Сумська область, Сумський район смт. Миколаївка, вул.Мусієнка І.Д., буд 18» ( коригуванння) ( далі роботи). |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до висновку Держаудислужби України від 20 листопада 2023 року та вимог абзацу третього пункту 103 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та статті 884 Цивільного кодексу України, 1.Сторони погодили внесення змін до договору №50 від 29 вересня 2023 року виклавши пункт 10.1 договору в наступній редакції: гарантійні строки за цим Договором становлять: - 10 років – на роботи, прямо передбачені даним Договором. - згідно строку гарантії, який встановлений заводом-виробником цих матеріалів, обладнання - на матеріали, устаткування та обладнання. Перебіг гарантійних строків починається з моменту прийняття Замовником всіх робіт за Договором. В разі дострокового припинення Договору або в разі, якщо за Договором будуть виконані не всі роботи, передбачені Договором, гарантійний строк починається з моменту такого дострокового припинення Договору або з моменту погодження сторонами зменшення кількості робіт, що виконуються за Договором, відповідно. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною банківських реквізитів замовника сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити замовника у наступній редакції: Відділ освіти Миколаївської селищної ради Сумського району Сумської області 41854,бульвар Свободи,2 смт.Миколаївка, Сумський район, Сумська область Код ЄДРПОУ 41104218 р/рUA048201720344201032185098686 р/рUA608201720344261003400098686 Банк казначейства України Начальник ___________ Ніна ЧАБАДА 2.Сторони погодили внесення змін до договору підряду №50 від 29 вересня 2023 року, а саме : - До додатку № 5 календарний план до договору підряду №50 від 29 вересня 2023 року по об’єкту: «Капітальний ремонт Миколаївського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» Миколаївської селищної ради Сумської області за адресою: Сумська область, Сумський район, смт. Миколаївка, вул. Мусієнка І.Д., буд. 18» (коригування) та викласти в новій редакції. - До додатку № 3 план фінансування до договору підряду №50 від 29 вересня 2023 року по об’єкту:«Капітальний ремонт Миколаївського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Веселка» Миколаївської селищної ради Сумської області за адресою: Сумська область, Сумський район, смт. Миколаївка, вул. Мусієнка І.Д., буд. 18» (коригування) та викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |