Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ("Капітальний ремонт вул. Патруса Карпатського в с. Теребля, Тячівського району Закарпатської області")
Очікувана вартість
5 578 196,55 UAH
UA-2023-09-08-011931-a ● a4a478cb2c384e8a9e7caaac0e78ec1e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Буштинська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04349685 |
Вебсайт: | http://bushtyno.com.ua |
Місцезнаходження: | 90556, Україна , Закарпатська обл., смт. Буштино, вул. Головна, 91 |
Контактна особа: |
Ірина Кондря +380676960148 radabushtyno2021@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 вересня 2023 21:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2023 12:59 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2023 12:59 |
Очікувана вартість: | 5 578 196,55 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 890,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт вул. Патруса Карпатського в с. Теребля, Тячівського району Закарпатської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90556, Україна, Закарпатська область, Буштино, вул.Головна 91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45233120-6 — Будівництво доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2023 21:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2023 21:05 |
ТД_Патруса Карпатського (Зміни 12.09.2023).docx | |
12 вересня 2023 21:05 |
Перелік внесених змін до ТД (зміни 12.09.2023).doc | |
08 вересня 2023 20:59 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи).xlsx | |
08 вересня 2023 20:59 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_08.09_Патруса_Каппатського (6).xlsx | |
08 вересня 2023 20:59 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).xls | |
08 вересня 2023 16:31 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc |
12 вересня 2023 21:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 вересня 2023 21:05 |
ТД_Патруса Карпатського (Зміни 12.09.2023).docx
|
||||||
12 вересня 2023 21:05 |
Перелік внесених змін до ТД (зміни 12.09.2023).doc
|
||||||
08 вересня 2023 20:59 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи).xlsx
|
||||||
08 вересня 2023 20:59 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_08.09_Патруса_Каппатського (6).xlsx
|
||||||
08 вересня 2023 20:59 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи).xls
|
||||||
08 вересня 2023 16:31 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-08-011931-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", Код ЄДРПОУ:34455332
Не відповідність учасника-переможця умовам тендерної документації
Шановний Замовник! Відповідно до пункту 5 Додатку №2.2 до тендерної документації встановлено умову, щодо надання Учасником-переможцем розрахунку договірної ціни (відповідно до кошторисних норм України згідно «Настанови з визначення вартості будівництва»).
Зауважуємо, що згідно пункту 5.33 розділу V Настанови зазначено, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ПП "СТІК" відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (файл «дц з розрахунками.pdf»), що не відповідає вимогам пункту 5.33 Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 5 Додатку №2.2 до тендерної документації.
Слід відмітити, предметом розгляду Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарг сформовано однозначну та сталу практику, згідно якої винесені рішення про неправомірність обрання переможцем процедури закупівлі Учасника у якого в договірній ціні відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Останніми прикладами таких рішень є Рішення № 5808-р/пк-пз від 02.05.2023 року, Рішення № 5673-р/пк-пз від 01.05.2023 року, Рішення № 5477-р/пк-пз від 26.04.2023 року, Рішення № 4461-р/пк-пз від 10.04.2023 року.
Розгорнути
Згорнути
Зауважуємо, що згідно пункту 5.33 розділу V Настанови зазначено, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ПП "СТІК" відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (файл «дц з розрахунками.pdf»), що не відповідає вимогам пункту 5.33 Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 5 Додатку №2.2 до тендерної документації.
Слід відмітити, предметом розгляду Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарг сформовано однозначну та сталу практику, згідно якої винесені рішення про неправомірність обрання переможцем процедури закупівлі Учасника у якого в договірній ціні відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Останніми прикладами таких рішень є Рішення № 5808-р/пк-пз від 02.05.2023 року, Рішення № 5673-р/пк-пз від 01.05.2023 року, Рішення № 5477-р/пк-пз від 26.04.2023 року, Рішення № 4461-р/пк-пз від 10.04.2023 року.
Скасована
Дата: 04 жовтня 2023 19:24
Причина: помилки в тексті
Номер вимоги: UA-2023-09-08-011931-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", Код ЄДРПОУ:34455332
Дата подання: 04 жовтня 2023 19:25
НЕ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Шановний Замовник! Відповідно до пункту 5 Додатку №2.2 до тендерної документації встановлено умову, щодо надання Учасником-переможцем розрахунку договірної ціни (відповідно до кошторисних норм України згідно «Настанови з визначення вартості будівництва»).
Зауважуємо, що згідно пункту 5.33 розділу V Настанови зазначено, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ПП "СТІК" відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (файл «дц з розрахунками.pdf»), що не відповідає вимогам пункту 5.33 Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 5 Додатку №2.2 до тендерної документації.
Слід відмітити, предметом розгляду Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарг сформовано однозначну та сталу практику, згідно якої винесені рішення про неправомірність обрання переможцем процедури закупівлі Учасника у якого в договірній ціні відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Останніми прикладами таких рішень є Рішення № 5808-р/пк-пз від 02.05.2023 року, Рішення № 5673-р/пк-пз від 01.05.2023 року, Рішення № 5477-р/пк-пз від 26.04.2023 року, Рішення № 4461-р/пк-пз від 10.04.2023 року.
Розгорнути
Згорнути
Зауважуємо, що згідно пункту 5.33 розділу V Настанови зазначено, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ПП "СТІК" відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами (файл «дц з розрахунками.pdf»), що не відповідає вимогам пункту 5.33 Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 5 Додатку №2.2 до тендерної документації.
Слід відмітити, предметом розгляду Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду скарг сформовано однозначну та сталу практику, згідно якої винесені рішення про неправомірність обрання переможцем процедури закупівлі Учасника у якого в договірній ціні відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Останніми прикладами таких рішень є Рішення № 5808-р/пк-пз від 02.05.2023 року, Рішення № 5673-р/пк-пз від 01.05.2023 року, Рішення № 5477-р/пк-пз від 26.04.2023 року, Рішення № 4461-р/пк-пз від 10.04.2023 року.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 жовтня 2023 23:52
Звертаємо Вашу увагу на абзю2 п..46 Особливостей в частині права учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, що вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, то такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Ваша вимога не стосується причин відхилення, однак, для підвищення рівня самоосвіти, пропонуємо Вам ознайомитись з наступним поясненням:
1. Учасником-переможцем на виконання вимоги пункту 5 Додатку №2.2 до тендерної документації надано розрахунок договірної ціни вірно у відповідності до кошторисних норм України згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахуванням строків виконання робіт до кінця 2023 року.
Ваше зауваження стосовно пункту 5.33 розділу V Настанови включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією у разі їх зазначення у зведеному кошторисному розрахунку з урахуванням строків виконання робіт.
Що стосується Коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва згідно пункту 4.40 цієї Настанови, які призначені на відшкодування: 1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат; 2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів. Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків для їх врахування в інвесторській кошторисній документації.
Отже, договірна ціна це кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі і використовується при проведенні взаєморозрахунків згідно наведеної форми. Враховуючи наведене, визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%; залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшуватиме небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає, щодо можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) та визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок, які і були закладені у зведеному кошторисному розрахунку у відповідному обсязі. Висновок: Відсутність закладених коштів у Розрахунку № 11 на покриття ризиків підрядника, пов’язаних з виконанням будівельних робіт у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів за твердої договірної ціни свідчить про їх не включення до загальної ціни.
Відтак, з урахуванням наведеного вище, ваша вимога відхиляється як недійсна.
Ваша вимога не стосується причин відхилення, однак, для підвищення рівня самоосвіти, пропонуємо Вам ознайомитись з наступним поясненням:
1. Учасником-переможцем на виконання вимоги пункту 5 Додатку №2.2 до тендерної документації надано розрахунок договірної ціни вірно у відповідності до кошторисних норм України згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахуванням строків виконання робіт до кінця 2023 року.
Ваше зауваження стосовно пункту 5.33 розділу V Настанови включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією у разі їх зазначення у зведеному кошторисному розрахунку з урахуванням строків виконання робіт.
Що стосується Коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва згідно пункту 4.40 цієї Настанови, які призначені на відшкодування: 1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат; 2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів. Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків для їх врахування в інвесторській кошторисній документації.
Отже, договірна ціна це кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі і використовується при проведенні взаєморозрахунків згідно наведеної форми. Враховуючи наведене, визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%; залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшуватиме небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає, щодо можливості виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) та визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок, які і були закладені у зведеному кошторисному розрахунку у відповідному обсязі. Висновок: Відсутність закладених коштів у Розрахунку № 11 на покриття ризиків підрядника, пов’язаних з виконанням будівельних робіт у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів за твердої договірної ціни свідчить про їх не включення до загальної ціни.
Відтак, з урахуванням наведеного вище, ваша вимога відхиляється як недійсна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2023 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
5 010 096,00
UAH з ПДВ
|
4 982 205,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СТІК" |
5 036 960,70
UAH з ПДВ
|
5 009 068,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Відхилено |
4 982 205,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2023 11:03
|
ПП "СТІК" #31072342 |
Переможець |
5 009 068,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2023 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2024 16:14
|
ДУ 4.pdf | зміни до договору |
24 липня 2024 16:13
|
ДЦ до ДУ 4.pdf | зміни до договору |
24 липня 2024 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2024 08:52
|
ДЦ до ДУ 3.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 08:50
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 11:06
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 11:03
|
ДЦ до ДУ 2.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2023 12:15
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2023 12:10
|
ДЦ до ДУ 1.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2023 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2023 15:53
|
ДЦ Патруса Карпатського.pdf | укладений |
10 жовтня 2023 15:51
|
Договір Патруса Карпатського.pdf | укладений |
10 жовтня 2023 15:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Капітальний ремонт вул. Патруса Карпатського в с. Теребля, Тячівського району Закарпатської області" | 1 | роботи |
5 009 068,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
"Капітальний ремонт вул. Патруса Карпатського в с. Теребля, Тячівського району Закарпатської області" | 1 | робота |
5 009 068,00
UAH з ПДВ
|