Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх силових мереж системи енергозабезпечення Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ, вул. Бастіонна, 6а (код ДК 021:2015: 45315000-8 – Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання)
Очікувана вартість
1 138 601,00 UAH
UA-2023-09-08-013130-a d0132c19792245c184eb9f58e7d52762
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Швець

+380442814979 shvetss@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Сергій Швець
+380442814979
shvetss@treasury.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2023 22:15
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2023 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2023 15:00
Очікувана вартість: 1 138 601,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 694,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вартість закупівлі робіт є меншою за 1,5 млн грн, у зв’язку з чим замовником прийнято рішення здійснити закупівлю відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, шляхом використання електронної системи закупівель згідно з Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами)), затвердженою наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішніх силових мереж системи енергозабезпечення Державної казначейської служби України за адресою: м. Київ, вул. Бастіонна, 6а (код ДК 021:2015: 45315000-8 – Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2023
ДК 021:2015: 45315000-8 — Встановлення електричних систем опалення та іншого побутового електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Робіт здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Акту Сторонами. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2023 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС" 949 500,00
UAH з ПДВ
949 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2023 13:33
Електронний підпис
19 вересня 2023 13:33
Електронний підпис
19 вересня 2023 13:30
4. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС"
#43643441
Переможець 949 500,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2023 17:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 вересня 2023 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГО ЮГ АЛЬЯНС"
#43643441
949 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 16:32
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 17:59
ДУ 2-242-23 до Договору 142-23-159-23.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 17:49
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2023 11:34
DU роботи.pdf зміни до договору
20 листопада 2023 11:31
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2023 17:26
Договір_Роботи.pdf укладений
17 жовтня 2023 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться з огляду на положення пп.2.4.4 та 17.3 Договору в частині подовження строку виконання робіт до 25.12.2023 та викладення додатку 1 до Договору в новій редакції. При цьому сам договір не є договором про закупівлю у розумінні Закону та укладався відповідно до положень наказу ДП "Прозорро" № 25 від 20.10.2022. Уповноваженою особою обрано в ЕСЗ підставу для внесення змін у договір, що максимально відповідає суті та обставинам внесення змін у договір.
Номер договору про закупівлю: 142/23/159-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/195-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни вносяться з огляду на положення пп.17.3 Договору. 1. Зменшено суму договору з 949 500,00 грн з ПДВ до 868 582,51 грн з ПДВ. 2. Викладено додатки 1, 2, 3 до Договору у новій редакції. При цьому сам договір не є договором про закупівлю у розумінні Закону та укладався відповідно до положень наказу ДП "Прозорро" № 25 від 20.10.2022. Уповноваженою особою обрано в ЕСЗ підставу для внесення змін у договір, що максимально відповідає суті та обставинам внесення змін у договір.
Номер договору про закупівлю: 142/23/159-23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/242-23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 868 582,51
UAH (в тому числі ПДВ 144 763,75 UAH)