Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пристрій друкуючий кольоровий
Очікувана вартість
559 500,00 UAH
UA-2023-09-08-012779-a 92e0515ce9ab4d9bb8d032f3837e13a8
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свідерська Тетяна Володимирівна

380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Свідерська Тетяна Володимирівна
380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2023 19:11
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 вересня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2023 20:00
Початок аукціону: 18 вересня 2023 13:19
Початок аукціону: 18 вересня 2023 13:19
Очікувана вартість: 559 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 797,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою Розділом ХІІІ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Пристрій друкуючий кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2, або інша адреса Покупця, за згодою Постачальника, про що зазначається в Заявці.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30122100-1 — Цифрові системи для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 вересня 2023 19:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від учасника-ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою Розділом ХІІІ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 1 цієї документації. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 5% від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-09-08-012779-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАТРЕЙД ІТ", Код ЄДРПОУ:36415474
Дата подання: 12 вересня 2023 15:19
Вимога. Внесення змін в технічну специфікацію.
Вимога.
Про усунення дискримінаційних вимог вказаних у технічній специфікації.
За результатами ознайомлення із технічною специфікацією, викладеною у розділі ІХ Тендерної Документації вбачаємо що замовником порушено один із основоположних принципів публічних закупівель, а саме принцип недискримінації учасників, через зазначення вузько-специфічних, явно другорядних технічних характеристик які відповідають обладнанню лише одного вендора.
Зі свого боку вимагаємо змінити вказані нижче характеристики визначені в Технічній специфікації задля розширення можливого кола учасників, гарантування добросовісної конкуренції серед учасників та досягнення найбільш раціонального використання бюджетних коштів.
Розглянувши характеристику «Роздільна здатність друку» доходимо висновку, що завдання, заплановані до виконання на даному обладнанні, не вимагають роздільної здатності 2400x2400 dpi. У сучасній галузі професійних лазерних друкарських пристроїв стандартом "за замовчуванням" вважається роздільна здатність 1200x1200 dpi. Встановлення саме такого показника безперечно сприятиме розширенню кола потенційних учасників тендеру.
Окремо звертаємо увагу, що визначення рекомендованого середньомісячного навантаження для друкарських пристроїв є оціночним судженням, оскільки фактично відсутня можливість надавати рекомендації стосовно будь-яких обсягів без належного аналізу технічних параметрів завдань та індивідуальних потреб користувача. З огляду на те, що ефективний термін служби цифрового друкарського обладнання в середньому оцінюється у 5-10 років, правильно з технічної точки зору вказувати загальний ресурс пристрою. З огляду на це, ми вважаємо за доцільне замінити показник "рекомендоване місячне друкарське навантаження" на "Загальний ресурс пристрою" з метою точнішого врахування вимог та потреб користувачів. Така зміна вимог приведе до усунення дискримінації на користь одного бренду та дасть можливість розширити коло учасників тендеру з альтернативними пропозиціями.
Ознайомившись з характеристикою "Контролер друку," принагідно звертаємо Вашу увагу, що встановлені вимоги щодо обсягу оперативної пам'яті RAM в розмірі 8 ГБ є завищеними. Об'єм оперативної пам'яті не має впливу на якість друку, тому зменшення технічних вимог до рівня 4 ГБ RAM дозволить уникнути надмірних витрат на закупівлю необхідного обладнання, при цьому не матиме негативного впливу на якість кінцевої друкарської продукції.
Також, вважаємо, що вимога щодо обов'язкової підтримки технології Adobe PS3 є необґрунтованою та такою, що навмисне звужує коло потенційних учасників. Існує альтернативна та широко прийнята як галузевий стандарт технологія передачі даних PCL, яка дозволяє здійснювати передачу макетів на друкований пристрій з аналогічною ефективністю. Важливо зазначити, що компанія Adobe отримує значні ліцензійні відрахування з кожного пристрою, що використовує технологію Adobe PS3. У той час як ліцензійні відрахування за використання стандарту PCL відсутні, що сприяє зниженню вартості обладнання без жодної втрати якості виробів та без скорочення асортименту витратних матеріалів.
Варто підкреслити, що PCL є відкритим стандартом, що означає, що він доступніший для роботи інженерів щодо інтеграції та налаштування пристроїв. Використання саме цього стандарту в подальшому значно полегшить розвиток власних рішень та допоможе забезпечити більшу гнучкість у взаємодії з різноманітним програмним забезпеченням.
Вимагаємо усунення визначених обмежень та невідповідностей, та сподіваємось, що замовником буде вжито всіх належних заходів задля забезпечення недискримінаційного та рівного ставлення до всіх учасників торгів а також досягнення найбільш раціонального використання бюджетних коштів, підвищенні ефективності та забезпеченні рівних можливостей для участі ширшого кола учасників у цій закупівлі UA-2023-09-08-012779-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2023 12:47
Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого звернення у вигляді вимоги від 12.09.2023 № UA-2023-09-08-012779-a.b1 повідомляємо, що Замовник вважає недоцільним внесення змін до тендерної документації в цій частині, оскільки пристрій, який закуповується, застосовуватиметься в рамках проєкту «Власна марка». «Власна марка» – це повноцінна поштова марка, виготовлена за індивідуальним дизайном, призначена для використання і в якості оригінального подарунка, і засобу оплати письмової кореспонденції.
Відповідно до Закону України «Про поштовий зв’язок» від 03.11.2022 № 2722-IX поштова марка - державний знак, виготовлений у встановленому законодавством порядку, що містить зазначення його номінальної вартості та назви держави Україна, який є засобом оплати послуг поштового зв’язку з пересилання листів, поштових карток, що надаються призначеним оператором поштового зв’язку.
При цьому, при розробці дизайну марок використовуються в тому числі елементи, призначені убезпечити марку від підробки. Відповідно, закупівля такого апарату (пристрою) з високою роздільною здатністю друку безпосередньо пов'язана з необхідністю друкувати продукцію з використанням мікрошрифтів та інших елементів захисту від підробки, таких як дрібні векторні та растрові елементи.
Враховуючи призначення пристрою, якість друку є одним з найголовніших критеріїв для закупівлі цього обладнання з метою друку таких виробів, у зв’язку з чим очікувана якість – фотографічна, а не офісного друку. Маркований аркуш на 28 марок має розміри від 219х155 мм, тому роздільна здатність друку 1200x1200 dpi не відповідає бізнес потребі Замовника в рамках даного проєкту.
Критерій «рекомендоване місячне друкарське навантаження» вказується виробником у інструкції до виробу як рекомендація адекватного навантаження на пристрій для його працездатності на весь період експлуатації та гарантується виробником. Тобто, є рекомендацією виробника для уникнення перенавантаження обладнання. Тоді як критерій «загальний ресурс пристрою» не стосується навантаження на пристрій в місяць, а вказує загальну кількість відбитків, на яку розраховано пристрій. Таким чином, критерії «рекомендоване місячне друкарське навантаження» та «загальний ресурс пристрою» стосуються різних характеристик обладнання та рекомендації виробника щодо цього обладнання. Зважаючи на викладене, Замовник не вважає доцільним змінювати даний критерій. Для визначення загального ресурсу обладнання у технічній характеристиці відповідно до вимог розділу «IX. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» необхідно вказати при заповненні критерій «Термін служби, сторінок/років».
При формуванні вимог до предмету закупівлі безпосередньо керувалися наявною потребою та здатністю обладнання забезпечити безперервний друк у пікові навантаження під час високих сезонів, отже, термін служби друкуючих пристрів розглядався як один з вагомих та впливових критеріїв. Проаналізувавши власні обсяги друку в межах проєкту «Власна марка» та обсяги друку від суміжних департаментів, встановлено, що відповідно до потреб Замовника оптимальне навантаження для такого пристрою становить до 300 000 А4 на міс.
Зважаючи не те, що пристрій друкуючий кольоровий, що є предметом цієї закупівлі, використовуватиметься в рамках діючого проєкту «Власна марка», послугами сервісу в рамках якого користуються багато клієнтів, згідно з умовами надання таких послуг передбачається, що при повторному зверненні клієнтів для отримання такої послуги за тим же самим макетом, клієнти отримають високу якість друку, ідентичну початковій, у зв’язку з чим такий пристрій має забезпечувати можливість зберігання відкоригованих макетів клієнтів.
Обчислювальні можливості контролера друку, в тому числі оперативна пам’ять обладнання, забезпечують виконання операцій по налаштуванню та роботі з папером, збереження профілів користувачів та корекцією налаштувань щільності паперу, кількості тонеру, кожного кольору для друку. Крім того, об'єм оперативної пам'яті контролера друку безпосередньо впливає на швидкість обробки (растрування) "важких" завдань (насичених складною векторною і растровою графікою). В умовах оперативного друку, коли кожна хвилина на рахунку, така вимога є абсолютно виправданою.
Крім того, об'єм оперативної пам'яті контролера друку безпосередньо впливає на швидкість обробки (растрування) "важких" завдань (насичених складною векторною і растровою графікою). В умовах оперативного друку, коли кожна хвилина на рахунку, така вимога є абсолютно виправданою.
Водночас, високий об'єм оперативної пам'яті забезпечує безпосередньо на контролері оперативне керування процесами растрування, трепінгу та налаштування кольору. Пристрій друкуючий кольоровий, що є предметом закупівлі, може комплектуватися професійними контролерами, які відповідають заявленим характеристикам: Xerox Versant 280 з контролером EX-i 280 або Ricoh Pro C5310s з контролером E27B.
Таке обладнання в подібній конфігурації широко представлене на ринку України і його продуктивність не викликає питань.
Вимога обов'язкової наявності підтримки технології Adobe PS3 (оригінал) є обґрунтованою, зважаючи на те, що пристрій по даній закупівлі заплановано застосовувати не для офісного друку, а в рамках проєкту «Власна марка», який є стандартом в сучасній поліграфії.
Історично, PostScript призначено для використання у видавничих системах. Наявність підтримки контролером Adobe PS3 гарантує максимальну сумісність з програмами верстки та дизайну, а саме пакету програм Adobe Creative. Adobe PS3 підтримує обробку векторної та растрової графіки як окремих елементів дизайну з повною підтримкою систем управління кольором(CSM), вбудованих кольорових профілів, обробки за заданими окремими налаштуваннями елементів кольорового простору CMYK та RGB. Крім того, наявність інтерпретатора Adobe PS3 в контролері друку забезпечує підтримку калібрування, побудову кольорових профілів тощо. Це все дозволяє отримувати передбачуване кольоровідтворення при друці.
Мова PCL, як альтернативна мова опису сторінок, використовується переважно для офісного швидкісного друку. PCL має суттєві обмеження в роботі з векторною графікою, а головне не підтримує систем управління кольором та обробку вбудованих в окремі елементи дизайну кольорові профілі.
Таким чином, встановлені Замовником вимоги є повністю обґрунтованими, законними та спрямовані на можливість отримання за результатами закупівлі товару відповідного призначення та належної якості згідно з встановленими вимогами. Відповідно відсутні підстави для внесення запропонованих змін до Тендерної документації. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-09-08-012779-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 12 вересня 2023 17:31
Розширення кола Учасників
Зміна вимог тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2023 18:34
Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Щодо Вашого питання повідомляємо, що відповідно п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості) Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. На виконання вимог п.2.3. Розділу VII. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тендерної документації учасникам необхідно надати у складі тендерної пропозиції витяги із трудових книжок (перша сторінка і сторінка з крайнім записом) та/або накази про прийняття на роботу таких осіб. Згідно з відповідними положеннями Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про охорону праці» особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника. За цивільно-правовим договором (угодою) немає роботодавців і працівників. Є виконавець, який зобов'язується виконати певну роботу або надати послугу, і замовник, який приймає роботу й оплачує її. Укладення, виконання і припинення договорів цивільно-правового характеру, найпоширенішими з яких є договори надання послуг, регулюється цивільним законодавством, а укладення, виконання і припинення трудових договорів - трудовим законодавством. До одного з видів договору не можна застосовувати норми, що регулюють інший вид. Трудовий договір укладається між працівником і роботодавцем, а сторонами цивільно-правової угоди можуть бути будь-які юридичні або фізичні особи. Відповідно до ст. 21 Кодексу законів про працю Трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем - фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець - фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Трудовий договір - це угода щодо здійснення і забезпечення трудової функції. За трудовим договором працівник зобов’язаний виконувати не якусь індивідуально визначену роботу, а роботу з однієї або кількох професій, спеціальностей, посади відповідної кваліфікації, визначену трудову функцію в діяльності підприємства. Після закінчення виконання визначеного завдання трудова діяльність не припиняється. Таку позицію займає Верховний Суд у постанові від 20.08.2020 р. у справі №540/4109/18. Аналогічний висновок викладений у постановах Верховного Суду від 4 липня 2018 р. у справі №820/1432/17, від 24 грудня 2019 р. у справі №823/1167/16, від 5 лютого 2020 р. у справі №620/3913/18, від 6 лютого 2020 р. у справі №0840/3690/18, від 3 березня 2020 р. у справі №1540/3913/18. Цивільно-правовий договір це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Його сторонами є замовник та виконавець. Він може укладатися у формі договору надання послуг (гл. 63. ЦК). Предметом трудового договору є процес праці, а саме: виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією, посадою, тобто виконання працівником певної трудової функції. За цивільно-правовим договором предметом є кінцевий результат, тобто виконання виконавцем обумовленої роботи, направленої на досягнення кінцевого результату. У такому разі важливим є результат роботи, а не спосіб його досягнення. Таким чином, якщо фізична особа взяла на себе обов'язок виконати роботу і передати замовнику її результат (наприклад, договір підряду) - це цивільно-правовий договір, а якщо громадянин виконує роботи під керівництвом іншої сторони, що взяла на себе обов’язок організувати працю та одержала право давати вказівки щодо послідовності проведення робіт — це трудовий договір. Відповідна правова позиція викладена у постановах Верховного Суду від 04.07.2018 р. у справі №820/1432/17, від 06.03.2019 р. у справі №802/2066/16-а, від 13.06.2019 р. у справі №815/954/18. За рішенням Верховного Суду України від 08.05.2018 № 127/21595/16-ц: основною ознакою, яка відрізняє трудові відносини від цивільно-правових, є те, що трудове законодавство регулює процес трудової діяльності, її організації, а за цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається поза його межами, метою договору є отримання певного результату. Поряд з цим, наявне рішення від 11.09.2019 №12778-р/пк-пз (скарга № UA-2019-06-14-000965-c.b4), в якому йдеться про те, що умовами тендерної документації було передбачено надання підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання цієї вимоги учасники повинні були надати довідку із зазначенням інформації про працівників, а також щодо кожного з таких працівників окремо: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. Скаржник надав відповідну довідку та підтверджуючі документи. Однак, щодо 8 (восьми) працівників як підтвердження трудових відносин було надано цивільно-правові договори. У зв’язку з цим, пропозицію скаржника було відхилено. Своє рішення замовник обґрунтував так: «Відповідно до трудового законодавства, необхідно розрізняти поняття "працівників підприємства", що можуть працювати в порядку, передбаченому КЗпП України, та становлять кваліфікаційний критерій за ч. 2 ст. 16 Закону, та осіб, на яких можуть бути покладені окремі цивільно-правові обов’язки за цивільно-правовими договорами (договір про надання послуг, тощо). При цьому, останні не отримують статусу "працівників підприємства", оскільки до них не застосовується відповідальність, що передбачена КЗпП України, дисциплінарні стягнення та заохочення. Особи, що залучаються за цивільно-правовими договорами з метою виконання завдань та функцій підприємства, несуть відповідальність та отримують винагороду саме в межах таких цивільно-правових угод, і не є найманими працівниками в розумінні Закону та вимог Тендерної документації.» У ході розгляду зазначеного питання Колегія встановила, що відповідно до вимог документації потрібно було підтвердити наявність виключно трудових відносин. Надання ж скаржником, у складі своєї пропозиції, цивільно-правових договорів щодо восьми осіб, зазначених у довідці, є порушенням вимог документації. Відповідно, пропозиція скаржника була правомірно відхилена. Такої ж думки дотримується Державна аудиторська служба України. Наприклад, у закупівлі № UA-2020-02-18-001071-b на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників Замовник вимагав від учасників лист (довідку) щодо наявності працівників із зазначенням інформації про підставу працевлаштування: трудовий договір, договір ЦПХ, інше. З цього приводу у висновку ДАСУ зазначено, що на цивільно-правовий договір норми трудового права не розповсюджуються. Виконавець за цивільно-правовим договором не підпадає під дію правил внутрішнього трудового розпорядку установи, не має права на одержання допомоги із соціального страхування, не сплачує страхові внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням. Тобто, зазначення такої підстави працевлаштування як договір ЦПХ не відповідає нормам ст. 16 Закону, за яким визначено один з кваліфікаційних критеріїв - наявність саме працівників (відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід). З огляду на вищевикладене предметом трудового договору є праця працівника в процесі виробництва, тоді як предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт. Таким чином, цивільно-правовий договір не може бути іншим документом, що підтверджує трудові відносини між Учасником та працівником. Іншим документом, що підтверджує трудові відносини, наприклад, може бути копія трудової книжки такого працівника із записами про прийом на роботу або накази про прийняття на роботу. Відповідно відсутні підстави для внесення запропонованих змін до Тендерної документації. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-09-08-012779-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВС Технолоджі", Код ЄДРПОУ:30574751
Дата подання: 12 вересня 2023 17:37
Внесення змін в розділ IX. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
Вимога, щодо контролера друку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2023 12:49
Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого звернення у вигляді вимоги від 12.09.2023 №UA-2023-09-08-012779-a.a3 повідомляємо, що Замовник вважає недоцільним внесення змін до тендерної документації в цій частині, оскільки пристрій друкуючий кольоровий, що є предметом цієї закупівлі, використовуватиметься в рамках проєкту «Власна марка». Послугами сервісу «Власна марка» користуються багато клієнтів, умовами якого передбачається, що при повторному зверненні клієнтів для отримання такої послуги за тим же самим макетом, клієнти отримають високу якість друку, ідентичну початковій, у зв’язку з чим такий пристрій має забезпечувати можливість зберігання відкоригованих макетів клієнтів. Обчислювальні можливості контролера друку, в тому числі оперативна пам’ять обладнання, забезпечують виконання операцій по налаштуванню та роботі з папером, збереження профілів користувачів та корекцією налаштувань щільності паперу, кількості тонеру, кожного кольору для друку. Крім того, об'єм оперативної пам'яті контролера друку безпосередньо впливає на швидкість обробки (растрування) "важких" завдань (насичених складною векторною і растровою графікою). В умовах оперативного друку, коли кожна хвилина на рахунку, така вимога є абсолютно виправданою.
Водночас, високий об'єм оперативної пам'яті забезпечує безпосередньо на контролері оперативне керування процесами растрування, трепінгу та налаштування кольору. Пристрій друкуючий кольоровий, що є предметом закупівлі, може комплектуватися професійними контролерами, які відповідають заявленим характеристикам: Xerox Versant 280 з контролером EX-i 280 або Ricoh Pro C5310s з контролером E27B.
Таке обладнання в подібній конфігурації широко представлене на ринку України і його продуктивність не викликає питань.
Крім того, автором вимоги не доведено та не підтверджено документально неможливість виконання вказаних умов тендерної документації або яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права, відповідно відсутні підстави для внесення запропонованих змін до Тендерної документації.

Документи подані скаржником

12 вересня 2023 17:31
Вимога 1.pdf

Документи подані скаржником

12 вересня 2023 17:37
Вимога 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2023 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 496 043,94
UAH з ПДВ
480 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС" 544 990,00
UAH з ПДВ
496 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "Бест Прінт" 559 000,00
UAH з ПДВ
559 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ДП "Коніка Мінолта Україна" 559 474,00
UAH з ПДВ
559 474,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 вересня 2023 13:13
Електронний підпис
16 вересня 2023 13:13
Електронний підпис
16 вересня 2023 13:13
10 AuthorizationLetter_DOC-233_78_09.pdf
16 вересня 2023 13:13
5 Наказ Іванов.pdf
16 вересня 2023 13:13
5 Наказ Маринич.pdf.p7s
16 вересня 2023 13:13
5 Наказ Іванов.pdf.p7s
16 вересня 2023 13:13
10 AuthorizationLetter_DOC-233_78_09.pdf.p7s
16 вересня 2023 13:13
4 Сертифікат Маринич.pdf.p7s
16 вересня 2023 13:13
5 Наказ Маринич.pdf
16 вересня 2023 13:13
5 Наказ Борисенко.pdf.p7s
16 вересня 2023 13:13
4 Сертифікат Маринич.pdf
16 вересня 2023 13:13
9 Відомості про учасника.pdf
16 вересня 2023 13:13
5 Наказ Борисенко.pdf
16 вересня 2023 13:13
7 Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

16 вересня 2023 19:28
Електронний підпис
16 вересня 2023 19:28
Електронний підпис
15 вересня 2023 14:49
Електронний підпис
15 вересня 2023 14:49
Електронний підпис
15 вересня 2023 14:49
2.Довідка-14-47.pdf
15 вересня 2023 14:49
4_PS.pdf
15 вересня 2023 14:49
5.Відомості.pdf
15 вересня 2023 14:49
6.Авторизація_інфо Canon.pdf
15 вересня 2023 14:49
2.Довідка-14-47.pdf.p7s
15 вересня 2023 14:49
6.Авторизація_інфо Canon.pdf.p7s
15 вересня 2023 14:49
5.Відомості.pdf.p7s
15 вересня 2023 14:49
4_PS.pdf.p7s
15 вересня 2023 14:49
1.1.Досвід.pdf
15 вересня 2023 14:49
1.2._Працівники.pdf
15 вересня 2023 14:49
1.2._Працівники.pdf.p7s
15 вересня 2023 14:49
1.1.Досвід.pdf.p7s
15 вересня 2023 14:49
3.Тех.хар-ки.pdf.p7s
15 вересня 2023 14:49
3.Тех.хар-ки.pdf

Публічні документи

15 вересня 2023 14:03
Електронний підпис
15 вересня 2023 14:03
Електронний підпис
15 вересня 2023 13:54
Аналогічний договір.pdf
15 вересня 2023 13:54
ВИТЯГ ПДВ-.pdf
15 вересня 2023 13:54
Технічна специфікація.pdf
15 вересня 2023 13:54
Статут + довідка-.pdf
15 вересня 2023 13:54
Наказ про призначення.pdf
15 вересня 2023 13:54
Висновок СЕС canon.pdf
15 вересня 2023 13:54
відсутність ліцензії .pdf
15 вересня 2023 13:54
Витяг ЄДРПОУ.pdf
15 вересня 2023 13:54
Довідка п.47 Особл. .pdf

Публічні документи

14 вересня 2023 10:29
Електронний підпис
14 вересня 2023 10:29
Електронний підпис
14 вересня 2023 10:25
Цінова пропозиція.pdf
14 вересня 2023 10:25
Витяг ЄДР.pdf
14 вересня 2023 10:25
Структура власності.pdf
14 вересня 2023 10:25
Статут.pdf
14 вересня 2023 10:25
Відомості про учасника.pdf
14 вересня 2023 10:25
Повноваження.pdf
14 вересня 2023 10:25
Технічна специфікація.pdf
14 вересня 2023 10:25
Офіційний представник.pdf
14 вересня 2023 10:25
Абз.14 п.47 Особливостей.pdf
14 вересня 2023 10:25
Походження товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВС Технолоджі"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПП "Бест Прінт"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ДП "Коніка Мінолта Україна"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
Відхилено 480 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2023 15:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОСТАЙЛ СИСТЕМС"
#31724841
Відхилено 496 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2023 11:39
ПП "Бест Прінт"
#31107469
Відхилено 559 000,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2023 15:11
ДП "Коніка Мінолта Україна"
#14281534
Відхилено 559 474,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2023 15:16

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій