Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ № 35 "КУЛЬБАБКА" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34398594 |
Місцезнаходження: | 52208, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води , вул. Грушевського, буд. 8 |
Контактна особа: |
Вікторія Подковирова +380661782104 zakupivlivprozorro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2023 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2023 11:15 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2023 11:15 |
Очікувана вартість: | 1 057 073,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 285,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата протягом десяти днів після підписання акту виконанних послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2023 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2023 14:24 |
Перелік змін від 15.09.2023 рік.docx | |
15 вересня 2023 14:24 |
Перелік змін від 15.09.2023 рік.docx | |
15 вересня 2023 14:24 |
Тендерна документація АПС 2023 рік зі змінами від 15.09.2023.docx | |
15 вересня 2023 14:24 |
Тендерна документація АПС 2023 рік зі змінами від 15.09.2023.docx | |
11 вересня 2023 14:13 |
Тендерна документація АПС 2023 рік.docx | |
11 вересня 2023 14:13 |
Тендерна документація АПС 2023 рік.docx |
15 вересня 2023 14:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 вересня 2023 14:24 |
Перелік змін від 15.09.2023 рік.docx
|
|||
15 вересня 2023 14:24 |
Перелік змін від 15.09.2023 рік.docx
|
|||
15 вересня 2023 14:24 |
Тендерна документація АПС 2023 рік зі змінами від 15.09.2023.docx
|
|||
15 вересня 2023 14:24 |
Тендерна документація АПС 2023 рік зі змінами від 15.09.2023.docx
|
|||
11 вересня 2023 14:13 |
Тендерна документація АПС 2023 рік.docx
|
|||
11 вересня 2023 14:13 |
Тендерна документація АПС 2023 рік.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
"ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)»; ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення»; ДСТУ ISO 10005:2019 «Управління якістю. Настанови щодо програм якості»"
Вимагаємо видалити вимогу, як дискримінаційну. Ми як потенційний учасник зацікавлені в участі у закупівлі, але дискримінаційний характер зазначеної вимоги , сильно звужує коло учасників. Просимо прибрати, чи ми будемо вимушені звернутися до АМКУ що призведе до затягування процесу закупівлі.
дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019, Рішення №17326-р/пк-пз від 15.09.2020.
"Працездатність системи пожежної сигналізації, яка буде змонтована за результатом виконання договору щодо даної закупівлі, перед підписанням акту прийому і до визначення організації, що буде здійснювати спостереження, повинна бути перевірена тестовою постановкою змонтованого обладнання на централізоване спостереження в зв’язку з чим надати гарантійний лист від Учасника про можливість підключення встановленої системи сигналізації до центрального пульта цілодобового пожежного спостереження без додаткових капіталовкладень та спостерігання за пожежною автоматикою об’єкта в тестовому режимі, а також копії документів (договір купівлі продажу або договір оренди), які підтверджують наявність в учасника централізованого пульта цілодобового пожежного спостереження (устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень), копія технічного паспорту, сертифікат відповідності на обладнання системи передачі тривожних сповіщень (устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень). "
Тобто у потенційного учасника повинен бути ПЦПС, що ніяк не відноситься до предмету закупівлі.
Предмет Закупівлі "Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуюванням людей" - а не спостереження за пожежною автоматикою об’єкту
Лецензійні умови дозволяють проводити монтаж пожежної сигналізації компанії яка не має власного ПЦПС. За запитом можемо надати лист-роз'яснення від ДСНС.
Такими діями Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджетних коштів.
Просимо відповідальну особу прибрати незаконну вимогу
У дефектному акті немає ніяких демонтажних робіт!
Також у "Загальні вимоги з якими погоджується Учасник" п.5 йдеться про демонтаж існуючих систем СПЗ.
відкоригуйте ТД
Що стосується фрази «демонтаж існуючої СПС», то, будь ласка, читайте речення до кінця. В пункті 5 вказана фраза «(при їх наявності)».
заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №35 «Кульбабка» Жовтоводської міської ради за адресою Дніпропетровська обл., Кам’янський район, м.
Жовті Води, вул. Грушевського, буд. 8»
Тендерна пропозиція ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» була відхилена відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, так як тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
А саме, відсутні сертифікати відповідності або технічні паспорти на такі матеріали та обладнання:
- Акумулятор 12В 18А/год
- Акумулятор 12В 7А/год
- Бірка маркувальна
- Дюбелі У658, У661
- Дюбель-цвях ДГПШ 4,5х50мм
- Світильник аварійного освітлення НL306L
- Скоби дволапкові К146П
- Стрічка монтажна ЛМ
Також відсутній технічний паспорт на обладнання системи передачі тривожних сповіщень (устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень).
Тендерна пропозиція ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» була відхилена відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, так як тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
А саме, відсутні сертифікати відповідності або технічні паспорти на такі матеріали та обладнання:
- Акумулятор 12В 18А/год
- Акумулятор 12В 7А/год
- Бірка маркувальна
- Дюбелі У658, У661
- Дюбель-цвях ДГПШ 4,5х50мм
- Світильник аварійного освітлення НL306L
- Скоби дволапкові К146П
- Стрічка монтажна ЛМ
Та відсутній технічний паспорт на обладнання системи передачі тривожних сповіщень (устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень).
Тендерна пропозиція ТОВ «Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство» була відхилена відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, так як тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
А саме, відсутні сертифікати відповідності або технічні паспорти на такі матеріали та обладнання:
- Акумулятор 12В 18А/год
- Акумулятор 12В 7А/год
- Бірка маркувальна
- Дюбелі У658, У661
- Дюбель-цвях ДГПШ 4,5х50мм
- Світильник аварійного освітлення НL306L
- Скоби дволапкові К146П
- Стрічка монтажна ЛМ
Також відсутній технічний паспорт на обладнання системи передачі тривожних сповіщень (устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень).
Протокол відхилення №81 від 29.09.2023р. з зазначеними обґрунтованими підставами додаєься.
Так, 25 вересня 2023 року о 16:14 уповноваженою особою Замовника відповідно до вимог пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 було оприлюднено вимогу про усунення порушень (далі - Вимога) наступного змісту:
«Перелік виявлених невідповідностей:
1. В складі пропозиції ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" відсутній сертифікат ДСТУ ISO 10005:2019 «Управління якістю. Настанови щодо програм якості».
2. В складі пропозиції ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" відсутня медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою згідно додатку 8 Наказу МОЗ 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- Пункт 4 розділу «Загальні вимоги з якими погоджується Учасник» Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» «4. Дотримуватись на об’єкті Замовника та виконувати вимоги діючих в Україні законодавчих та нормативних актів з пожежної безпеки, охорони праці та охорони навколишнього середовища. ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)»; ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення»; ДСТУ ISO 10005:2019 «Управління якістю. Настанови щодо програм якості» надати відповідні сертифікати в складі тендерної пропозиції.;»
- Пункт 2.3 Додатку 1 Тендерної документації «2.3. Надати в складі тендерної пропозиції Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма № 100-2/о) або інший чинний документ про проходження психіатричного та наркологічного оглядів; висновок психофізіологічної експертизи та протокол психофізіологічного обстеження та медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою згідно додатку 8 Наказу МОЗ 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»».
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
1. Надати сертифікат ДСТУ ISO 10005:2019 «Управління якістю. Настанови щодо програм якості».
2. Надати на виконавців робіт медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою згідно додатку 8 Наказу МОЗ 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».»
Таким чином, розглянувши документи у складі тендерної пропозиції Учасника станом на 16:14 25 вересня 2023 року Замовником для прийняття пропозиції Учасника вимагалося виключно внесення виправлень, зазначених у розділі «Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей».
Тобто, Учасник наголошує, що станом на 16:14, 25 вересня 2023 року Замовник під час прийняття рішення звернувся саме до норм пункту 43 Особливостей та ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), засвідчивши таким чином, що:
По-перше - тендерна пропозиція Учасника, за умови виправлення зазначених невідповідностей відповідатеме вимогам тендерної документації;
По-друге – тендерна пропозиція Учасника не має жодних інших невідповідностей вимогам чинного законодавства та тендерної документації Замовника.
Слід наголосити, що всі вимоги Замовника були виконані Учасником шляхом оприлюднення на електронному майданчику о 15:37 28 вересня 2023 року необхідної інформації, яка міститься у двох файлах («№ СУЯ.53-23 сертифікат_10005-19_СПЕЦАВТОМАТИКА-К н.pdf» та «додаток8.pdf»).
В той же час, вже після оприлюднення на електронному майданчику витребуваних Замовником документів, Замовник оприлюднив Протокол, в якому йдеться про прийняття рішення про відхилення пропозиції Учасника, при чому, цей протокол не містить жодних зауважень до інформації, наданої Учасником з метою виправлення невідповідностей і разом з тим, посилається на виявлені невідповідності, щодо яких до цього у Замовника не було жодних претензій.
На думку Учасника, прийняття Замовником рішення про відхилення пропозиції, зазначеному в Протоколі є грубим порушенням Закону та Особливостей оскільки Замовник вже звернувся до норм пункту 43 Особливостей та ч. 9 ст. 26 Закону засвідчивши таким чином, що під час розгляду пропозиції Учасника Замовником не зафіксовано наявності причин для відхилення зазначених пунктом 44 Особливостей.
Учасник розцінює такі дії замовника, як прийняття неправомірного рішення про відхилення, а беручі до уваги, що відповідно до абз. 3 пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження, дії Замовника ще і породжують наслідки, зазначені підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, а саме «неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель».
Таким чином, враховуючи вищезазначене, Учасник вимагає відмінити відкриті торги за предметом: «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуюванням людей на об’єкті: Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №35 «Кульбабка» Жовтоводської міської ради за адресою Дніпропетровська обл., Кам’янський район, м. Жовті Води, вул. Грушевського, буд. 8» код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-11-007681-a) відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (далі — Повідомлення) в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Абзацами 2-4 частини 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
27.09.2023 року о 16:14 замовником в електронній системі закупівель було розміщене повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Перелік виявлених невідповідностей:
1. В складі пропозиції ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" відсутній сертифікат ДСТУ ISO 10005:2019 «Управління якістю. Настанови щодо програм якості».
2. В складі пропозиції ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" відсутня медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою згідно додатку 8 Наказу МОЗ 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- Пункт 4 розділу «Загальні вимоги з якими погоджується Учасник» Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» «4. Дотримуватись на об’єкті Замовника та виконувати вимоги діючих в Україні законодавчих та нормативних актів з пожежної безпеки, охорони праці та охорони навколишнього середовища. ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT)»; ДСТУ 8828:2019 «Пожежна безпека. Загальні положення»; ДСТУ ISO 10005:2019 «Управління якістю. Настанови щодо програм якості» надати відповідні сертифікати в складі тендерної пропозиції.;»
- Пункт 2.3 Додатку 1 Тендерної документації «2.3. Надати в складі тендерної пропозиції Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма № 100-2/о) або інший чинний документ про проходження психіатричного та наркологічного оглядів; висновок психофізіологічної експертизи та протокол психофізіологічного обстеження та медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою згідно додатку 8 Наказу МОЗ 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»».
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
1. Надати сертифікат ДСТУ ISO 10005:2019 «Управління якістю. Настанови щодо програм якості».
2. Надати на виконавців робіт медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду за формою згідно додатку 8 Наказу МОЗ 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
28.09.2023 року о 15:37 учасником ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" було виправлено виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При подальшому розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" були виявлені невідповідності, котрі не відповідають іншим вимогам тендерної документації та які не підлягають виправленню згідно з ч. 16 ст. 29 Закону. А саме, надані/або не надані учасником документи не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
1. Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" у складі тендерної пропозиції не надані документи, які відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме:
В Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» встановлена вимога: «На усе обладнання та матеріали надати в складі тендерної пропозиції сертифікати відповідності або технічні паспорти».
В Додатку 3 до тендерної документації міститься Підсумкова відомість ресурсів, в якій міститься перелік матеріалів та обладнання (устаткування).
В складі тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" відсутні сертифікати відповідності або технічні паспорти на такі матеріали та обладнання:
- Акумулятор 12В 18А/год
- Акумулятор 12В 7А/год
- Бірка маркувальна
- Блок комунікації пожежостійкий БКП-2-М2-16
- Дюбелі У658, У661
- Дюбель-цвях ДГПШ 4,5х50мм
- Короб монтажний пластиковий 16 х 16
- Короб монтажний пластиковий 25х16
- Короб монтажний пластиковий 40х25
- Короб монтажний пластиковий 60х40
- Світильник аварійного освітлення НL306L
- Скоби дволапкові К146П
- Стрічка монтажна ЛМ
2. Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" у складі тендерної пропозиції надані документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме:
В Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» перебачено надати:
«гарантійний лист від Учасника про можливість підключення встановленої системи сигналізації до центрального пульта цілодобового пожежного спостереження без додаткових капіталовкладень та спостерігання за пожежною автоматикою об’єкта в тестовому режимі, а також копії документів (договір купівлі продажу або договір оренди), які підтверджують наявність в учасника централізованого пульта цілодобового пожежного спостереження (устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень), копія технічного паспорту, сертифікат відповідності на обладнання системи передачі тривожних сповіщень (устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень).».
В складі тендерної пропозиції ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" міститься:
- Сертифікат на устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень МОСТ-П;
- гарантійний лист про можливість підключення встановленої системи сигналізації до центрального пульта цілодобового пожежного спостереження без додаткових капіталовкладень та спостерігання за пожежною автоматикою об’єкта в тестовому режимі;
- довідка про наявність власного устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень МОСТ-П.
В складі пропозиції відсутній:
- копія технічного паспорту на обладнання системи передачі тривожних сповіщень (устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень)
- копії документів (договір купівлі продажу або договір оренди), які підтверджують наявність в учасника централізованого пульта цілодобового пожежного спостереження (устаткування індикації центрів приймання тривожних сповіщень).
3. Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" в Підсумковій відомості ресурсів вказані невідповідності щодо технічного завдання, а саме, кількість будівельних матеріалів, виробів та комплектів не відповідає кількості, що передбачена тендерною документацією:
Найменування Одиниця виміру Кількість передбачена технічним завданням Кількість передбачена кошторисом ПП «СПЕЦАВТОМАТИКА-К»
Дюбелі У658, У661 100шт. 1,944 15,4308
Стрічка монтажна ЛМ 100м 2,34033 2,340325
Тендерна пропозиція закупівлі ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхилив тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОМАТИКА-К". Рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" згідно з вимогами Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей оприлюднено в електронній системі закупівель (Протокол №79 від 28.09.2023р.).
Протокол рішення від №85 від 04.10.2023р. (відповідь на вимогу) додається.
Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне:
• що стосується сертифікату на Кабель J-HX(St)H-FE 180/E30 та Кабель J-HX(St)H-FE: в складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» міститься файл «vognestyk-provoda-nvp_compressed.pdf», котрий підтверджує відповідність Кабелю J-HX(St)H-FE 180/E30 та Кабель J-HX(St)H-FE;
• що стосується сертифікату на Джерело безперебійного живлення 12В 3А БЖ-1230: в складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» міститься файл «1073-bj.pdf» та файл «sert_novaii.pdf», що підтверджують відповідність Джерела безперебійного живлення 12В 3А БЖ-1230. Також Уповноваженою особою було здійснено телефонний дзвінок до ТОВ «ТІРАС-12», виробник підтвердив, що дані сертифікати являються сертифікатами на Джерело безперебійного живлення 12В 3А БЖ-1230;
• що стосується сертифікату на Оповіщувач пожежний світловий ОС-1«Вихід»: в складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» міститься файл «1072-os.pdf», що підтверджують відповідність на Оповіщувач пожежний світловий ОС-1 «Вихід». Також, Уповноваженою особою було здійснено телефонний дзвінок до ТОВ «ТІРАС-12», виробник підтвердив, що дані сертифікати являються сертифікатами на Оповіщувач пожежний світловий ОС-1 «Вихід»;
• що стосується сертифікату Прилад приймально-контрольний пожежний Тірас-16: в складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» міститься файл «1065-prime.pdf». Даний сертифікат підтверджує відповідність обладнання передбаченого технічним завданням. Окремого приладу Тірас-16 без позначки «П» не існує, тому логічно, що технічним завданням передбачено прилад Тірас-16П. І скаржник, котрий являється підприємством з протипожежної безпеки, повинен це розуміти;
• що стосується сертифікату на Моноблок ВЕЛЛЕЗш-120-200: Уповноваженою особою було здійснено дзвінок до ТОВ «НВП Електроприлад». Виробник повідомив, що ВЕЛЛЕЗш-120-200 знятий з виробництва, і на даний час випускається аналог ВЕЛЛЕЗн-120-200. Виробник повідомив, що в проектах, де передбачено ВЕЛЛЕЗш-120-200, необхідно використовувати його аналог ВЕЛЛЕЗн-120-200. Тому ТОВ «ТОП ФАЄР» не порушив умови документації.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Так як, ВЕЛЛЕЗш-120-200 знятий з виробництва, сертифікат на нього не видається, тому даний документ не передбачений для учасників, і відсутність його не може бути підставою відхилення учасника.
Що стосується сертифікату на короба електромонтажні: в складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» міститься файл «Сертификат КК.pdf», стосовно вимоги повідомляємо наступне:
• Даний сертифікат був дійсний на момент оголошення закупівлі.
• Документація не містила окремих вимог, що сертифікати повинні бути чинними на момент подання пропозиції.
• Згідно чинного законодавства передбачено «Дія сертифіката відповідності для серійної продукції поширюється на всю продукцію, вироблену в період дії сертифіката відповідності, з урахуванням гарантійного терміну зберігання».
• В сертифікаті, що наданий в складі пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР», передбачено «Сертифікат поширюється на усю продукцію, що виготовляється серійно з 14.09.2022 по 13.09.2023».
Тобто, з вище переліченого слідує, що даний сертифікат вважається чинним, так як він поширюється на усі короби, що були виготовлені заводом виробником до 13.09.2023р. Тому для усіх коробів, виготовлених до 13.09.2023р., котрі зараз знаходяться на складі виробника/ або в магазинах/ або уже придбані підрядниками, поширюється саме сертифікат № UA-ОС.0823-22. Тому твердження Скаржника, що даний сертифікат не дійсний, є помилковим, та суперечить законодавству і тексту самого сертифікату.
Протокол рішення від №84 від 04.10.2023р. додається.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-28-000004 ● f91dff1d5a0442acba754c11f38b2436
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 листопада 2023 09:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.11.2023 № 75-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 08 листопада 2023 року № 003100-18/12934-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 28.11.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-09-11-007681-a, 11.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 09:52:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-11-007681-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі – ТОВ «ТОП ФАЄР»), якщо ним не надано на підтвердження підпункту 2.2 пункту 2 «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації копії свідоцтва (диплома) або посвідчення про присвоєння (підвищення) відповідної кваліфікації на виконавця робіт, зокрема на електромонтера ОПС Суховія О.В., який зазначений в «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»?
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР», якщо ним в складі тендерної пропозиції, надано диплом на керівника робіт Лаща Богдана Миколайовича про здобуття вищої освіти за спеціальністю «Теплогазопостачання і вентиляція», тоді як підпунктом 2.1 пункту 2 «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації визначено, що керівник робіт повинен мати вищу освіту у галузях знань за однією із спеціальностей «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-08 15:51:32
Пояснення на запит замовнику від 05.12.2023
05.12.2023 року, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-09-11-007681-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-09-11-007681-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації наступного змісту: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-09-11-007681-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі – ТОВ «ТОП ФАЄР»), якщо ним не надано на підтвердження підпункту 2.2 пункту 2 «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації копії свідоцтва (диплома) або посвідчення про присвоєння (підвищення) відповідної кваліфікації на виконавця робіт, зокрема на електромонтера ОПС Суховія О.В., який зазначений в «Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»?
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР», якщо ним в складі тендерної пропозиції, надано диплом на керівника робіт Лаща Богдана Миколайовича про здобуття вищої освіти за спеціальністю «Теплогазопостачання і вентиляція», тоді як підпунктом 2.1 пункту 2 «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації визначено, що керівник робіт повинен мати вищу освіту у галузях знань за однією із спеціальностей «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія»? Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №35 «Кульбабка» Жовтоводської міської ради надає наступні пояснення.
Щодо першого запитання повідомляємо наступне: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному сайті Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №35 «Кульбабка» Жовтоводської міської ради у розділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» за посиланням: https://kylbabka.dnepredu.com/uk/site/index.html
https://kylbabka.dnepredu.com/uk/site/obgruntuvannya-tekhnichni.html
(ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації) ідентифікаційний номер в електронній системі закупівлі № UA-2023-09-ll-007681-a).
Також повідомляємо, що:
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі дефектного акту та підсумкової відомості ресурсів;
- розмір бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі розраховано згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва 16/0823-СПС, СО-ЗК «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуюванням людей на об’єкті: Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №35 «Кульбабка» Жовтоводської міської ради за адресою Дніпропетровська обл., Кам’янський район, м. Жовті Води, вул. Грушевського, буд. 8», складений за поточними цінами станом на 30 серпня 2023 року; Експертної оцінки відповідності проектних матеріалів по дотриманню вимог пожежної безпеки при проектуванні системи протипожежного захисту та кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуюванням людей на об’єкті: Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №35 «Кульбабка» Жовтоводської міської ради за адресою Дніпропетровська обл., Кам’янський район, м. Жовті Води, вул. Грушевського, буд. 8» від 31.08.2023р. №878/23-РБК/ЕО.
- розрахунок очікуваної вартості: 1057073,20 грн. з ПДВ (1106904,00 грн. (всього по зведеному кошторисному розрахунку) – 12359,00 грн.*1,2 (глава 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» з нарахуванням ПДВ) – 35000,00 грн. (глава 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд»).
Щодо другого запитання повідомляємо наступне:
Додатком 1 Тендерної документації вказано «2.1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені при виконанні послуг, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
І. Керівник робіт повинен мати вищу освіту у галузях знань за однією із спеціальностей “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, що підтверджується наданням у пропозиції копії диплому, послужного списку або трудової книжки.
ІІ. Виконавці робіт:
– електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) (- не нижче 3-го розряду) налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду
2.2. На виконавців робіт надати:
1. копії свідоцтва (диплома) або посвідчення про присвоєння (підвищення) відповідної кваліфікації».
З даної умови тендерної документації слідує, що учасник повинен підтвердити наявність таких працівників.
- Керівника робіт (Одна особа)
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) (- не нижче 3-го розряду) (Одна особа)
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду (Одна особа)
Документація не містила окремої вимоги, що учасник повинен підтвердити наявність двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) (- не нижче 3-го розряду).
В документації вказано «електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) (- не нижче 3-го розряду)», тобто вказано в ОДНИНІ. З чого слідує, що від учасників вимагалося надання інформації про одного «електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) (- не нижче 3-го розряду)».
Пунктом 2.2 Додатку 1 Тендерної документації вказано «2.2. На виконавців робіт надати:
1. копії свідоцтва (диплома) або посвідчення про присвоєння (підвищення) відповідної кваліфікації».
Документація не містить окремої вимоги надати копії свідоцтва (диплома) або посвідчення на усіх працівників, які зазначено в довідці про наявність працівників.
В складі пропозиції Переможця міститься файл «Свідоцтво Власюк електромонтер.pdf», котрий підтверджує присвоєння кваліфікації – електромонтера охоронно-пожежної сигналізації Власюку А.В., та міститься файл «Свідоцтво Сімон (Налагоджувальник).pdf», котрий підтверджує присвоєння кваліфікації - налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики для Сімона В.Ф.
Тобто, в складі пропозиції Переможця містяться документи, що підтверджують присвоєння кваліфікації для виконавців робіт, а саме для електромонтера охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, як того вимагалося умовами тендерної документації.
Наголошуємо ще раз, що документацією не вимагалося надання документів про освіту на всіх працівників вказаних в довідці. А лише на:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) (- не нижче 3-го розряду) (Одна особа)
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду (Одна особа)
Дана умова документації Переможцем виконана.
А інші особи, які вказані в довідці, не повинні братися до уваги, так як їх наявність не вимагалася умовами документації.
Додатково наголошуємо, що роботи передбачені умовами даної закупівлі, здійснюються відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Пункт 14 Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 вказує, що для виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації достатньо ОДНОГО Керівника робіт.
Пункт 14 Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 вказує, що для виконання робіт з монтажу пожежної сигналізації достатньо ОДНОГО електромонтера та ОДНОГО налагоджувальника.
Також, аналогічна позиція міститься в рішеннях Антимонопольного комітету України, в яких АМКУ вказує, що вимога двох або більше електромонтерів не узгоджується з ліцензійними вимогами, суперечить чинному законодавству та є дискримінаційною вимого.
Наводимо приклади відповідних рішень:
- Рішення № 10245-р/пк-пз від 10.07.2023
- Рішення № 10019-р/пк-пз від 05.07.2023
- Рішення № 3739-р/пк-пз від 27.03.2023
- Рішення № 7649-р/пк-пз від 30.05.2023
- Та безліч інших аналогічних рішень
У усіх вище зазначених рішеннях АМКУ вказує, що якщо Замовник вимагає в документації два або більше електромонтера, він порушує чинне законодавство та АМКУ наголошує «Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Тому при складання Тендерної документації і при розгляді пропозицій ми керувалися лише виключно чинним законодавством України та практикою АМКУ.
Нами в документації вимагалася наявність лише одного Електромонтера. Переможець закупівлі надав усі необхідні документи для підтвердження наявності одного електромонтера, а саме Власюка А.В., як того вимагалося умовами тендерної документації.
Також просимо Вас ознайомитися з Рішенням АМКУ № 18597-р/пк-пз від 20.11.2023 (закупівля UA-2023-09-29-008772-a)
Суть скарги «Скаржник в скарзі вказує, що Замовник незаконно обрав переможця закупівлі, так як ним не надано кваліфікаційних сертифікатів, на усіх інженерів-проектувальників вказаних в довідці про наявність працівників.
Колегія АМКУ в рішенні вказує «Документації не містить окремих вимог щодо надання кваліфікаційних сертифікатів саме на усіх працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Враховуючи викладене, а також надані у складі Пропозиції Переможця документи, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині»
Аналогічна ситуація і в нашій закупівлі, документація не містила окремої вимоги надання кваліфікації.
Документація не містить окремої вимоги надати копії свідоцтва (диплома) або посвідчення на усіх електромонтерів, які зазначено в довідці про наявність працівників.
Також хочемо наголосити, що подібні ситуації вже були причинами СУДОВИХ розглядів.
Наприклад, в Рішенні № 94869526, 27.01.2021р., Сумський окружний адміністративний суд та в Рішенні № 100366342, 18.10.2021р., Одеський окружний адміністративний суд, визнали протиправними та скасувати висновки Держаудитслужби про результати моніторингу закупівель.
В даних моніторингах Держаудитслужба також вказала, що Замовник повинен був відхилити Переможця закупівлі, так як документи про освіту надані не на усіх працівників, зазначених в довідці.
В вищезазначених рішеннях Суд став на сторону Замовників, і погодився з тим, що учасники не повинні надавати документи про освіту на усіх працівників вказаних в довідці, якщо це прямо не вимагалося документацію, і підтвердив законність обрання переможця закупівлі та вказав, що висновки Держаудитслужби є неправомірними.
Тому, якби Замовник відхилив пропозицію Переможця з даної підстави він порушив би чинне законодавство, а саме незаконно відхилив би пропозицію учасника. А учасник міг би оскаржити незаконне рішення Замовника в АМКУ або Суді. Тому, Замовник діяв в правових рамках.
Щодо третього запитання повідомляємо наступне: Підпунктом 2.1 пункту 2 Тендерної документації передбачено «Керівник робіт повинен мати вищу освіту у галузях знань за однією із спеціальностей “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, що підтверджується наданням у пропозиції копії диплому, послужного списку або трудової книжки».
В складі пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «ТОП ФАЄР» надано: Трудова книжка Лащ Б.М. та диплом Лащ Б.М., що підтверджують вимоги замовника, встановлені в Тендерній документації, та вимоги визначені в Постанові КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852.
В тендерній документації чітко зазначено, що керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією ІЗ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ГАЛУЗЯХ ЗНАНЬ «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія».
Тобто, «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія» є «ГАЛУЗЯМИ ЗНАНЬ», котрі включають в себе різні «СПЕЦІАЛЬНОСТІ». Тому керівник робіт повинен мати одну СПЕЦІАЛЬНІСТЬ, котра відноситься до таких ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ, як «Архітектура та будівництво», або «Цивільна безпека» або «Автоматизація та приладобудування», або «Електроніка та телекомунікації», або «Електрична інженерія».
В складі пропозиції Переможця міститься диплом Лащ Б.М., в котрому вказано, що Лащ Богдан Миколайович закінчив Національний Університет «Львівська політехніка» та отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Теплопостачання та вентиляція» і отримав кваліфікацію інженер з будівництва. Дана спеціальність та кваліфікація відносяться до такої галузі знань, як «АРХІТЕКТУРА ТА БУДІВНИЦТВО».
Те що спеціальністю «Теплопостачання та вентиляція» відноситься до галузі знань «Архітектура та будівництво», можна пересвідчитись на офіційному веб сайті Національного Університет «Львівська політехніка», (котрий закінчив Лащ Б.М.) за посиланням https://directory2023.lpnu.ua/majors/CEBS/8.192.00.07/19/2023/ua/full ( скрин-шот додаємо).
Отже, ТОВ «ТОП ФАЄР» підтвердив, що керівник робіт має вищу освіту за спеціальністю, котра відноситься до галузі знань «Архітектура та будівництво», що і вимагалося умовами тендерної документації.
Також додатково повідомляємо, що в закупівлях
- UA-2021-06-02-006309-b (Замовник Почаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів)
- UA-2022-11-30-008155-a (Замовник Відділ освіти Заліщицької міської ради)
- UA-2022-11-22-003590-a (Замовник Обласний заклад освіти "Заліщицький обласний багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр")
- UA-2022-11-21-012849-a, (Борщівський агротехнічний фаховий коледж)
Даними чотирма Замовниками були відхилені пропозиції Учасника з аргументацією, що Лащ Богдан Миколайович не має вищої освіти у галузях знань за однією із спеціальностей “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “ Електрична інженерія “.
Усі дані відхилення було оскаржено в Антимонопольному комітеті України, згідно яких були винесені такі рішення:
- Рішення №18849-р/пк-пз від 17.08.2021
- Рішення №7737-р/пк-пз від 26.12.2022
- Рішення №7739-р/пк-пз від 26.12.2022
- Рішення №7738-р/пк-пз від 26.12.2022
В даних рішення АМКУ констатував «Замовник не довів та документально не підтвердив, що спеціальність "Теплопостачання та вентиляція" не відноситься до галузі знать "Архітектура та будівництво". Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної вище підстави.» Тобто АМКУ визнав дії уповноваженої особи щодо відхилення пропозиції учасника на тій підставі, що Лащ Богдан Миколайович не має вищої освіти в галузі знань «Архітектура та будівництво» незаконними та протиправними. І зобов’язав скасувати протокол відхилення.
Тому повідомляємо, що якби Замовник відхилив пропозиції Переможця з підстави, про яку вказує Держаудитслужба, він порушив би чинне законодавство, а саме незаконно відхилив би пропозицію учасника. А учасник міг би оскаржити незаконне рішення Замовника в АМКУ або Суді. Тому Замовник діяв в правових рамках.
Додатки:
Додаток № 1 - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
Додаток №2 - зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва 16/0823-СПС, СО-ЗК «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуюванням людей на об’єкті: Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №35 «Кульбабка» Жовтоводської міської ради за адресою Дніпропетровська обл., Кам’янський район, м. Жовті Води, вул. Грушевського, буд. 8», складений за поточними цінами станом на 30 серпня 2023 року.
Додаток №3 - Експертна оцінка відповідності проектних матеріалів по дотриманню вимог пожежної безпеки при проектуванні системи протипожежного захисту та кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу і управління евакуюванням людей на об’єкті: Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №35 «Кульбабка» Жовтоводської міської ради за адресою Дніпропетровська обл., Кам’янський район, м. Жовті Води, вул. Грушевського, буд. 8» від 31.08.2023р. №878/23-РБК/ЕО.
Додаток №4 - Інформація з офіційного веб сайту Національного Університету «Львівська політехніка».
- Додаток №1 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.pdf
- Додаток №2 Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.pdf
- Додаток №3 Експертна оцінка (АПС).pdf
- Додаток №4 Інформація з офіційного веб сайту НУ Львівська політехніка.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-2
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2023 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
557 298,86
UAH з ПДВ
|
533 999,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" |
670 180,62
UAH з ПДВ
|
534 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" |
803 513,32
UAH з ПДВ
|
535 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
748 080,91
UAH з ПДВ
|
739 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Відхилено |
533 999,94
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2023 16:53
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" #45068069 |
Відхилено |
534 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 16:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2023 16:14
|
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" #13460921 |
Відхилено |
535 000,00
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2023 18:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 вересня 2023 16:14
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Переможець |
739 990,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2023 14:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2023 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 15:01
|
Додаткова угода №2 від 30.11.2023р. продовження терміну надання послуг АПС.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 13:55
|
Додаткова угода №1 від 20.11.2023р. продовження терміну надання послуг АПС.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2023 16:53
|
Договір 51 АПС.pdf | укладений |
12 жовтня 2023 16:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг до 30.11.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг до 15.12.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |