Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 3078 Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 25574423 |
Вебсайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, Київ, вул. Нижньоюрківська буд. 8 - А |
Контактна особа: |
Дворецька Катерина Віталіївна 380444624862 vch3078@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2023 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2023 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 вересня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2023 14:34 |
Очікувана вартість: | 2 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18510000-7: Ювелірні вироби та супутні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника на відповідній видатковій накладній. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2023 09:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2023 09:28 |
3. Перелік змін, що вносяться до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc | |
11 вересня 2023 09:28 |
2. Перелік змін, що вносяться до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc | |
11 вересня 2023 09:28 |
4. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (зі змінами).docx |
11 вересня 2023 09:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 вересня 2023 09:28 |
3. Перелік змін, що вносяться до Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
|
|||
11 вересня 2023 09:28 |
2. Перелік змін, що вносяться до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
|
|||
11 вересня 2023 09:28 |
4. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (зі змінами).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-07-000066 ● 3a3062337e8e4fb384d9da65d06b990e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2023 16:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.11.2023 № 286
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.11.2023 № 286.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-09-08-012581-a, 08.09.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 15:48:46
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-09-08-012581-a, яка проводилась Військовою частиною 3078 Національної гвардії України (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що звіт про результати проведення закупівлі сформовано 04.10.2023, де зазначено про те що договір №92 Р/С укладено з товариством з обмеженою відповідальністю ТОВ «Компанія «Флагман» (Далі - ТОВ «Компанія «Флагман»), водночас станом на 20.11.2023 договір за результатами закупівлі UA-2023-09-08-012581-a в електронній системі закупівлі відсутній.
За нормою частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати до моніторингу договір №92 Р/С укладено за результатами закупівлі UA-2023-09-08-012581-a з ТОВ «Компанія «Флагман», (шляхом опублікування в електронній системі закупівель разом з поясненням) та пояснити підстави його не опублікування в електронній системі закупівель.
Відповідно до норм частини другої статті 41 Закону переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем вимоги частини другої статті 41 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-24 15:23:07
Про надання пояснень
На виконання вимоги від 21.11.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-23 12:00:17
Про надання пояснення
Дата: 23.11.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-09-08-012581-a, яка проводилась Військовою частиною 3078 Національної гвардії України.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Відповідно до пункту 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Замовника зазначано про розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати), а саме: переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору (оригінал платіжного доручення з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) щодо виконання вимог пункту 12 Оголошення Замовника переможцем ТОВ "Компанія "Флагман".
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-27 12:32:26
Про надання пояснень
На виконання вимоги від 23.11.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконано зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
2023-12-07 09:46:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2023 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ „ГОРИЗОНТ-3“" |
2 036 600,00
UAH з ПДВ
|
2 014 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Компанія "Флагман" |
2 108 000,00
UAH з ПДВ
|
2 035 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ГАРАНТ І ПАРТНЕРИ |
2 190 000,00
UAH з ПДВ
|
2 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВСЬКИЙ ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ „ГОРИЗОНТ-3“" #44492323 |
Відхилено |
2 014 500,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 14:45
|
ТОВ "Компанія "Флагман" #31810757 |
Переможець |
2 035 000,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2023 15:00
|
Договір № 92 РС 2023.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2023 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 16:19
|
ЗВІТ ДО ДОГОВОРУ 92 РС.doc | укладений |
04 жовтня 2023 16:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відомча заохочувальна відзнака Національної гвардії України – нагрудний знак «За доблесну службу» у комплекті: нагрудний знак НГУ «За доблесну службу», посвідчення BALADEK, футляр BALADEK | 3000 | штуки |
600,00
UAH
|
Почесний знак Національної гвардії України «За співпрацю» у комплекті: почесний знак НГУ«За співпрацю», посвідчення BALADEK, футляр BALADEK | 400 | штуки |
587,50
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання вимог Державної аудиторської служби України в межах здійснення моніторингу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 92 Р/С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відомча заохочувальна відзнака Національної гвардії України – нагрудний знак «За доблесну службу» у комплекті: нагрудний знак НГУ «За доблесну службу», посвідчення BALADEK, футляр BALADEK | 3000 | штуки |
600,00
UAH
|
Почесний знак Національної гвардії України «За співпрацю» у комплекті: почесний знак НГУ«За співпрацю», посвідчення BALADEK, футляр BALADEK | 400 | штуки |
587,50
UAH
|