Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі та приміщень поліклініки КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10 м. Запоріжжя». (Коригування)
Очікувана вартість
15 516 296,37 UAH
UA-2023-09-08-013059-a afcda70d4f1141b79de39dd9be0163bb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Дергоер

+380617698131 tender_zokl_olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 вересня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Ольга Дергоер
+380617698131
tender_zokl_olga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція будівлі та приміщень поліклініки КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10 м. Запоріжжя». (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоіжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

08 вересня 2023 21:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-15-000023 ● 5b378606f3724132b400de8a078dcb67
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023 15:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


15.09.2023 № 275

Київ



Про початок моніторингу
закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»



Витяг з переліку закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2023-09-08-013059-a 08.09.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-18 17:43:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі та приміщень поліклініки КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР по Оріхівському шосе, 10 м. Запоріжжя». (Коригування), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-09-08-013059-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ДТ МАГНУМ» (код ЄДРПОУ 42460860), з яким укладений договір від 05.09.2023 № 293 Б/23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-21 15:30:47

Відповідь на звернення

Відповідь ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ ( обл.) на «Запит замовнику на пояснення».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД МАГНУМ"
#42460860
Переможець 15 516 296,37
UAH з ПДВ
08 вересня 2023 21:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2023 11:41
699. ДУ №4 ДО 293_Б_23_ТОВ ТД МАГНУМ_Реконструкція будівлі та приміщень поліклініки _Коригування.pdf укладений
05 грудня 2023 11:39
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2023 16:06
655. ДУ №3 до 293 Б_23_ТОВ ТД МАГНУМ_«Реконструкц. Буд. та приміщень поліклініки КНП ЗОКЛ ЗОР.pdf зміни до договору
14 листопада 2023 16:06
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2023 13:41
630. ДУ №2 до 293_Б_23_ТОВ ТД МАГНУМ.pdf зміни до договору
02 листопада 2023 13:41
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2023 15:12
618. ДУ №1 ДО 293_Б_23_ТОВ ТД МАГНУМ_Реконструкц.буд. та приміщ. поліклініки КНП ЗОКЛ ЗОР Коригування.pdf зміни до договору
27 жовтня 2023 15:11
Договір 292Б_23 част.5.pdf укладений
08 вересня 2023 21:44
Договір 292Б_23 част.4.pdf укладений
08 вересня 2023 21:44
Договір 292Б_23 част.3.pdf укладений
08 вересня 2023 21:44
Договір 292Б_23 част.2.pdf укладений
08 вересня 2023 21:43
Договір 292Б_23 част.1.pdf укладений
08 вересня 2023 21:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМІНА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ
Номер договору про закупівлю: 293Б/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ркеквізитів виконавця
Номер договору про закупівлю: 293Б/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахунків за проведені роботи
Номер договору про закупівлю: 293Б/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 2 938 091,63
UAH (в тому числі ПДВ 489 681,94 UAH)
Причини розірвання договору: на підставі ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України