Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир твердий жирн. від 50 %, сир кисломолочний жирн. 9%-18%
Очікувана вартість
889 000,00 UAH
UA-2023-09-09-000557-a 2d13ba685d5f4ea8b164e83f6a77cef5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Анатолій Григорович

+380997521113 naum_577951@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Роздільнянський центр освіти"
Код ЄДРПОУ: 38302654
Місцезнаходження: 67400, Україна , Одеська обл., місто Роздільна, вул.Муніципальна,19
Контактна особа: Науменко Анатолій Григорович
+380997521113
naum_577951@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Підстава застосування виключення за пп. 6 п. 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
940 кілограм
Ціна за одиницю: 310UAH без ПДВ
Сир твердий жирн. від 50 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Муніципальна,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
3600 кілограм
Ціна за одиницю: 166UAH без ПДВ
Сир кисломолочний жирн. 9%-18%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67400, Україна, Одеська область, м.Роздільна, вул.Муніципальна,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем Постачальнику товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видатковій накладній на поточний рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 вересня 2023 21:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2023 20:43
UA-2023-07-13-010747-a-report.pdf
09 вересня 2023 20:43
СИР Підстава для здійснення закупівлі за пп. 6 п. 13 Особливостей.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-28-000083 ● 697d4d68b4b04e3ab47aa5268e457068
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 вересня 2023 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

28.09.2023 №42-З

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 26.09.2023 №003100-18/11032-2023,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 28.09.2023 №42-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-09-09-000557-a 09.09.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-02 10:53:23

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Сир твердий жирн. від 50 %, сир кисломолочний жирн. 9%-18%», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-09-09-000557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме ТОВ «ЮГ-АГРОЦЕНТР» (код 34108329), з яким укладений договір від 31.08.2023 № 153 без використання електронної системи закупівель.?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-05 09:25:31

Пояснення Замовника на запит Державної аудиторської служби України

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 15540000-5 - Сирні продукти (Сир твердий жирн. від 50 %, сир кисломолочний жирн. 9%-18%) КУ “РОЗДІЛЬНЯНСЬКИЙ ЦЕНТР ОСВІТИ” повідомляє наступне.
Розмір очікуваної вартості товару визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників товару, сайті Міністерства фінансів https://index.minfin.com.ua/ та сайті Держслужби статистики України https://ukrstat.gov.ua/, в електронній системі закупівель "Prozorro". Крім того, враховувався той факт, що продукти поставляються дрібними партіями згідно графіку поставки до 12 загальноосвітніх та дошкільних закладів, які розташовані в різних населених пунктах Роздільнянської громади, що збільшує витрати постачальника на доставку продуктів харчування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до вимог Постанови КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 на підставі погодженого з Держспоживслужбою двотижневого меню та калькуляційних карток страв до нього.
Уповноваженою особою (Протокол від 14.08.2023 р №94, додається) було прийнято рішення застосувати, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З метою визначення потенційного постачальника товару, що є предметом даної закупівлі було прийнято рішення про звернення з проханням надати свою комерційну пропозицію стосовно даної Закупівлі та необхідні документи за вимогами, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 Особливостей) до постачальників продуктів харчування, які є на даний час працюючими та які в минулому зарекомендували себе як надійні партнери, а саме до ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» та ТОВ «ЮГ – АГРОЦЕНТР».
Одними із визначних факторів, які вплинули на вибір саме цих постачальників є наявність у них відповідних матеріально-технічних ресурсів, кваліфікованих працівників, зареєстрованих потужностей, експлуатаційних дозволів, забезпечення застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», здійснення своєчасної санітарної обробки приміщень та транспорту, тощо.
В результаті розгляду комерційних пропозицій ТОВ «ОДЕСАПРОДУКТ» та ТОВ «ЮГ – АГРОЦЕНТР» (додаються), було встановлено, що найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ «ЮГ – АГРОЦЕНТР». ТОВ «ЮГ – АГРОЦЕНТР» було надано інформацію та документи, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2023-07-13-010747-a, які через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей.
За результатом цієї перевірки встановлено відсутність підстав для неукладення договору про закупівлю щодо даної Закупівлі з ТОВ «ЮГ – АГРОЦЕНТР», про що складено протокол УО від 30.08.2023 р №108 (додаються) та укладено договір від 31.08.2023 № 153 без використання електронної системи закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 17 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 21 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГ-АГРОЦЕНТР»
#34108329
Переможець 889 000,00
UAH
09 вересня 2023 20:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2024 16:28
IMG_0001-ДУ_3-сир.pdf зміни до договору
24 січня 2024 16:28
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 14:25
Дод.угода _2 - сир.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 11:58
Електронний підпис укладений
13 грудня 2023 16:31
Дод угода _ 1.pdf зміни до договору
13 грудня 2023 13:40
договір укладений
09 вересня 2023 20:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сир твердий жирн. від 50 % 940 кілограм 310,00
UAH
Сир кисломолочний жирн. 9%-18% 3600 кілограм 166,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пунктом 11.1. Договору № 153 від 31.08.2023р та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони прийшли до взаємної згоди п.2.1. Договору викласти в новій редакції: «2.1.Ціна цього Договору зменшується на суму 442 960,00 грн. (Чотириста сорок дві тисячі дев'ятсот шістдесят гривень 00 копійок) та становить 446 040,00 грн. (Чотириста сорок шість тисяч сорок гривень 00 копійок.), без ПДВ, з урахуванням транспортних витрат на поставку товару». 2. Сторони прийшли до взаємної згоди Додаток № 1 до Договору «Специфікація» викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з пунктом 11.1. Договору № 153 від 31.08.2023 р (далі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке. 1. Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти пункт 10.1. «Договору в такій редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін та діє до 29.02.2024 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань - до їх повного виконання Сторонами.». 2. Загальна вартість товарів, що будуть закуплені в період з 01.01.2024 р по 29.02.2024 р, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20 % від суми Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний обсяг товарів, що будуть закуплені в період з 01.01.2024 р по 29.02.2024 р, визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з пунктом 11.1. Договору № 153 від 31.08.2023 р (далі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти пункт 10.1. «Договору в такій редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками і скріплення печатками Сторін та діє до 29.02.2024 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань - до їх повного виконання Сторонами.».
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сир твердий жирн. від 50 % 483 310,00
UAH
Сир кисломолочний жирн. 9%-18% 1785 166,00
UAH