Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Комишанської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41834774 |
Місцезнаходження: | 42721, Україна , Сумська обл., село Комиші, вул.Київська, буд.16/з |
Контактна особа: |
Купріянова Людмила Сергіївна +380992815431 komushi-viddil-osvitu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
11 вересня 2023 08:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-15-000005 ● aac39f6735a44101bd559b3ba7a05008
- Статус: завершено ● Дата: 31 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
15.09.2023 № 275
Київ
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2023-09-11-000121-a 11.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 18:31:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт будівлі (ефективна термомодернізація) Опорного закладу Комишанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Комишанської сільської ради Охтирського району Сумської області за адресою: 42721 Сумська обл., Охтирський р-н, с. Комиші, вул. Київська, буд. 55.» Коригування. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-11-000121-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-21 11:34:16
Пояснення на запит
На запит Державної аудиторської служби України надаємо наступні пояснення.
Щодо інформації та її документальне підтвердження наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів:У серпні 2021 року проведені відкриті торги по закупівлі «Капітальний ремонт будівлі (ефективна термомодернізація) Опорного закладу Комишанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Комишанської сільської ради Охтирського району Сумської області за адресою: 42721 Сумська обл., Охтирський р-н, с. Комиші, вул. Київська, буд. 55.» Коригування. (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-08-20-009921-a), за результатами проведення укладений договір № 284 від 29.09.2021 року з Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Елітбуд» (код ЄДРПОУ 41631772) на суму 27092749,46 грн (двадцять сім мільйонів дев’яносто дві тисячі сімсот сорок дев’ять грн. 46 коп.) в т. ч. ПДВ - 4515458,24 грн. (Додатки:Дефектний акт UA-2021-08-20-009921-a.pdf; Технічне завдання UA-2021-08-20-009921-a.docx; Зведений кошторис UA-2021-08-20-009921-a.pdf; Експертний Звіт UA-2021-08-20-009921-a.pdf; Об’єктний кошторис UA-2021-08-20-009921-a.pdf)
Після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт, загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю та здійснюється протягом трьох років після укладення основного договору за результатами проведення закупівлі. У відповідності до положення п.п. 8 п. 13 Особливостей №1178 прийнято рішення закупівлю додаткових робіт провести в того самого виконавця робіт Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Елітбуд» (код ЄДРПОУ 41631772) шляхом укладання договору про закупівлю у сумі 13 519 281,97 (тринадцять мільйонів п’ятсот дев’ятнадцять тисяч двісті вісімдесят одна грн. 97 коп.)№ 118 від 30.08.2023 без застосування відкритих торгів(інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-11-000121-a). (Додатки: Дефектний акт UA-2023-09-11-000121-a.pdf; Зведений кошторис UA-2023-09-11-000121-a.pdf; Експертиза UA-2023-09-11-000121-a.pdf; Об’єктний кошторис UA-2023-09-11-000121-a.pdf).
Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: очікувана вартість додаткових робіт розраховувалась як різниця між сумою зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за процедурою закупівліUA-2023-09-11-000121-a та сумою зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за процедурою закупівлі UA-2021-08-20-009921-a. Технічні та якісні характеристики обсягу додаткових робіт зазначені у дефектному акті за процедурою закупівлі UA-2023-09-11-000121-a.
- Дефектний акт UA-2021-08-20-009921-a
- Дефектний акт UA-2023-09-11-000121-a
- Експертиза UA-2023-09-11-000121-a
- Експертний Звіт UA-2021-08-20-009921-a
- Об’єктний кошторис UA-2021-08-20-009921-a
- Об’єктний кошторис UA-2023-09-11-000121-a
- Технічне завдання UA-2021-08-20-009921-a
- Зведений кошторис UA-2023-09-11-000121-a
- Зведений кошторис UA-2021-08-20-009921-a
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БФ "Елітбуд" #41631772 |
Переможець |
13 519 281,97
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2023 08:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2023 09:00
|
Додаткова угода _ 1.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 08:59
|
Договір 118.pdf | укладений |
11 вересня 2023 08:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 118 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |